بهترین هندزفری های گیمینگ برای گیمرهای حرفه ای

اگر از بازی کردن با تلفن هوشمند موبایل خود لذت می‌برید ، یک هدست بازی قدیمی به احتمال زیاد به قدری حجیم است که نمی‌توانید آن را همه جا همراه خود ببرید خوشبختانه با افزایش محبوبیت بازی‌های موبایل ، ایربادز‌ها و هندزفری‌ها با در نظر گرفتن این موضوع طراحی می‌شوند .

به طور کلی شما یک هدست گیمینگ با میکروفون خوب ، تناسب راحت و نمایه صدای متعادل می‌خواهید همچنین تاخیر در انتقال صدا می‌تواند بسیار مهم باشد زیرا بسیاری از هدفون‌های بلوتوث تاخیر قابل توجهی را ایجاد می‌کنند که این مورد مخصوصا در بازی‌های آنلاین می‌تواند بسیار مهم و حتی مشکل ساز باشد .

ما بیش از 270 نوع ایربادز و هندزفری را آزمایش کرده‌ایم و در این مقاله به بهترین هندزفری‌های گیمینگ برای موبایل اشاره خواهیم کرد همچنین لیستی ازبهترین هندزفری‌های گیمینگ ارزان را هم به شما معرفی خواهیم کرد . برخلاف هدست‌های گیمینگ، هنوز نتوانستیم ایربادزهای مناسب برای بازی را به صورت کامل آزمایش کنیم اما در صورت آزمایش و آزمون و خطاهای بیشتر این مقاله را آپدیت خواهیم کرد .

تفاوت هندزفری گیمینگ و هندزفری معمولی چیست؟

برای نشان دادن تفاوت هندزفری‌های گیمینگ و معمولی در ادامه ما به 5 مورد بسیار مهم اشاره خواهیم کرد که کاملا تفاوت این دو نوع هندزفری را متوجه شوید و بتوانید بهترین هندزفری‌های گیمینگ برای موبایل را براحتی انتخاب کنید اما به دلیل درک بیشتر شما از هندزفری‌های گیمینگ ویژگی‌های آن‌ها را در برابر هندزفری‌های معمولی به نمایش خواهیم گذاشت . شما می توانید برای خرید هندزفری گیمینگ از فروشگاه بابلو با تضمین قیمت و کیفیت اقدام کنید.

بهترین هندزفری های گیمینگ برای موبایل

همان طور که از هندزفری‌های معمولی می‌توان برداشت کرد این نوع هندزفری‌ها بیشتر برای پاسخ گویی به تماس ها و کارهای معمولی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند و نوع و ارگونومی آن‌ها به گونه ای است که فشار بیشتری به گوش شما وارد خواهند کرد و در نتیجه آن راحتی را احساس نخواهید کرد .

در ادامه به ویژگی های مهم هندزفری‌های گیمینیگ خواهیم پرداخت تا تمایز این دو هندزفری را به طور کامل متوجه شوید.

ویژگی های مهم هندزفری های گیمینگ

  • هندزفری‌های گیمینگ به گونه ای طراحی شده اند که با افزایش صدا تجربه بهتری از بازی کردن را ارائه می‌دهند.

هندزفری‌های گیمینگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با افزایش صدا ، تجربه بهتری را در بازی ارائه می‌دهند این مورد می‌تواند یک مزیت بزرگ برای گیمرهایی باشد که می‌خواهند تمامی جزئیات بازی را بشنوند هندزفری‌های گیمینگ همچنین می‌توانند باعث حذف صداهای اضافه اطراف شوند و این  مورد تمرکز یک گیمر را در بازی افزایش خواهد داد .

  • هندزفری‌های گیمینگ اغلب دارای صدای فراگیر یا surround Sound هستند و دارای ویژگی نویز کنسلینگ می‌باشند.

هندزفری‌های گیمینگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما مزیت رقابتی می‌دهند و تجربه بازی شما را بهبود می‌بخشند بیشتر آن‌ها معمولا به surround sound یا noise cancellation مجهز هستند.  با یک هندزفری بازی می‌توانید صدای حریفان خود را قبل از این که شما را ببینند بشنوید .

  • هندزفری‌های گیمینگ معمولا گران تر از هندزفری‌های معمولی هستند.

هندزفری‌های گیمینگ معمولا گران تر از هندزفری های معمولی هستند دلیل این موضوع این است که آن‌ها برای ارائه یک تجربه بازی بهتر طراحی شده اند . آن‌ها اغلب دارای ویژگی‌هایی هستند که هندزفری‌های معمولی فاقد آن هستند .مانند surround sound یا صدای فراگیر و noise cancellation .

  • ارگونومی بهتر باعث استفاده طولانی تر از هندزفری‌های گیمینگ می‌شود.

هندزفری های گیمینگ به گونه‌ای طراحی شده اند که در هنگام بازی تجربه‌ ی بسیار خوبی را ارائه می‌دهند این هندزفری‌ها معمولا کیفیت صدای بهتری نسبت به هدفون‌های معمولی دارند و نویز پس زمینه بیشتری را حذف می‌کنند همچنین نوع طراحی این هندزفری‌ها باعث می‌شود راحتی بهتری را تجربه کنید و در نتیجه مدت زمان طولانی تری بتوانید از آن‌ها استفاده کنید .

  • هندزفری های گیمینگ این ویژگی را به شما می دهند که شما بتوانید صدای دشمنان خود را بهتر بشنوید.

هندزفری‌های گیمینگ می‌توانند در بازی‌های آنلاین مزیت بسیاری را به شما ارائه دهند که صدای دشمنان خود را بهتر بشنوید این موضوع باعث واکنش سریع تر شما خواهد شد و در نتیجه تصمیمات بهتری را خواهید گرفت همچنین هندزفری‌های گیمینگ می‌توانند به شما کمک کنند که در بازی به طور کامل غوطه ور شوید و حواس پرتی کم تری داشته باشید .

بهترین هندزفری های سیمی گیمینگ

مدل های مناسب هندزفری گیمینگ برای بازی با موبایل

اگر بازیکن پابجی و یا کال آف دیوتی هستید نگران نباشید چون ما اینجا هستیم تا به شما نمونه‌هایی از هندزفری‌های گیمینگ را معرفی کنیم تا بتوانید به کمک آن ها به بازی کردن بپردازید فراموش نکنید شما نمی‌توانید با یک هدفون معمولی آن طور که باید و شاید صدای مورد انتظارتان را دریافت کنید و صدای پا دشمنانتان را قبل از رسیدن به شما گوش دهید .

 بهترین هندزفری های گیمینگ ارزان

اگر به دنبال بهترین هندزفری گیمینگ بی سیم و باسیم برای PUBG و Call Of Duty هستید و همچنین یک هندزفری گیمینگ راحت می‌خواهید ، نیازی نیست که جایی بروید فقط ادامه این مقاله را بخوانید و با توجه به بودجه خود یکی را انتخاب و خریداری کنید .

با تحقیق زیادی که ما انجام دادیم 10 مدل از بهترین هندزفری‌های گیمینگ را برای شما آماده کرده ایم که پس از چندین و چند بررسی واقعی و دیدگاه های مخاطبان و بازیکنان حرفه ای PUBG و Call OF Duty آن‌ها را انتخاب کردیم فراموش نکنید فقط یک هندزفری گیمینگ بلوتوث و باسیم پابجی و کال اف دیوتی خوب می‌تواند عملکرد کلی شما را بهبود بخشد .


پیشنهاد بابلو :  خرید دسته بازی موبایل و تبلت با بهترین کیفیت و قیمت از فروشگاه بابلو ، همین حالا اقدام کنید!


هندزفری گیمینگ مناسب برای بازی پابجی

هندزفری‌های زیادی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید برای بازی‌های موبایل مخصوصا پابجی مورد استفاده قرار دهید اما ممکن است تشخیص خوب از بد آن‌ها کمی برایتان دشوار باشد در ادامه ما بهترین هندزفری گیمینگ مناسب برای بازی پابجی رابرایتان آماده کرده ایم که پیشنهاد می‌کنیم حتما در ادامه با ما همراه باشید.

هندزفری بی سیم گیمینگ موبایل

هندزفری گیمینگ Skyfly Xbot - Wired

دلیل قرار دادن این هندزفری در رتبه اول وجود تمامی ویژگی‌های لازم برای بازیکنان پابجی است که به آن نیاز دارند تاخیر بسیار کم ، درایورهای دوگانه برای شنیدن صدای پا و صدای گلوله به صورت واضح ، میکروفون دو گانه برای صدای شفاف با حذف نویز ، سبک وزن و طراحی خاص برای راحتی بیشتر ، تناسب خوب ، ضد عرق ، جک صوتی "L" شکل با روکش طلا برای چسبندگی بهتر روی تلفن همراه ، کابل با کیفیت بالا برای استفاده طولانی مدت و SkyFly ، آن را به طور ویژه برای بازیکنان پابجی طراحی کرده است و هر آن چیزی که نیاز دارند را فراهم می‌کند.

هندزفری سیمی گیمینگ

با این قیمت هیچ هندزفری پابجی نمی‌تواند آن را شکست دهد بنابراین ما آن را در رتبه اول قرار دادیم .این هندزفری بازی پابجی دارای یک میکروفون باسیم بلند است که شما را قادر می‌سازد به کامپیوتر ، گوشی هوشمند و ... متصل شوید . برای راحتی بیشتر شما ، درون بسته این محصول چندین حلقه گوش با ابعاد مختلف قرار داده شده که می‌توانید بر اساس گوش خود آن را به طور کامل فیکس کنید که این موضوع خروجی صدای عالی ای برای تجربه بهتر بازی ارائه می‌دهد .

شرکت SKYFY به طور مداوم در حال نور‌آوی است تا چیز های جدیدی را برای شما ایجاد کند و به ارمغان بیاورد . محصولاتی را به ارمغان می آورد که به استانداردهای جهانی پایبند هستند و راحتی و نوآوری را به ارمغان می‌آورند این شرکت محصولاتی را با استاندارد های جهانی ارائه می‌دهد و سری Xbot را تولید کرده است که منحصرا برای گیمرها طراحی شده اند تا بهترین تجربه را داشته باشند فقط کافیست هندزفری Xbot خود را به دستگاه خود متصل و محو دنیای مجازی شوید.

هندزفری گیمینگ CLAW G11 Dual Driver

ما این محصول را در رتبه دوم قرار دادیم زیرا دارای تمامی ویژگی‌های لازم برای بازیکنان پابجی است مانند تاخیر بسیار کم در ارسال صدا ، درایورهای دو گانه برای شنیدن صدای پا و صدای گلوله ها ، میکروفون های دو گانه برای صدای شفاف با حذف نویز ، سبک وزن و طراحی خاص برای راحتی بیشتر و تناسب خوب ، ضد تعریق ، جک صوتی "L" شکل با روکش طلایی برای چسبندگی بهتر روی تلفن همراه ، سیم با کیفیت بالا برای استفاده طولانی مدت که شرکت Claw آن را مخصوص بازیکنان PUBG طراحی کرده است .

dual driver earphones

اگر واقعا به دنبال یک هندزفری با کیفیت برای پابجی هستید این گزینه را در نظر داشته باشید .

 هندزفری گیمینگ pTron Boom 3 4D

اگر بودجه کمی در اختیار دارید و به یک هندزفری با کیفیت بالا نیاز دارید که کیفیت صدای بسیار خوبی داشته باشد و نیاز به میکروفون ندارید این گزینه را می‌توانید انتخاب کنید این مدل یک نسخه ارتقا یافته از نسخه pTron 2 و یکی از پرفروش ترین ایرفون های بازی پابجی است این هندزفری به دلیل قیمت و کیفیت صدایش در بین بازیکنان پابجی بسیار محبوب است .

ptron boom 3 4d earphone review

گوشی PTron Boom 3 دارای روکش نقره ای در پشت خود است و دارای دو درایور با روکش طلا است که ظاهری منحصر به فرد به آن بخشیده است کابل‌های PTron Boom 3 بدون گره خوردن یکی از هندزفری‌های بسیار با کیفیت است و از لاستیک با دوام بالا ساخته شده است .

Treble در این هندزفری گیمینگ نسبتا خوب است و کیفیت صدای بسیار مطلوبی را در درایورهای دوگانه ایجاد می‌کند.

هندزفری گیمینگ Plextone With long Microphone

این هندزفری گیمینگ محصول شرکت Plextone و یکی دیگر از بهترین هندزفری‌های گیمینگ سیمی است زیرا کیفیت کابل آن بسیار بالا است و از کیفیت صدای بسیار عالی برخوردار است .

خرید green lion

هندزفری پابجی با کابل عالی خود طراحی شده تا تجربه ای را به شما ارائه دهد که هیچ برند دیگری نمی‌تواند با آن مطابقت داشته باشد این هندزفری دارای یک پوشش ضد آب است که از آن در برابر تعریق محافظت می‌کند و آن را برای دویدن ، پیاده روی ، یوگا ، ورزش ، باشگاه ، تناسب اندام ، مسافرت و... ایده ال می کند . از آنجایی که این هندزفری دارای درایورهای 10 میلی متری است ، تجربه بهتری را در اختیار شما می گذارد.

هندزفری گیمینگ CLAW G9 Gaming Earphones

هندزفری گیمینگ Claw G9 برای بازی پابجی کیفیت صدای بهتری را برای بازی فراهم می‌کند این هندزفری دارای میکروفون دوگانه است و می توانید میکروفون را در طول مدتی که بازی می‌کنید تقویت کنید همچنین صدای استریوی سه بعدی را برای تجربه بهتر ارائه می‌دهد .

هدست گیمینگ اونیکوما k10 pro

این کابل از مواد  TPE + ABS ساخته شده است که باعث تقویت سیم و مقاومت کم تر در برابر گره خوردن می‌شود و دارای قلاب گوش سیلیکونی است که برای گرفتن بهتر گوشی‌ها کمک بسزایی می‌کند یکی دیگر از هندزفری‌های پابجی از شرکت CLAW است که با یک هزینه مناسب بهترین را در اختیار شما قرار می‌دهد .


پیشنهاد بابلو : برای خرید کابل اصلی موبایل و تبلت ، همین حالا اقدام کنید !


هندزفری گیمینگ مناسب برای کال اف دیوتی

همانطور که در مطالب بالا ملاحظه کردید هندزفری‌های خاصی برای بازی پابجی وجود دارد که از آن ها به صورت کاملا ایده ال در موبایل می‌توانید استفاده کنید اما ممکن است آن‌ها فقط مناسب این بازی باشد البته ما نمی‌گوئیم که نمی‌توانید از آن‌ها برای بازی کال اف دیوتی استفاده کنید ولی هندزفری‌های خاصی هم برای بازی کال اف دیوتی وجود دارند که پیشنهاد می‌کنیم آن ها را هم مورد بررسی قرار دهید .

قیمت هندزفری گیمینگ

هندزفری گیمینگ EPOS GTW 270 Hybrid Truly Wireless

EPOS GTW 270 Ηybrid Truly Wireless بهترین ایربادز مخصوص بازی است که ما مورد آزمایش قرار دادیم این هندزفری بلوتوث بسیار خوش ساخت است و برای بازی‌های طولانی مدت بسیار عالی می‌باشد صدای بسیار پرقدرت و غنی از باس این هندزفری گیمینگ می‌تواند به به نمایش جلوه‌های صوتی در بازی‌های اکشن کمک کند و همچنین می‌تواند با EQ گرافیکی و تنظیمات از پیش تنظیم شده در برنامه مخصوص این هندزفری سفارشی سازی شود .

epos gtw 270 hybrid earbuds review

میکروفون هندزفری گیمینگ EPOS GTW 270 صدای شما را واضح و طبیعی می‌کند ، اگر چه در محیط پر صر و صدا ، ممکن است افراد در شنیدن صدای شما دچار مشکل شوند باتری این هندزفری فقط می‌تواند کم تر از شش ساعت استفاده مداوم دوام بیاورد اما باکس این هندزفری می‌تواند سه بار به طور کامل این هندزفری را شارژ کند که این مورد مخصوصا در مسافرت بسیار ارزشمند است .

این هندزفری بی سیم گیمینگ از کدک aptX-LL پشتیبانی می‌کند ، که تاخیر کمی را با رایانه های شخصی سازگار با بلوتوث به آن‌ها می‌دهد این هندزفری با یک دانگل USB-C عرضه می‌شود که اتصال نسبتا کم تاخیر را با کنسول های پلی استیشن و رایانه های شخصی فراهم می‌کند ، اگر چه در هنگام اتصال به این دستگاه ها نمی‌توانید از میکروفون استفاده کنید .

آن‌ها از ویژگی صدای surround و دالبی 7.1 پشتیبانی می‌کنند تا صدای بازی شما را فراگیر کنند.

هندزفری گیمینگ SteelSeries TUSQ

شاید یکی از بهترین هندزفری‌های گیمینگ و مقرون به صرفه ترین نمونه ای که آزمایش کرده ایم ، سری TUSQ SteelSeries هستند این هندزفری‌ها سیمی هستند بنابراین با کنسول ها پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین کامپیوترهای شخصی سازگار هستند و اتصال تقریبا بدون تاخیر را ارائه می‌دهند .

Steelseries tusq خرید

برخلاف اکثر ایربادز‌ها ، آن‌ها دارای یک میکروفون بوم جداشدنی هستند که نزدیک دهان شما قرار می‌گیرند و صدای شما را واضح  ودقیق ضبط می‌کنند این هندزفری‌ها کاملا راحت هستند و دارای قلاب‌های شکل پذیر هستند که به آن ها کمک می‌کند تا تناسب پایداری داشته باشند صدای اصلی آن ها دارای بالاترین thump ، rumble و Boom است که می‌تواند به جلوه های صوتی در بازی های اکشن کمک کند ، اگر چه ممکن است این صدا را آزاردهنده بدانند .

متاسفانه این هندزفری گیمینگ دارای نرم افزار همراه یا ویژگی های سفارشی سازی صدا مانند EQ یا تنظیمات از پیش تنظیم شده را ندارد اتصالی که در آن میکروفون بوم به هدفون گوشی وصل می‌شود نیز شل می‌شود و ممکن است میکروفون به طور تصادفی از گوش بیفتد در غیر این صورت ، اگر به دنبال هدفون های همه کاره برای بازی هستید ، این هندزفری‌ها دارای یک میکروفون بوم جدا شدنی هستند که می‌توان آن را جدا کرده و به صورت معمولی مورد استفاده قرار داد .

هندزفری گیمینگ 1More Triple Driver

یکی از بهترین هندزفری‌های باسیمی که ما آزمایش کرده‌ایم ، 1More Triple Driver می‌باشد به لطف طراحی سیمی آن ، صدا و تصویر شما در هنگام بازی هماهنگ است میکروفون این هندزفری کیفیت ضبط خوبی دارد ، بنابراین صدای شما هنگام بازی با دوستانتان بسیار واضح است .

1more triple driver قیمت

عملکرد مدیریت مناسبی در این محصول دیده می‌شود بنابراین بهتر از میکروفون TUSQ Steel Series صدای شما را از صدای محیط جدا می‌کند . نمایه صدای این هندزفری نیز خنثی تر است که ممکن است برخی از کاربران آن را ترجیح دهند اما همچنان شرایط بسیار خوبی در بازی برای شما ایجاد می‌کنند که می‌تواند جلوه صدای خوبی در اختیار شما بگذارد .

محدوده صدای میانی آن تقریبا خنثی و متعادل است و تضمین می‌کند که دیالوگ ها و ساز ها واضح به نظر برسند آن‌ها همچنین دارای تناسب بسیار خوبی هستند و روی گوش به خوبی سوار می‌شوند کابل‌های منتهی به هندزفری نازک به نظر می رسند و ممکن است به مرور زمان در معرض ساییدگی و پارگی قرار گیرند برخی از کاربران نیز گزارش کرده اند که دچار برق گرفتگی شده‌اند .

مانند بسیاری از هندزفری‌های موجود در لیست ما آن ها ANC ندارند و برای جلوگیری از پخش صداهای بلند اطراف دچار مشکل هستند که اگر در حال انجام بازی های موبایلی هستید می‌تواند ناامیدکننده باشد . با این جال اگر اشخاصی در کنار شما به طور معمول در حال صحبت کردن هستند می تواند این صداها را کاهش دهد . اگر هم زمان به دنبال خرید دسته بازی بلوتوثی با کیفیت و ضمانت اصالت هستید فروشگاه بابلو آن را برای شما مهیا کرده است همین حالا برای ثبت سفارش اقدام کنید.

هندزفری گیمینگ Razer Hammerhead True Wireless 2021

Razer Hammerhead True Wireless 2021 جزو بهترین هندزفری‌های بی سیم برای بازی با ANC است که ما آزمایش کرده ایم . این هندزفزی‌ها با در نظر گرفتن بازی‌های موبایل طراحی شده اند و یک مود بازی را در برنامه‌های خود ارائه می‌دهند این مورد تاخیر بلوتوث را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و اطمینان می‌دهد که صدا و تصویر شما در هنگام بازی با کامپیوتر شخصی یا تلفن سازگار با بلوتوث هماهنگ هستند .

ویژگی حذف نویز فعال (ANC ) برای جلوگیری از نویزهای MID Range مانند صحبت‌های افراد در کنار شما به خوبی عمل می‌کند و در کاهش نویزهای محدوده Bass مثل صداهای بسیار بلند ( موتورهای پر سرو صدا) بسیار موثر عمل می‌کند مانند محصولات دیگر شرکت ریزر این هندزفری هم از نورپردازی RGB بهره گرفته است که می‌توانید در برنامه همراه آن‌ها را سفارشی کنید .

Razer hammerhead true wireless قیمت

شما می‌توانید از EQ درون بَرنامه‌ای و تنظیم آن صدای هندزفری گیمینگ ریزر را به دلخواه سفارشی کنید میکروفون یکپارچه آن کیفیت ضبط خوبی دارد بنابراین صدای شما واضح و طبیعی به نظر می‌رسد و در جدا کردن نویز از پس زمینه تلاش می‌کند . عمر باتری 4.7 ساعته آن ها ممکن است در صورت استفاده طولانی مدت آن دوامی که شما انتظارش را دارید نداشته باشد اما دارای یک باکس هستند که با استفاده از آن می‌توانید هندزفری ها را چهار بار شارژ کنید.

هندزفری گیمینگ MOONDROP Aria

اگر کیفیت صدا برای شما در اولویت است بهترین هندزفری‌هایی که ما تست کردیم MOONDROP Aria می‌باشد آن‌ها هندزفری‌های باسیم هستند به این معنی که می توانید بدون هیچ تاخیری به کامپیوترهای شخصی و همچنین کنسول های اکس باکس و پلی استیشن متصل شوید .

Moondrop Aria خرید

آن ها نمایه صدای متعادلی دارند و با کمی افزایش صدا و بیس بالا به موسیقی رنگ خاصی می‌بخشند و به جلوه‌های صوتی مانند گام صدا‌ها کمک می‌کنند آن‌ها هیچ گونه برنامه خاصی برای سفارشی سازی صدا ندارند . این مدل ، میکروفون خاصی ندارد اما طراحی بسیار خوبی دارد و از ارگونومی بسیار مناسبی بهره گرفته است .

این هندزفری‌ها بسیار راحت هستند و از چندین جفت گوشواره فوم بهره می‌برند که این مورد به شما کمک می‌کند تا برای گوش های خود به یک تناسب بسیار مناسب دست پیدا کنید با این وجود ممکن است در طول زمان چندان بادوام نباشند چرا که کاربران مشکلاتی مانند ساییدگی کابل را گزارش کرده اند برخلاف بسیاری از هندزفری‌های باسیم آن‌ها با یک کیف قابل حمل عرضه می‌شوند که در هنگام استفاده نکردن بسیار پرکاربرد هستند .

سایر نکات مهم برای انتخاب بهترین هندزفری گیمینگ

بهترین هندزفری های گیمینگ

فرکانس پاسخ گویی

این میزان به اعوجاج ناشی از دستگاه ها اشاره دارد . شما باید گزینه ای را انتخاب کنید که بتواند پاسخی برابر به همه گام‌ها بدون ارسال فرکانس بلندتر از دیگری ایجاد کند به طور معمول ، هندزفری ها در مقایسه با هدفون‌ها فرکانس بدتری دارند بنابراین اگر در مرحله اول نگران اعوجاج نویز هستید باید بدون فکر کردن هدفون را انتخاب کنید .

متریال و جنس ساخته شده

معمولا تمامی هندزفری‌های گیمینگ از پلاستیک با کیفیت بالا و یا ABS ساخته می‌شود اما از لحاظ میزان مواد به کار رفته و ضخامت پلاستیک استفاده شده در آن ها تفاوت چشم گیری ملاحظه خواهید کرد همچنین هر چقدر قیمت هندزفری گیمینگ شما بالاتر باشد ضخامت کابل و نوع کابل هم متفاوت می‌شود به عنوان مثال کابل هایی وجود دارد که با کشش بیش از اندازه به راحتی پاره نخواهد شد و معمولا در هندزفری‌های گیمینگ معمولی ما شاهد کابل های نازک تر و غیر مقاوم تری هستیم .


پیشنهاد بابلوسون : خرید دسته بازی فن دار با تنوع و نوع های مختلف .


این نکته را فراموش نکنید هر چقدر هم کیفیت محصول شما بالا باشد ولی به خوبی از آن استفاده نکنید قطعا بعد مدتی در هر دو مورد خرابی را تجربه خواهید کرد پس بهتر است اول خودتان مراقب باشید و سپس کیفیت را در نظر بگیرید .

نتیجه گیری

در بالا هر آن چیزی که باید به شما توضیح دادیم و هندزفری هایی که در لیست قرار گرفته در حال حاضر بهترین هندزفری های بی سیم و باسیم در بازار هستند در بخش قیمت ، هندزفری ارزان تر بر هندزفری های گران تر معمولا نمی توانند پیروز شوند اما شما می‌توانید با خواندن فاکتورهای معرفی شده در این مقاله و محصولاتی که به شما معرفی کردیم محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید .

اگر قصد این را دارید که خودتان کالای مورد نظرتان را انتخاب کنید ، در این مقاله برای شما لیست کاملی از بهترین هندزفری های گیمینگ برای موبایل ، بهترین هندزفری های سیمی گیمینگ و بهترین هندزفری گیمینگ بی سیم را برای شما آماده کردیم و هر کدام را به طور کامل توضیح دادیم تا بتوانید به راحتی از بین آن یک گزینه را انتخاب کنید.

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید .

همچنین بخوانید
بسیاری از کاربران امروزی برای شنیدن موزیک و آهنگ مورد علاقه خود ترجیح می‌دهند از لوازمی استفاده کنند که صدا را در یک جا جمع کرده و بدون مزاحمت دیگران شروع به گوش کردن موزیک کنند ، احتمالا با واژه های هدست ، هدفون و هندزفری تا حدودی آشنا هستید و در بعضی از موارد دقیقا می‌دانید که چه هستند .اما دوست دارید اطلاعات دقیق تری از آن ها بدست آورید اطلاعاتی که شما را به سمت خرید درست و دقیق هدایت می‌کنند و ما دقیقا قرار است  تفاوت های هدست ، هدفون و هندزفری را به طور کامل به شما به گونه‌ای نشان دهیم
در این مقاله هر آن چیزی که لازم است شما در مورد مضر بودن و نبودن هدفون برای گوش و نحوه جلوگیری از آسیب به آن هنگام استفاده را بدانید به شما اعلام خواهیم کرد . احتمالا تا به امروز فقط برای شنیدن صدای زنگ تلفن همراه ،  ایربادزهای خود را در می آوردید ، موضوعی که قرار است به شما بگوئیم ممکن است ترسناک باشد و می تواند شما را به فکر فرو برد که به گوش خود تا به امروز آسیب رسانده اید یا خیر . صدای زنگ تلفن همراه ، گوش شما را نجات نخواهد داد ، چرا که دیگر کار از کار گذشته است و قطعا نگرانی هم خواهد دا
چه راهی بهتر از این که یک مجموعه کامل از کلید های کیبورد مکانیکی خود را عوض کنید ؟ با تعویض کلید های قدیمی خود می توانید از شر کلاهک های ABS نازک و ضعیف خلاص و آن ها را با یک ست جدید با طراحی و رنگ منحصر به فرد جایگزین کنید. زمانی که قصد دارید کلاهک کلید خریداری کنید ، باید به مواد ، ضخامت ، ظاهر و طراحی کلی کلاهک نگاه کنید تا بفهمید کدام با علاقه شما جور در خواهد آمد . اگر کیبورد شما دارای نورپردازی RGB است ، مسلما باید به دنبال کلاهکی باشید که نور را از خود عبور دهد .
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha