مرتب سازی بر اساس:
3 کالا

کاربران زیادی در دنیای امروزی مشغول به تولید محتوای ویدیویی از طریق استریم در یوتوب ، آپارات و شبکه‌های اجتماعی دیگر هستند اما خیلی از این کاربران اطلاعات کافی در زمینه وب کم ها ندارند و به دنبال این هستند که برای تولید محتوای خود اطلاعات و ویژگی های این دسته از لوازم جانبی کامپیوتر را بدست بیاورند .

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید آنلاین وب کم از فروشگاه بابلو ، با جزئیات دقیق آن ها آشنا شده و سپس خرید خود را در وب سایت فروشگاه بابلو ثبت کنید .

انواع وب کم

فریم ریت

فریم‌ریت در واقع به میزان هر فریم در هر ثانیه گفته می‌شود بهتر است این گونه مثال بزنیم ، فرض کنید از یک شخص عکسی می‌گیرید، در واقع یک عکس را ثبت کردید، حال اگر 2 عکس را در حال حرکت از همان شخص بگیرید 2 عکس پشت هم ثبت می‌شود بنابراین وقتی آن عکس‌ها را در کنار هم بگذارید تقریبا شبیه یک ویدیو چند میلی ثانیه ای می‌شود.

بیشتر وبکم ها نرخ 30 فریم بر ثانیه را نمایش می‌دهند و در واقع در هر ثانیه 30 بار از تصویر روبروی خود عکس می‌گیرند بنابراین در زمان نمایش شما تصویر ویدیویی روانی را خواهید دید حال فرض کنید این میزان افزایش یابد مسلما میزان روانی تصویر هم بالاتر خواهد رفت هر چقدر این میزان پایین باشد تصویر بدتری را دریافت خواهید کرد بنابراین بهتر است در زمان خرید یک وب کم با 30 فریم بر ثانیه یا بالاتر تهیه کنید.

رزولوشن

به احتمال زیاد دلیل خرید یک وب کم خوب توسط شما شفاف بودن نمایش تصویر آن می‌باشد بنابراین هر چقدر که بخواهید تصاویر شما شفاف باشند باید رزولوشن بالاتری هم تهیه کنید ، رزولوشن به میزان پیکسل‌های عمودی و افقی در صفحه نمایش گفته می‌شود هر چه مقدار این پیکسل‌ها بیشتر باشد تصویر با کیفیت تری را دریافت خواهید کرد.

به عنوان مثال تصویر 4k رزولوشن 21603840x پیکسل و 8k رزولوشن 4320 7680x پیکسل را نمایش می دهد.

برای اطلاع از ارزان ترین قیمت کیبورد به فروشگاه بابلو مراجعه نمایید.

لنز

یکی از بخش‌هایی که در قیمت یک وب کم تاثیر خواهد گذاشت لنز یک وب کم است به عنوان مثال یک وب کم با لنز شیشه‌ای کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به یک لنز پلاستیکی ارائه می‌دهد بنابراین اگر قصد استفاده عادی و روزانه از وب کم را دارید بهتر است ازنوع شیشه‌ای آن استفاده کنید .

میزان دید وبکم

هر وبکم محدوده خاصی را نمایش می‌دهد و برای تهیه آن باید بدانید که چه میزان از فضای خود را به تولید محتوا و یا کنفرانس ویدیویی قرار است اختصاص دهید و سپس باید نسبت به خرید وب کم اقدام کنید معمولا برای نمایش وسعت دید برروی جعبه محصول از واژه FOV استفاده می‌شود که با یک درجه خاص ، این میزان تعیین می‌شود یک مقدار معمولی بین 70 الی 90 درجه است .

خرید آنلاین موس گیمینگ با یک کلیک!

میکروفون

یکی از مواردی که می‌تواند ویژگی های یک وب کم را به رخ بکشد وجود میکروفون های داخلی در آن‌ها است البته اگر یک گیمر حرفه ای باشید احتمالا ترجیح می دهید از یک میکروفون با کیفیت جدا گانه استفاده کنید ، معمولا کیفیت میکروفون‌ها در وبکم آن ظرفیت و کیفیت یک میکروفون جداگانه را ندارد .

خرید وب کم از محبوب ترین برندها در بابلو

شما می توانید خرید اینترنتی وب کم را در فروشگاه بابلو با برندهای زیادی شامل TSCO ، Razer ، Logitech ، A4tech ، XP ، Microsoft و ... ثبت کنید که فروشگاه بابلو افتخار دارد این برند ها را با تضمین قیمت و کیفیت به کاربران عرضه کند .

قیمت وب کم  در فروشگاه بابلو

قیمت وب کم  نسبت به کیفیت آن‌ها بسیار ایده‌آل است و فروشگاه بابلو سعی کرده تا کم‌ترین قیمت موجود را روی این وب کم‌ها لحاظ کند تا شما بتوانید با تضمین قیمت این محصولات دوست داشتنی را خریداری کنید .

فراموش نکنید قیمت خرید وبکم توسط فروشگاه بابلو به بهترین نحو ممکن درج شده است.

خرید اینترنتی وب کم با گارانتی و ضمانت اصالت کالا

فروشگاه بابلو با تضمین 7 الی 10 روزه اصالت و سلامت فیزیکی کالا همراه با گارانتی شرکتی این افتخار را دارد که بهترین وب ‌کم های موجود در بازار را با تضمین قیمت عرضه کند .  می‌توانید برای خرید وب کم در وب سایت فروشگاه بابلو همین حالا اقدام کنید .

برای مشاوره و خرید سایر محصولات فروشگاه مانند کیبورد گیمینگ می‌توانید از طریق گفتگوی آنلاین وب سایت و شماره‌های درج شده نسبت به ثبت سفارش اقدامات لازم را انجام دهید .

ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha