بهترین برند های اسپیکر کدام اند ؟

از علاقه مندان به صدا گرفته تا شنوندگان معمولی ، همه به یک پخش کننده صدای عالی در زندگی خود نیاز دارند یک اسپیکر می‌تواند یک تجربه موسیقی بسیار مناسب را برای هر شخصی ایجاد کند ، در میان اقیانوسی از اسپیکر‌ها ، ما قرار است بهترین مارک های اسپیکر را به شما معرفی کنیم تا متوجه شوید که دقیقا کدام یک از آن‌ها می توانند نیاز شما را برطرف کنند.

معروفترین برندهای اسپیکر در دنیا

اگر قصد خرید اسپیکر را دارید یا قرار است بلندگوی جدیدی برای خود تهیه کنید تا کمی فضای اتاق خود را ارتقا دهید ، باید امروز از بهترین برند باندها و اسپیکر‌ها آگاه باشید چرا که موارد بسیار خوبی حتی فراتر از آن چیزی که تصور می‌کنید در بازار وجود دارد .

بهترین برند اسپیکر قابل حمل

در ابتدا قرار است  بهترین برند اسپیکر در دنیا را به شما معرفی کنیم که به نظر ما با کیفیت ترین ها را تولید می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

اسپیکر سونی (Sony)

قطعا سونی یکی از شناخته شده ترین و بهترین مارک اسپیکر در جهان امروز است و این موضوع هیچ ارتباطی با تبلیغات این شرکت ندارد بلکه شرکت اصلی سونی که در کشور ژاپن قرار دارد محصولات با کیفیتی را تولید می‌کند که جای هیچ حرفی را باقی نگذاشته است . برای خرید لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ، اسپیکر یکی از اولویت هاست که بهترین آن برند سونی است.

تقریبا هیچ پلتفرم صوتی نیست که سونی آن را پوشش نداده باشد . از هدفون و بلندگوهای بی سیم گرفته تا سیستم های سینمایی خانگی ، این شرکت همه این محصولات را تولید می‌کند ، بلندگوها نه تنها کیفیت صدای عالی دارند ، بلکه برای استفاده طولانی مدت ساخته شده اند این ویژگی را شما می‌توانید در بیشتر محصولاتی که کشور ژاپن تولید می‌کند مشاهده کنید .

سونی اسپیکرهایی با رده های قیمتی متفاوتی دارد که در انتخاب هیچ کدام از آن ها قطعا اشتباه نخواهید کرد . به گفته بیشتر کاربران Sony SSCS5 به عنوان بهترین اسپیکر سونی در نظر گرفته می‌شود .

اسپیکر جی بی ال (JBL)

یکی دیگر از شرکت های اصلی صوتی که بلندگوهای بسیار عالی تولید می کند شرکت جیی بی ال می‌باشد.  این شرکت مدت زمان بسیار زیادی است که راه اندازی شده است و  بهترین برند اسپیکر حرفه ای را تولید می‌کند این شرکت آمریکایی با تولید مداوم محصولات با کیفیت و نوآورانه برای مدت بسیار طولانی در صنعت صوتی پیشگام بوده است شما می‌توانید طیف وسیعی ازبهترین بلندگوها را ، از بهترین برند های بلندگوی قابل حمل گرفته تا هدفون های بی سیم و بلندگوهای ضد آب و مانیتورهای استودیویی در محصولات این شرکت پیدا کنید و که تجربه بسیار خوبی را به شما منتقل خواهد کرد.

پیشنهاد بابلوسون: خرید ساعت هوشمند با بهترین قیمت و کیفیت عالی

اسپیکر بوز(Bose)

برند Bose جزو بهترین مارک اسپیکر در سراسر دنیا می‌باشد در واقع این برند یک شرکت آمریکایی است که از سال 1964 تجهیزات صوتی درجه یک را برای مصارف خانگی و حرفه ای تولید می‌کند . این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات مختلف را در اختیار دارد که شامل هدفون با قابلیت نویز کنسلینگ ، سیستم های صوتی خودرو و حتی هدست های خلبانی می‌باشد .

بلندگوها یا اسپیکرهای بوز (Bose) معمولا گران تر از سایر برندها در دنیا هستند به این دلیل است که این شرکت اسپیکرهای خود را با وضوح صدای عالی تولید می‌کنند بنابراین اگر بودجه لازم را در اختیار دارید اسپیکر‌های بوز از جمله بلندگوهایی هستند که می‌توانید برای خود در نظر بگیرید .

یاماها (Yamaha)

به احتمال زیاد برند یاماها را در محصولاتی چون کیبوردهای موسیقی ، سینت و درام دیده باشید اما فراموش نکنید این شرکت ژاپنی بعضی از بهترین بلندگوهای موجود بر روی کره زمین را تولید می‌کند یاماها فقط روی ساخت هدفون یا ایربادز تمرکز ندارد و هدف این شرکت ساخت تجهیزات صوتی در سطح حرفه ای است ، به همین دلیل محصولات آن‌ها به اسپیکر‌های خانگی ، اسپیکر‌های سقفی و مانیتورهای استودیویی محدود می شود . برای مشاهده و خرید هدفون می توانید از فروشگاه بابلو با بهترین کیفیت و قیمت و ضمانت اصالت کالا خرید کنید.

از آنجایی که این شرکت طرفداران بازار را هدف قرار داده اند ، و بهترین اسپیکر‌ها را تولید می‌کنند ، مطابق علائم تجاری ژاپنی بسیار خوب ساخته می‌شوند.

اسپیکر ادیفایر(Edifier)

Edifier در سال 1996 در چین تاسیس شد . از آن زمان تا کنون ، تجهیزات صوتی بسیار خوبی را برای کاربران تولید می‌کند . اسپیکر‌های ادیفایر معمولا صدایی غنی و گرمی دارند و باس بسیار قوی و سنگینی در آن ها تعبیه نمی‌شود ، این اسپیکر‌ها می‌توانند صداهای بلند را بدون مشکل خاصی در گوش شما کنترل کنند .

اسپیکرهای ادیفایر نه تنها صدای دلپذیری دارند بلکه ظاهری زیبایی هم برای آن‌ها ایجاد شده است برخی ازآن‌ها ظاهر رنسانس گونه دارند ، در حالی که برخی دیگر کاملا مدرن هستند بنابراین اگر به طراحی کردن اهمیت می‌دهید این برند همان چیزی است که احتمالا باید آن را در جزو انتخاب های خود در نظر بگیرید.

پیشنهاد: برای خرید کلگی موبایل و تبلت و مشاهده انواع آن، کلیک کنید!

بهترین برندهای اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

 بهترین مارک اسپیکر بلوتوثی و فلش خور

بهترین برند اسپیکر بلوتوثی انعاطاف پذیری فوق العاده‌ای را هنگام گوش دادن به صدا و سرگرمی‌های عمومی فراهم می‌کند . چه در حال اتصال به تلفن همراه در گردش باشید و یا به لپ تاپ خود در اتاق ، بهترین برند های بلندگوی قابل حمل می‌توانند تجربه شنیداری شما در هر کجا که می روید بهبود بخشند . البته برای گوش دادن به صدای بازی برای گیمرهای حرفه ای خرید هدست گیمینگ حرفه ای را توصیه می کنیم.

گزینه ها و ویژگی های زیادی وجود دارد که می توانید یک اسپیکر بلوتوث را انتخاب کنید ، پیدا کردن بهترین برند اسپیکر بلوتوثی قابل حمل برای این که بتواند نیازهای شما را برآروده کند بسیار سخت است اگر چه برند نمی‌تواند ویژگی را تعیین کند ، اما شناخت بهترین برند ها در رابطه با اسپیکر‌های بلوتوث قابل حمل بسیار مهم است در ادامه 5 مورد از بهترین برندهای اسپیکر‌های قابل حمل راه به شما معرفی می‌کنیم .

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال (JBL)

JBL شرکتی است که به عنوان یک انقلاب صوتی در میان نوازندگان حرفه ای ، استودیوهای موسیقی و لوازم موسیقی مطرح شد. زمانی که هارمن اینتر نشنال این شرکت را در سال 1969 خرید و به یک پدیده جهانی تبدیل کرد .

تمامی اهرم های ایجاد بهترین اسپیکرهای جهان برای سناریوهای سختگیرانه در خانه ها در سراسر جهان پخش شده است و امروزه JBL هم معنی صدای عالی ، قابلیت اطمینان و عملکرد مناسب است . علاوه بر این ، اسپیکرهای بلوتوث JBL جزو پرفروش ترین اسپیکرهای جهان هستند و نقش کلیدی در گسترش این ایده در بین مسافران و جوانان داشتند .

JBL یک برند صوتی است که می دانید قطعا می توان به آن اعتماد کرد .

اسپیکر بلوتوثی سونوس (Sonos)

اتصال دستگاه‌های مختلف در خانواده ها امروزه یک امر عادی است اما ارائه چنین مفهموی درسال 2002 ، حداقل راهگشا بود در دهه های گذشته اتفاقات زیادی افتاده است همانطور که فناوری اتصال بی سیم پیشرفت کرد ، رقابت زیادی در بین برند Sonos و سایر برند ها تفاوت ایجاد می کند . تا پیش از این از انواع کابل و تبدیل صدا استفاده می شد.

اسپیکر بلوتوثی بوز(Bose)

Bose به عنوان یکی دیگر از پیشگامان در زمینه صدای بلوتوث می‌باشد . برندBose بیشتر اوقات با صدای عالیش در حال حرکت رو به جلو است اگر چه این شرکت انقلابی در اسپیکر‌های بی سیم به وجود آورد ، اما تمرکز اصلی آن‌ها بر روی هدفون بود .

زمانی که این شرکت به سمت اسپیکر‌های قابل حمل حرکت کرد ، اهرمی را به دست آورده بود که باعث شد شرکت بوز به طور خودکار در میان سایر شرکت ها بهترین برند باند را ارائه دهد اگر دوست دارید صدای شگفت انگیر Bose را در راحت ترین و قابل حمل ترین شکل ممکن تست کنید ، بهتر است یکی از اسپیکر‌های بلوتوثی آن ها را تست کنید تا متوجه شوید چرا این شرکت یک افسانه است .

اسپیکر بلوتوثی سونی (Sony)

حضور بر روی سکوی اول به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی حرفه ای و مصرفی در جهان ، به خودی خود یک دستاورد بزرگ است همانطور که گفته شد ، تمرکز اصلی این شرکت ( و دلیل اینکه بیشترین شهرت را بدست آورد ) کیفیت صدای فوق العاده محصولات آن بود .

از این نظر سونی نسبت به برندهای دیگر مزیتی دارد چرا که می تواند فناوری های پیشرفته را با دانش خوب و بودجه مناسب برای سرمایه گذاری تا حد زیادی در توسعه خود استفاده کند . نتیجه آن به جز یک افسانه جهانی که می‌توانید به آن اعتماد کنید نیست .

پیشنهاد بابلو: خرید کیبورد کامپیوتر با بهترین قیمت و اصالت کالا

اسپیکر بلوتوثی بیتس (Beats)

دکتر Dre اسطوره هیپ هاپ و جیمی آیووین ، مدیر لیبل ضبط با Monster Cable همکاری کردند تا بتوانند در سال 2006  با تولید هدفون و اسپیکر برای دوست داران موسیقی یک برند جدید را بوجود آورند . محصولات آن‌ها به قدری شگفت انگیز بودند که تا سال 2011 ، 64 درصد از هدفون‌های بالای 100 دلار آن‌ها فروخته شد . در سال 2014 اپل بزرگ‌ترین حرکت در تاریخ این شرکت را انجام داد و بیتس را با قیمت 3 میلیارد دلار خریداری کرد .

امروزه هدفون‌های بیتس و اسپیکر‌های بلوتوثی به عنوان یکی از شرکت های مطرح و پیشرو در جهان با دانش استادان صدا در شرکت خود همچنان به ایجاد انقلاب در بازار ادامه می دهند . اگر قبلا بیتس را تجربه نکرده اید قطعا امتحان کردن یکی از آن ها را توصیه می کنیم .

بهترین برندهای اسپیکر خانگی

 بهترین اسپیکر برای مهمانی

بهترین برند اسپیکر خانگی صدای بسیار خوبی را به محیط داخل خانه مخصوصا اگر بازی می‌کنید منتقل می‌کنند مطممئنا بهترین هدست‌های بازی جایگاه خود در میان کاربران بدست آوردند و تجربه صدای خصوصی تر و صمیمی تری را در اختیار شما می‌گذارند ، اما بهترین مارک اسپیکر می‌توانند کل اتاق شما را با صدا پر کنند چه صدای فیلم ، موتور و ماشین در بازی یا صدای تیراندازی در بازی Apex Legend ، البته فراموش نکنید این صدا را باید با خانواده هم به اشتراک بگذارید . البته در نظر داشته باشید برای گیمرهای حرفه ای تجهیزات گیمینگ وجود دارد که موارد مختلفی را شامل می شود.

هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین اسپیکرهای خانگی برای قرار دادن روی میز و یا در محیط خانه ابتدا باید میزان فضای خالی خود را در نظر بگیرید این امر تا حد زیادی درفراید تصمیم گیری شما تاثیر خواهد داشت ، و اگر فضایی زیر میز خود دارید بهتر است اسپیکری کوچک تررا تهیه کنید .

از طرف دیگر ، اسپیکر‌های خانگی صدای بلندی را تولید می‌کنند و عمق بسیار خوبی از صدا را همراه با موقعیت صدا ارائه می‌دهند حتی اگر اسپیکر را در زیر میز قرار دهید می توانند مسیر مناسب خروج صدا را پیدا کنند بعضی از آن‌ها با یک ساب ووفر همراه با مقداری باس همراه هستند . حتی شرکت‌هایی مانند ریزر وارد بازی اسپیکرها شده اند .

با این حال این را هم در نظر بگیرید اسپیکر‌های با کیفیت هزینه زیادی هم برای شما خواهند داشت در ادامه بهترین برند اسپیکر خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد که می تواند در انتخاب شما تاثیر گزار باشد .

اسپیکر خانگی لاجیتک (Logitech)

قطعا اگر از طرفداران محصولات کامپیوتری باشید نام برند لاجیتک را شنیده اید این برند در سال 1981 تاسیس شد دفتر مرکزی آن در سوئیس است و به تولید لوازم جانبی کامپیوتر مانند کیبورد ، انواع موس کامپیوتر ، هدست ، وب کم و ... می‌پردازد غیر از تمامی موارد گفته شده شرکت لاجیتک با تولید بهترین اسپیکرهای خانگی با کیفیت نامی آشنا در بین کاربران و حتی گیمرهای حرفه ای است اسپیکرهای این شرکت با بهترین و با کیفیت ترین مواد ممکن ساخته می‌شوند .

اگر به دنبال غوطه ور شدن در بازی های و فیلم های سینمایی و هر مدیای دیگر هستید ، یک سیستم صوتی قوی می تواند معجزه کند ، صدای فراگیر آن‌ها می تواند شما را در بهترین وضعیت ممکن دریافت صدا قرار دهد و اسپیکرهای خانگی دیگر را خجالت زده کند .

لاجیتک یک برند معتبر برای طیف گسترده ای از لوازم جانبی است این شرکت گزینه های زیادی برای اسپیکر های خانگی ارائه می دهد به عنوان مثال اسپیکر خانگی Logitech Z506 دارای صدای 5.1 کاناله و بدون افت کیفیت نسبت به اسپیکر های مشابه بهترین صدای ممکن را ارائه می دهد .

اسپیکر خانگی Creative

شرکت Creative تولید کننده تجهیزات صوتی با کیفیت از جمله بردهای AV و تجهیزات صوتی شخصی مانند اسپیکر و هدفون است . Creative همچنین مالک برند محوب soundboards ، Sound Blaster است که معمولا لپ تاپ بازی تولید می‌کنند از محبوب ترین محصولات این شرکت می‌توان به اسپیکر های رومیزی ، اسپیکر‌های لپ تاپ و اسپیکر‌های Multimedia اشاره کرد .

پیشنهاد بابلو: خرید پایه نگهدارنده موبایل و تبلت

معمولا این اسپیکر ها 2 کاناله و 2.1 کاناله هستند که کیفیت صدای لپ تاپ و تلفن‌ها را تا حد زیادی بهبود می‌بخشند . اگر نیازهای شما به صدا اساسی است می‌توانید آن ها را به کامپیوتر‌های شخصی هم متصل کنید همچنین این برند اسپیکرهای خانگی بسیار با کیفیتی را تولید می‌کند .

شرکت Creative با تولید اسپیکر های 5.1 کاناله نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرده چرا که این اسپیکر ها جزو محبوب ترین اسپیکر ها به دلیل کیفیت صدای زیادشان در بین علاقه مندان به فیلم و بازی هستند اگر به اسپیکر‌های خانگی نیاز دارید قطعا شرکت Creative با تولید بهترین اسپیکرهای خانگی موجود شما را ناامید نخواهد کرد.

اسپیکر خانگی و گیمینگ ریزر(Razer)

اسپیکر های خانگی و گیمینگ ریزر ثابت کردند که غول تکنولوژی بازی فقط در مورد بهترین هدست های ریزر نیست بلکه در تولید صدا هم توانایی بسیار بالایی از خود نشان داده اند نمی توان گفت که نتایجی که بعد از شنیدن به صدا در این برند بدست می‌آورید بهترین صدای اسپیکری است که می توانید دریافت کنید اما جزو بهترین‌ها است .

در حال حاضر ، در حالی که طیف وسیعی از اسپیکرهای خانگی برای انتخاب در این برند وجود ندارد اما می‌توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید مفهوم آن این است که انواع اسپیکر های Razer ارائه شده باید برای همه ، بدون توجه به تنظیمات ، بودجه و اولویت شما برای RGB انتخاب شوند . برای خرید اینگونه تجهیزات بین خرید میکروفون و بلندگو، اولویت با استفاده از بلندگوی باکیفیت است.

اضافه کردن یک اسپیکر رومیزی و یا خانگی از اسپیکر های ریزر به مجموعه لوازم خود نه تنها یک تجربه صدای فوق العاده را به شما ارائه می‌دهد بلکه برای همه نیازهای موسیقی ، بازی و سرگرمی را برای شما فراهم می‌کند شما می‌توانید این اسپیکر‌ها را به لپ تاپ ریزر متصل کنید و سپس در کنار یک موس ریزر ، یک کنترلر ریزر و یا بهترین تجهیزات استریم Razer یکی از بهترین Set up های موجود را برای خود داشته باشید .

هر کدام از اسپیکر‌های خانگی  ریزر را که انتخاب می‌کنید زمانی که آن را با دستگاه مورد علاقه خود ترکیب کنید بهترین را در اختیار شما قرار می دهد .

اسپیکر خانگی ال جی (LG)

ال جی برندی است که به دلیل طیف وسیعی از تلویزیون هایش شناخته شده است ، اما آن ها در چند سال گذشته مدل های مختلفی از اسپیکرهای خانگی را تولید کرده اند این اسپیکرها به طور کلی بسیار خوب ساخته شده‌اند با ورودی های فیزیکی مختلف و پخش بی‌سیم ، شما می‌توانید اسپیکر‌های خانگی برند ال جی را به لطف کلید‌های فیزیکی تعبیه شده روی آن‌ها کمی تغییر دهید تا صدایی که دوست دارید را بدست آورید .

بهترین برندهای اسپیکر سقفی

آمپلی فایر اسپیکر سقفی

اسپیکر سقفی Polk

شرکت پولک یکی از تولید کنندگان برتر کشور آمریکا است که بیشتر به بدلیل تولید اسپیکر‌ها و محصولات صوتیش شناخته می‌شود این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات صوتی دیگر مانند تیونر های FM و آمپلی فایر‌ها را تولید می‌کند دفتر این شرکت در سن دیگو آمریکا است و در سال 2006 توسط irected Electronics خریداری شده است . 

از جمله اسپیکر های سقفی شرکت Polk را که می توان به شما معرفی کردPolk Audio RC80i 8-inch   نام دارد و یکی از بزرگ ترین اسپیکرهایی است که می توانید تهیه کنید این اسپیکر سقفی دارای یک ساب ووفر 8 اینچی و توییتر 1 اینچی با قابلیت تنظیم 15 درجه ای است این اندازه همراه با مهندسی Polk Audio به این معنی است که کیفیت و جزئیات صدا به طور کامل در آن حفظ می‌شود .

پیشنهاد خرید از بابلو: خرید اینترنتی پاوربانک

نکته  برجسته ای واقعی این اسپیکر صدای آن است که با سری Rita خود را تطبیق داده است مجموعه ای که هدف آن سینماهای خانگی و تنظیمات پیشرفته است این بلندگو سقفی می‌تواند در لیست خرید هر علاقه مندی قرار گیرد .

اسپیکر سقفی یاماها

شرکت یاماها با نام Yamaha یک شرکت چند ملیتی ژاپنی و مجموعه ای با طیف بسیار گسترده ای از محصولات و خدمات است . این شرکت یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه تولید آلات موسیقی در جهان است یکی از جالب ترین بخش های این شرکت تولید موتورسیکلت آن در سال 1955 با نام یاماها موتور تاسیس شد که به عنوان شرکت وابسته شروع به کارکرد اما بعدا مستقل شد .

از جمله اسپیکر های سقفی تولیدی این شرکت شامل NSIC600 است که یک گزینه عالی برای هر شخصی می باشد که عاشق گوش دادن به صدا است بلندگوهای آن دارای توان 110 واتی و ساب ووفر 6.5 اینچی و توییتر 1 اینچی است و صدای طبیعی فوق العاده‌ای را ارائه می دهد یاماها تلاش زیادی کرده تا یک مخروط شیپوری شکل که اسپیکر را برای افزایش و بهبود پخش صدا در خود جای دهد تولید کند.

برای این که آن ها را راحت نصب کنید ، بلندگوها دارای گیره های بزرگ هستند که در کناره های آن کاملا مشخص است .

اسپیکر سقفی بوز

یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تولید تجهیزات صوتی نظیر اسپیکر های خانگی ، سیستم های صوتی اتومبیل ، بلندگو ، استریو ، اسپیکر ، آمپلی فایر و هدفون فعالیت می‌کند شرکت بوز در سال 1964 توسط عمار بوز تاسیس شد و هم اکنون دارای 8 کارخانه در کشور های مطرح دنیا در آمریکا ، ایرلند و مکزیک می‌باشد .

شرکت بوز با تولید اسپیکر سقفی Bose Virtually Invisible 791 Ceiling Speaker MK II همه چیزرا تغییر داده این اسپیکر جزو پیشرفته ترین و گران ترین گزینه هایی است که می‌توانید انتخاب کنید اگر شما قرار هست سرمایه خود را برای یک اسپیکر فوق العاده خرج کنید قطعا این مدل یکی از مواردی است که باید در لیست خود یادداشت کنید.

صدای پرقدرت و پر جنب و جوش بودن به کیفیت آن افزوده است این اسپیکر نه تنها از یک ساب ووفر 7 اینچی استفاده می‌کند بلکه با قرار دادن دو توییتر در هر بلندگو و البته مهندسان برتر شرکت بوز بهره می‌برد . طراحی آن به گونه‌ای است که صدا را در همه جهات به خوبی پخش می کند و اجازه می دهد تجربه استریو در سراسر اتاق شنیده شود و نه تنها در یک منطقه خاص بلکه یک محیط بسیار گسترده را پوشش می دهد.

خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت از فروشگاه بابلو

جمع بندی

یادتان نرود این ما نیستیم که برای شما یک اسپیکر را انتخاب می‌کنیم و این سلیقه شخصی شما است که باعث می‌شود یک اسپیکر را انتخاب کنید در این مقاله ما به طور کامل بهترین مارک های اسپیکررا به شما معرفی کردیم که می‌توانید بسته به موارد گفته شده انتخاب کنید که قرار است از کدام برند کالای اسپیکری خود را تهیه کنید .

از جمله برندهایی که در این مقاله به طور کامل در دسته‌های اسپیکر قابل حمل ، اسپیکر خنگی و اسپیکر سقفی به آن ها اشاره کردیم شامل سونی ، جی بی ال ، بوز ، یاماها ، ادیفایر ، جی بی ال ، سونوس ، بیتس ، لاجیتک ، کریتیو ، ریزر ، ال جی و... هستند که جزو بهترین ها در جهان به شمار می‌روند .

فراموش نکنید که این‌ها فقط برندهایی هستند که شما می‌توانید انتخاب کنید اما برای یک سلیقه شخصی کامل بهتر است بعد از انتخاب برند به سراغ مدل آن بروید چرا که هر اسپیکر ویژگی خاصی با اسپیکر دیگر دارد که البته ما به چند نمونه کوچک از آن‌ها اشاره کردیم.

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

همچنین بخوانید
از آنجایی که تعداد انفرادی انواع اکشن فیگورها بسیار زیاد است، امکان ارائه یک پاسخ کامل برای هر فیگور خاص وجود ندارد؛ با این حال، اگر به درستی مراقبت شوند، احتمالاً اکشن فیگورهای شما بیشتر از شما زنده خواهند ماند.
سفارشی‌سازی کامپیوتر برای علاقمندان به کامپیوترها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چراغ‌های LED و استیکرها گزینه‌های مد روز و جالبی برای تزئین کامپیوتر شما به ارمغان می‌آورند. تزئین کامپیوتر خود با یک تم خاص می‌تواند یک ایده جذاب باشد. از جمله می‌توان به Star Wars، Marvel، DC، انیمه و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید کامپیوتر خود را با یک فرانچایز یا سرگرمی خاص تزئین کنید. چه راه بهتری برای انجام این کار وجود دارد به جز نمایش یک اکشن فیگور مربوطه در داخل کیس کامپیوتر ؟
اگر شما طرفدار انیمه هستید و می‌خواهید از شخصیت‌های مورد علاقه‌تان در انیمه یا مانگای مورد علاقه‌تان ، فیگور و اشیای زیبایی داشته باشید، احتمالا با واقعیت سختی روبرو شده‌اید یا در آینده با آن مواجه خواهید شد که فیگورهای انیمه گران تر از فیگورهای عمومی تولید شده توسط شرکت‌هایی مانند هسبرو هستند.
به نمایش گذاشتن فیگورها و اکشن فیگورها  یک فعالیت بسیار لذت بخش است، زیرا این امکان را به شما می دهد که تمامی فیگورهایی که در طول سفر جمع آوری کرده اید را به نمایش بگذارید. اما چگونه می‌توانید نمایشگاه فیگور خود را جذاب‌تر کنید؟ برخی از افراد از پس زمینه‌های حماسی، استندهای نمایشی چند سطحی و لوازم مختلف دیگر استفاده می‌کنند؛ اما احتمالا یکی از جالب‌ترین نکاتی که می‌توانید برای تزئین کلکسیون فیگورخود استفاده کنید، نورپردازی های LED است.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha