بهترین تبلت های دانش آموزی برای کلاس های آنلاین

به دور از هر چیزی که مطالعه می‌کنید بهترین تبلت برای دانش آموزان می‌توانند ابزاری عالی برای خواندن ، انجام تحقیق ، یادداشت برداری و تکمیل تکالیف روزانه باشند ، قابل حمل بودن ، آن ها را به گزینه‌ای عالی برای استفاده در داخل و خارج از کلاس تبدیل کرده است چرا که حمل آن ها ساده‌تر است و فضای زیادی هم روی میز اشغال نمی‌کنند .

از آنجایی که شما ممکن است یک دانش آموز و حتی یک دانشجو باشید شاید الان بهترین زمان برای انتخاب بررسی گزینه های موجود برای خرید بهترین تبلت های دانش آموزی و خرید لوازم جانبی تبلت و موبایل با بهترین قیمت است .

می‌توانید از تبلت‌ها در سخنرانی‌ها و یا سمینار ها برای یادداشت برداری ( چه در حال تایپ و یا استفاده از قلم ) برای بررسی مطالبی که قرار است بخوانید استفاده کنید . استفاده از قلم ، بیشتراوقات باعث می‌شود که این گونه تبلت ها جزو بهترین ها برای دانش آموزان و یک انتخاب مناسب برای انجام تکالیف و تمرین های روزانه باشد ، حال با فرض این که یک صفحه کلید هم به آن اضافه کنید می‌توانید یک پایان نامه را به طور کامل تایپ کنید .

برای این که انتخاب بهترین تبلت برای دانش آموزان را راحت کنیم ، ما بهترین تبلت های موجود را از ارزان ترین ها تا میان رده و بالا رده از برندهای مطرحی چون اپل ، مایکروسافت و سامسونگ برای شما انتخاب کرده ایم . انتخاب‌های ما بر اساس نظرات کاربران و تجربیاتمان و مورادی که برای شما مهم است مانند مشخصات ، نوع ساخت ، قابلیت حمل و عمر باتری تبلت در اختیار شما قرار خواهیم داد .

ما همچنین قیمت هم جزوی از موارد انتخابی خود در نظر گرفته ایم طبیعتا بعضی از دانش آموزان علاقه دارند از تبلت های پیشرفته‌تر مثل Ipad Pro 12.9 و یا Surface Pro 8  برای کارهای خلاقانه تر استفاده کنند ، اما به شما گزینه های ارزان تری را هم آماده کرده ایم که اگر بودجه کم تری در اختیار دارید توانایی خرید تبلت دانش آموزی را داشته باشید .

ما حتی در این مقاله مدل های قدیمی تر را هم به شما معرفی می‌کنیم که عملکرد بسیار قابل قبولی ارائه می‌دهند به عنوان مثال آیپد 2020 که به جای مدل 2022 معرفی شده است ، چرا که هنوز تبلت بسیار خوبی است و می‌تواند گزینه مد نظر شما باشد .

تبلت دانش آموزی چیست؟

 قیمت تبلت دانش آموزی سامسونگ

اگر به طور خلاصه بخواهیم آن را شرح دهیم در واقع به مجموعه ای از تبلت‌ها گفته می‌شود که باعث سهولت و بهره وری بیشتر دانش آموزان و دانشجویان در مدرسه و دانشگاه می‌شوند ، قطعا با پیشرفت تکنولوژی خیلی از دانش آموزان امروزی علاقه دارند که خودکارها و مدادهای قدیمی خود را کنار گذاشته و از قلم های دیجیتال و صفحه های لمسی استفاده کنند ، البته این را هم فراموش نکنید خرید تبلت یا خرید ساعت هوشمند باعث مصرف کم تر کاغذ خواهد شد و این موضوع به نفع طبیعت است و کار های شما را راحت تر خواهد کرد اما به هر حال هزینه بیشتری باید پرداخت کنید .

در ادامه به شما تبلت هایی را معرفی خواهیم کرد که به کمک آن ها بتوانید بهترین قابلیت ممکن را دریافت کنید ، این تبلت ها از ارزان ترین ها شروع خواهد شد و به بالا رده‌ها خواهد رسید که قیمت به مراتب بالاتری دارند .

ارزان ترین تبلت ها مناسب دانش آموزان

 عکس تبلت دانش آموزی

تبلت Amazon Fire HD 8

 تبلت کودک آمازون

اگر پول زیادی برای خرید تبلت ندارید ناامید نشوید با وجود این که نمی‌توانید از این تبلت توقعی در سطح عملکرد آیپدپرو داشته باشید اما به هر حال یک تبلت ارزان تر را خریداری می‌کنید اما تبلت Amazon Fire HD 8 همزمان با قیمت مناسبی که دارد می‌تواند شما را شگفت زده کند . با وجود قیمت پایین آن ، همچنان ویژگی های بسیار مناسبی ارائه می‌دهد و نسبت به نسل قبلی خود کمی پیشرفت کرده است . تفاوت لپ تاپ و تبلت برای دانش آموزان امکان استفاده از موس است که نیازی به خرید موس برای تبلت نیست.

این تبلت می‌تواند برنامه های زیادی را اجرا کند که در مطالعه تان به شما کمک کنند و برای ویرایش متون در صفحه های زیاد از این تبلت استفاده کنید ، همچنین می‌توانید به عنوان سرگرمی روی آن حساب کنید و با اجرای ویدیوهای آنلاین از وبسایت های پخش آنلاین ویدیو با صفحه نمایش 8 اینچی لذت ببرید .

اگر به دنبال تبلتی هستید که نیاز به هزینه زیادی ندارد توجه کنید که تبلت های Amazon Fire می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند البته این تبلت گزینه بزرگتری هم به نام Fire HD 10 دارد که 10 اینچی است اما ما گزینه کوچک تر یعنی 8 اینچی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به دلیل اندازه کوچک ترش دوست داشتنی تر است .

دلیل خریدن

  • قیمت فوق العاده پایین
  • قرارگیری عالی دوربین جلو

دلیل نخریدن

  • کیفیت پایین صفحه نمایش

تبلت Lenovo Yoga Smart Tab

 قیمت تبلت لنوو یوگا 10

اگر سرمایه کمی در اختیار دارید تبلت Lenovo Yoga Smart Tab جزو تبلت های کوچک جالب بازار است که ارزش دیدن را دارد در مقایسه با تبلت هایی که در این مقاله به آن ها می‌پردازیم ، قدرت کم تری دارد ، اما صفحه نمایش بسیار عالی و بلندگوهای صدای فوق العاده ای در اختیار دارد و دارای Google Asist داخلی است . این تبلت مناسب دانش آموزانی است که قصد ندارند هزینه زیادی پرداخت کنند . یکی دیگر از مزایای داشتن تبلت برای دانش آموزان عدم نیاز تبلت به خرید کیبورد ارزان قیمت یا گران است.

طراحی این تبلت بی‌نظیر است ، در انتهای آن یک حالت استوانه‌ای حجیم و گرد که باریک تر می‌شود و طرحی صاف و منحنی ایجاد می‌کند . این گزینه به دلیل نوع طراحی حالت بسیار مناسبی برای تایپ در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌تواند به صورت عمودی در یک زاویه برای نگاه کردن بایستد ، این دستگاه مناسب کارهای نوشتاری و تماس های ویدیویی است (برای فیلم دیدن بسیار عالی است ).

تبلت Lenovo Yoga Smart Tab که از آلمینیوم ساخته شده و با روکش اکریلیک ملایم پوشانده شده است ، تبلتی سبک و مقاوم است . این دستگاه قابلیت های زیادی دارد ، اما روشن است که از نسخه قدیمی تر اندروید استفاده می‌کند که استفاده از برنامه ها را برای شما محدود تر خواهد کرد .

در نهایت اگر برای نوشتن و ویرایش نوشته‌ها ، تحقیق و مرور صفحات وب ، تماس های ویدیویی و کنفرانس از راه دور دارید ، بسیار مناسب عمل می‌کند و یک پشتیبان خوب برای شما خواهد بود .

دلیل خریدن

  • صفحه نمایش فوق العاده و صدای عالی
  • طراحی منحصر به فرد

دلیل نخریدن

  • عملکرد سخت افزاری ضعیف

پیشنهاد بابلو: خرید کیف لپ تاپ با بهترین قیمت

تبلت Samsung Galaxy Tab S6 Lite

Galaxy tab s6 lite قیمت

در این مقاله ما بهترین تبلت دانش آموزی Samsung Galaxy Tab S8 Ultra به عنوان یکی از ممتازترین تبلت‌های اندرویدی با قیمت مناسب به شما معرفی کردیم ، اما اگر آن مشخصات برای شما زیاداست و به آن نیاز ندارید و یا چنین تبلت بزرگی نمی‌خواهید می توانید کمی نسخه قدیمی تر Galaxy Tab را که به صرفه تر هم هست انتخاب کنید .

گلکسی تب 6 مدت هاست که جایگزینی برای آن تبلت شده ، این تبلت عملکرد و کیفیت ساخت قابل احترامی را ارائه می‌دهد و البته یک S-Pen  هم همراه آن است . با وجود این که نمی‌تواند با بعضی از قلم های پیشرفته تر رقابت کند اما برای یادداشت برداری بسیار مناسب است .

دلیل خریدن

  • طراحی مناسب
  • همراه داشتن یک Spen

دلیل نخریدن

  • عملکرد سخت افزاری چندان قوی ای ندارد

تبلت Lenovo IdeaPad Duet Chromebook 10.1

بررسی تبلت سامسونگ s6 lite

وقتی به دنبال بهترین تبلت برای دانش آموزان هستید ، این احتمال وجود دارد که Chromebook جزو اولین انتخاب‌های شما نباشد . با این وجود دلایل زیادی وجود دارد که شما این تبلت را انتخاب کنید . Google Chrome به عنوان یک سیستم عامل برای شما ، سرعت ، سهولت و امنیت بیشتری رادر Google و فضای ذخیره سازی ابری و برنامه های رایگان را در اختیارتان قرار می‌دهد .

Lenovo IdeaPad Duet Chromebook 10.1 جزو گزینه های بسیار خوب است چرا که نه تنها قیمت بسیار خوبی دارد بلکه در کارهایی مانند تحقیق ، نوشتن و کارهای سازمانی کاملا عالی عمل می‌کند و برای کنفرانس ویدیویی بسیار عالی است .

نقطه ضعفی که سیستم عامل کروم دارد این است که این تبلت قدرت یک ویندوز را ندارد و بعضی از نرم افزارهای خاص را نمی‌تواند اجرا کند گذشته از این Chromebook 10.1 اکثر وظایف مهم یک تبلت را انجام می‌دهد وبرای بیشتر نرم افزارهای دسکتاپی که نسخه موبایل دارند می‌توانند بسیار مفید باشند و بیشتر اوقات بسیار ارزان هستند .

IdeaPad Duet یک تبلت با طراحی خوب است ، در مقایسه با دستگاه های اپل کمی بزرگ تر است مفهوم آن این است که از نظر استحکام ، بدنه قوی دارد و یکی از مزایای آن همراه بودن آن با کیبورد می‌باشد که یک امتیاز برای این تبلت محسوب می‌شود و جزو تبلت‌هایی است که قیمت مناسبی هم دارد .

دلیل خریدن

  • عمر باتری 13 ساعته مناسب
  • همزمانی استفاده از پایه و کیبورد
  • طراحی بسیار مناسب و قابل حمل

دلیل نخریدن

  • برای کارهای پرتقاضا قدرت مناسبی ندارد

پیشنهاد: همین حالا اقدام به خرید کلگی موبایل و تبلت کنید!

معرفی بهترین مدل تبلت های دانش آموزی میان رده

قیمت تبلت دانش آموزی سامسونگ

تبلت iPad Air 4 (2020)

 قیمت ipad air 4 256gb

ما دوست نداریم به شما دروغ بگوئیم پردازنده آیرپد ایر جدید را با پردازنده M1 ستایش می‌کنیم ، فقط با یک جست و جوی ساده Apple Ipad Air2022 متوجه خواهید شد که این تبلت درخشان و بسیار قدرتمندی است که تقریبا به خوبی Ipad pro قوی عمل می‌کند . اما به عنوان تبلتی برای دانش آموزان ، ما مدل 2020 را به شما توصیه می‌کنیم . این تبلت ممکن است قدرت مدل 2022 را نداشته باشد اما عمر باتری بهتری دارد .

مانند سایر آیپد های اپل ، طراحی فوق العاده و صفحه نمایش خیره کننده ای دارد و می‌توانید در اپ استور هر بازی و برنامه ای را که می خواهید دانلود کنید ، Ipad Air 4  برای شما یک انتخاب خواهد داشت . از نظر قدرت ، همان تراشه آیفون 12 را دارد ، بنابراین آنچنان تفاوتی با این مدل ندارد و در حالی که نمی‌توان گفت که کاملا توانایی رقابت با آیپد پرو را دارد اما نیاز به این رقابت هم نیست .

زمانی که آن را بررسی کردیم متوجه این موضوع شدیم که برای هر برنامه آیپد آیر قدرت بیش از اندازه‎ای ارائه می‌دهد ، غیر از این که یک صفحه کلید هوشمند بر روی آن قرار گرفته است ، یک تبلت عالی دارید که می‌تواند به عنوان لپ تاپ نیز استفاده شود ، مخصوصا برای زمانی که نیاز به نوشتن مقالات طولانی دارید بسیار عالی است و از Apple Pencil 2 نیز پشتیبانی می‌کند.

اما بهتر است نکته ای را به شما یادآور شویم که ارزان ترین مدل تنها با 64 گیگابایت فضای دخیره سازی عرضه می‌شود و بر خلاف برخی از تبلت‌های اندرویدی ، امکانی برای قرار دادن کارت حافظه اضافی در آن تعبیه نشده است . شما می توانید از انواع پاوربانک برای شارژ تبلت خود استفاده کنید. 

دلیل خریدن

  • کیفیت ساخت عالی
  • نازک و سبک

دلیل نخریدن

  • گران قیمت
  • گزینه 64 گیگابایتی فاقد فضایی برای اضافه کردن رم است.

تبلت Microsoft Surface Go 3

 خرید لپ تاپ surface go 3

Surface Pro 8 که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد به طور کلی یکی از بهترین تبلت ها برای دانش آموزان است ، اگر پول زیادی در اختیار دارید و نیاز به یک تبلت قدرتمند دارید این مدل را باید تهیه کنید اما اگر فقط نیاز به یک تبلت برای نوشتن مقاله و یادداشت برداری دارید خیلی بیشتر از آن چیزی است که می خواهید خریداری کنید در این صورت بهتر است به سراغ Microsoft Surface Go 3 بروید .

Surface Go 3 نمی‌تواند مانند Pro Cousin با برنامه های سنگین که برای رندر تصویر مورد استفاده قرار می‌گیرند کنار بیاید ، اما مقرون به صرفه ترین تبلت سرفیس است و طراحی شیک ، سبک و قیمت پایینی دارد . Surface Go 3 را به یک لپ تاپ ویندوزی کوچک عالی برای نوشتن مقالات تبدیل کنید .

Surface Go 3 دارای پردازنده جدیدتر و عملکرد بهتری نسبت به مدل قبلی خود ارائه می دهد ، اگر چه صفحه نمایش آن کمی تیره تر است و طول عمر باتری آن عالی نیست .می توانید از تبلت خود گاها برای بازی هم استفاده کنید. در این صورت می توانید اقدام به خرید دسته بازی تبلت و موبایل بکنید. 

دلیل خریدن

  • طراحی پیشرفته
  • مقرون به صرفه
  • امکان اجرای ویندوز 11

دلیل نخریدن

  • ویژگی های مدل پایه کمی ضعیف است

تبلت Samsung Galaxy Tab S8 Ultra

 جعبه گشایی تبلت s8 ultra

اگر به دنبال یک تبلت اندرویدی هستید و به قدرت زیادی نیاز دارید ، Samsung Galaxy Tab S8 Ultra آن را به شما ارائه خواهد داد . با توجه به مشخصات آن ، قیمت بسیار مناسبی دارد . شما یک صفحه نمایش بسیار بزرگ با خرید این تبلت به دست خواهید آورد . این اندازه 14.6 اینچ است که از Ipad Pro فاصله می‌گیرد .

این تبلت برای کسانی مناسب است که به دنبال یادداشت برداری یا طراحی با استفاده از قلم لمسی یا S-Pen هستند ، این گزینه  ، تبلت سامسونگ را به یک تبلت نمونه تبدیل می‌کند .

شما می‌توانید سخت افزار آن را تا 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه ذخیره سازی ارتقا دهید . البته این کار اندازه تبلت را سنگین تر از گزینه های موجود در لیست بهترین تبلت های دانش آموزی می‌کند و به راحتی قابل حمل نیست اما زمانی که تبلت را بررسی کردیم ، طراحی باریک و شیک آن دوست داشتنی بود و صفحه نمایش با کیفیت برای دیدن ویدیو و حتی ویرایش عکس ها فوق العاده بود . اگر به مشخصات نسخه الترا نیاز ندارید ، ممکن است تب S8 ارزان تر را در نظر بگیرید . برای نگه داشتن راحتتر تبلت میتوانید اقدام به خرید پایه نگهدارنده موبایل و تبلت کنید، اما فراموش نکنید که سایز درست را بخرید.

دلیل خریدن

  • صفحه نمایش بزرگ
  • دارای قلم لمسی
  • ویژگی های بسیار عالی در کنار قیمت مناسب

دلیل نخریدن

  • کم یاب

تبلت iPad Mini (6th Gen, 2021)

 Ipad mini 6 64gb قیمت

از زمانی که Ipad Mini از قلم های لمسی پشتیبانی کرد ، مورد علاقه ما بوده است و با بروزرسانی سپتامبر 2021 آن ، وضعیت این تبلت را به بهترین برای دانش آموزان تبدیل کرده است ، افزایش قدرت این تبلت باعث شده است تقریبا برای هر کاری که می‌خواهید انجام دهید مناسب باشد و از Apple Pencil 2 پشتیبانی می‌کند ، یک پلتفرم تقریبا عالی برای طراحی و یادداشت برداری به حساب می‌آید .

یکی از نکات مثبت این تبلت اندازه آن است که به راحتی در جیب کت شما نیز قرار می‌گیرد . این مدل از نسخه بازسازی شده تراشه A15 Bionic برای پردازش قدرتمند تر استفاده می‌کند . در حالی که بعضی از کاربران ممکن است تنها با 4 گیگ رم احساس ضعف کنند اما این تبلت برای هر کاری که بخواهید روی یک صفحه نمایش کوچک انجام دهید بسیار مناسب است. می توانید از شارژر فندکی ماشین بخرید و بیرون از خانه هم خیالتان از بابت شارژ تبلت خود راحت باشد.

طراحی مثل همیشه زیباست و اندازه جمع و جور آن باعث می‌شود که در حین حرکت و در زمانی که از کلاس خارج و داخل می‌شوید قابل حمل باشد ، اندازه آن تقریبا به اندازه یک کتاب جلد شومیز است و فقط 300 گرم وزن دارد ، این تبلت دارای یک درگاه USB-C است که امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد .

نمایشگر کمی بزرگ تر از آخرین آیپد مینی ساخته شده است با وجود این که بدنه کلی کوچک‌تر است اما نسبت 3:2 روشنایی بسیار یکنواخت و استفاده طولانی از آن لذت بخش است و ما با دیدن دقت رنگ بسیار تحت تاثیر قرار گرفتیم . در حالی که هنوز قیمت نسبتا مناسبی پرداخت می‌کنید ما فکر می کنیم iPad Mini 2021 ارزش خرید را دارد .

دلیل خریدن

  • قابلیت حمل بسیار مناسب
  • سازگار با Apple Pencil 2
  • دوربین های عالی

دلیل نخریدن

  • عدم وجود درگاه جک 3.5 میلی متری

بهترین مدل تبلت های دانش آموزی بالارده

 قیمت تبلت دانش آموزی دست دوم

تبلت iPad Pro 12.9 (2021)

 تبلت اپل مدل ipad pro 12.9 inch 2021 5g ظرفیت 256 گیگابایت

جذابیت بزرگی که آیپد مینی به شما ارائه می‌دهد قابل حمل بودن آن است اما اگر بیشتر بر روی سخت افزار و قدرت تمرکز کرده اید و هزینه های کلان و گران برای شما اهمیتی ندارد ، بهترین تبلتی که در حال حاضر می‌توانید تهیه کنید آیپد پرو 12.9 (2021) است .

پیشنهاد بابلو: خرید هندزفری گیمینگ با بهترین کیفیت و ضمانت اصل بودن کالا

به عنوان تبلت پرچم دار اپل شناخته می‌شود اما اصلا ارزان نیست ولی در ازای پول پرداختی عملکرد بسیار فوق‌العاده ای را دریافت خواهید کرد که با استفاده از پردازنده M1 قدرتی در سطح مک بوک ارائه می‌کند و اگر آن را با یک صفحه کلید و موس جفت کنید کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت . این تبلت جایگزین یک لپ تاپ قابل حمل است که غیر موارد دانش آموزی احتمالا تا کارشناسی ارشد هم شما را می‌رساند .

صفحه نمایش HDR بهترین نمونه از نوع خود است که می‌توانید روی تبلت داشته باشید و با نرخ تازه سازی 120 هرتز و رزولوشن 2048 در 2732 حداکثر روشنایی 1600 نیت را ارائه خواهد داد و با کنترل local dimming ، لذت بیشتری با کار کردن این تبلت به دست خواهید آورد ، یکی از مسائل بسیار مهم برای کسانی که زیاد به تبلت نگاه می‌کنند نواحی تیره در تصویر است که دارای عمق بیشتری هستند که باعث می‌شود تصویر بهتر و دقیق‌تری برای ویرایش عکس و ویدیو داشته باشید .

عملکرد این تبلت همانطور که گفتیم بسیار سریع است جنس آن از آلمینیوم درجه یک به علاوه مانند Ipad Mini از قلم Apple Pencil 2 که یکی از بهترین قلم‌های امروزی است مخصوصا برای هنرمندان و طراحان پشتیبانی می‌کند .

موردی که باعث می‌شود آن را به دانش آموزان و دانشجویان ارائه دهیم گرانی بسیار بالای آن است و تنها زمانی می‌تواند ارزشمند باشد که واقعا از قدرت کامل آن استفاده کنید به عنوان مثال اگر به عنوان بخشی از مطالعات خود نیاز به اجرای برنامه های ویرایشی بسیار پر قدرت را دارید این تبلت قطعا شما را نا امید نخواهد کرد .

دلیل خریدن

  • بسیار قدرتمند
  • صفحه نمایش فوق العاده

دلیل نخریدن

  • فوق العاده گران قیمت

تبلت Microsoft Surface Pro 8

Surface pro 8 مشخصات

اگر یک تبلت آیپد یا اندروید را انتخاب کنید احتمالا می‌توانید برنامه‌های مورد نیاز خود را در اپلیکشن های اختصاصی آن ها پیدا کنید با این حال اگر دروس شما به جای نسخه موبایلی به استفاده از برنامه های خلاقانه کامل نیاز دارد قطعا مایکروسافت سرفیس راه حل بسیار عالی خواهد بود چرا که اساسا یک رایانه شخصی همراه با سیستم عامل ویندوز در اختیار دارید . معنی آن این است که شما می توانید برنامه های دسکتاپ مانند Adobe Photoshop و سایر بسته های Creative Cloud را بدون نگرانی در مورد نداشتن تمام ویژگی های که ممکن است به آن نیاز داشته باشید اجرا کنید . با خرید کابل تایپ سی هم میتوانید دستگاه های اندرویدی جدید خود را شارژ کنید.

Surface Go 3 که از این مدل پایین‌تر است و قیمتی مقرون به صرفه تر دارد ، آن را به یک انتخاب دانش آموزی مناسب تبدیل کرده است ، اما اگر به تبلتی نیاز دارید که واقعا برنامه‌های دسکتاپ را بدون نیاز به به لگ اجرا کند و اگر بودجه لازم را در اختیار دارید سرفیس پرو می‌تواند بهترین دوست جدید شما باشد.

سرفیس پرو 8 جدیدترین محصول در مجموعه تبلت‌های هیبریدی رده بالای مایکروسافت است و اگر بتوانید از پس آن بر آیید ، ارزش سرمایه گذاری را خواهد داشت . با بررسی که ما انجام دادیم متوجه شدیم که بهبود‌هایی نسبت به سرفیس پرو 7 ، هم از نظر طراحی و هم از نظر عملکرد در آن داده شده است .

سرفیس پرو 8 برای نمایش ویندوز 11 طراحی شده است و به لطف صفحه نمایش فوق العاده و پردازنده قدرتمند ، این کار را با شکوه انجام می‌دهد می توانید آن را با صفحه کلید جفت کنید با این کار تجربه‌ای بی‌نظیر را به شما القا خواهد کرد به طوری که در مقابل لپ تاپ می‌ایستد و حتی نازک تر و سبک تر از آن است عمر باتری بسیار عالی دارد و می‌توانید از رم و فضای ذخیره سازی کم تری برای صرفه جویی در هزینه استفاده کنید ، اما هر کاری هم کنید این تبلت جزو تبلت های رده بالا و گران قیمت بازار است .

دلیل خریدن

  • طراحی هیبریدی عالی
  • عملکرد بهبود یافته

دلیل نخریدن

  • بسیار گران قیمت

نکات مهم در انتخاب تبلت دانش آموزی

 قیمت تبلت دانش آموزی سیم کارت خور

این که کدام گزینه را به عنوان تبلت انتخاب می‌کنید بستگی به شما دارد اما نکاتی هم هست که بهتر است قبل از خرید آن‌ها را در نظر بگیرید ، پیشنهاد ما این است که اندازه و وزن را یکی از گزینه های خود در نظر بگیرید ، قطعا به دنبال تبلتی هستید که در کیف شما جا شود ، حتی بزرگ ترین تبلت ها ، مانند Galaxy Tab S8 Ultra  با صفحه نمایش 14 اینچی ، سبک‌تر و قابل حمل‌تر از لپ تاپ ها هستند  اما یکی از دلایلی که ما Ipad mini را جزو امتیازهای بالا در نظر می‌گیریم این است که مشخصات بسیار خوبی را ارائه می دهد و بسیار راحت است . با وجود داشتن دوربین روی تبلت ها برای برگزاری کلاس های آنلاین دیگر نیازی به خرید وب کم هم نیست. 

بعضی از دانش آموزان به تبلت های رده بالاتر نیاز دارند مخصوصا آن‌هایی که علاقه زیادی به ویرایش تصاویر و ویدیو دارند . به همین دلیل است که ما چندین تبلت برتر را در لیست خود قرار داده ایم . متاسفانه مواردی که معرفی کردیم ممکن است قیمت پایینی نداشته باشند و البته این مورد یک امر طبیعی در تبلت های رده بالا به حساب می‌آید.

اگر فقط قصد مطالعه دارید و زیاد نیاز به نرم افزارهای ویرایشی ندارید پیشنهاد ما تبلت های ارزان تری مثل Galaxt Tab S و یا مدل های قدیمی تر مثل  iPad Air 2020 یا Amazon Fire هستند .

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید .

همچنین بخوانید
از آنجایی که تعداد انفرادی انواع اکشن فیگورها بسیار زیاد است، امکان ارائه یک پاسخ کامل برای هر فیگور خاص وجود ندارد؛ با این حال، اگر به درستی مراقبت شوند، احتمالاً اکشن فیگورهای شما بیشتر از شما زنده خواهند ماند.
سفارشی‌سازی کامپیوتر برای علاقمندان به کامپیوترها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چراغ‌های LED و استیکرها گزینه‌های مد روز و جالبی برای تزئین کامپیوتر شما به ارمغان می‌آورند. تزئین کامپیوتر خود با یک تم خاص می‌تواند یک ایده جذاب باشد. از جمله می‌توان به Star Wars، Marvel، DC، انیمه و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید کامپیوتر خود را با یک فرانچایز یا سرگرمی خاص تزئین کنید. چه راه بهتری برای انجام این کار وجود دارد به جز نمایش یک اکشن فیگور مربوطه در داخل کیس کامپیوتر ؟
اگر شما طرفدار انیمه هستید و می‌خواهید از شخصیت‌های مورد علاقه‌تان در انیمه یا مانگای مورد علاقه‌تان ، فیگور و اشیای زیبایی داشته باشید، احتمالا با واقعیت سختی روبرو شده‌اید یا در آینده با آن مواجه خواهید شد که فیگورهای انیمه گران تر از فیگورهای عمومی تولید شده توسط شرکت‌هایی مانند هسبرو هستند.
به نمایش گذاشتن فیگورها و اکشن فیگورها  یک فعالیت بسیار لذت بخش است، زیرا این امکان را به شما می دهد که تمامی فیگورهایی که در طول سفر جمع آوری کرده اید را به نمایش بگذارید. اما چگونه می‌توانید نمایشگاه فیگور خود را جذاب‌تر کنید؟ برخی از افراد از پس زمینه‌های حماسی، استندهای نمایشی چند سطحی و لوازم مختلف دیگر استفاده می‌کنند؛ اما احتمالا یکی از جالب‌ترین نکاتی که می‌توانید برای تزئین کلکسیون فیگورخود استفاده کنید، نورپردازی های LED است.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha