آیا موس بانجی ارزشمند است؟

اگر از موس سیمی استفاده می کنید یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید کشیده شدن سیم روی میزتان است و از نظر من مثل گرفتار شدن در آب می ماند یا گیر افتادن در جایی که نتوانید دست و پای خود را تکان دهید ، نه ؟ حال فرض کنید وسط بازی حجمی از کابل موس روی میزتان باشد .

این مورد می تواند بسیار آزاردهنده باشدو اگر وسط جنگ جهانی کاربران در بازی ، کابل شما را آزار دهد ، شک نکنید آن بازی برای شما تمام شدنی است  .

خوشبختانه راه حلی برای رفع این مشکل با موس های بازی سیمی وجود دارد و اسم این راه حل موس بانجی است  ، موس بانجی بسیار مفید است و معمولا در بین گیمرهای اهل رقابت و بازی های پر درگیر ، مورد استفاده قرار می گیرد ، پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال دانش بیشتری در زمینه بانجی موس ها هستید و اینکه چگونه به تجربه بازی شما کمک می کند ، در ادامه همراه ما باشید .

هدف بانجی موس

هدف بانجی موس

خرید لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر اورجینال با بهترین قیمت ها!

بانجی موس قرار است گیر کردن و کشیدن کابل موس روی میز را کاهش دهد ، آن ها با بلند کردن کابل با استفاده از بازوی ساخته شده از طریق فنر به این شرایط دست می یابند.

بانجی موس اصطکاک را کاهش می دهد و در نتیجه باعث می شود کابل روی سطح میز کشیده شود ، همچنین می تواند مشکلاتی مانند احساس ناهماهنگی کابل شما را کاهش دهد .

بانجی موس ها به شما کمک می کنند تا تقریبا کابل را فراموش کنید و اگر به خوبی تنظیم شود احساس یک موس بی سیم را به شما منتقل می کند .

با این حال ، این موضوع بسته به نوع کابل موس شما دارد، اگر مانند بسیاری از موس های رده بالا ، کابل انعطاف پذیر خوبی داشته باشید ، حس خوبی منتقل می کند ، با این حال ، یک کابل قدیمی تر به خوبی یک کابل رده بالاتر آن احساس را ندارد .

علاوه بر این ، اگر چیزی روی میز خود داشته باشید ، باعث می شود که کابل با آن برخورد نکند و افتادن اجسام روی میز را به صفر میر ساند و یا از افتادن کابل پشت میز جلوگیری می کند ، مثال می زنم یک پایه میز خیلی مزاحم داشتم که بانجی موس به من کمک زیادی برای قفل کردن کابل می کرد .

به طور کلی بانجی موس باید به بهبود تجربه استفاده از موس بازی سیمی کمک کند ، این مورد تجربه بازی را سازگار تر می کند و بیشتر نگرانی شما را به سمت موس هدایت می کند تا به سمت بازی.

چگونه آن را راه اندازی کنیم؟

طریقه استفاده از بانجی موس

راه اندازی یک بانجی موس بسیار ساده است ، فقط باید بخشی از کابل را از طریق بانجی عبور دهید فقط تنها بخش گیج کننده آن زمانی است که قرار است یک بانجی را انتخاب کنید .

جهت خرید اینترنتی موس گیمینگ همین حالا از فروشگاه بابلو سفارش دهید.

به طور کلی ، من بانجی موس را چند سانت بالاتر از پد موسم می گذارم و بازوی بانجی را کاملا دراز می کنم ، سپس کابل را از بازو می کشم تا بتوانم موس را در اطراف ناحیه مورد نظر موس حرکت دهم ، در نهایت کابل را کمی به سمت خودم می کشم تا جایی برای تکان دادن موس وجود داشته باشد.

فقط نیاز است که با آن کمی بازی کنید تا زمانی که تجربه احساس خوب را بدست آورید ، با این حال مطمئن شوید که کابل شما کوتاه نیست ، در غیر این صورت بانجی امکان کشیدن کابل را افزایش می دهد .

با چند بار تمرین و بازی همه چیز دستتان خواهد آمد .

آیا به بانجی موس نیاز دارید؟

آیا به بانجی موس نیاز دارید؟

نیاز به بانجی موس واقعا به موقعیت و اولویت های شما بستگی دارد ، در نهایت این به شما بستگی دارد و به میزان آزاری که یک کابل موس به شما وارد می کند . اگر متوجه شدید که کابل بیش از حد گیر کرده یا کشیده می شود ، حتما یک بانجی را برای خرید در نظر بگیرید اما اگر آزار به شما نمی رساند بهتر است پول خود را دور نریزید.

بانجی موس می تواند در حین بازی به شما کمک کند تا بهتر و پایدارتر بازی کنید ، این نظر من است اما بانجی موس هنگامی که تنظیمات خود را اعمال می کند بسیار احساس خوبی به من می دهد ، اگر روی تنظیمات مختلف بازی می کنید ، بانجی موس می تواند بسیار مفید باشد .

خرید اینترنتی کیبورد گیمینگ با بهترین قیمت ها از فروشگاه بابلو

اگر دکور شلوغی دارید و احساس آشفتگی می کنید و متوجه می شوید که بیشتر مواقع به چیز های دیگر گیر می کند ،بانجی موس می تواند گزینه بسیار مفیدی برای شما باشد .

چه کسانی بانجی موس را استفاده می کنند ؟

چه کسانی بانجی موس را استفاده می کنند ؟

بیشتر کسانی که قصد دارند بیشترین نتیجه را از موس های خود بگیرند از بانجی موس استفاده می کنند ، مثل حرفه ای ها ، موس بانجی در بین گیمرهای بازی های رقابتی که از موس با سیم استفاده می کنند بسیار رایج است ، اگر چه موس های بی سیم اخیرا در صحنه بازی بسیار محبوب شده ، اما هنوز بسیار گران است .

گیمرهای حرفه ای به تجربه ای سریع نیاز دارند ، پس باید از بانجی موس استفاده کنند ، همچنین ، هنگامی که آن ها از یک تورنومنت به تورنومنت دیگر می روند ، باید به طور مداوم بازی کنند و بانجی موس این امکان را به شما می دهد .

بسیاری از گیمرهای رقابتی که حتی حرفه ای هم نیستند ، از بانجی موس ها به دلیل مزایایی که می توانند ارائه دهند ، استفاده می کنند . کسانی که بازی هایی را انجام می دهند که نیاز به تکان دادن بیش از حد موس دارد ، بیشتر مواقع از بانجی های موس استفاده می کنند و از آن ها سود می برند .

خرید یک بانجی موس شما را حرفه ای نمی کند ، اما بسته به دکور شما می تواند کمک کننده باشد.

گزینه های خوب

گزینه های بسیار خوبی برای موس های بانجی در بازار وجود دارد که همگی با یکدیگر رقابت می کنند . از آنجایی که ویژگی خیلی خاصی را نمی توانید در بانجی ها ببینید ، هدف اصلی این خواهد بود که فقط به درستی و قابل اعتماد کار کند .

خرید کیبورد کامپیوتر با بهترین قیمت ها از فروشگاه بابلو 

برخی از برندهای خوب بانجی موس Zowie ، Razer و Glorious هستند ، همه این برند ها گزینه های بسیار خوبی به شما ارائه می دهند ، , و دارای پایه های بسیار محکمی برای جلوگیری از حرکت موس ها هستند ، مدل های ارزان تری هم در بازار وجود دارند که می توانند همان تجربه را به شما انتقال دهند ، اما با مواد و متریال و جنس ارزان تری ساخته شده اند .

منتخب ما

Zowieبه دلیل ساخت بعضی از بهترین تجهیزات برای گیمرهای حرفه ای شناخته می شود ، بانجی موس گیمینگ CAMADE II این شرکت یکی از گزینه های با کیفیت است .

CAMADE II به خوبی با مواد خوب ساخته شده است ، از بیشتر موس ها پشتیبانی می کند و دارای دو گزینه برای تنظیم ارتفاع است . انتخاب این بانجی موس گزینه اشتباهی نیست چرا که توسط استریمر ها و حرفه ای های زیادی امتحان و آزمایش شده است . اگر بخواهم شخصی اعلام کنم این نمونه موس بانجی است که خود من استفاده می کنم و هیچ شکایتی از عملکرد آن ندارم.

گزینه ای به نام RGB

اگر عاشق نورپردازی RGB هستید ، Razer شما را با بانجی موس V3 Chroma پشتیبانی خواهد کرد ، مانند Zowie ، برای ساخت آن از مواد با کیفیتی استفاده شده ، و یک گزینه بسیار عالی برای انتخاب است . لوازم جانبی RGB بیشتر مواقع راه عالی برای افزودن تنظیمات به ظاهر دکور شما  هستند. تنظیمات نور پردازی این موس بانجی را از طریق نرم افزار Razer’s Synapse می توانید کنترل کنید .

این بانجی دقیقا مانند نسخه غیر کروم بانجی موس V3 است اما نورپردازی RGB را اضافه می کند اگر همچنان به دنبال عملکرد بهتر بانجی هستید ولی RGB به کار شما نمی آید ، می توانید در هزینه خود کمی صرفه جویی کرده و نسخه غیر RGB را انتخاب کنید .

خرید آنلاین موس لپ تاپ و کامپیوتر با بهترین قیمت ها از فروشگاه بابلو

گزینه سفید

اگر به دنبال یک بانجی موس سفید رنگ هستید که با تنظیمات شما مطابقت داشته باشد ، بانجی موس گیمینگ Glorious بهترین گزینه برای شماست . مانند دو گزینه دیگر ، عملکرد فوق العاده ای ارائه می کند و فکر نمی کنم در عملکرد آن نارضایتی داشته باشید .

Glorious اساسا هر چیزی را که می توانید بخواهید را به شما می دهد ، شما این بانجی موس را می توانید در رنگ های سفید و سیاه تهیه کنید .

جایگزین ها

جایگزین موس بانجی

حالت نواری

اگر مبلغی که در اختیار دارید برای خرید آن ها کافی نیست و کشیدن کابل شما را آزار می دهد ، هنوز یک گزینه وجود دارد ، می توانید کابل را به مانیتور خود بچسبانید که باعث می شود کابل روی میز برود ، این مورد کشش را کاهش می دهد ، اما تاثیری زیادی مثل بانجی ندارد .

موس وایرلس

اگر کابل واقعا شما را اذیت می کند و می توانید کمی هزینه کنید ، بهتر است یک موس بی سیم خریداری کنید ، این مورد شما را کاملا از شر یک موس سیمی خلاص می کند و بانجی موس را به طور کامل حذف می کند با این حال جایگزین ارزانی هم نیست .

اگر تنها به عملکرد اهمیت می دهید ، موس بی سیم نمی تواند جای یک موس سیمی و بانجی  را بگیرد ، اما اگر به ظاهر اهمیت می دهید و به دنبال یک راه حل ساده و تمیز هستید ، با فرض این که بودجه شما اجازه دهد ، یک موس بی سیم بسیار عالی است .

خرید پد موس گیمینگ و معمولی با جنس عالی و طرح های عالی از فروشگاه بابلو

نتیجه گیری

بانجی موس ها در صورتی که از موس با سیم استفاده می کنید بسیار مفید هستند چرا که از گیر کردن و کشیده شدن کابل جلوگیری می کنند ، آن ها کابل را از بالای میز بالا می برند و از تماس آن با میز و ایجاد اصطکاک غیر ضروری جلوگیری می کنند ، امیدواریم این اتفاق تجربه بازی را بهتر کند .

بانجی موس از شما یک گیمر پرو نمی سازد ، اما می تواند به شما کمک کند بهتر و مداوم تر بازی کنید و تجربه کلی را بهبود ببخشید ، آن ها یک راه عالی برای بهبود تجربه موس سیمی بدون پرداخت هزینه بیشتر برای موس بی سیم هستند .

آیا شما از بانجی موس استفاده می کنید ؟ تجربه خود را از بازی کردن با این لوازم با ما به اشتراک بگذارید ؟

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید .

همچنین بخوانید
در یک ست موس و کیبورد چه عواملی می تواند مهم باشد و برای خرید ست بعدی خود چه گزینه هایی را باید در نظر بگیریم؟ گزینه های زیادی وجود دارد ، اما چرا زحمت بکشید ؟ بسیاری از ما یک رایانه شخصی را با موس و کیبورد می خریم ، پس چرا پول اضافی برای خرید تجهیزات جانبی بیشتر اختصاص دهیم ؟ با این حال ، به استثنای مواردی خاص ، صفحه کلید و موس خریداری شده با رایانه شخصی جدید بیشتر مواقع بسیار ابتدایی هستند ؛ در حالی کار شما را راه می اندازند اما می توانند بهتر باشند .
کاربران زیادی هستند که به لوازم جانبی اطراف خود بسیار اهمیت می دهند چرا که می دانند نبود کیفیت مناسب ممکن است شرایط را برایشان سخت تر کند ، جالب اینجاست بعضی از افراد را هم می بینم که این دستگاه کوچک را نادیده می گیرند ، در حالی که همین دستگاه کوچک مقدار زیادی از کار های گرافیکی ما را بهینه می کند .
پیدا کردن بهترین ست کیبورد و موس یک راه عالی برای رسیدن به بهترین تنیظمات ممکن برای شما است . نه تنها می توانید ست های فوق العاده ای را که متناسب با نحوه کار و بازی خود هستند پیدا کنید ، بلکه بیشتر مواقع در هزینه ی خود هم صرفه جویی می کنید . در حالی که بیشتر لپ تاپ های امروزی از صفحه کلید و تاچ پد های با کیفیت بهره می برند ، استفاده از یک ست واقعی موس و کیبورد می تواند تجربه شما را به سطح جدیدی برساند .
اگر وارد این مقاله شدید احتمالا صبح تا شب و شب تا صبح در حال تحقیق برای خرید یک موس واقعی و عالی برای خود هستید ، در بین تمامی برند های موجود در بازار خیلی سخت است  که بتوانید بهترین موس موجود را پیدا کنید چرا که شرکت ها هر روز در حال تولید موس های جدید با قابلیت های متنوع هستند .
اما هم اکنون با تجربه چندین و چند ساله در حال نوشتن این مقاله هستم ، یادم به بازی های قدیمی با کانتر استرایک یا دوتا می افتد چقدر خوش می گذشت ، یک تیم حرفه ای داشتم که هر روز به دور از فضای مجازی با هم بازی می کردیم و در نوع خود حرفه ای بودیم.
اگر هنگام استفاده از موس و کیبورد کمی احساس درد می کنید ، می توانید با انجام برخی تغییرات ساده در موقعیت صفحه کلید و موس خود ، شرایط را برای استفاده طولانی تر ، ساده تر کنید.این درد و خستگی در بدن شما ممکن است بین شما و علاقه مندیتان فاصله بیندازد . پس وقت آن است که شما را از این درد خلاص کنیم.بیایید ببینیم بهترین حالت قرار گیری صفحه کلید برای شما ، چه چیز می تواند باشد.
هر موس مجهز به سنسور CMOS می باشد ، سنسور CMOS نور را تشخیص می دهد و دقیقا همان تکنولوژی است که در دوربین های دیجیتال استفاده می شود ، Cmos در واقع سطحی که موس روی آن حرکت می کند را ثبت و تشخیص می دهد موس به کدام سمت حرکت می کند.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha