کیف لپ‌ تاپ

مرتب سازی بر اساس:
6 کالا

انواع کیف لپ تاپ

در حالت عادی بیشتر کاربران لپ تاپ را خارج محل سکونت خود مورد استفاده قرار می‌دهند ، در محل کار ، بازی با دوستان ، ماموریت های کاری و ... همه و همه نیاز به حمل و نقل لپ تاپ دارند اما آیا استفاده از یک لپ تاپ و جابه جایی آن بدون محافظ کار درستی است ؟ قطعا خیر چرا که شما نیاز به محافظت از لپ تاپ خود دارید و کیف لپ تاپ برای شما این کار را انجام خواهد داد .

کیف های لپ تاپ دارای چند مدل مختلف هستند که بسته به نیاز خود باید آن ها را تهیه کنید اما پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید آنلاین کیف لپ تاپ یا خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت از فروشگاه بابلو ، مدل‌های مختلف کیف لپ تاپ را بررسی و سپس نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید .

کیف لپ تاپ رو دوشی

سبک رو دوشی بیشتر فشار را بر روی یک سمت از شانه‌های شما وارد خواهد کرد و از یک بند قابل تنظیم برای این کار استفاده می‌کند غیر از این که داخل این کیف‌ها یک بخش حبابی محافظ مخصوص لپ تاپ قرار داده شده است که اگر به هر دلیلی کیف از دست شما به زمین پرتاب شد احتمال نجات دادن لپ تاپ شما را بسیار افزایش می‌دهید البته احتمالا به این فکر می‌کنید که از فاصله 10 متری آن را به زمین بیندازید تا ببینید کیف شما با کیفیت است یا خیر ، پیشنهاد می کنیم صبر کنید.

کیف های لپ تاپ امکان محافظت از لپ تاپ شما را فقط به فاصله چند سانت تا زمین امکان پذیر می‌کنند و مثل تمام لوازم دیگر میزان مقاومت خاصی دارند اما در هر صورت یک کیف لپ تاپ بهتر از استفاده از لپ تاپ به صورت محافظت نشده است البته شما می توانید کیف‌های رو دوشی را بدون بند و به صورت دستی هم استفاده کنید و این بستگی به سبک استفاده شما دارد. 


خرید اینترنتی کیبورد کامپیوتر با بهترین قیمت از فروشگاه بابلو


کوله پشتی لپ تاپ

اگر هر روز نیاز به حمل یک لپ تاپ سنگین همراه با وسایل دیگر دارید بهتر است از یک کوله پشتی مخصوص لپ تاپ استفاده کنید ، کوله پشتی لپ تاپ با داشتن بندهای نرم بر روی هر دو شانه شما یک فشار مساوی را خواهد آورد به همین دلیل میزان فشاری که تحمل می‌کنید نسبت به رو دوشی بسیار کم تر است و می‌توانید مسافت های طولانی‌تری را با آن طی کنید.

معمولا کوله پشتی‌ها مثل رو دوشی‌ها از یک قسمت حبابی برای محافظت از لپ تاپ استفاده می‌کنند . بر روی بعضی از این کوله‌پشتی ها یک درگاه اتصال هم برای اتصال USB و یا AUX قرار داده می‌شود که هنگام حرکت بدون اینکه نیاز باشد لوازم الکترونیکی خاصی را در دست بگیرید از آن استفاده کنید .

کیف لپ تاپ سه کاره

در زمان خرید کیف لپ تاپ بعضی از کیف‌های لپ تاپ این امکان را به شما می‌دهند هم به صورت کوله پشتی ،هم به صورت رو دوشی و هم به صورت دستی از آن‌ها استفاده کنید که به آن ها کیف سه کاره گفته می‌شود .


خرید اینترنتی موس گیمینگ از بهترین برندها با بهترین قیمت


خرید کیف لپ تاپ از محبوب ترین برندها در بابلو

شما می توانید خرید اینترنتی کیف لپ تاپ را در فروشگاه بابلو با برندهای  Pierre Cardin ، Cat ثبت کنید که فروشگاه بابلو افتخار دارد این برند ها را با تضمین قیمت و کیفیت به کاربران عرضه کند .

قیمت کیف لپ تاپ در فروشگاه بابلو

قیمت کیف لپ تاپ نسبت به کیفیت آن ها بسیار ایده‌آل است و فروشگاه بابلو سعی کرده تا کم‌ترین قیمت موجود را روی این لوازم لحاظ کند تا شما بتوانید با تضمین قیمت این محصولات دوست داشتنی را خریداری کنید .

فراموش نکنید قیمت خرید کیف لپ تاپ توسط فروشگاه بابلو به بهترین نحو ممکن اعلام می شود .

خرید اینترنتی کیف لپ تاپ با گارانتی و ضمانت اصالت کالا

فروشگاه بابلو با تضمین 7 الی 10 روزه اصالت و سلامت فیزیکی کالا همراه با گارانتی شرکتی این افتخار را دارد که بهترین کیف‌های لپ تاپ موجود در بازار را با تضمین قیمت عرضه کند شما می‌توانید برای خرید آنلاین کیف لپ تاپ یا خرید آنلاین هندزفری و سایر لوازم جانبی لپ تاپ و موبایل در وب سایت فروشگاه بابلو همین حالا اقدام کنید .

برای مشاوره و خرید محصولات فروشگاه می‌توانید از طریق گفتگوی آنلاین وب سیات و شماره‌های درج شده نسبت به ثبت سفارش اقدامات لازم را انجام دهید .

ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha