بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران

قطعا بهترین هدست‌های مخصوص بازی صدای عالی ای هم دارا هستند ، اما عوامل دیگری هم در کیفیت آن‌ها دخیل است . شما به یک میکروفون عالی هم نیاز پیدا خواهید کرد که باعث راحتی بیشتر در بازی‌ها خواهد شد مخصوصا اگر بازی شما درگیری زیادی داشته باشد . قطعا فراموش خواهید کرد چه میزان زمان قرار است با هدست بازی کنید حال فرض کنید یک هدست عالی بر روی سر خود قرار داده باشید زمان مثل باد از دستتان فرار خواهد کرد .

همین حالا خرید تجهیزات گیمینگ خود را از فروشگاه بابلو انجام دهید.

در ادامه قرار است لیست کاملی از بهترین هدست های گیمینگ از لحاظ قیمت را به شما معرفی کنیم این هدست‌ها کاملا توسط فروشگاه بابلو تست شده و در اختیار شما قرار می‌گیرند و بهترین صدای ممکن را برای گیمرها در هر بودجه ای ارائه می‌دهند درایورهای با کیفیت این تضمین را به شما می‌دهند  که قرار است بهترین صدا را دریافت کنید .

داشتن یک صدای خوب همیشه نیازی به هزینه زیادی ندارد . برای مثال Razer Kraken X و 2Razer Blackshark V را در نظر بگیرید هر دو صدای بسیار فوق العاده ای ارائه می‌دهند و اغلب با قیمت کم تر از 4 میلیون تومان به فروش می‌رسند HyperX Cloud Alpha Wireless یکی دیگر از گزینه هایی است که می‌تواند برای گیمرها مناسب باشد که در بخش بی سیم نیازی به هزینه زیادی ندارد.

در ادامه با ما همراه باشید تا براساس بودجه ای که در اختیار دارید هدست های مختلف را به شما معرفی کنیم ...

بهترین هدست های گیمینگ از نظر قیمت

همانطور که می دانید کاربران ایرانی زیادی هستند که نمی دانند دقیقا در رنج های قیمت پایین و حتی رنج قیمتی بالا چه هدست گیمینگی را خریداری کنند به همین دلیل ما هر هدست را به ترتیب قیمت و کیفیت برای شما دسته بندی کردیم تا راحت تر بتوانید هدست گیمینگ مد نظر خود را خریداری کنید .

بهترین هدست های گیمینگ برای موبایل

بهترین هدست های گیمینگ تا قیمت 600 هزار تومان

بهترین هدست گیمینگ زیر 500 تومان

بسیاری از گیمرها بر این باورند که برای شروع یک دوران حرفه‌ای طولانی مدت بهتر است از هدست های ارزان قیمت تر شروع کنند و حتی بعضی از کاربران عادی که قرار است بازی ای را انجام دهند علاقه‌مند به هدست های قیمت مناسب تر هستند بنابراین ما در ادامه چند هدست تا 600 هزار تومان را به شما معرفی خواهیم کرد . فراموش نکنید هدست گیمینگ ویژگی های خاص خود را دارد که باید هنگام خرید اینترنتی هدست از همه انواع آن توجه کنید.

هدست گیمینگ تسکو TH-5124

احتمالا یکی از بهترین و ارزان ترین هدست های گیمینگی که در بازار بتوانید با قیمت مناسب خریداری کنید مدل 5124 شرکت تسکو است که با قیمتی ایده‌ال عرضه می‌شود این هدست با بهره گیری از درایورهای 40 میلی متری و پد های نرم دور گوش باعث می‌شود که هم صدای بسیار مناسبی را دریافت کنید و هم در مدت زمان طولانی به گوشی شما فشار خاصی وارد نشود داشتن یک میکروفون با امکان ارسال صدا با کیفیت خوب از جمله ویژگی‌های این هدست است اما تنها نکته منفی آن ویژگی نویز کنسلینگ است که در آن قرار داده نشده است چرا که این گونه هدست‌ها معمولا هزینه ساخت بالاتری برای شرکت‌ها دارند .

بررسی هدست تسکو مدل th 5124

امکان کوچک و بزرگ کردن برای سرهای بزرگ و کوچک یکی دیگر از امکانات این هدست است همچنین حالت ارگونومیک آن باعث شده به خوبی روی سر جفت و جور شود بدون این که در زمان طولانی احساس ناراحتی کنید .

دلیل خریدن

  • کیفیت ساخت مناسب نسبت به قیمت
  • کاپ های دور گوش بزرگ
  • ارزان قیمت

دلیل نخریدن

  • قدرت نه چندان بالا نسبت به هدست های بالا و میان رده
  • جدا نشدن میکروفون از هدست

پیشنهاد بابلو: خرید کیبورد گیمینگ با بهترین قیمت

هدست گیمینگ باسیم تسکو TH 5154

قطعا شرکت تسکو از آن دسته شرکت هایی است که همیشه کاربران را با قیمت های خود غافل گیر می‌کند این هدست به غیر از قیمت بسیار مناسبی که دارد قابلیت‌های بسیاری هم در اختیار شما قرار می‌دهد همچنین ظاهر گیمینگ جذاب آن باعث شده که در رتبه قیمت خود بسیار با ارزش باشد این هدست با بهره گیری از سیستم نویز کنسلینگ باعث می‌شود در هنگام بازی کردن صدای اطراف شما مزاحمتی برایتان ایجاد نکند . در نتیجه انتقال صدای بسیار بهتری را تجربه خواهید کرد .

بررسی هدفون تسکو 5154

از جمله ویژگی های‌دیگر این محصول را می‌توان به میکروفون های نرم با قابلیت چرخش 360 درجه ، اتصال با استفاده پورت USB و جک که امکان اتصال به کنسول ها را برای انتقال صدا بدون تاخیر فراهم می‌کند و جنس پدهای با کیفیت PVC که در طولانی مدت امکان خرابی آن را کاهش می دهد همچنین این هدست می تواند از صدای فوق العاده Dolby Audio پشتیبانی کند .

به قدری در برابر قیمت ویژگی‌های این محصول زیاد است که در چند خط نمی‌توان به طور کامل راجع به آن توضیح داد اما بهترین نوعی است که در این رنج می‌توانستیم به آن اشاره کنیم.

دلیل خریدن

  • میکروفون با کیفیت با چرخش 360 درجه
  • ارائه صدای Dolby Audio
  • کیفیت پد های دور گوش PVC
  • امکان اتصال به دستگاه های مختلف
  • قیمت مناسب

دلیل نخریدن

  • جدا نشدن میکروفون از هدست

بهترین هدست های گیمینگ از قیمت 600 هزار تومان تا قیمت 4 میلیون تومان

بهترین هدست های گیمینگ ریزر

بعضی از هدست ها که با عنوان میان رده مطرح هستند مخصوص کاربرانی طراحی شده‌اند که در میانه راه قرار دارند و حتی بعضی گیمرهای حرفه‌ای از این هدست ها استفاده می‌کنند چرا که بعضی از این هدست‌ها قدرتی بالاتر از یک میان رده دارند که می‌تواند به شما در بازی کمک بسیار زیادی کند . در ادامه بهترین هدست‌های گیمینگ از قیمت 600 هزار تومان الی قیمت 4 میلیون تومان را بررسی خواهیم کرد.

هدست گیمینگ بیسوس NGD05

بیسوس یکی شرکت های قدیمی تولید لوازم جانبی کامپیوترو موبایل است به همین دلیل همیشه سعی کرده بهترین کیفیت را ارائه دهد در یک رنج قیمتی مناسب این هدست با بهره گیری از بهترین ویژگی‌های ممکن ، عملکرد جذابی را به شما ارائه می‌دهد . هدست NGD05 دارای طراحی ارگونومیک است و از صدای 3D پشتیبانی می کند همچنین می توانید با استفاده از میکروفون HD تعبیه شده صدای بسیار با کیفیتی را انتقال دهد .

هدفون گیمینگ سیم دار baseus ngd05

بر روی این هدست از میکروفون هایی با ویژگی نویز کنسلینگ بهره گرفته شده است بنابراین صدای مزاحم اطراف شما را آزار نخواهد داد ، شما برای اتصال می‌توانید از پورت USB  و Type C استفاده کنید و آن را به گوشی تلفن همراه خود ، کامپیوتر ، لپ‌تاپ ، کنسول و... متصل کنید حال فرض کنید با وجود تمام این امکانات یک ریموت حرفه ای بر روی کابل هم قرار داده شده باشد .

همین حالا خرید موس گیمینگ خود را از فروشگاه بابلو انجام دهید.

قطعا دراین رنج قیمت ارزش خرید را خواهد داشت و فروشگاه بابلو آن را جزو بهترین‌ها قرار داده است .

دلیل خریدن

  • کیفیت بالای صدا
  • میکروفون های پر قدرت
  • دارای ویژگی نویز کنسلینگ
  • ریموت حرفه ای برای کنترل صدا

دلیل نخریدن

  • نرم نبودن پد های دور گوش و دور سر نسبت به رقبا

هدست گیمینگ Razer BlackShark V2

هدست Razer BlackShark V2 با ارائه کیفیت بسیار بالا ، قیمت عالی و نرم افزاری با کاربردی آسان ، همه چیز را برای بازی کردن برای شما فراهم کرده است . از زمانی که Razer برای اولین بار صحبت در مورد BlackShark V2 را آغاز کرد ، مشخص بود که تماما این شرکت تمرکز خود را بر روی این هدست گذاشته است .

قیمت هدست ریزر blackshark v2 pro

درایورهای 50 میلی متری TriForce Titanium با پورت های مجزی طراحی شده‌اند تا صدای باس ، صدای میانه و ترمبل را از یکدیگر جدا کنند نتیجه صدایی فراتر از یک مجموعه استاندارد است و آن را به هدست هایپر ایکس با درایور 50 میلی متری با دو محفظه نئودیمیوم تبدیل کرده است .

برای من صدا یکی از ویژگی‌های برجسته BlackShark V2 است و با این میزان قیمت قطعا نمی‌توانید هدست دیگری را با این قدرت دریافت کنید همچنین طراحی این هدست مرا جذب خود کرده طراحی این هدست برای من بسیار راحت است تا بتوانم آن را در مسابقات حرفه ای هم استفاده کنم .

تنها یک دلیل وجود دارد که آن‌ها را به عنوان هدست‌های روزانه استفاده نکنم و دلیل آن نسخه بی سیم آن یعنی BlackShark V2 Pro می باشد که نسبتا گران است این دو مدل از درایور‌های یکسانی استفاده می‌کنند ، اما این مدل از اتصال بدون تاخیر و البته از عمر باتری بالا استفاده می‌کند  .

اما قطعا برای یک گیمر بهترین ویژگی ، باسیم بودن هدست BlackShark V2 است.

دلیل خریدن

  • ظاهر معمولی
  • راحت
  • صدای با کیفیت

دلیل نخریدن

  • اتصال مستقیم کابل به هدست

هدست بلوتوث گیمینگ HyperX Cloud Alpha

HyperX Cloud Alpha شاید یکی از بهترین هایی است که بتوانید خریداری کنید و قطعا بعد از خرید ، آن را دوست خواهید داشت بزرگ ترین نقطه ضعفی که می‌توان برای این هدست در نظر گرفت باتری‌های بزرگی است که بر روی Alpha قرار داده شده شما می‌توانید با این باتری‌ها حدود 300 ساعت در حالت بی سیم از Cloud Alpha استفاده کنید .

مشخصات هدست hyperx cloud alpha

بعد از خارج کردن این هدست از داخل جعبه 80 در صد به صورت کامل شارژ داشت ، بنابراین تصمیم گرفتم آن را در حالت روشن قرار دهم و حدود یک روز به طور کامل موسیقی گوش دهم بعد از یک روز باتری را چک کردم ، باورنکردنی بود چرا که باتری برروی همان شارژ 80 در صد مانده بود تصمیم گرفتم یک هفته به صورت کامل با آن بازی کنم و به گوش کردن موسیقی بپردازم جالب اینجا است که هنوز باتری بر روی 50 در صد قرار دارد و همچنان شارژ آن به پایان نرسیده است .

این میزان عمر باتری بسیار چشم گیراست و البته یکی از دلایل خریدن هدست‌ها صدای آن‌ها است و تنها ایرادی که می‌توان گرفت میزان افزایش صدا است صدای آن به اندازه کافی بلند است اما می‌توانست بهتر و بلندتر از این میزان باشد قطعا یکی از بهترین هدست های مخصوص بازی است که حتی در زمان گوش دادن موسیقی از آن لذت بردم .

کیفیت صدا باورنکردنی است و صدای موسیقی بسیار عالی به نظر می‌رسد گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه ام با دو درایور قدرتمند بسیار سرگرم کننده است ، متاسفانه میکروفون تقریبا استاندارد است و در حالی که برای چت در بازی ها به خوبی کار می‌کند ، اما در مورد کیفیت صدا بسیار ابتدایی است . به همین دلیل برای خرید میکروفون باید به مشخصات فنی آن بیشتر دقت کنید.

این هدست خوبی‌ها و بدی‌های خودش را دارد و البته کمی گران قیمت است اما با توجه به ویژگی‌های خاصی که ارائه می‌دهد برای بازی و گوش دادن به موسیقی بسیار عالی است .

دلیل خریدن

  • عمر باتری فوق العاده بالا
  • دریافت صدای فوق العاده
  • صدای مناسب برای بازی
  • بسیار راحت

دلیل نخریدن

  • میکروفون در حد سایر هدست‌ها نیست
  • بلندترین صدای ممکن را ارائه نمی‌دهد

هدست گیمینگ ریزر KRAKEN X

به عنوان یک جایگزین ارزان تر برای Razer Kraken هدست KRAKEN X یک گزینه خوش قیمت تر است که به یک دلیل ساده در کامپیوتر بسیار عالی عمل می کند صدای فراگیر 7.1 کاناله همراه با برنامه مخصوص در دسترس شما قرار دارد صدای بسیار خوب هدست به لطف عمق و وضوح عالی صدا همه چیز را برای شنیدن بهترین صدای ممکن فراهم می‌کند .

هدست گیمینگ ریزر kraken x lite

با آزمایشی که کردیم واضح است که Kraken X نمی‌تواند پا به پای بهترین‌های شرکت HyperX یا حتی همتایان خود در ریزر بایستد اما قطعا در ازای مبلغی که هزینه می‌کنید ویژگی‌های خوبی را ارائه می‌دهد .

دلیل خریدن

  • قیمت مناسب
  • دارای صدای 7.1 کاناله
  • راحتی بخش بالایی هدست (بخش قرار گیری روی سر)
  • وزن سبک

دلیل نخریدن

  • میکروفون غیرقابل جدا شدن
  • صدای اصلی کمی بد است

پیشنهاد بابلو: خرید اینترنتی اسپیکر اصل و اورجینال با گارانتی

بهترین هدست های گیمینگ از قیمت 4 میلیون تومان  تا قیمت 8 میلیون تومان

بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون

همه ما می دانیم گیمرهای حرفه ای مثل سایر افراد نیستند چرا که آن ها باید با پلیرهای دیگر و یا حتی قوی تر از خودشان بازی کنند و در مسابقات بهترین را به نمایش بگذارند چرا که حریفان آن ها هزینه ای برای بهتر بودن پرداخت می کنند در ادامه به هدست های بین4 میلیون الی 8 میلیون تومان خواهیم پرداخت.

هدست گیمینگ بیرداینامیک MMX 100

این مدل اولین هدستی نیست که توسط Beyerdynamic تولید می‌شود اما MMX 100 جزو گرد ترین هدست‌هایی است که تا به امروز ساخته شده است ارائه صدای فوق العاده و یک میکروفون قدرتمند در یک هدست راحت و خوب به راحتی آن را در بین بهترین هدست‌های موجود قرار می‌دهد .

mmx 100 review

با وجود طراحی پشت بسته ، این را متوجه شدیم که MMX100S صدای بسیار زیادی را تولید می‌کند ، بدون این که صدای آزاردهنده‌ای داشته باشد بعضی از هدست‌ها به دلیل صدای باس بیش از حد ممکن مخصوصا در بازی بسیار آزاردهنده هستند . باس به قدری دقیق و بدون اعوجاج خاصی تنظیم شده که در بیشتر بازی‌ها می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید .

صدای میانه و بالا کاملا شفاف است و تمام جزئیات کوچک مانند صدای پا و ... را به گوش شما می‌رساند حال در نظر داشته باشید که Beyerdynamics از مواد سبک ساخته شده است ، با مموری فووم مخملی ، بر روی گوش و سر قرار می‌گیرد و در بازی‌های طولانی شما را یاری خواهد کرد .

ساختار کلی واقعا بی نظیر است به جز یک مشکل واقعا آزاردهنده که امیدوارم فقط برای من بوده باشد برروی گوش سمت راست یک غلتطک برای کم و زیاد کردن صدا قرار داده شده است که با استفاده از آن می‌توان صدا را کنترل کرد در حالی که آن را تکان می‌دادم صدا کم و زیاد می‌شد و در مواقعی مجبور بودم در حالت ایستا قرار بگیرم تا این مشکل اتفاق نیافتد این موضوع در صدای بالا بیشتر اتفاق می‌افتد .

دلیل خریدن

  • عملکرد صوتی عالی
  • راحتی برای تمامی طول روز
  • طراحی زیبا و ساختار با کیفیت
  • میکروفون بسیار مناسب

دلیل نخریدن

  • غلطک صدای نامناسب

           

برای خرید دسته بازی موبایل و تبلت هیچ وقت دیر نیست! همین حالا از فروشگاه بابلو خرید کنید.

هدست گیمینگ سنهایزر Epos H6PRO

Epos به تدریج از گذشته خود یعنی Sennheiser در حال فاصله گرفتن است و در حال ساخت هدست‌های با کیفیت بالا می‌باشد H6PRO بخش بزرگی از محصول جدید این شرکت است و اولین محصولی است که بدون برند سنهایزر تولید می‌شود .

H6PRO تجربه یک هدست واقعا با کیفیت با درایورهای 42 میلی متری برای حفظ صدای عالی را در اختیار شما می‌گذارد . این هدست به گونه ای تنظیم شده است که نسبت به هدست بازی معمولی شما ، نمایه بیس متعادل تر و بهتری را ارائه دهد همچنین یک میکروفون با صدای عالی دارد که مزایایی چون flip-to-mute و removable را ارائه می‌دهد .

epos h6pro eq settings

شرکت Epos محصولی کاملا رقابتی را بوجود آورده است H6PRO به صورت پشت باز و پشت بسته قابل خریداری است این تفاوت روی نویز ایزولیشن  و audio response تاثیر گذار خواهد بود اگر به دنبال این موضوع هستید که صدا از بیرون به داخل گوش شما وارد نشود بهتر است از گزینه پشت بسته استفاده کنید اگر این موضوع مهم نیست هدست پشت باز H6PRO می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی برای کسانی باشد که بازی می‌کنند .

دلیل خریدن

  • کیفیت صدای بالا
  • قابلیت Removeable و flip-to-mute میکروفون
  • طراحی پشت بسته و پشت باز
  • راحت

دلیل نخریدن

  • کابل می تواند کمی بلند باشد
  • پوشش روی گوش برای بعضی کاربران می تواند کم باشد
  • قیمت بالا در سطح پرچمداران

هدست گیمینگ کورسیر HS80 RGB Wireless

به قطع می‌توانیم بگوئیم هدست جدید گیمینگ  HS80 RGB Corsair جزو بهترین هدست‌هایی است که شرکت کورسیر ساخته است همچنین یکی از بهترین هدست های بی سیم موجود است این هدست از بهترین فناوری Slipstream Wireless بدون تاخیر ، صدای بسیار خوبی را در حالت Dolby Atmos در اختیار شما قرار می‌دهد و در کنار آن میکروفون فوق العاده و طراحی جدید احتمالا سال ها شما را خسته نخواهد کرد .

خرید هدست corsair virtuoso

گفته می‌شود تقلید بالاترین نوع چاپلوسی است و HS80 بعضی از ویژگی های Steelseries را تقلید کرده است شرکت کورسیر از همان طرح هدبند شناور استفاده کرده است که که از یک بند تنظیم برای یکنواخت شدن وزن بر روی سرتان استفاده می‌کند . علاوه بر این HS80 نسبت به هدست Steelseries روی سر من حجیم تر است اما با وزن 370 گرم چندان سنگین به نظر نمی‌رسد.

در کنار صدای فوق العاده HS80s با بیس متعادل ، باس ساب گاهی اوقات ممکن است کمی کم باشد و من متوجه اعوجاج حتی در صدای های بسیار کم شدم . این مورد ممکن است عظمت HS80s را زیر سوال ببرد اما یک EQ در ICUE وجود دارد که می‌توانید با آن بازی کرده و صدا را مطابق میل خود تنظیم کنید .

عمرباتری HS80 با ادعاهایی که این شرکت ارائه داده مطابقت دارد و حدود 20 ساعت دوام می‌آورد برای من این به معنای شارژ‌دو روز در میان هدست است با 10 ساعت کار و بازی در هر روز من تست نکردم تا ببینم خاموش کردن نور RGB تفاوت قابل توجهی ایجاد می‌کند یا خیر اما با توجه به کم بودن نور‌های موجود احتمالا تاثیر زیادی نخواهد داشت .

پیشنهاد بابلو: خرید اینترنتی هدفون گیمینگ از فروشگاه بابلو

شارژ HS80 به لطف اتصال TypeC ، به شما امکان می‌دهد که در زمان شارژ کردن به آن گوش دهید . Corsair HS80یکی از هدست های فوق العاده‌ای است که به لطف صدای فوق العاده Dolby Atmos ، هم در بازی و هم در موارد دیگر جزو بهترین هدست های گیمینگ2022 به شمار می‌رود و میکروفون آن یکی از بهترین میکروفون‌هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید .

دلیل خریدن

  • سربندشناور
  • استفاده از ویژگی های Dolby Atmos و Hi-Res Audio
  • میکروفون فوق العاده

دلیل نخریدن

  • احساس بزرگی هدست
  • جدانشدن میکروفون
  • بلوتوث و جک 3.5 میلی متری ندارد

بهترین هدست های گیمینگ بازار از نظر برند

بهترین هدست های گیمینگ برای ps4

برند ها همیشه کیفیت را مشخص نمی‌کنند اما سابقه برندها دلیل بر برتری آن‌ها بوده چرا که مشکلات و راه حل های هدست‌های گیمینگ را تجربه کرده‌اند و با استفاده از تجربیات خود محصولات با کیفیت تری را روانه بازار می‌کنند در ادامه به بهترین هدست‌های گیمینگ بازار از نظر برند خواهیم پرداخت .

هدست بی سیم SteelSeries Arctis Nova Pro 

بهترین هدست مخصوص بازی که ما تست کرده ایم SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless است که می‌توانید آن را در Xbox هم مورد استفاده قرار دهید و جزو بهترین هدست های گیمینگ بی سیم هم به شمار می‌رود این هدست مناسب پلی استیشن ، پی سی ، اکس باکس می‌باشد با این حال برای اکس باکس تطبیق پذیری بیشتری دارد اما با هر دو کنسول سازگار است اگر قرار است با پلتفرم‌های مختلف بازی کنید این گزینه را به یک انتخاب محکم و مناسب تبدیل می‌کند .

steelseries arctis nova pro review

اتصال وایرلس بدون تاخیر ، وجود EQ و کنترل حرفه ای صدا این تضمین را می‎دهد که بهترین صدای ممکن را دریافت کنید از آنجایی که این هدست از دو باتری جداگانه استفاده می‌کند می‌توانید یکی را استفاده و دیگری را در حالت ذخیره قرار دهید هر کدام از این باتری‌ها 25 ساعت دوام می‌آورند به غیر از اینکه این هدست دارای تکنولوژی حذف نویز فعال (ANC) است .

هدست گیمینگ بی سیم Astro A50 Gen 4 2019

Astro A50 Gen 4 Wireless 2019 بهترین هدست مخصوص بازی رده بالایی است که ما آزمایش کرده ایم مانند SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless برای Xbox این هدست یکی از مواردی است که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده و یکی از بهترین هدست‌های گیمینگ2022 است .

Astro a50 gen 4 wireless 2019 قیمت

Astro A50 در دونوع PS4/PC یا Xbox/PC عرضه می‌شود که هر کدام شامل یک پایه بی سیم هستند در حالی که ویژگی سفارشی سازی  EQ داخلی را ندارد اما یکی از گزینه‌های ما برای هدست می‌باشد با این وجود همچنان تاخیر کمی در هنگام اتصال دارد و حتی می‌توانید آن را روی پایه قرار دهید تا هدست مجددا شارژ شود .

به لطف پخش 17 ساعته مداوم احتمالا برای بازی‌های طولانی در طول روز نگران نخواهید بود ، بر روی این هدست تایمر خودکار قرار داده شده است که در صورتی که فراموش کنید آن را خاموش کنید به شما هشدار می‌دهد که این موضوع  برای حفظ عمر باتری مفید است .

میکروفون قدرت و کیفیت ضبط بالایی دارد و می‌تواند صدای شما را به خوبی از نویز پس زمینه حدا کند این هدست برای جلوگیری از نویز پس زمینه ساخته نشده است بنابراین اگر در محیطی بازی می کند که صدا در آن زیاد است همه چیز را خواهید شنید .

هدست گیمینگ بی سیم SteelSeries Arctis 9X

یکی از بهترین هدست های گیمینگ بی‌سیم میان رده مدل SteelSeries Arctis 9X Wireless است این هدست برای Xbox طراحی شده است و نوع دانگل آن تاخیر بسیار کمی دارد حتی جزو بهترین هدست های گیمینگ برای موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد .

اگر چه عمر باتری 28 ساعته آن کوتاه‌تر از انتخاب ما به عنوان میان رده است اما همین اندازه هم کافی است و می‌تواند شما را در بازی‌ها بدون مشکل همراهی کند هدست Arctis 9X همچنین دارای کیفیت صدای فوق العاده‌ای است و به طور طبیعی صدا را به گوش شما منتقل می‌کند خوشبختانه اگر از کامپیوتر استفاده می‌کنید می‌توانید بسته به نیاز خود EQ آن را تغییر دهید .

هدست steelseries arctis pro wireless

این هدست عملکرد کلی میکروفون خوبی دارد همچنین به دلیل این که فقط این هدست یک پورت AUX دارد برای اتصال به کنسول گزینه مناسبی نیست اگر اهل بازی با کامپیوتر و یا PS5 هستید می‌توانید از SteelSeries Arctis 7P+ Wireless استفاده کنید که جزو بهترین هدست‌های گیمینگ است .

طراحی این هدست راحت و خوش ساخت است اما ایرادی که می‌توان به آن گرفت عملکرد میکروفون است که به خوبی نمونه‌های دیگر نیست و از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند .

بهترین هدست های گیمینگ از نگاه گیمرهای حرفه ای

بهترین هدست های گیمینگ ارزان

تجربه یک بازی واقعی همیشه توسط یک گیمر اتفاق می‌افتد و آن‌ها راحت تر درک می‌کنند که کدام هدست راحت تر ، و کدام یک دردسر بیشتری را ایجاد می‌کند به همین دلیل همیشه شرکت‌های بزرگ سعی می‌کنند بعد از تولید محصولاتشان آن ها را در اختیار گیمرهای پرو قرار دهند . در ادامه به بررسی بهترین هدست های گیمینگ از نگاه گیمرهای حرفه‌ای می‌پردازیم.

هدست گیمینگ بی سیم SteelSeries Arctis 1

این هدست توسط Emily Heller ، گیمر و ویرایشگر Vultureو Kyle F یک تیک تاکر و گیمر توصیه شده است هلر می گوید " اگر چه کاملا بی سیم نیست اما شما با یک دانگل کوچک نیاز دارید که به کنسول خود وصل کنید تا به صورت بی سیم کار کند " این ویژگی به آن اجازه می‌دهد با سوئیچ ، PS4 ، کامپیوتر شخصی و تلفن های هوشمند اندرویدی کار کند .

SteelSeries دارای عمر باتری 20 ساعته و تنظیمات EQ قابل تنظیم است و اگر تمایلی به دانگل ندارید با یک جک 3.5 میلی متری می‌توانید از آن استفاده کنید .

هدست گیمینگ بی سیم Astro Gaming A20

Kahlief Adams مجری پادکست بازی Spawn on Me می‌گوید Astro محصولات عالی می‌سازد A20 به طور شگفت انگیزی راحت است و صدایی خیره کننده و فراگیر و با قیمت فوق العاده دارد به نظر Kahlief Adams این هدست جزو بهترین هدست مخصوص گیمرهای حرفه ای است .

اگر دانگل را به صورت اختیاری خریداری کنید می‌توانید از آن بر روی کنسول‌ها استفاده کنید .

پیشنهاد بابلو: خرید اینترنتی هندزفری گیمینگ از فروشگاه بابلو

هدست گیمینگ Sennheiser Game One

پس از سال ها استفاده از Game Ones ، براندون مک‌داف ، گیمر حرفه‌ای سابق و یکی از بنیان‌گذاران استارت‌آپ بازی‌های چندنفره به نام 1336 Studios، می‌گوید  که این هدست ها هنوز هم راحت ترین هدست‌هایی هستند که تا به حال استفاده کرده ام او در ادامه توضیحاتش می‌گوید " من به عنوان یک گیمر کامپیوترهای شخصی یک توسعه دهنده بازی هم هستم ، روزهایی وجود دارد که من بیش از 12 ساعت را با آن ها مشغول هستم روزهایی وجود دارد که من بیش از 12 ساعت را با آن ها سپری کرده ام بدون این که حتی احساس کنم این هدست بر روی گوش‌های من قرار گرفته‌اند .

این نوع هدست ها پشت باز هستند به این معنی که صداهایی که در اطراف قرار دارند را وارد گوش می‌کنند اگر چه بعضی از کاربران دوست دارند از دنیای اطراف خود فاصله بگیرند اما مک داف اینطور نیست او می‌گوید که این تنظیمات به راحتی بیشتر و کیفیت بالاتر منجر‌ می‌شود او این هدست را برای کسانی که قصد دارند زمان زیادی را بازی کنند توصیه کرده است و چون سیمی هستند می‌توانند برای همه کنسول ها مورد استفاده قرار گیرند .

مک داف می‌گوید " من قطعا بخشی از موفقیت خود در بازی را به کیفیت تولید شده توسط این هدست‌ها می دانم آن ها واقعا صدای خوبی دارند به طوری که استفاده از هدست دیگری را تصور نمی‌کنم "

جمع بندی

بسیار سخت به نظر می‌رسد که خریدی را انجام دهید و آن خرید در میان بهترین‌های جهان و ایران باشد اما در این مقاله ما سعی کردیم بهترین‌ها را دور هم جمع کرده و هر کدام را به طور کامل شرح دهیم تا شما بتوانید گزینه مد نظرتان را انتخاب کنید و حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید بتوانید اطلاعات کاملی از هر کدام بدست اورده و در خرید آتی خود آن ها را لحاظ کنید .

ما سعی کردیم بهترین هدست‌های گیمینگ2022 را به چند دسته تقسیم کنیم به طوری که شما بتوانید بهترین هدست‌های گیمینگ برایpc ، بهترین هدست‌های گیمینگ برای موبایل ، بهترین هدست‌های گیمینگ بی سیم و بهترین هدست مخصوص گیمرهای حرفه‌ای را با نظراتشان در رابطه با هر یک مقایسه کرده و سپس انتخاب کنید که کدام یک بهترین است ، شک نکنید که این شما هستید که انتخاب کننده هستید و ما فقط می‌توانیم با راهنمایی های خود یک قدم شما را جلو بیندازیم.

موفق باشید! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

همچنین بخوانید
هدفون های بی سیم هدفون هایی هستند که بدون استفاده از سیم یا کابل به دستگاهی مانند تلفن هوشمند ، بلندگوی استریو ، کنسول بازی ، رایانه و سایر دستگاه های الکترونیکی متصل می‌شوند هدفون های بی سیم بسته به دستگاه ، سیگنال های صوتی را از طریق فرکانس‌های رادیویی یا IR ( مادون قرمز ) منتقل می‌کنند .
بسیاری از کاربران امروزی برای شنیدن موزیک و آهنگ مورد علاقه خود ترجیح می‌دهند از لوازمی استفاده کنند که صدا را در یک جا جمع کرده و بدون مزاحمت دیگران شروع به گوش کردن موزیک کنند ، احتمالا با واژه های هدست ، هدفون و هندزفری تا حدودی آشنا هستید و در بعضی از موارد دقیقا می‌دانید که چه هستند .اما دوست دارید اطلاعات دقیق تری از آن ها بدست آورید اطلاعاتی که شما را به سمت خرید درست و دقیق هدایت می‌کنند و ما دقیقا قرار است  تفاوت های هدست ، هدفون و هندزفری را به طور کامل به شما به گونه‌ای نشان دهیم
موارد بسیار زیادی است که بهتر است در مورد استفاده از هدفون و ایربادز‌ها به صورت مشترک بدانید و این که چگونه می‌توان با این موضوع به درستی برخورد کرد.همه ما این را می‌دانیم که چقدر شیرین و جذاب است وقتی دو نفر یک جفت هدفون را با هم استفاده می‌کنند ، انگار و نه انگار در این دنیا حضور دارند و بیشتر در دنیای خودشان هستند با این حال اگر قصد دارید با عزیزانتان این کار را انجام دهید بهتر است دوباره فکر کنید.حتی اگر فکر می کنید همه چیز را در مورد کسی می دانید ، نمی توانید در مورد بهداشت و سلامت
نحوه درست استفاده از هدفون بسته به نوع آن برای شنیدن بهترین صدای ممکن دارد .فرض کنید به تازگی یک جفت هدفون جدید خریده اید و مشتاق هستید آن‌ها را امتحان کنید و بعد از استفاده ، کمی احساس ناراحتی به شما دست می‌دهد ، آنقدر زیاد نیست که دردناک باشد اما به اندازه ای است که حواس شما را پرت کند .به همین دلیل متوجه خواهید شد که هدفون های خود را باید تنظیم کنید تا به تناسب بهتر برسند ، اما حتی پس از انجام این کار دائما هدفون از سرتان می‌افتد .با وجود این که این مشکل احمقانه به نظر می‌رسد ، بسی
در این مقاله هر آن چیزی که لازم است شما در مورد مضر بودن و نبودن هدفون برای گوش و نحوه جلوگیری از آسیب به آن هنگام استفاده را بدانید به شما اعلام خواهیم کرد . احتمالا تا به امروز فقط برای شنیدن صدای زنگ تلفن همراه ،  ایربادزهای خود را در می آوردید ، موضوعی که قرار است به شما بگوئیم ممکن است ترسناک باشد و می تواند شما را به فکر فرو برد که به گوش خود تا به امروز آسیب رسانده اید یا خیر . صدای زنگ تلفن همراه ، گوش شما را نجات نخواهد داد ، چرا که دیگر کار از کار گذشته است و قطعا نگرانی هم خواهد دا
هدفون‌های زیادی در بازار وجود دارند و گزینه‌های زیاد دیگری هم هستند که قرار است در این مقاله به طور کامل به آن‌ها بپردازیم.هدفون‌ها بیشتر از یک دستگاه معمولی برای پخش موسیقی هستند و بعضی از کاربران حتی به عنوان یک پوشش از آن‌ها استفاده می کنند و یک راه بسیار عالی برای استفاده از تلفن همراه به شمار می‌روند، اگر آشنایی کاملی با هدفون‌ها ندارید و تازه کار هستید ما در اینجا قصد داریم تا با یک راهنمای کامل به شما کمک کنیم تا یک هدفون با کیفیت خریداری کنید
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha