کلگی موبایل و تبلت

فیلتر های انتخاب شده
سامسونگ

انواع کلگی موبایل و تبلت

کلگی شارژر حکم یک شش در بدن انسان را دارد ، اگر به درستی کار نکند این امکان وجود داردکه قلب لوازم جانبی شما و حتی موبایل را از کار بیندازد ، اگر این شش هوای لازم را به بدن موبایل نرساند قطعا دستگاه شما توانایی نفس کشیدن را نخواهد داشت و باید هر بار اکسیژنی در موبایل‌ها در جریان باشند که بتوانند به درستی کار کنند. برای خرید کابل تبدیل صدا میتوانید هم اکنون از فروشگاه بابلو سفارش دهید.

کگی‌های شارژر وظیفه دارند که که جریان 220 ولت برق شهری را به جریان‌های ضعیف تری تبدیل و برق مورد نیاز باتری و تمامی لوازم جانبی شما را از طریق یک کابل USB – C ، یا میکرویواس بی و لایتنینگ تامین کنند ، احتمالا تا به حال مشاهده کرده باشید که بر روی هر کلگی یک میزان خاص ولتاژ و آمپر درج شده است در واقع این میزان را شرکت های سازنده تعیین می کند .

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید اینترنتی کلگی موبایل و تبلت از فروشگاه بابلو ویژگی‌ها و مشخصات آن را به صورت مختصر مطالعه کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

میزان آمپر و ولتاژ کلگی موبایل و تبلت

همان طور که در بالا اعلام کردیم وظیفه یک آداپتور شارژر تبدیل برق شهری به برق مورد نیاز دستگاه شما است ، بهتر است قبل از خرید کلگی موبایل و تبلت ، ولتاژ و آمپر آن را بررسی کرده و سپس طبق همان ولتاژ و آمپر کلگی جدید و یا جایگزین خود را خریداری کنید ، توجه کنید که اگر موبایل شما نیاز به برق قوی تری داشته باشد این امکان وجود دارد که کلگی را بسوزاند و احتمالا دوباره مجبور خواهید شد کلگی جدیدی را خریداری کنید. برای خرید اینترنتی کیبورد گیمینگ از فروشگاه بابلو همین حالا اقدام کنید.

در مواقعی پیش آمده که کاربران بدون آگاهی و فقط به دلیل قیمت پایین ،  داپتوری را تهیه کرده‌اند و بعد از اتصال باعث خرابی دستگاه خود شده‌اند ، خرید یک کلگی تقلبی می‌تواند بسیار برای گوشی شما خطرناک باشد و آسیب وارد کند بنابراین بهتر است با خرید کلگی اورجینال با ضمانت اصالت از فروشگاه بابلو خیال خود را از بابت یک کالای اصل راحت کنید .

تعداد پورت کلگی موبایل و تبلت

بر روی بعضی از کلگی‌های شارژر از چندین درگاه ورودی استفاده شده که این اجازه را به شما می‌دهند که چندین گوشی را با هم شارژ کنید ، یکی از نقاط قوت این آداپتورهای موبایل و تبلت فراهم کردن چندین حالت ولتاژی برای شارژ می‌باشد ، بر روی بعضی از این کلگی ها کلمه QC و یا PD را مشاهده خواهید کرد در واقع هر کدام از این دو کلمه به یک مفهوم اشاره دارند. 

نوع پورت کلگی موبایل و تبلت

QC مخفف کلمه Qualcomm Quick Charge می‌باشد در واقع این کلمه به معنی این است که شما می‌توانید کابل شارژی را به آن درگاه وصل کنید که توانایی شارژ سریع را داشته باشد ، خیلی مهم است که گوشی شما هم از این فناوری پشتیبانی کند در غیر این صورت کارایی خاصی برایتان نخواهد داشت.  خرید اینترنتی هدفون معمولی هم اکنون از فروشگاه بابلو.

PD مخفف کلمه Power Delivery می‌باشد هر زمان که این کلمه را دیدید نگران نشوید در واقع این درگاه به شما این اطمینان را داده که برق ورودی را به طور کامل کنترل کنید و بر اساس گوشی و یا دستگاه جانبی شما ولتاژ ورودی را فیکس خواهد کرد .

اصل و اورجینال بودن کلگی موبایل و تبلت

ما چندین بار در این مقاله به شما تاکید کردیم که حتما از کالای اورجینال استفاده کنید ، محصولات اورجینال مخصوصا برای شارژ باتری‌ ، باعث می‌شوند که ولتاژ طبق همان استاندارد وارد گوشی شما شود ، حال در نظر بگیرید که یک جریان اضافی در حال وارد شدن به گوشی شما باشد به غیر از این این جریان در حال صدمه زدن به موبایل است به مرور متوجه خواهید شد که گوشی شما در حال داغ شدن است .

داغ شدن گوشی به غیر از این که به خود گوشی آسیب می‌زند می‌تواند برای کاربر هم فوق العاده خطرناک باشد و حوادث جبران ناپذیری برای شما بوجود آورد پس چه بهتر اگر خریدی مطمئن را انجام دهید و با خرید کلگی موبایل و تبلت اصل و اورجینال از فروشگاه بابلو شانس خود را برای ایجاد کیفیت بهتر امتحان کنید. برای مشاهده  قیمت موس کامپیوتر و خرید میتوانید از فروشگاه بابلو دیدن کنید.

خرید کلگی موبایل و تبلت از محبوب ترین برندها در بابلو

شما می توانید خرید کلگی موبایل و تبلت را در فروشگاه بابلو با برندهای زیادی شامل Samsung ، Xiaomi ،Huawei، Lenovo ،LG،Apple،Black Berry ، Nokia ، HTC و ... ثبت کنید که فروشگاه بابلو افتخار دارد این برند‌ها را با تضمین اصالت ، قیمت و کیفیت به کاربران عرضه کند .

قیمت کلگی موبایل و تبلت در فروشگاه بابلو

قیمت کلگی موبایل و تبلت نسبت به کیفیت آن‌ها بسیار ایده‌آل است و فروشگاه بابلو سعی کرده تا کم‌ترین قیمت موجود را روی این لوازم لحاظ کند تا شما بتوانید با تضمین قیمت این محصولات دوست داشتنی را خریداری کنید .

فراموش نکنید قیمت کلگی موبایل و تبلت توسط فروشگاه بابلو به بهترین نحو ممکن اعلام می شود . بهترین  قیمت لوازم جانبی تبلت را هم میتوانید از سایت بابلو مشاهده کنید.

خرید اینترنتی کلگی موبایل و تبلت با گارانتی و ضمانت اصالت کالا

فروشگاه بابلو با تضمین 7 الی 10 روزه اصالت و سلامت فیزیکی کالا همراه با گارانتی این افتخار را دارد که بهترین کلگی‌های موبایل و تبلت موجود در بازار را با تضمین قیمت عرضه کند شما می‌توانید برای خرید آنلاین کلگی موبایل و تبلت در وب سایت فروشگاه بابلو همین حالا اقدام کنید .

برای مشاوره و خرید محصولات فروشگاه مانند  خرید کیبورد ارزان، می‌توانید از طریق گفتگوی آنلاین وب سیات و شماره‌های درج شده نسبت به ثبت سفارش اقدامات لازم را انجام دهید .

ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha