دسته بازی بلوتوثی

مشخصات  دسته بازی بلوتوثی

بسیاری از کاربران امروزه برای بازی کردن به سمت تلفن‌های هوشمند جذب شده‌اند ، تلفن‌هایی که چه خواسته و چه ناخواسته در حال پیشرفت هستند و در بعضی مواقع جای لپ تاپ‌ها و کامپیوتر‌های شخصی را به طور کامل می‌گیرند به همین دلیل با پیشرفت بازی های موبایل گیمرهای بسیار زیادی به سمت آن‌ها کشیده شده اند گیمرهایی که حتی با نوع بازی خود حرفه‌ای بودنشان را هر روز به رخ دیگران می‌کشند .

اما برای رسیدن به گیمر‌های حرفه ای باید سرعت خود را هم افزایش دهید عدم تغییر سرعت در بازی قطعا موضوعی نیست که بتوانید با آن کنار بیایید مخصوصا اگر فقط با تاچ گوشی بازی می‌کنید ، تاچ گوشی‌های موبایل در بعضی مواقع به قدری آزاردهنده می‌شوند که حتی شما را به طور کامل از تلفن‌های هوشمند خود دور می‌کنند ، تلفن‌های هوشمند می‌توانند بعد از مدتی داغ شده و حتی باعث تحت تاثیر قرار گرفتن لمس گوشی شما شوند .

این موضوع دقیقا در دسته های بازی بلوتوثی کامپیوتر هم به چشم می‌خورد ، اما بعضی از دسته های بازی کامپیوتر که به صورت بلوتوثی کار می کنند ویژگی های زیادی هم به شما انتقال می‌دهند که می تواند بسیار موثر باشد پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دسته بازی بلوتوثی از فروشگاه بابلو به طور کامل شرایط ، مشخصات و ویژگی‌های آن ها را مطالعه کرده و سپس خرید خود را از وبسایت فروشگاه بابلو ثبت کنید .

سرعت بیشتر در بازی ها

یکی از دلایل انتخاب دسته‌های بازی بلوتوثی در موبایل و کامپیوتر قرار گرفتن دکمه‌ها در یک فضای کوچک برای شماست که می‌توانید با تنظیمات درست این دکمه‌ها شرایط را برای بازی کردن راحت تر فراهم کنید ، توجه کنید که خرید دسته بازی بلوتوثی معمولی می‌تواند در یعضی مواقع زیان بار باشد چرا که تاخیر بعد از ضربه شما را افزایش داده و به جای افزایش سرعت آن را کاهش خواهند داد بنابراین بهتر است از برند های معتبر برای خرید دسته بازی بلوتوثی استفاده کنید .

فروشگاه بابلو با ارائه برندهای معتبر شرایط مناسبی را برای خرید دسته های بلوتوثی با کیفیت فراهم کرده است.

امکان اتصال به اندروید و IOS

بسیار مهم است که در زمان خرید به این مورد توجه کنید که حتی اگر دسته بازی بلوتوثی مربوط به کامپیوتر است می‌تواند چه سیستم عامل‌هایی را ساپورت کند و در واقع قیمت آن‌ها بر همین اساس هم متغیر است به عنوان مثال یک دسته بازی بلوتوثی می‌تواند هم به اندروید ، IOS و حتی ویندوز متصل شود و در بعضی مواقع هم فقط به یک مورد از این سیستم عامل‌ها متصل شده ومی‌تواند شرایط بسیار مناسبی را برای بازی کردن مهیا کند .

قیمت دسته بازی بلوتوثی

اگر قصد خرید یک دسته بازی بلوتوثی را دارید توجه کنید که دسته‌های بازی بلوتوثی بین تمامی دسته‌ها قیمت بالاتری دارند و اگر به این فکر می‌کنید که قیمت دسته بازی بلوتوثی هر چقدر پایین‌تر باشد این مورد از زرنگی شماست ، پیشنهاد می کنیم از این خرید دوری کنید ، خرید دسته بازی بلوتوثی بی کیفیت به جز ضرر مالی به شما کیفیت لازم را در بازی به شما نخواهد داد .

اما فروشگاه بابلو دسته‌های بلوتوثی با کیفیت را همراه با قیمت معقولانه در وب سایت خود ثبت می‌کند ، توجه کنید که قیمت دسته‌های بازی بلوتوثی هر روز چک شده و قیمتی به روز شده ثبت می‌شود ، اگر قیمتی پایین‌تر مشاهده کردید قبل از آن از شرکت اصلی تولید کننده قیمت را پرس و جو کنید و سپس خرید خود را در فروشگاه بابلو ثبت کنید .

خرید دسته بازی بلوتوثی از محبوبترین برندها

برند های زیادی هستند که انواع دسته بازی بلوتوثی را ارائه می دهند اما این که کدام را خریداری کنید بسته به شما دارد فروشگاه بابلو مفتخر است که برند های معتبری چون تسکو ، ایپگا را با ارائه گارانتی معتبر شرکتی و ضمانت 7 الی 10 روزه ویژه از طرف فروشگاه بابلو ارائه دهد .

برند تسکو

شرکت توسن سیستم شرق در سال 1381 فعالیت خودش را در راستای ارائه تجهیزات کامپیوتری آغاز کرد یکی از مواردی که باعث شده برند تسکو جزو محبوب‌ترین‌ها در سطح ایران شود ارائه کالا با کیفیت بالا ، ظاهر زیبا و قیمت مناسب است که تقریبا در این مورد موفقیت‌های بسیاری بدست آورده و طرفداران زیادی به خود جذب کرده است .

آدرس اصلی برند تسکو در ایران :

تهران - میدان ولیعصر خیابان کریم خان زند کوچه جعفرشهری (سپند) پلاک 68

برند ایپگا

آیپگا یکی از شرکت های معتبر تولید کننده دسته بازی بلوتوثی است که در سال 1994 میلادی تاسیس شده و یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر شامل محصولات VR ، تجهیزات صوتی و تصویری ، لوازم جانبی موبایل ، لوازم جانبی گیمینگ و ... بوده مساحت تقریبی کارخانه تولیدی این شرکت در چین حدود 30000 متر مربع است .

آدرس اصلی برند آیپگا :

 IPEGA Industrial Zone, Long Wang Miao Industrial Zone, Bai Shi Xia, Fuyong Town, Baoan District, Shenzhen, China

نحوه سفارش و خرید آنلاین دسته بازی بلوتوثی از سایت بابلو

اگر به دنبال یک خرید راحت همراه ضمانت اصالت کالا و گارانتی شرکتی معتبر هستید ما به شما این تضمین را می‌دهیم که تمامی کالاهای موجود در وبسایت فروشگاه بابلو با ضمانت رسمی و شرکتی عرضه شده و می‌توانید با خیال راحت خرید خود را ثبت کنید . قیمت دسته بازی بلوتوثی بر اساس بازار تعیین شده و قیمت اعلامی یک قیمت رسمی است .

تمامی محصولات شرکتی با ارائه گارانتی 12 ماهه در ایران تعیین می شوند و برای کالاهای وارداتی 7 الی 10 روز ضمانت ویژه ثبت شده است.