دسته بازی موبایل و تبلت

فیلتر های انتخاب شده
تسکو
مرتب سازی بر اساس:
2 کالا

طی چندین و چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی موبایل و افزایش سطح گرافیکی و پردازشی تلفن‌های همراه و ارزان بودن آن‌ها نسبت به کامپیوترهای شخصی و سخت افزارها بیشتر کاربران به سمت دسته بازی موبایل جذب شده‌اند ، به گونه ای که در حال حاضر بیشتر گیمرها را پلیرهای موبایل تشکیل داده‌اند.

در کشور ایران به دلیل قیمت بالای اجناس سخت افزاری بیشتر شاهد گیمرهای موبایلی هستیم که تمام وقت خود را در حال بازی با موبایل هستند ، اما آیا می‌توان با صفحه لمسی موبایل توقع یک بازی درجه یک و بدون مشکل را داشت ؟ این سوالی است که خیلی از کاربران می پرسند و به دنبال جواب آن هستند . 

در ادامه ما انواع دسته های بازی مخصوص موبایل را بررسی میکنیم تا شما بتواند بهترین دسته بازی موبایل مد نظر خود را انتخاب کنید. 

انواع دسته بازی موبایل

دسته های بازی مخصوص موبایل مختلفی وجود دارند که هر کدام ویژگی و کیفیت‌های مخصوص به خود را دارا هستند. این دسته ها شامل دسته بازی موبایل اهرمی ، دسته بازی موبایل لیزری ، دسته بازی موبایل فن دار ، دسته بازی موبایل بلوتوثی و ... هستند که هر کدام ویژگی و نکات منفی خود را دارند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید دسته بازی موبایل ویژگی های هر یک را بررسی و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

قصد خرید آنلاین لوازم جانبی کامپیوتر را دارید ؟ فروشگاه بابلو ارائه دهنده متنوع ترین لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر

دسته بازی موبایل اهرمی

یکی از ساده‌ترین نمونه‌های موجود در بازار دسته‌های بازی اهرمی هستند که نسبت به سایر دسته های بازی موبایل ساده تر به نظر می‌رسند آن‌ها معمولا دارای 2 الی 4 دکمه اهرمی هستند که از طریق ماشه‌های قرار داده شده با استفاده از پلاستیک یا فنر به سمت پایین کشیده می‌شوند بر روی بخش تماسی اهرم‌ها یک پلاستیک لمسی قرار گرفته است که شرایط را برای لمس تلفن همراه شما برقرار می‌کند .

این گونه دسته‌های بازی موبایل معمولا بر روی گلس‌های غیر نازک ممکن است آن واکنش دلخواه شما را نداشته باشند و ضربه‌هایی که وارد می‌کنید کاملا روی تاچ شما ثبت نشوند پس پیشنهاد می‌کنیم که زمانی این گونه دسته‌های بازی را تهیه کنید که تاچ قوی و گلسی داشته باشید که امکان لمس گوشی شما را داشته باشد .

خرید دسته بازی اهرمی معمولی ، معمولا انتخاب ایده‌الی نخواهد بود و بعضی اوقات باعث اصراف هزینه‌های شما می‌شود پس بهتر است بعد از مشاوره با فروشگاه بابلو اقدامات لازم را جهت خرید دسته بازی موبایل و تبلت انجام دهید . اگر قصد  خرید اینترنتی کیبورد گیمینگ و یا سایر تجهیزات گیمینگ را داشته باشید، باز هم فروشگاه بابلو برای مشاوره تخصصی در خدمت شماست.

دسته بازی موبایل لیزری

معمولا دسته‌های بازی لیزری دارای یک باتری داخلی هم هستند و نحوه عملکرد آن‌ها هم بسیار ساده است به این گونه که با ایجاد ضربه روی ماشه انرژی الکترسیته به صفحه تلفن همراه شما منتقل می‌شود و روی صفحه گوشی ضربه می‌زند .

از ویژگی‌های بسیار مهم این گونه دسته‌ها می‌توان به خاصیت سفارشی سازی بالا در بازی اشاره کرد چرا که شما می‌توانید به دو صورت در بازی شروع به تیراندازی کنید در حالت اول دسته شما ضربه های ممتدی را به گوشی وارد می کند و در حالت دوم این دسته بازی به صورت پشت هم روی صفحه گوشی شما کلیک می کند ، شاید این حرف کمی برایتان سخت باشد اما در واقع این گونه دسته های بازی اسلحه های DRM را به حالت رگباری تغییر می دهد که کمک بسیار مهمی به شما در بازی خواهد کرد .

شاید برای شما سوال باشد که این انرژی الکتریکی از کجا تامین می شود در واقع این منبع انرژی از طریق باتری لیتیوم پلیمری قرار گرفته روی این دسته های بازی تامین شده و با ارائه وزنی کم تر انرژی الکتریکی لازم را به گوشی وارد می‌کند .

اگر با کامپیوتر و یا لپ تاپ بازی میکنید و احتیاج به  خرید اینترنتی موس گیمینگ دارید، بهتر است قیمت محصولات فروشگاه بابلو را مشاهده کرده سپس خرید خود را انجام دهید.

دسته بازی موبایل فن دار

این نوع دسته‌های بازی با دسته‌های بازی اهرمی(مکانیکی ) تفاوتی ندارند. تنها تفاوتی که می‌توان مشاهده کرد فن قرار گرفته در بخش وسطی دسته های بازی فن دار است به این گونه که در قسمتی که پردازنده گوشی قرار داده شده فن قرار گرفته که باعث خنک شدن این بخش شده تا در حین بازی‌های سنگین گوشی شما دچار مشکل نشوید .

دسته بازی موبایل بلوتوثی

احتمالا در زمان بازی کردن این حس را داشته اید که اسکرین یا صفحه گوشی شما داغ می‌کند و شرایط را برای بازی کردن سخت و یا در هنگام حرکت انگشتان روی صفحه اسکرین ، کنترل گوشی بسیار مشکل می شود ، در این مواقع تنها موردی که باعث افزایش کارایی شما خواهد شد استفاده از یک دسته بازی بلوتوثی است چرا که شما دیگر با صفحه اسکرین کاری نخواهید داشت و همه فعالیت های شما در بازی فقط توسط دکمه‌ها انجام خواهد شد .

نکته منفی که در این رابطه می‌توان گفت استفاده از نرم افزار جانبی آن است ، دلیل این موضوع نرم افزارهای چینی نصب شده روی گوشی هستند که معمولا با مشکلات ارتباطی دارند و در خیلی از موارد هم پیش آمده که بعضی از بازی ها توسط این اپلیکیشن‌ها مشکل پیدا می‌کنند و کار خود را به خوبی انجام نمی‌دهند .

خرید اینترنتی دسته بازی موبایل

فروشگاه بابلو با تضمین 7 الی 10 روزه اصالت و سلامت فیزیکی کالا همراه با گارانتی این افتخار را دارد که بهترین دسته های موجود در بازار را با تضمین قیمت و کیفیت عرضه کند شما می‌توانید برای خرید دسته بازی موبایل و خرید دسته بازی تبلت در وب سایت فروشگاه بابلو همین حالا اقدام کنید.

محبوب ترین برندهای دسته بازی تبلت در فروشگاه بابلو

قیمت دسته بازی موبایل و تبلت در ایران بسیار متفاوت است اما ما قصد داریم بهترین برندهای موجود را به شما معرفی کنیم تا مشکلی برای انتخاب آن ها نداشته باشید از جمله بهترین برندهای موجود در فروشگاه شامل دسته بازی تبلت MEMO ، دسته بازی مویایل بیسوس ، TSCO و سایر برندها ... هستند که جزو بهترین‌ها در نوع خود به شمار می‌روند. برای مشاهده دسته بازی موبایل تسکو میتوانید به قسمت محصولات بابلو مراجعه نمایید.

قیمت دسته بازی موبایل در فروشگاه بابلو

قیمت دسته بازی مخصوص تبلت و قیمت دسته بازی مخصوص موبایل نسبت به کیفیت آن‌ها بسیار ایده‌آل است و فروشگاه بابلو سعی کرده تا کمترین قیمت موجود را روی این دسته‌ها لحاظ کند تا شما بتوانید با تضمین قیمت این محصولات دوست داشتنی را خریداری کنید.

فروشگاه بابلو ارائه دهنده ارزان ترین لوازم جانبی موبایل

ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha