پایه خنک کننده لپ تاپ

مرتب سازی بر اساس:
13 کالا

انواع پایه خنک کننده لپ تاپ

فرقی نمی‌کند یک کاربر معمولی در حال تایپ کردن باشید و یا یک گیمردر حال بازی کردن چرا که یک پایه های خنک کننده لپ تاپ برای تمام کاربران مورد نیاز هستند و اگر دوست دارید مدت زمان بیشتری را از لپ تاپ خود استفاده کنید و علاقه داشته باشید طول عمر بالاتری را با لپ تاپ خود تجربه کنید خرید پایه خنک کننده لپ تاپ بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید آنلاین پایه خنک کننده لپ تاپ از وب سایت فروشگاه بابلو به جزئیات دقیق و مختصری از پایه های خنک کننده توجه کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید .

سایز پایه خنک کننده لپ تاپ

یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب پایه‌های خنک کننده سایز قرار گیری لپ تاپ بر روی آن‌ها است که معمولا روی جعبه ، اعداد مربوط به اندازه لپ تاپ درج می‌شود که در حالت عادی بین 15 تا 17 اینچ است . اگر خنک کننده لپ تاپ کوچک‌تر از لپ تاپ شما باشد با مشکل عدم گردش مناسب هوا مواجه خواهید شد بنابراین بهتر است قبل از خرید اندازه لپ تاپ خود را با پایه خنک کننده تخمین زده و کاملا چک کنید. 


خرید کیبورد کامپیوتر با بهترین قیمت ها از فروشگاه بابلو


میزان چرخش فن های پایه خنک کننده لپ تاپ

در هنگام استفاده از لپ تاپ مخصوصا کسانی که اهل بازی کردن هستند بهتر است از پایه‌های خنک کننده ای استفاده کنند که میزان گردش فن بالایی دارند چرا که گردش پایین فن‌ها باعث خنک شدن این گونه لپ تاپ ها نخواهد شد و بالعکس اگر از یک لپ تاپ معمولی استفاده می‌کنید بهتر است پایه خنک کننده با دور فن پایین تر انتخاب کنید ، دور فن بالا معمولا قیمت کول پد را هم بالا خواهد برد .

نورپردزای داخلی پایه خنک کننده لپ تاپ

اگر گیمر هستید احتمالا بیشتر لوازم شما از نورپردازی LED یا RGB استفاده می‌کند بهتر است خنک کننده لپ تاپ شما هم یک نورپردازی RGB و یا LED داشته باشد چرا که در زمان خاموش شدن اتاقتان زیبایی بسیار بهتری به محیط قرار گیری شما خواهد داد .

ارتفاع قرار گیری پایه خنک کننده لپ تاپ

برای بعضی از افراد بسیار مهم است که ارتفاع قرار گیری لپ تاپشان چگونه باشد ، در بعضی از خنک کننده‌ها ممکن است فقط یک پایه و در بعضی دو و 5 نقطه برای تنظیم ارتفاع لپ تاپ وجود داشته باشد بسته به نیازتان می‌توانید پایه ای را انتخاب کنید که شرایط استفاده از لپ تاپ را برای شما راحت تر می‌کند .


جهت خرید اینترنتی موس کامپیوتر همین حالا اقدام کنید!


تعداد درگاه های پایه خنک کننده لپ تاپ

یکی از بخش هایی که می‌تواند برای خرید پایه خنک کننده لپ تاپ مهم باشد تعداد درگاه‌هایی است که روی آن‌ها قرار دارد ، معمولا یکی از درگاه‌ها برای روشن کردن فن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد اما اگر درگاه‌های بیشتری روی آن قرار داشته باشد می‌تواند برای اتصال دستگاه های دیگر از آن بهره بگیرید .

صفحه نمایش LED

تعداد محدودی از پایه های خنک کننده لپ تاپ صفحه های دیجیتالی LED دارند که می‌توانید از طریق آن ها میزان دور فن ، درجه حرارت و ... را بررسی کنید .

خرید پایه خنک کننده لپ تاپ از محبوب ترین برندها در بابلو

برندهای زیادی هستند که پایه خنک کننده لپ تاپ را تولید می‌کنند از جمله برندهای موجود شامل TSCO ،  Hatron ، Deep Cool ، Xp و... هستند که فروشگاه بابلو افتخار دارد این برند‌ها را با تضمین قیمت و کیفیت به کاربران عرضه کند .


خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل با بهترین قیمت ها از فروشگاه بابلو!


قیمت پایه خنک کننده لپ تاپ در فروشگاه بابلو

قیمت پایه خنک کننده لپ تاپ نسبت به کیفیت آن‌ها بسیار ایده‌آل است و فروشگاه بابلو سعی کرده تا کم‌ترین قیمت موجود را روی این پایه خنک کننده لپ تاپ لحاظ کند تا شما بتوانید با تضمین قیمت این محصولات دوست داشتنی را خریداری کنید .

خرید اینترنتی پایه خنک کننده لپ تاپ با گارانتی و ضمانت اصالت کالا

فروشگاه بابلو با تضمین 7 الی 10 روزه اصالت و سلامت فیزیکی کالا همراه با گارانتی این افتخار را دارد که بهترین پایه خنک کننده لپ تاپ موجود در بازار را با تضمین قیمت عرضه کند شما می‌توانید برای خرید آنلاین پایه خنک کننده لپ تاپ در وب سایت فروشگاه بابلو همین حالا اقدام کنید .

برای مشاوره و خرید محصولات فروشگاه مانند خرید هندزفری گیمینگ، انواع موس، کیبورد و سایر لوازم جانبی کامپیوتر، می‌توانید از طریق گفتگوی آنلاین وب سایت و شماره‌های درج شده نسبت به ثبت سفارش اقدامات لازم را انجام دهید .

ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha