فیلتر های انتخاب شده
ال جی

انواع کابل میکرو یو اس بی

با گذشت چندین و چند سال از تولید کابل‌های USB-C همچنان کابل‌های میکرو یو اس بی  تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند ، همچنان بسیاری از لوازم جانبی و حتی گوشی‌های هوشمند برای تامین انرژی از کابل‌های میکرو یو اس بی استفاده می‌کنند که باعث شده همچنان بسیاری از شرکت ها به تولید این نوع کابل ها بپردازند.

با وجود این که میکرو یو اس بی ها در حال حاضر کم تر مورد استفاده قرار می‌گیرند اما با ارائه جزئیاتی به شما کمک خواهیم کرد که با خرید اینترنتی کابل میکرو یو اس بی اصلی و اورجینال از فروشگاه بابلو بدون مشکل بتوانید از این کابل ها استفاده کنید. جهت  خرید دسته بازی موبایل و تبلت همین حالا از فروشگاه بابلو اقدام کنید.

اصل و اورجینال بودن کابل میکرو یو اس بی

یکی از مهم ترین مسائل در انتخاب یک کابل میکرو یو اس بی ، اصل و اورجینال بودن آن است چرا که یک کابل تقلبی با داشتن شدت جریان عبوری نادرست و نداشتن استاندارد مناسب می تواند ضربه مالی شدیدی به شما وارد کند پس بهتر است کالایی را تهیه کنید که از اصل بودن آن مطمئن باشید .

یک کابل تقلبی می‌تواند باتری گوشی شما را به مرور از بین برده و حتی به سیستم سخت افزاری گوشی موبایل شما آسیب وارد کنند . فروشگاه بابلو مفتخر است که کابل های میکرو یو اس بی خود را با ضمانت اصالت به کاربران خود عرضه کند .

اندازه (طول) کابل میکرو یو اس بی

یکی دیگر عواملی در هنگام خرید باید در نظر بگیرید طول کابل مورد استفاده شما است ، چرا که هر اندازه‌ای برای کاری ساخته شده است به عنوان مثال کابل‌های چند سانتی متری بهتر است برای پاوربانک‌ها مورد استفاده قرار گیرد ، قطعا شما نمی خواهید در هنگام شارژ تلقن همراه کابل باعث مزاحمت شما شود .

کابل‌های بلندتر معمولا برای مصارف شارژ خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به کلگی اصلی موبایل یا تبلت متصل شده و می‌توانند بهترین کیفیت را ارائه دهند به عنوان مثال برای یک گوشی موبایل بهتر است کابلی بالاتر از 120 سانتی متر تهیه کنید و برای خرید لوازم جانبی موبایل که بیشتر باید در نزدیکی گوشی موبایل باشند بهتر است از یک کابل میکرو یو اس بی 80 سانتی متری استفاده کنید. 

ولتاژ(جریان عبوری) کابل میکرو یو اس بی

کابل انتخابی شما باید توانایی انتقال عبور جریان نسبت به آداپتور شما را داشته باشد ، پس در هنگام انتخاب حتما در نظر بگیرید که میزان ولتاژ و جریان عبوری کابل با آداپتور شارژ شما برابر یا بالاتر باشد .

برند کابل میکرو یو اس بی

یکی از مواردی که بسیاری از کاربران ممکن است زیاد به آن توجه نکنند انتخاب کابل بر اساس برند گوشی تلفن هوشمند و یا دستگاه های آن‌ها می‌باشد ، به عنوان مثال بهتر است برای یک گوشی سامسونگ یک کابل سامسونگ اصلی خریداری شود و برای گوشی شیائومی از یک کابل شیائومی چرا که هر شرکت طبق محصولات تولیدی خودش کابل را تولید می‌کند.

توجه کنید که اگر کابل شما اصلی و با برند دستگاهی که قرار است به آن متصل شود برابری نداشته باشد آنچنان با اهمیت نیست ، اما بهتر است که از محصولات همان شرکت استفاده کنید . در صورتی که قصد خرید موس را دارید می توانید برای اطلاع از  قیمت موس بلوتوثی روی این لینک کلیک کنید.

خرید کابل میکرو یو اس بی از محبوب ترین برندها در بابلو

شما می‌توانید خرید کابل میکرو یو اس بی را در فروشگاه بابلو با برندهایی شامل سامسونگ ، شیائومی ، هواوی ، ال جی ، نوکیا ، سونی و... ثبت کنید که فروشگاه بابلو افتخار دارد این برند‌ها را با تضمین اصالت ، قیمت و کیفیت به کاربران عرضه کند .

قیمت کابل میکرو یو اس بی در فروشگاه بابلو

قیمت کابل میکرو یو اس بی نسبت به کیفیت آن‌ها بسیار ایده‌آل است و فروشگاه بابلو سعی کرده تا کم‌ترین قیمت موجود را روی این لوازم لحاظ کند تا شما بتوانید با تضمین قیمت این محصولات دوست داشتنی را خریداری کنید .

فراموش نکنید قیمت خرید کابل میکرو یو اس بی توسط فروشگاه بابلو به بهترین نحو ممکن اعلام می‌شود .

خرید اینترنتی کابل تایپ سی با گارانتی و ضمانت اصالت کالا

فروشگاه بابلو با تضمین 7 الی 10 روزه اصالت و سلامت فیزیکی کالا همراه با گارانتی معتبر شرکتی این افتخار را دارد که بهترین کابل‌های میکرو یو اس بی موجود در بازار را با تضمین قیمت عرضه کند شما می‌توانید برای خرید آنلاین کابل میکرو یو اس بی و  خرید اینترنتی هدفون در وب سایت فروشگاه بابلو همین حالا اقدام کنید .

برای مشاوره و خرید محصولات فروشگاه می‌توانید از طریق گفتگوی آنلاین وب سیات و شماره‌های درج شده نسبت به ثبت سفارش اقدامات لازم را انجام دهید .

ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha