راهنمای خرید هدفون - بهترین انتخاب

هدفون‌های زیادی در بازار وجود دارند و گزینه‌های زیاد دیگری هم هستند که قرار است در این مقاله به طور کامل به آن‌ها بپردازیم.

هدفون‌ها بیشتر از یک دستگاه معمولی برای پخش موسیقی هستند و بعضی از کاربران حتی به عنوان یک پوشش از آن‌ها استفاده می کنند و یک راه بسیار عالی برای استفاده از تلفن همراه به شمار می‌روند، اگر آشنایی کاملی با هدفون‌ها ندارید و تازه کار هستید ما در اینجا قصد داریم تا با یک راهنمای کامل به شما کمک کنیم تا یک هدفون با کیفیت خریداری کنید و سپس از شنیدن موزیک مورد علاقه خود ، لذت ببرید .

از هدفون چه می خواهید ؟

هدفون‌ها طیف وسیعی از لوازم جانبی را تشکیل می‌دهند و در شکل‌ها و اندازه‌ها و اتصالات مختلف تولید می‌شوند ، ابتدایی‌ترین تقسیم‌بندی هدفون‌ها شامل هدفون‌های Over-ear ، هدفون های On-ear ، داخل گوش و هدفون‌های بی سیم هستند ، ما قرار است در هر دسته مزایا و معایت هر نوع هدست و موارد استفاده آن‌ها رامورد بررسی قرار دهیم .

هدفون رو گوش

از نظر فیزیکی ، هدفون‌های رو گوش بزرگترین نوع هدفون هستند و احتمالا همان چیزی خواهند بود که اکثر ما وقتی کلمه هدفون را می‌شنویم آن ها را در ذهن خود تصور می‌کنیم .

چرا باید هدفون رو گوش تهیه کنید ؟

چرا باید هدفون رو گوش تهیه کنید ؟

به طور کلی هدفون‌های رو گوش شرایط بهتری را برای تولید صدای بهتر و دقیق تر در طیف گسترده فرکانس ، از نت‌های زیر باس تا نت‌های سه گانه در اختیار دارند.

این هدفون‌ها با پدهای بزرگ روی گوش ، می‌توانند صدای بسیار زیادی را جا به جا کنند و این یک مورد کلیدی برای تولید صدای زیاد است و این دقیقا مشکلی است که هدست‌های کوچک مثل Earbuds ها بدون داشتن سیستم Multi-Driver با آن مشکل دارند.

هدفون‌های رو گوش شرایط بسیار بهتری برای به وجود آوردن حس بسیار خوب برای ایجاد فضای شنوایی بیشتر ایجاد می‌کنند که در بین عموم به آن SoundScape می‌گویند ، نحوه قرار گرفتن پد‌ها به گونه ای است که امواج صوتی را به خوبی به گوش شما منتقل می‌کنند واز آناتومی آن ها برای هدایت امواج به کانال گوش استفاده می‌شود این مورد دقیقا شبیه نحوه انتقال منظم صدا برای پردازش به مغزمان است .

راحتی بیشتر و عمر باتری نسبت به گزینه‌های کوچک‌تر ، کاپ‌های دور گوش بزرگ وزن را راحت‌تر در اطراف گوش و روی هدبند تقسیم می‌کند .

از آنجا که این گونه هدفون‌ها جادار هستند ، فضایی برای قرار گیری بعضی باتری‌های لیتیوم یونی در آن‌ها وجود دارد .


پیشنهاد بابلو برای بازی با کامپیوتر: خرید آنلاین دسته بازی کامپیوتر و لپ تاپ با بهترین قیمت ها.


چرا نباید هدفون روی گوش را انتخاب کنید ؟

این گونه هدفون‌ها در کنار مزایا ، معایبی هم دارند هدفون‌های بی‌سیم و با‌سیم فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کنند و نمی‌توانند مانند ایربادزها  فشرده و داخل کیف قرار گیرند ، مورد دیگری که البته نادر هم هست این است که یک هدفون سیمی درجه یک به یک آمپلی فایر خارجی با کیفیت هم نیاز دارد ، البته این مورد مربوط به هدفون‌های تخصصی است .

هدفون تو گوش

یکی دیگر از انواع محبوب هدفون ، هدفون‌های تو گوش هستند ، برخلاف هدفون‌های رو گوش ، این هدفون ها مستقیما روی گوش شما قرار می‌گیرند .

چرا باید هدفون تو گوش تهیه کنید ؟

چرا باید هدفون تو گوش تهیه کنید ؟

طراحی این هدفون‌ها برای افرادی مناسب است که دوست دارند از مزیت‌های رو گوش هم ، استفاده کنند ، مخصوصا اگر علاقه‌ای به وزن اضافی هدفون‌های رو گوش نداشته باشند .

البته این هدفون ها به اندازه ای که در جیب قرار گیرند ، کوچک نیستند اما روی آن‌ها از لولاهای چرخانی استفاده شده که باعث کوچک شدن و جمع تر شدن آن‌ها می شود .

درست مانند هدفون روی گوش ، روی این هدفون‌ها درایورهای بزرگی جهت انتقال دقیق صدا و باس قرار داده شده ، همچنین فضای اضافی روی این هدفون‌ها به قدری زیاد است که امکان قرار دادن باتری بزرگ در آن ها وجود دارد .

چرا نباید هدفون تو گوش را انتخاب کنید ؟

داشتن Isolation مناسب و توانایی نویز‌گیری صدای پس‌زمینه  با هدفون‌های تو گوش بسیار سخت است ، اگر به هر طریقی هدفون تو گوشی شما تکان بخورد احتمالا صداهای اطراف خود را خواهید شنید ، این وضعیت مناسبی را ایجاد نمی‌کند و یک Isolation مناسب می‌تواند کیفیت صدای بسیار خوبی را ایجاد کند .

از طرف دیگر یک هدست رو گوشی می تواند Isolation بسیار خوبی ارائه دهد اما راحتی را از شما خواهد گرفت . این موضوع در مورد هدفون Beats Solo Pro  صدق می‌کند که باعث حذف نویز می‌شود عیب دیگری که می توان به آن اشاره کرد ، حتی اگر حمل و نقل راحت‌تری نسبت به هدفون‌های رو گوشی داشته باشند اما هنوز هم ‌‌نسبت به آیربادزها دست و پا گیر هستند .


پیشنهاد ویژه بابلو برای گیمرهای حرفه ای:  خرید اینترنتی هدفون گیمینگ با بهترین قیمت ها


آیربادزها، رو گوش یا IEM

ایربازها نام های زیادی دارند ، اما هر طور که آن ها را صدا کنید ، یک پایه صوتی هستند . هر دستگاه موبایل یا MP3 که شما خریداری می کنید یک جفت هدفون سیمی هم همراه خود دارد .

چرا باید آیربادز تهیه کنید ؟

این که آیا یک ایربادز سیمی یا بی‌سیم تهیه می‌کنید فرقی نمی‌کند ، یکی از مهم‌ترین مزیت های آن‌ها حمل و نقل آسانشان است و بدون فکر کردن می‌توانید آن ها را درون جیب خود قرار دهید یا آن‌ها را در کیف خود بگذارید و روز خود را سپری کنید .

چرا باید ایربادز تهیه کنید؟

حذف صدای اطراف توسط ایربادز ها بسیار خوب و ایده‌آل است دقیقا برخلاف هدفون تو گوشی ، چرا که آن ها به گوش می‌چسبند البته نه همه آن‌ها بیشترشان ، حالت سیلیکونی و مموری فوم قرار گرفته روی آن یک مهر و موم محکم ایجاد می‌کند که صدای پس زمینه را به طور کامل حذف کند و زمانی که آن‌ها را به درستی داخل گوش قرار دهید تقریبا به اندازه قابلیت نویز کنسلینگ  موثر هستند .

ایربادزهای بی‌سیم معمولا برای علاقه مندان به ورزش بسیار با ارزش هستند و هر ورزشکاری به آن ها نیاز پیدا خواهد کرد یکی دیگر از مزایای ایربازها این است که قیمت مناسبی دارند یا می توانند داشته باشند و براساس نیازهای شما و متناسب با بودجه شما در بازار یافت می‌شوند.

چرا نباید آیربادز را انتخاب کنید ؟

هنگام کار‌کردن ، بسیار برای کارمندان و مهندسان سخت است که با توجه به اندازه کوچک ، صدای خوبی دریافت کنند . آیربادز‌های  audiophile  زیادی وجود دارد اما قیمت آن ها بسیار بالاتر از آن چیزی است که یک کاربر معمولی نیاز به خرید دارد .

با این توضیحات خرید یک هدفون رو گوش بسیار با ارزش‌تر از یک ایربادز است و هزینه کم‌تری هم دارد .

سیم ها معمولا به هم می‌پیچند یا می‌شکنند و این چیزی نیست که خیلی از ما به آن اهمیت بدهیم ، تعداد کمی از ایربادزها دارای کابل‌های قابل تعویض با کانکتورهای MMCX هستند که طول ایربادزهای مورد علاقه شما را کوتاه می‌کند و شما می‌توانید همیشه کابل‌های فرسوده را با چند ابزار اولیه و مقداری زمان تعمیر کنید .

آیربادز وایرلس

دقیقا مثل هدفون‌های روی گوش که در بالا به آن اشاره کردیم ، آیربادزهای بی‌سیم درون گوش شما قرار می‌گیرند و بسیار قابل حمل هستند این مدل‌ها جدیدترین و به طور کلی کوچک‌ترین وسیله در هنگام حرکت هستند .


برای خرید آنلاین لوازم جانبی کامپیوتر همین حالا در فروشگاه بابلو سفارش خود را ثبت کنید.


چرا باید آیربادز وایرلس تهیه کنید ؟

ایربادزهای وایرلس ممکن هست همچنان دردسارهایی برای شما به وجود آورند اما یکی از قابل حمل ترین وسیله ها به شمار می روند ، فرقی نمی‌کند چه بودجه‌ای برای آن‌ها اختصاص می‌دهید همه آن‌ها نیاز به شارژ دارند و از آنجایی که این ایربازها وایرلس هستند ، برای ورزشکاران بسیار مناسب می‌باشند.

True wireless earbuds نمونه ای از درک ما در مورد آیربازهای امروزی هستند و یک نوع توسعه دهنده برای گوشی‌های همراه به شمار میروند ، به ویژه شرکت اپل که این فناوری را با آیرپادهای خود رواج داد و دیگر شرکت‌ها از آن زمان به رقبای بزرگ آیرپادها تبدیل شده‌اند که ویژگی‌های نرم افزاری فراوانی ارائه می‌دهند .

True wireless earbuds کنترل زیادی را به کاربر ارائه می‌دهند ، چرا که بیشتر اوقات می‌توانید با چند دکمه لمسی همه چیز را کنترل کنید .

چرا نباید آیربادز وایرلس را انتخاب کنید ؟

این که باتری آیربادز‌ها طول عمر پایینی دارند یک راز نیست چرا که درون این دستگاه‌های کوچک سلول های ریزی قرار دارد که با چرخه شارژ هدست ترکیب می‌شود و در نهایت یک دستورالعمل برای عمر فاجعه بار باتری خواهید داشت .

گذشته از طول عمر true wireless earphones زمان پخش خوبی را ارائه نمی‌دهند شاید بهترین مدل موجود در بازار را به Samsung Galaxy Buds Plus یا Beats Powerbeats Pro نسبت دهیم اما بیشتر آیربادزها بین 4 الی 6 ساعت شارژ می‌شوند .

یکی دیگر از مشکلات رایجی که در ایربادزهای وایرلس آزاردهنده است ، اتصال پایدار شما است ، بیشتر شرکت‌ها این مشکل را با بلوتوث ورژن 5.0  یا جدید‌تر برطرف کردند .

اما هنوز هم بعضی از ایربادزها وجود دارند که برای پایداری اتصال تلاش می‌کنند و برخی دیگر اگر یک دیوار هم بین آیربادز و دستگاه باشد مختل می‌شوند .

هدست گیمینگ

چرا باید هدست گیمینگ تهیه کنید ؟

گیمرها هدفون های‌مخصوص به خود را دارند و تنوع بسیار بالایی دارند که باعث شده جدا کردن یک هدست خوب از بد را بسیار سخت کند ، چرا که شما ناچار هستید گاه برای کنسول PS5 ، Xbox SeriesX یا Nintendo Switch انتخاب خود را انجام دهید و یک هدست با کیفیت تجربه شما در بازی با دوستانتان را دو چندان می‌کند .

چرا باید هدست گیمینگ تهیه کنید ؟

هدست‌های گیمینگ برای گیمرهای معمولی و حرفه‌ای به طور یکسان ارزشمند هستند . هدست‌ها ممکن است گاهی عجیب به نظر برسند اما در زیر نور LED های درخشان ، ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری مفیدی ارائه می‌دهند .

صدای Surround یکی از ویژگی‌های محبوب در میان هدست های گیمینگ است ، گاهی اوقات در هدست قرار داده می‌شود و گاهی اوقات مجبور هستید برای استفاده از این گزینه نرم افزار اختصاصی را دانلود کنید ، صرف نظر از نحوه فعال کردن آن این صدا برتری خاصی نسبت به سایر کاربران ارائه می‌دهد و شرایط شنیداری را بسیار بهبود می‌بخشد .

هدست های گیمینگ تشخیص این که صدای بازی از کجا می آید را آسان تر می کنند

بیشتر هدست‌های گیمینگ ، هدفون رو گوش با یک میکروفون خارجی هستند ، خرید یک هدست گیمینگ با کیفیت ارزشمند است و در بیشتر مواقع خرید یک هدست با میکروفون روی آن ارزشمندتر از خرید یک هدست و یک میکروفون مجزاست .


پیشنهاد بابلو: خرید کیبورد گیمینگ از برندها معتبر با قیمت های فوق العاده


چرا نباید هدست گیمینگ را انتخاب کنید ؟

همه هدست‌های گیمینگ کیفیت بالایی ندارند ، هزاران هدست بی‌ارزش در بازار وجود دارد که ارزش سرمایه‌گذاری ندارند . اگر بدون تحقیق کافی خریدی انجام دهید ، ممکن است چند صد هزار تومان خود را هدر دهید . بیشتر هدست‌های گیمینگ دارای طراحی متمایز و پر از نورهای RGB و شکل‌های عجیب و غریب هستند .

این نوع طراحی ممکن است سلیقه شما باشد و حتی ممکن است نباشد اما این ظاهر استاندارد باعث می شود که با یک هدست گیمینگ مجهز به بلوتوث نتوانید در معرض دید عموم قرار بگیرید .

سیمی در مقابل بی سیم

هدفون بی سیم در مقابل سیمی

مانند سایر اتصال ها ، وقتی صحبت از هدفون های بلوتوثی یا سیمی به میان می آید ، بهتر یا بدتری وجود ندارد ، با این حال بلوتوث یک لایه مزایا و معایب به تصمیمات شما اضافه می کند و اگر گوشی شما جک 3.5 میلی متری مخصوص هدفون را نداشته باشد ، احتمالا انتخاب زیادی پیش روی خود نخواهید داشت .

در نهایت ممکن است تصمیم بگیرید از گزینه بی سیم به جای سیمی استفاده کنید .

چه نکاتی را قبل از خرید هدفون باید در نظر بگیرید؟

چه نکاتی را قبل از خرید هدفون باید در نظر بگیرید؟

در مورد هدفون اصطلاحات فنی زیادی وجود دارد ، اما اگر علاقه دارید روی یک جفت هدفون خوب سرمایه گذاری کنید ، درک آن ارزشمند می شود این موارد بخشی از موارد رایجی است که در هدفون استفاده می شود .

تاثیر کدک های بلوتوث بر کیفیت صدای بی سیم

ما در عصر طلایی هدفون های بی سیم زندگی می کنیم که بهتر است ویژگی های دیگر آن ها را هم درک کنیم ، کدک های بلوتوث تعیین کننده این موضوع هستند که چگونه فایل های شما از گوشی همراه به هدست منتقل می شوند .

بهترین کدک  برای یک بلوتوث باعث می شود که کیفیت صدای مطلوب و پایداری فراهم شود .

دارندگان گوشی آیفون بهترین هدفون های بی سیمی را دارند که از AAC پشتیبانی می کنند ، این مورد تنها کدک بلوتوث با کیفیتی است که از IOS پشتیبانی می کند . کیفیت صدا را بهینه می کند و زمان تاخیر را در دستگاه های اپل کاهش می دهد .

اندروید بسته به سخت افزاری که شما در اختیار دارید ، AAC را با درجاتی از کارایی رمزگذاری می کند ، بنابراین بهتر است از یک هدست aptX یا حتی یک جفت هدفون LDAC استفاده کنید .

بعضی از تولیدکنندگان گوشی هوشمند اندرویدی کدک های اختصاصی خود را دارند . سری هدفون های گلکسی بادز سامسونگ از کدک مقیاس پذیر سامسونگ پشتیبانی می کند که به طور مداوم میزان بیت ریت را بر اساس قدرت سیگنال کاهش می دهد .


همین حالا سفارش دهید: ارزان ترین موس گیمینگ بازار در فروشگاه بابلو


رسپانس (پاسخ) فرکانس چیست و چه تاثیری بر موسیقی دارد ؟

رسپانس (پاسخ) فرکانس چیست و چه تاثیری بر موسیقی دارد ؟

مشخصات پاسخ فرکانس معمولا روی بسته بندی درج می شود و چیزی در حدود 20 هرتز الی 20 کیلو هرتز است ، این فرکانس محدوده صدایی که یک هدست تولید می کند را اطلاع می دهد و جزو محبوب ترین محدوده ها است زیرا محدوده پذیرفته شده انسان بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است .

انواع مختلفی از پاسخ های فرکانسی وجود دارد که بسیاری از آن ها نام مستعار خود را دارند ، محدودیت های فیزیکی باعث می شود که درایور های هدست نتوانند پاسخ یکنواختی در سراسر طیف فرکانس ایجاد کنند .

یک هدست با پاسخ فرکانسی "flat" هدستی است که تمام نت ها را بلندی یکسان بازتولید می کند و به شما این امکان را می دهد که موسیقی خود را دقیقا همانطور که دوست دارید بشنوید ، بسیاری از مردم برای شنیدن این نوع صدا پول زیادی خرج می کنند ولی بعضی دیگر به دنبال گزینه ایده ال نیستند .

بیشتر هدفون های که مورد استفاده قرار می گیرند باس آپلیفای و تریبل نوت ها را تقویت می کنند ، که صدای آشنا و دوست داشتنی را به آهنگ های شما می افزاید ، اگر نت های باس بیش از حد تقویت شوند ، باعث آسیب به بخش شنیداری گوش شما خواهند شد .


خرید هندزفری گیمینگ از برندهای معتبر دنیا با قیمت های مناسب


آیا باید هدفون پشت بسته یا پشت باز تهیه کنید ؟

آیا باید هدفون پشت بسته یا پشت باز تهیه کنید ؟

دسترسی به هدفون های پشت بسته آسان تر است و بدنه هدفون به طور کامل از اجزای داخلی محافظت می کند . این طراحی متنوع تر است ، زیرا می توانید هدفون های پشت بسته را بدون این که صدای آن مزاحم کسی شود با خود هر جایی ببرید .

اشکال هدفون های بسته این است که آن ها معمولا نسبت به همتایان پشت باز خود ، زمان بیشتری برای شنیدن یک حس خوب شنیداری نیاز دارند .

هدفون های پشت باز دارای تورهایی هستند که درایور ها را آشکار می کند ، این جریان ثابت هوا در داخل و از طریق هدست صدای  بیشتری ایجاد می کند ، اما نمی توانید در یک محیط آرام از آن استفاده کنید .

قبل از خرید هدفون چه ویژگی هایی را باید در نظر بگیرید؟

قبل از خرید هدفون چه ویژگی هایی را باید در نظر بگیرید؟

هنگام خرید هدفون باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت ، این که آیا باید از یک فروشگاه آنلاین خرید کنید یا یک فروشگاه حضوری ؟ هدفون شما باید از یک اپلیکیشن موبایل هم پشتیبانی کند ؟ آیا کیفیت میکروفون به اندازه کافی خوب است ؟ قرار است این سوالات را با هم بررسی کنیم .

به روز رسانی و ویژگی های نرم افزار هدفون

تقریبا هر محصول صوتی بی سیم دارای برنامه  هدفون مخصوص به خود است و بعضی از این برنامه ها ویژگی های مخصوص به خود را ارائه می دهند یکی از ویژگی های مهمی که یک هدفون می تواند ارائه دهد به روزرسانی سیستم عامل آن است بعضی از شرکت ها عادت بدی برای دسترسی به بروزرسانی دارند .

اگر آیفون دارید ، احتمالا با سری هدفون های آیرپاد اپل و آیربادزها آشنا هستید تنها زمانی می توانید آیرپاد ها را آپدیت کنید که صاحب دستگاه های اپل باشید  .

با این وجود نرم افزارها و برنامه ها بیش از یک بروزرسانی ساده هستند ، برنامه ها این اجازه را به شما می دهند که به مجموعه ای از ویژگی ها مانند EQ مجازی ، تنظیمات کنترل آنبورد ، پیدا کردن آیربادزو... دسترسی داشته باشید .

برنامه Sony Headphones Connect حتی به شما این امکان را می دهد تصمیم بگیرید که آیا می خواهید برنامه ثبات اتصال یا کیفیت صدا را در اولویت قرار دهد یا خیر.

جمع آوری داده های شما توسط هدفون ها  

اگر یک هدست با برنامه همراه داشته باشید ، این امکان وجود دارد که برنامه داده های شما را جمع آوری و حتی آن ها را برای شخص دیگری ارسال کند . شرکت Bose در سال های اخیر درگیر دعاوی حقوقی بوده و گوگل همیشه در این مسئله مورد اتهام قرار می گیرد .

همه شرکت ها تا حدودی داده های مخاطبان خود را دریافت می کنند و آن ها را محبور می کنند تا قبل از شناسایی این موارد خاص را بپذیرند ، البته این را هم در نظر بگیرید که هیچ شرکتی قصد سوء استفاده از شما را ندارد و بیشتر برای ارائه خدمات بهتر و رسیدن به اهداف بازاریابی و بهبود خدمات آنلاین خود این کار را انجام می دهند .

تقریبا تمامی سازنده های اصلی هدفون ، از جمله گوگل ، به شما این امکان را می دهند که تا حدی از جمع آوری داده های خاص خودداری کنید .


جهت خرید آنلاین دسته بازی موبایل با بهترین قیمت ها همین حالا در فروشگاه بابلو سفارش خود را ثبت کنید.


هدفون های Noise Isolation در مقابل هدفون های Noise Canceling

این دو مورد شبیه به هم  اما از نظر معنایی با هم متفاوت هستند . Noise Isolation به این معناست که محصول از نظر فیزیکی بین گوش و صدای بیرون قرار می گیرد ، بنابراین از ورود صدای بیرون به داخل گوش جلوگیری می کند .

با فعال سازی Noise Canceling (ANC) متفاوت عمل می کند : محصولات ANC دارای میکروفون کوچکی هستند که صداهای بیرون را دریافت می کنند ، گاهی اوقات این موارد شامل میکروفون های داخلی می شوند که با رزونانس های گوش داخلی مبارزه می کنند .

سپس پردازنده هدست ، سیگنالی را به مجموعه دیگری از میکروفون ها ارسال می کند تا موج صوتی مخالف تولید کند و نویز را از بین ببرد همه این ها بر اساس فیزیک و ویژگی های موج است ، بنابراین همانطور که احتمالا می توانید تصور کنید ، انجام آن کار آسانی نیست .

اگر نیاز به حذف نویز دارید ، گزینه های عالی وجود دارد انتظار این را نداشته باشید که همه صداها حذف شوند ، اما تعجب خواهید کرد که با خرید یک هدفون با کیفیت صداهای اضافی حذف می شوند .

عمر ارزشمند و مهم باتری

بسته به هدفونی که خریداری می کنید ، عمر باتری می تواند یک نگرانی بزرگ باشد یا نباشد هدفون های رو گوش و تو گوش نسبت به آیربادزها عمر باتری بیشتری دارند .

بیشتر هدفون های بی سیم با یک بار شارژ حداقل 18 ساعت پخش می شوند و اکثر هدفون های بی سیم قدیمی حداقل  8 ساعت زمان پخش را ارائه می دهند هدفون های بی سیم واقعی با یک بار شارژ به طورمتوسط 4 تا 5 ساعت پخش می شوند .

آیربادزها و هدفون های بی سیم از شارژ سریع پشتیبانی می کنند ، معمولا مشخصاتی را مشاهده خواهید کرد که چیزی در حدود 10 دقیقه  شارژ را ذکر می کند و یک ساعت زمان پخش را فراهم می کند .

بیشتر هدفون ها از نسخه شارژ سریع پشتیبانی می کنند ، که می تواند ساعت ها پخش را تنها فقط با 10 دقیقه شارژ فراهم کنند .

ورزشکاران به یک هدست مقاوم در برابر آب احتیاج دارند  

اگر بیشتر اوقات خود را در حال ورزش کردن هستید ، بهتر است با یک هدفون مناسب تمرین کنید ، ممکن است خرید هدست مخصوص باشگاه هدر دادن پول به نظر برسد ، اما هیچ کس علاقه ای ندارد که هدستی در اثر ریختن آب آسیب ببیند باید به دنبال محصولی باشید که دارای رتبه حفاظت از نفوذ (IP) باشد رتبه بندی IP که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد IPX4 است که در ان x یک بخش نگهدارنده برای مقاومت در برابر گرد و غبار را نشان می دهد . صخره نوردان و ژیمناست های تمرینی حتما باید هدست هایی با درجه مقاومت در برابر گرد و غبار تهیه کنند ، چرا که ذرات ریزمی توانند به اجزای داخلی آسیب برسانند .

سرمایه گذاری روی یک هدفون با میکروفون با کیفیت

زمانی که یک هدست خریداری می کردید ، میکروفون برای شما در اولویت دوم قرار داشت ، اما امروزه که بسیاری از ما از راه دور کار می کنیم ، این ویژگی بسیار با اهمیت است .

هدستی با بهترین کیفیت میکروفون ، هدستی است که همراه با بوم خارجی است ، مانند هدست های بازی ، اما هدفون های بسیار خوبی برای تماس های کنفرانسی و فراتر از بازی هم وجود دارد .

شاید شما یک فضای میز بزرگ برای کامپیوتر دسکتاپ خود داشته باشید که حتی ممکن است خرید یک میکروفون اختصاصی را ارزشمند کند .

نتیجه گیری

قبل از هر چیز دانستن این موضوع که یک هدفون را برای چه چیزی قرار است استفاده کنید بسیار ارزشمند خواهد بود چرا که انواع و اقسام هدفون های بلوتوث ، ایربادز و هدست های گیمینگ در بازار با تنوع زیاد موجود هستند .

در این مقاله راهنمای کاملی در مورد خرید یک هدفون به شما ارائه دادیم و نکات و ویژگی های مهم یک هدفون را قبل و بعد از خرید به شما اعلام کردیم و در آخر این شما هستید که قرار است هدفون آینده خود را انتخاب کنید .

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید 

همچنین بخوانید
از آنجایی که تعداد انفرادی انواع اکشن فیگورها بسیار زیاد است، امکان ارائه یک پاسخ کامل برای هر فیگور خاص وجود ندارد؛ با این حال، اگر به درستی مراقبت شوند، احتمالاً اکشن فیگورهای شما بیشتر از شما زنده خواهند ماند.
سفارشی‌سازی کامپیوتر برای علاقمندان به کامپیوترها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چراغ‌های LED و استیکرها گزینه‌های مد روز و جالبی برای تزئین کامپیوتر شما به ارمغان می‌آورند. تزئین کامپیوتر خود با یک تم خاص می‌تواند یک ایده جذاب باشد. از جمله می‌توان به Star Wars، Marvel، DC، انیمه و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید کامپیوتر خود را با یک فرانچایز یا سرگرمی خاص تزئین کنید. چه راه بهتری برای انجام این کار وجود دارد به جز نمایش یک اکشن فیگور مربوطه در داخل کیس کامپیوتر ؟
اگر شما طرفدار انیمه هستید و می‌خواهید از شخصیت‌های مورد علاقه‌تان در انیمه یا مانگای مورد علاقه‌تان ، فیگور و اشیای زیبایی داشته باشید، احتمالا با واقعیت سختی روبرو شده‌اید یا در آینده با آن مواجه خواهید شد که فیگورهای انیمه گران تر از فیگورهای عمومی تولید شده توسط شرکت‌هایی مانند هسبرو هستند.
به نمایش گذاشتن فیگورها و اکشن فیگورها  یک فعالیت بسیار لذت بخش است، زیرا این امکان را به شما می دهد که تمامی فیگورهایی که در طول سفر جمع آوری کرده اید را به نمایش بگذارید. اما چگونه می‌توانید نمایشگاه فیگور خود را جذاب‌تر کنید؟ برخی از افراد از پس زمینه‌های حماسی، استندهای نمایشی چند سطحی و لوازم مختلف دیگر استفاده می‌کنند؛ اما احتمالا یکی از جالب‌ترین نکاتی که می‌توانید برای تزئین کلکسیون فیگورخود استفاده کنید، نورپردازی های LED است.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha