هدفون گیمینگ

فیلتر های انتخاب شده
تسکو
مرتب سازی بر اساس:
1 کالا

انواع هدفون گیمینگ

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کیفیت و تنوع هدفون‌های گیمینگ کاربران زیادی به دنبال این سبک خرید لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر هستند که بتوانند صدای با کیفیتی را دریافت کنند اما آیا خرید هر هدفونی برای بازی درست است ؟ قطعا خیر شما برای خرید هر هدفون گیمینگ به یک پیش زمینه و اطلاعات ابتدایی نیاز خواهید داشت .

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید آنلاین هدفون گیمینگ از فروشگاه بابلو به مشخصات و ویژگی‌هایی که در ادامه به آن ها می‌پردازیم توجه کرده تا بهترین هدفون گیمینگ را انتخاب و سفارش خود را در فروشگاه بابلو ثبت کنید .

هدفون گیمینگ سیم دار

اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و نیاز به یک هدفون گیمینگ مناسب برای خود دارید بهتر است به سمت خرید هدفون گیمینگ سیم‌دار حرکت کنید چرا که تاخیر ارسال صدای شما را به صفر رسانده و می‌توانید بدون مشکل با دوستان خود به صحبت کردن بپردازید ، معمولا هدفون‌های گیمینگ سیم‌ دار از طریق جک 3.5 میلی متری و USB به کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل و کنسول متصل می‌شوند. شاید خیلی افراد خرید اسپیکر را به خرید هدفون گیمینگ سیم دار ترجیح دهند اما باید بگوییم برای گیمرهای حرفه ای تفاوت این دو بسیار زیاد است.

هدفون گیمینگ بلوتوثی

اگر با کابل روی میز خود مشکل دارید و تحمل آن برایتان سخت شده بهتر است از اولویت دوم یعنی هدفون گیمینگ بلوتوثی استفاده کنید این هدفون‌ها از طریق دانگل بلوتوث به لپ تاپ و کامپیوتر شما متصل شده و می‌توانند عملکرد مناسبی را به شما ارائه دهند ، فقط یادتان نرود خرید هر هدفون بلوتوثی مخصوصا برای بازی می‌تواند سرمایه شما را هدر بدهد .

برای خرید هدفون گیمینگ بلوتوثی بهتر است هدفون‌هایی را خریداری کنید که از فرکانس 2.4 گیگاهرتزی برای اتصال به دستگاه های مختلف استفاده می‌کنند چرا که این فرکانس سرعت انتقال و دریافت صدا را تقریبا مشابه با یک هدفون سیم‌دار می‌کند و نگرانی شما از تاخیر و اختلال را تا حدود بسیار زیادی راحت می‌کند.

هدفون‌های گیمینگ در کنار بلوتوثی و سیم دار بودن دارای ویژگی‌های دیگری هم هستند که به طور مختصر آن ها را شرح خواهیم داد. اگر هم در خرید هدست گیمینگ یا هدفون آن دو دل هستید میتوانید روی لینک کلیک کنید و مدل های هدست های گیمینگ را هم ببینید.

اندازه درایور

یکی از بخش های مهم در انتخاب یک هدفون گیمینگ اندازه درایور‌های آن است توجه کنید که یک درایور استاندارد برای گوش دادن به صدا 40 میلی متر است وبهتر است کوچک تر از این میزان را برای بازی تهیه نکنید ، چرا که کوچک تر از این مقدار مناسب بازی نمی باشد .

بسیاری از گیمر ها از این گلایه دارند که چرا در هنگام گوش کردن صدای پای خوبی را دریافت نمی کنند و دقیقا یکی از دلایل آن همین می تواند باشد .

وزن هدفون

بسیار مهم است که در هنگام خرید وزن هدفون گیمینگ را هم در نظر بگیرید چرا که هر چقدر که میزان وزن هدفون گیمینگ بیشتر باشد میزان فشاری که روی سر شما خواهد بود هم افزایش می‌یابد .هر چقدر این میزان فشار بیشتر باشد میزان زمانی که می‌توانید آن را تحمل کنید کاهش می یابد بنابراین بهتر است یک وزن بر اساس ، حجم و اندازه خود انتخاب کنید .

طول عمر باتری

اگر از یک هدفون گیمینگ بلوتوث استفاده می‌کنید احتمالا باید نگران باتری آن هم باشید چرا که بعد از یک بار شارژ میزان زمان خاصی را می‌توانید به استفاده از آن بپردازید بنابراین بهتر است مطمئن شوید باتری شما زمان مناسبی را شارژ خواهد ماند در غیر این صورت همیشه باید نگران تمام شدن آن باشید . شاید خرید پاور بانک با کابل مناسب هم راه حل خوبی برای طولانی تر شدن مدت استفاده هدفون گیمینگ باشد.

خرید هدفون گیمینگ از محبوب ترین برندها در بابلو

شما می‌توانید خرید اینترنتی هدفون گیمینگ را در فروشگاه بابلو با برندهای زیادی شامل  T-dagger ، Fantech ، Havit ، Lenovo ، Tsco ، Tucci ، Phonikas ، A4tech ، RedDragon و ... ثبت کنید که فروشگاه بابلو افتخار دارد این برند‌ها را با تضمین قیمت و کیفیت به کاربران عرضه کند .

قیمت هدفون گیمینگ در فروشگاه بابلو

قیمت هدفون گیمینگ نسبت به کیفیت آن‌ها بسیار ایده‌آل است و فروشگاه بابلو سعی کرده تا کم‌ترین قیمت موجود را روی این لوازم لحاظ کند تا شما بتوانید با تضمین قیمت این محصولات دوست داشتنی را خریداری کنید .

فراموش نکنید قیمت خرید هدفون گیمینگ توسط فروشگاه بابلو به بهترین نحو ممکن اعلام می‌شود .

خرید اینترنتی هدغون گیمینگ با گارانتی و ضمانت اصالت کالا

فروشگاه بابلو با تضمین 7 الی 10 روزه اصالت و سلامت فیزیکی کالا همراه با گارانتی شرکتی این افتخار را دارد که بهترین هدفون های گیمینگ موجود در بازار را با تضمین قیمت عرضه کند شما می‌توانید برای خرید آنلاین هدفون گیمینگ در وب سایت فروشگاه بابلو یا خرید تجهیزات گیمینگ دیگری که می شناسید، همین حالا اقدام کنید .

برای مشاوره و خرید محصولات فروشگاه می‌توانید از طریق گفتگوی آنلاین وب سیات و شماره‌های درج شده نسبت به ثبت سفارش اقدامات لازم را انجام دهید .

ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha