شارژر فندکی ماشین

فیلتر های انتخاب شده
هوکو
مرتب سازی بر اساس:
1 کالا

انواع شارژر فندکی ماشین

شارژرهای فندکی برای شارژ کردن تلفن همراه شما در داخل ماشین تولید شده‌اند این لوازم از دو بخش فندکی ، که به داخل فندکی ماشین متصل می شود و USB ، که کابل شارژ قرار است درون آن قرار بگیرد تشکیل شده است ، بعضی از فندکی‌های ماشین از دو درگاه و بعضی کم‌تر یا بیشتر به وجود آمده‌اند .

این لوازم ولتاژ 12 و 24 ولت باتری ماشین را به  ولتاژ خروجی 5 ولت تبدیل می‌کنند چرا که بیشتر موبایل و لوازم جانبی ، قرار است به آن متصل شوند از این میزان ولتاژ استفاده می‌کنند ، بهتر است قبل از خرید اینترنتی شارژر فندکی ماشین یا خرید اینترنتی کابل موبایل و تبلت، جزئیات و اطلاعات دقیق آن را مطالعه کرده و سپس خرید خود را نهایی کنید .

ولتاژ و آمپر شارژر فندکی ماشین

گوشی‌های موبایل برای شارژ شدن به باتری نیاز دارند و هر کدام از این باتری‌ها برای شارژ شدن به یک تامین کننده انرژی نیاز خواهند داشت اما آیا شما با خرید هر کلگی و شارژر فندکی خاصی می‌توانید این تضمین را دهید که موبایل شما طبق خواسته خودتان و با همان سرعت شارژ می شود؟ جواب شما خیر است چرا که هر باتری به میزان ولتاژ و آمپر خاصی برای شارژ شدن نیاز دارد .

در پشت باتری‌های موبایل دو کلمه A و V که در کنار آن ها دو عدد درج شده است را مشاهده خواهید کرد در واقع این اعداد به شما اعلام می‌کنند که باید بر طبق آن ها شارژر فندکی را تهیه کنید ، به عنوان مثال 2A معنی 2 آمپر را می‌دهد و V9 معنی 9 ولت را می‌دهد حال بعد از پیدا کردن میزان اصلی باتری باید شارژر فندکی را تهیه کنید که با این ارقام برابری داشته باشد ، معمولا در کنار درگاه‌های ورودی USB ها این اعداد درج شده است . برای خرید آنلاین کیبورد گیمینگ از فروشگاه بابلو همین حالا اقدام کنید.

توجه کنید که ولتاژ پایین‌تر ممکن است باتری گوشی شما را بسیار کندتر شارژ کند.

تعداد پورت شارژر فندکی ماشین

زمانی که شما شارژرهای فندکی را تهیه می‌کنید هر کدام از این شارژر‌ها ممکن است دارای دوپورت یا  سه پورت باشند ، البته در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم که شرکت‌های سازنده برای این که بتوانید از ولتاژهای متفاوت برای دستگاه‌های خود استفاده کنید از 2 یا 3 پورت خروجی با ولتاژهای متفاوت استفاده می‌کنند که بدون مشکل خاصی از آن‌ها بهره بگیرید .

نکته ی مهم ، این خواهد بود که تعداد بالای پورت در کنار ویژگی‌ای که به شما ارائه می‌دهد می‌تواند شرایط نامنظم و حتی غیر قابل استفاده ای را برایتان ایجاد کند چرا که بیشتر فندکی‌های خودرو در کنار دنده قرار دارند که باعث شده استفاده از شارژرهای فندکی چند پورت بسیار سخت باشد. می توان گفت در خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت یکی از کاربردی ترین خرید ها همین شارژر فندکی است.

شارژر فندکی ماشین فست شارژ

بعضی از تلفن های هوشمند به صورت پیش فرض برای شارژ شدن از شارژ سریع استفاده می‌کنند یعنی میزان دریافت ولتاژ و آمپر آن ها نسبت به شارژرهای معمولی بیشتر است ، بعضی از شارژرهای فندکی دارای تکنولوژی شارژ سریع هستند که البته روی آن‌ها کلمه Fast Charge باید درج شده باشد این شارژرها به شما کمک می‌کنند بدون این که به دستگاه خود صدمه‌ای وارد کنید با بیشترین سرعت گوشی خود را شارژ کنید.

خرید اینترنتی شارژر فندکی ماشین

فروشگاه بابلو با تضمین 7 الی 10 روزه اصالت و سلامت فیزیکی کالا همراه با گارانتی این افتخار را دارد که شارژرهای فندکی ماشین موجود در بازار را با تضمین قیمت و کیفیت عرضه کند شما می‌توانید برای خرید آنلاین شارژر فندکی ماشین و یا خرید اینترنتی دسته بازی موبایل و تبلت و ... در وب سایت فروشگاه بابلو همین حالا اقدام کنید .

محبوب ترین برندهای شارژر فندکی ماشین در فروشگاه بابلو

قیمت خرید شارژر فندکی ماشین در ایران بسیار متفاوت است اما ما قصد داریم بهترین برندهای موجود را به شما معرفی کنیم تا مشکلی برای انتخاب آن ها نداشته باشید از جمله بهترین برندهای موجود در فروشگاه شامل برند تسکو ، هوکو ، سامسونگ ، اوریکو و... هستند که جزو بهترین‌ها در نوع خود به شمار می‌روند .

قیمت شارژر فندکی ماشین در فروشگاه بابلو

قیمت شارژر فندکی ماشین نسبت به کیفیت آن‌ها بسیار ایده‌آل است مانند قیمت موس گیمینگ و سایر محصولات بابلو. فروشگاه بابلو سعی کرده تا کم‌ترین قیمت موجود را روی این دسته‌ها لحاظ کند تا شما بتوانید با تضمین قیمت این محصولات دوست داشتنی را خریداری کنید .

برای مشاوره و خرید شارژر فندکی ماشین و دیگر محصولات فروشگاه می‌توانید از طریق گفتگوی آنلاین وب سیات و شماره‌های درج شده نسبت به ثبت سفارش اقدامات لازم را انجام دهید 

ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha