مرتب سازی بر اساس:
1 کالا

انواع تستر جریان کابل

یکی از مهم ترین و رایج ترین مشکلاتی که تلفن‌های هوشمند با آن مواجه می‌شوند شارژ کاذب آن‌ها است ، در این مواقع بهتر است برای تشخیص میزان آمپر و ولتاژ درست هنگام شارژ از تستر جریان کابل استفاده کنید که اگر به هر دلیلی آمپر نوسان داشته باشد آن را نشان داده و مشکل شارژ گوشی را متوجه شوید .

این تستر‌ها شباهت بسیار زیادی به برد تست باتری دارند که شما می‌توانید بوسیله آن ها مشکلات شارژ گوشی را برطرف کنید پیشنهاد می کنیم قبل از خرید اینترنتی کابل تایپ سی و انواع کابل شارژهای دیگر و همچنین تستر جریان کابل موارد استفاده و اطلاعات آن را مطالعه کرده و سپس سفارش خود را نهایی کنید .

موارد استفاده تستر جریان کابل

شما می‌توانید این تسترها را در بیشتر لوازم الکترونیکی مورد استفاده قرار دهید ، شما می‌توانید آن‌ها را در شارژرهای مختلف اپل ، سامسونگ ، موتورولا ، الجی ، هواوی و...مورد استفاده قرار دهید ، یکی از راه های تشخیص یک کابل اصلی با یک کابل تقلبی از طریق تسترهای جریان کابل صورت می گیرد ، فراموش نکنید که خرید یک کابل تقلبی می تواند صدمات جبران ناپذریری را به شما وارد کند .

یکی از موارد مهم در هنگام تست این است که شما اول به طور کامل از خالی شدن شارژ گوشی تلفن همراه خود مطمئن شوید چرا که برای اطمینان از این که گوشی شما حداکثر میزان شارژ را دریافت می‌کند باید تا حد ممکن تخلیه شود ، هر چقدر که گوشی شما شارژ بیشتری داشته باشد طبعا انرژی کم‌تری برای شارژ شدن نیاز دارد .

حتما این نکته را در نظر بگیرید که برای محاسبه دقیق آمپر و ولتاژ گوشی بهتر است یکی از برنامه‌های گوشی خود را اجرا کنید که بهترین گزینه برای شما برای اجرای برنامه ای خاص ، دوربین گوشی است .


برای  خرید اینترنتی کیبورد گیمینگ با بهترین قیمت ها میتوانید سفارش خود را در فروشگاه بابلو ثبت کنید.


قبل از خرید تستر جریان کابل

بیشتر تسترهای موجود در بازار توانایی خواندن ولتاژ 3.5 تا 7 ولت را دارند که به شما این امکان را می‌دهند که پورت اتصالی را چک کنید و در نهایت بالاترین ولتاژ و کم‌ترین میزان را براحتی نمایش می‌دهد .

یکی از موارد بسیار مهمی که قبل از خرید تستر باید در نظر بگیرید توانایی و تحمل آن ها در برابر شارژ های سریع است که باید بالاتر از حد استاندارد باشد یعنی تستر شما باید قادر به نمایش ولتاژ تا حداکثر 20 ولت باشد .

در گوشی‌های موبایل امروز که از درگاه Type C برای انتقال اطلاعات و شارژ استفاده می‌کنند بهتر است از یک تستر با قابلیت اتصال Type A وType C بهره بگیرید که قادر باشد تمامی گوشی‌های هوشمند را مورد بررسی قرار دهد ، مخصوصا اگر یک تعمیرکار هستید خرید تستر جریان کابل اورجینال با آپشن‌ها و قابلیت‌های متنوع کار شما را ساده تر خواهد کرد . اگر در صدد یافتن دلیل مشکل در شارژ کردن گوشی خود هستید بهتر است حواستان به انتخاب و خرید پاور بانک هم باشد، چرا که اگر از برندهای تقلبی خرید کنید، به گوشی خود صدمه می زنید.

 

خرید تستر جریان کابل  از محبوب ترین برندها در بابلو

شما می‌توانید خرید تستر جریان کابل را در فروشگاه بابلو با برند اصلی و اورجینال UNI-T ثبت کنید که فروشگاه بابلو افتخار دارد این برند را با تضمین اصالت ، قیمت و کیفیت به کاربران عرضه کند .

قیمت تستر جریان کابل در فروشگاه بابلو

قیمت تستر جریان کابل نسبت به کیفیت آن‌ها بسیار ایده‌آل است و فروشگاه بابلو سعی کرده تا کم‌ترین قیمت موجود را روی این لوازم لحاظ کند تا شما بتوانید با تضمین قیمت این محصولات دوست داشتنی را خریداری کنید .

فراموش نکنید قیمت خرید تستر جریان کابل توسط فروشگاه بابلو به بهترین نحو ممکن اعلام می شود .


همین حالا برای  خرید دسته بازی موبایل و تبلت با بهترین قیمت ها از فروشگاه بابلو اقدام کنید.


خرید اینترنتی کابل تستر جریان کابل با گارانتی و ضمانت اصالت کالا

فروشگاه بابلو با تضمین 7 الی 10 روزه اصالت و سلامت فیزیکی کالا همراه با گارانتی معتبراین افتخار را دارد که بهترین تستر جریان کابل موجود در بازار را با تضمین قیمت عرضه کند شما می‌توانید برای خرید آنلاین تستر جریان کابل در وب سایت فروشگاه بابلو همین حالا اقدام کنید .

برای مشاوره و خرید محصولات فروشگاه می‌توانید از طریق گفتگوی آنلاین وب سایت و شماره‌های درج شده نسبت به ثبت سفارش اقدامات لازم را انجام دهید .

ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha