راهنمای تعمیر بالشتک هدفون

همه ما می‌دانیم که یک پد یا پالشتک هدفون با کیفیت و راحت چه احساس فوق العاده ای را منتقل می‌کند ، به همین دلیل است که هیچ چیز به اندازه استفاده از یک جفت هدفون عالی با بالشتک های گوش تغییر شکل داده شده یا فرسوده آزاردهنده نیست .

احتمالا هم اکنون به این موضوع فکر می‌کنید که بهترین اقدام این است که پد هدفون خود را تعویض کنید ! و حق با شماست . با این جال ، با توجه به این که اکثر هدفون ها دارای پدهای "غیر قابل تعویض" هستند ، ممکن است کار ترسناکی به نظر برسد .

با این حال ، نیازی به نگرانی نیست ! تعویض پد هدفون شما در واقع ، فرایند آنچنان پیچیده‌ای نیست که ساعت ها وقت شما را بگیرد . ما با ایجاد این راهنمای کامل ، به شما یاد می‌دهیم چگونه پد هدفون را به درستی تعویض کنید و همچنین نکاتی در مورد نحوه حفظ شکل آن ها هم به شما خواهیم گفت ، این موارد کار شما را آسان تر می‌کند . بهتر است بیشتر از این منتظر ننشینید ، بیایید وارد بحث اصلی شویم .

چه زمانی بالشتک هدفون را عوض کنیم ؟

به تعداد دفعاتی که هدفون خود را استفاده می‌کنیم ، متوجه این موضوع نمی‌شویم که پد های هدفون ما در طول عمر چقدر خراب می‌شوند . تنها زمانی متوجه آن خواهید شد که بعد از پوشیدن آن حس بدی به شما دست دهد و بر کیفیت صدای کلی هدفون تاثیر منفی بگذارد .

تعویض بالشتک هدفون

قبل از قدم برداشتن ، باید این موضوع را تعیین کنید که آیا زمان مناسبی برای تعویض پد هدفون است یا خیر . قطعا هیچکدام علاقه‌ای به تغییرات غیر ضروری در هدفون خود نداریم ، قبول دارید ؟

در ادامه به شما برخی از پرتکرارترین دلایلی که چرا باید پد هدفون خود را تعویض کنید آورده شده است .


پیشنهاد بابلو : خرید دسته بازی کامپیوتر دوبل شوک دار با ارزان ترین قیمت ، فقط از بابلو


احساس ترک خوردگی و زبر بودن باشتک هدفون

اگر پدهای هدفون شما زمانی که آن را روی سر خود می‌گذارید ، احساس بد و ناهمواری دارد ، و متریال آن نشان از ترک خوردگی و از بین رفتن را نمایش می‌دهند ، قطعا زمان آن رسیده که آن ها را تعویض کنید .

تعویض بالشتک هدفون

پوسیدگی و بوی بد بالشتک هدفون

به دلیل ماهیت متخلخل پدهای هدفون فوم ، جذب عرق ، روغن و کثیفی در طول زمان برای آن ها طبیعی است . این تجمع مداوم رطوبت می‌تواند در نهایت باعث خراب شدن و پوسیدگی بالشتک های گوش شود ، به طوری که هیچ تمیزکاری نمی‌تواند بوی بد را از بین ببرد ، چه رسد به اینکه آن ها را دوباره قابل استفاده کند .

تعویض بالشتک

از شکل افتادن بالشتک هدفون

اگر این احساس به شما دست می دهد پدهای هدفونتان مانند گذشته نیستند ، شاید زمان آن رسیده است که آن ها را تعویض کنید . پدهای هدفون مستعد از دست دادن فنر خود هستند و می‌توانند به شکل صاف تغییر چهره دهند که سر کردن با آن قطعا آزار دهنده خواهد بود.

روکش پد هدفون

چگونه بالشتک هدفون خود را تعویض کنیم ؟

تعویض بالشتک هدفون آنقدرها هم که فکر می‌کنید کار پیچیده ای نیست . در واقع ، کل فرایند بسیار ساده است و به راحتی در چند دقیقه انجام می‌شود .

اگر چه برخی از مدل های هدفون ممکن است برای تعویض پد هدفون به مراحل خاصی نیاز داشته باشد ، اما ما تمام روش های ممکن را برای همه انواع هدفون در این مقاله گنجانده ایم .

همیشه خوب است که در صورت وجود مراحل توصیه شده برای تعویض پد هدفون توسط سازنده ، در صورت وجود ، ابتدا دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید . فکر می‌کنم ، هم اکنون آماده تعویض بالشتک هدفون باشید . این کار در سه مرحله زیر انجام می‌شود :

  • ابزار خود را آماده کنید
  • جدا کردن بالشتک های قدیمی هدفون از روی هدست
  • نصب پد هدفون جایگزین

ابزار خود را آماده کنید

قبل از شروع فرایند تعویض پد هدفون ( یا هر پروژه دیگری) همیشه همه چیزهایی را که نیاز دارید ، در دسترس خود داشته باشید ، این یک کار عالی برای مدیریت و سازماندهی فرایند انجام کاری شما است .

  1. پدها یا بالشتک های تعویضی
  2. نوار گوشی
  3. ابزار Prying( یک گروه ابزار خاص برای باز کردن لوازم مختلف)
  4. مسواک قدیمی ( بلا استفاده )

بیشتر بخوانید : تفاوت های هدست ، هدفون و هندزفری که حتما باید بدانید!


1-پدها یا بالشتک های تعویضی

اولین چیزی که به آن نیاز دارید یک جفت پد هدفون جایگزین جدید است .

بالشتک تعویض پد هدفون

اگر سازنده هدفون شما یک جفت جایگزین برای شما در جعبه محصول قرار نداده است و نمی‌دانید به دنبال چه جفت خاصی بگردید در ادامه مقاله ما " نحوه پیدا کردن بهترین جایگزین پد هدفون " آورده شده است بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا آخر با ما همراه باشید .

2-نوار گوشی

برای محکم کردن پدهای جایگزین به نوارهای مخصوص پد گوشی نیاز دارید . در بیشتر موارد ، نوارهای ایرپد معمولا با جفت پدهای جایگزین مخصوص به خود ارائه می شوند ، اما اگر اینطور نیست ، همیشه می توانید یک جفت جداگانه از خود بخرید .

پد گوشی هدفون ارزان

3- ابزار Prying

ابزار prying می‌تواند هر آن چیزی را که برای بازکردن و برداشتن پدهای هدفون از آن استفاده می‌کنید در اختیارشما بگذارد . شما می‌توانید یک ابزار prying را در ابزارفروشی های حرفه ای را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید . یا اگر به دنبال هزینه کردن نیستید ، می توانید از یک کارت پلاستیکی استفاده نشده یا یک چاقوی کره ای که تیز هم نیست یا حتی انگشتانتان ( اگر زور زیادی دارید!) استفاده کنید .هر چیزی می‌تواند کار کند ، تا زمانی که بتواند بین نیم کره گوشی قرار بگیرد و بدون آسیب رساندن به هدفون ، بالشتک هدفون را جدا کند .

4-مسواک قدیمی ( بلا استفاده )

مسواک قدیمی ( یا هر مسواک دیگری با برس مشابه) برای تمیز کردن گرد و غبار و بقایای نوار یا  چسب قدیمی که از پدهای هدفون قدیمی باقی مانده است استفاده می‌شود .

جدا کردن بالشتک های قدیمی هدفون از روی هدست

قبل از برداشتن پد هدفون از هدست ، مهم است که بدانید این پد ها بسته به مدل هدفون شما کاملا متفاوت جدا می شوند .

برخی از پد ها به گونه ای ساخته شده اند که به راحتی قابل جابه جایی هستند ، برخی دیگر به طور ایمن در جای خود چسبانده شده اند ، در حالی که برخی حتی برای جدا کردن آن ها به چند پیچ نیاز دارند . ما دستورالعمل های دقیقی را برای هر سناریو آماده کرده ایم ، بنابراین اطمینان حاصل کنید قبل از هر اقدامی ، دقیقا نحوه اتصال پدهای هدفون مخصوص خود را مطالعه کرده باشید .

  • روش اول : پدهایی که به راحتی قابل جابه جایی هستند .
  • روش دوم : پد هدفون چسب دار
  • روش سوم : پدهای هدفون ( غیر قابل جابه جایی)

روش اول : پدهایی که به راحتی قابل جابه جایی هستند

این روش یکی از ساده ترین روش ها است و فقط برای پدهای هدفون که با چسب یا چسب های دیگر متصل نشده اند ، کار می‌‍کند .

  1. با استفاده از دست یا ابزار prying ، قسمت کوچکی از لبه بیرونی پد هدفون را به آرامی کنار بکشید . این کار ، برای بررسی این موضوع است که  ببینید آیا چسب زیر آن استفاده شده است یا خیر .
  2. اگر مطمئن شدید چسبی در آن قسمت وجود ندارد ، به کار کردن ادامه دهید و بقیه پد هدفون را تا زمانی که کاملا از درایور جدا شود ، بکشید .
  3. این کار را برای طرف دیگر هم تکرار کنید.

"در برخی موارد ، متوجه خواهید شد که حلقه ای از مواد یا پارچه در پشت هدفون وجود دارد که با استفاده از یک لبه پلاستیکی به گوشی اصلی متصل می‌شود . از کشیدن پد نترسید حتی اگر کمی سفت به نظر برسد ! تا زمانی که مراقب باشید ، پارچه می‌تواند به اندازه ای کشیده شود که بتوانید بالشتک های گوش را بدون این که پاره شوند جدا کنید "


خرید کیبورد معمولی با بهترین کیفیت و قیمت از فروشگاه بابلو !


روش دوم : پد هدفون چسب دار

بعضی از برندهای هدفون مانند Beats از چسب های کارخانه ای برای اتصال پدهای گوش به درایورهای هدفون استفاده می‌کنند .

  1. با استفاده از ابزار prying ، آن را به آرامی بین پد گوش و محفظه بلندگوی هدفون قرار دهید .آموزش تعمیر هدفون
  2. شروع به بلند کردن بخش کوچکی از پد هدفون کنید ، سپس کل پد هدفون را دور بزنید تا در نهایت جدا شود .تعمیر بالشتک هدفون
  3. با استفاده از مسواک ، هر گونه کثیفی یا چسب باقی مانده روی درایور هدفون را به آرامی پاک کنید . می‌توانید آن را با مرطوب کردن یک پارچه یا پد کوچک با الکل و مالش دادن بقایای چسبی که باقی مانده ، ادامه دهید تا بخوبی صاف و یکدست شود .نحوه تمیز کردن هدفون
  4. این کار را برای طرف دیگر هم تکرار کنید.

" قدرت چسب استفاده شده بر روی ایرپدها بین مدل های هدفون متفاوت است . برخی از پدها را می‌توان به راحتی با دستان خالی جدا کرد ، در حالی که برخی دیگر به ابزار جدا کننده (prying) و نیروی کافی نیاز دارند .اگر از آسیب رساندن به هدست خود می‌ترسید ، همیشه بهتر است که آهسته و پیوسته شروع کنید و در عین حال پیشرفت کمی در هنگام برداشتن پد هدفون داشته باشید .(به آرامی پد را جدا کنید ) "

روش سوم : پدهای هدفون ( غیر قابل جابه جایی)

هدفون های خاصی مانند Koss KPH30i وجود دارد که برداشتن پدهای گوش را بدون نیاز به باز کردن کل محفظه درایور هدفون تقریبا غیر ممکن می‌کند . به این ترتیب ، این روش نیاز به کمی مهارت و تلاش بیشتری دارد .

روکش پد هدفون

نصب پدهای جایگزین هدفون

هنگام نصب پدهای جدید هدفون ، مهم است که آرام پیش بروید و زمان خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که پدها کاملا در جای خود قرار می گیرند . ( این کار کمی به حوصله نیاز دارد)

پدهایی که به راحتی قابل جابه جایی هستند

  1. یک طرف پارچه یا متریال پد جدید را در لبه یا شیار پلاستیکی هدست قرار دهید .
  2. هنگامی که قسمتی از پارچه به طور ایمن در داخل لبه قرار گرفت ، با کشیدن حلقه پارچه به داخل شیار با استفاده از انگشتان ، بقیه قسمت هدفون را هم نصب کنید .
  3. برای تناسب بهتر ، پد گوش را کمی بچرخانید تا تمام حلقه پارچه در جای خود ثابت شود .

پد هدفون چسب دار

"بعضی اوقات ، نوار ایرپاد از قبل پشت پد هدفون زده شده است . در مواقعی ممکن است مجبور شوید خودتان آن را اعمال کنید"

پد هدفون چسب دار

  1. نوار ایرپاد را روی هر پد هدفون قرار دهید  . بررسی کنید سوراخ های نوار با سوراخ های قاب در یک راستا و با سوراخ های قاب پد مطابقت داشته باشند ، از قرار گرفتن نوار در جای مناسب خود اطمینان حاصل کنید .
  2. هنگامی که نوار به درستی روی پد چسبانده شد ، پوشش کاغذی را از پشت نوار جدا کنید . اگر در جدا کردن کاغذ مشکل دارید ، از یک پیچ گوشتی کوچک لبه دار صاف استفاده کنید .
  3. قبل از اتصال گوشی به هدست ، آن را به درستی جهت دهید . مطمئن شوید که درز پد به سمت پایین به سمت کابل یا درگاه شارژ باشد .
  4. پد هدفون را به هدست وصل کرده و آن را برای چند ثانیه یا زمانی که به طور ایمن نصب شود در جای خود نگه دارید .

پیشنهاد بابلو : خرید اسپیکربا بهترین کیفیت و همراه با ضمانت ، فرصت را از دست ندهید!


چگونه بهترین پد هدفون را برای تعویض پیدا کنیم ؟

هدفون ها اشکال و اندازه های مختلفی دارند ، به همین دلیل ضروری است که بالشتک های هدفون خود را با پدهای کاملا مناسب تعویض کنید . این بخش به دو راه اصلی برای یافتن بهترین پد هدفون جایگزین و همچنین یک  نکته بسیار خوب برای خوانندگان ماهر می‌پردازد . با ما همراه باشید .

با تولید کننده هدفون خود تماس بگیرید

بهترین راه برای داشتن پدهای هدفون کاملا متناسب ، خرید همان پدهایی است که سازندگان برای مدل هدست های خاص استفاده می‌کنند . به سادگی مدل هدفون خود را جست و جو کنید و به دنبال پدهای جایگزین گوش که با آن سازگار هستند ، بگردید .

در صورت وجود ، می‌توانید بررسی کنید که آیا گارانتی ، شامل تعویض پد هدفون می‌شود یا خیر.

خرید پد هدفون جایگزین

خرید آنلاین پد هدفون فقط زمانی انجام می‌شود که سازنده اصلی آن هدفون ، آن ها را ارائه ندهند یا اگر به دنبال پدهایی با ظاهر یا احساس متفاوت و با قیمت مقرون به صرفه هستید .

نحوه اندازه گیری پد هدفون

پد هدفون جایگزین

هنگام سفارش آنلاین پد هدفون ، بهتر است اندازه های هدفون خود را تعیین کنید تا بتوانید پدهای جایگزین را خریداری کنید که به راحتی با هدفون شما  مطابقت داشته باشد .در ادامه نحوه یافتن میانگین عرض و طول یک گوشی بیضی شکل آمده شده است :

  • طول را بر حسب اینچ اندازه بگیرید
  • عرض را بر حسب اینچ اندازه بگیرید
  • دو مقدار را با هم جمع کنید
  • برای بدست آوردن میانگین ، نتیجه را بر 2 تقسیم کنید.
  • اینچ را به میلی متر تبدیل کنید
  • پدهای هدفون را پیدا کنید که به اندازه متوسط هدفون نزدیک تر هستند .

" مثال : یک گوشی بیضی شکل که 3.25 اینچ طول و 2.25 اینچ عرض دارد .

L=طول | W=عرض | As= اندازه متوسط

فرمول : (L + W) / 2 = As

راه حل : (3.25 + 2.25) / 2 = As

(5.5) / 2 = As

2.75 = As

اندازه متوسط پدهای هدفون که باید به دنبال آن باشید برابر 2.75 اینچ یا 70 میلی متر است. ( به همین سادگی)

تعیین کنید کدام متریال را قرار است بخرید؟

هنگام انتخاب پد هدفون برای خرید ، همیشه توجه داشته باشید که مواد مختلف ، سطوح مختلف راحتی را هم خواهند داشت و  دوام ، عایق صدا و حتی کیفیت صدا را ارائه می دهند . در ادامه جدول مقایسه سریع رایج ترین مواد پد هدفون آورده شده است :

ساختار

امکانات

مموری فوم

اجازه می‌دهد صدای گسترده تری داشته باشید ، راحتی بهتری را نسبت به سایر مواد فراهم می‌کند.

مخمل

دارای باس بهتر ، راحت ، تهویه کم تر ، نیاز به تمیزکاری بیشتری دارد .

چرم اصل

باس را افزایش می‌دهد ، بسیار با دوام است و می‌تواند بیشتر دوام بیاورد ، تهویه زیادی ندارد ، تمیز کردن آن آسان تر است

چرم Protein

باس بیشتر ، راحت و در عین حال بادوام است و برای تمیز نگه داشتن نیاز به تلاش کم تری دارد .

جایزه : ساخت بالشتک یا پد هدفون

اگر کمی حیله گر هستید و می‌خواهید مقداری سرمایه برای خود نگه دارید ، در اینجا نحوه ساخت بالشتک های هدفون آورده شده است .

1-شما باید یک کش سر زنانه ضخیم و الاستیک تهیه کنید.

ساخت پد هدفون

2-درست مانند قرار دادن پدهای هدفون که به راحتی قابل جداشدن هستند ، به سادگی انتهای هر کش مو را به لبه یا شیار پلاستیکی هدفون خود وارد کنید .

3-هنگامی که قسمتی از کش مو را به طور ایمن در شیار قرار دادید ، با کشیدن بقیه لاستیک به داخل شیار با استفاده از انگشتان ، بقیه آن را وارد هدفون کنید.

ساخت بالشتک هدفون


خرید لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر اورجینال با بهترین قیمت ها!


هنگام تعویض پدفون باید انتظار چه چیزی داشته باشیم ؟

تعویض پد هدفون نه تنها بر ظاهر و احساس کلی هدست تاثیر می‌گذارد ، بلکه بر ویژگی ها و عملکرد آن نیز تاثیر گذار است . در ادامه مواردی را که می‌توانید انتظار داشته باشید تغییر یابند آورده شده است .

کیفیت صدا

پدهای مختلف هدفون و مواد مربوط به آن ها می‌توانند فاصله استاندارد بین درایور هدفون و گوش های شما را تغییر دهند . این به طور اجتناب ناپذیری بر کیفیت صدای کلی هدفون و اندازه صدا تاثیر می‌گذارد . همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم ، هر ساختار در پد هدفون ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد که آن را از بقیه جدا می‌کند . تعجب نکنید اگر هنگام نصب پدهای هدفون جدید که از مواردی متفاوت ساخته شده اند ، صدای هدست شما کمی ضعیف باشد .

راحتی

یکی از واضح ترین انتظاراتی که در مورد تعویض پد هدفون می‌توان داشت ، تفاوت در راحتی و قابلیت تنفس گوش بین انواع مختلف مواد است . برخی از مواد ممکن است راحت تر از سایرین باشند و در عین حال تنفس بهتری نیز ارائه می‌دهند .

نکاتی در مورد نحوه مراقبت از پد هدفون

مراقبت صحیح از بالشتک های هدفون باعث می‌شود عمر طولانی تری داشته باشند و از خرج کردن پول بیشتر برای تعویض پد جلوگیری شود . در ادامه نحوه مراقبت از پدهای هدفون و در نتیجه هدست برای شما آماده شده است .

هفته ای یک بار تمیز کنید

برخی از مواد پد هدفون مانند مموری فوم ، بسیار متخلخل (آسیب پذیر) هستند و در طول استفاده معمولی تمایل زیادی به جذب عرق و روغن دارند .

با توجه به تعداد دفعاتی که از هدفون خود استفاده می‌کنیم ، استفاده از پارچه ای که با صابون مرطوب شده است برای تمیز کردن بالشتک های گوش حداقل یک بار در هفته یک تمرین خوب است . تمیز کردن هدفون نه تنها به جلوگیری از پوسیدگی آن کمک می‌کند ، بلکه با به حداقل رساندن رشد باکتری‌ها باعث حفظ بهداشت بیشتر آن نیز می‌شود .

تمیز کردن هدفون

بعد از هر بار استفاده تمیز کنید

تمیز کردن هدست پس از هر بار استفاده از نفوذ عرق و روغن اضافی به داخل و ایجاد تجمع در پد هدفون جلوگیری می‌کند . شما می‌توانید از پیراهن خود برای پاک کردن رطوبت اضافی روی هدفون استفاده کنید .

حداقل یک یا دو بار در سال از نرم کننده چرم استفاده کنید

این نکته مهم است که فقط در صورتی کار می‌کند که پد هدفون دارای پوشش چرمی پروتئینی باشد. برای محافظت از پد هدفون در برابر رطوبت و کپک زدن ، کافی است یک پارچه را با نرم کننده چرمی مرطوب کنید و حداقل سالی یک بار آن را مستقیما روی پد هدفون قرار دهید.

نگهداری در جای مناسب

بیرون گذاشت هدفون آن را در معرض نور و هوا قرار می‌دهد که می‌تواند روند تخریب پد هدفون را تسریع کند . همچنین جمع آوری گرد و غبار و کثیفی زمانی که کاملا در معرض دید قرار می‌گیرد بسیار آسان تر است تا زمانی  که در یک Box مناسب نگهداری شود . مراقبت در شرایطی که از آن ها استفاده نمی‌کنید بسیار مهم است .

برای جلوگیری از رطوبت از بسته های Silica Gel استفاده کنید

یک راه حل عالی برای دور نگه داشتن آن ها از رطوبت استفاده از بسته های Silica gel است . این کیسه‌های کوچک تقریبا در هر فروشگاهی یافت می‌شوند و باعث جذب رطوبت از محیط اطراف خود خواهند شد . از بین بردن رطوبت همچنین از ایجاد هر گونه بو جلوگیری می‌کند ، بنابراین نگران بوی بد هدفون خود نخواهید بود.

بسته های Silica Gel

گوش های خود را تمیز نگه دارید

علاوه بر تمیز نگه داشتن پد هدفون یا هدست ، رعایت بهداشت مناسب و اطمینان از تمیز کردن مرتب گوش هایتان نیز مهم است . با تمیز نگه داشتن گوش های خود ، کثیفی وارد گوش شما نمی‌شود . اگر این مورد انجام نشود باعث تخریب پد هدفون خواهد شد .

 2چگونه گوش‌ها را تمیز نگه داریم؟

نتیجه گیری

امیدواریم این راهنمای کامل توانسته باشد کمک کند که به راحتی پد یا بالشتک هدفون خود را تعویض کنید ، و  یک یا دو موضوع در مورد نحوه مراقبت از آن ها برای بهبود طول عمر آن ها یاد بگیرید . با یک جفت پد هدفون که به تازگی نصب شده ، اکنون می‌توانید آهنگ های خود را با راحتی و کیفیت بالا که شایسته آن هستید گوش کنید و از آن لذت ببرید .  نه تنها این موضوع ، بلکه اکنون اهمیت پدهای هدفون و مواردی را که در جست و جوی یک جفت جدید باید به آن ها توجه کنید را می‌دانید .

راهنمای ما را دوست داشتید ؟ آیا نحوه تعمیر بالشتک هدفون آسان بود ؟ اگر موضوع و یا موردی است که در آن گیر کرده اید و برای تعویض پد هدفون یا هر مشکل دیگری به کمک بیشتری نیاز دارید ، لطفا در نظرات آن را به ما اطلاع دهید ؟ ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم !

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید .

همچنین بخوانید
هدفون های بی سیم هدفون هایی هستند که بدون استفاده از سیم یا کابل به دستگاهی مانند تلفن هوشمند ، بلندگوی استریو ، کنسول بازی ، رایانه و سایر دستگاه های الکترونیکی متصل می‌شوند هدفون های بی سیم بسته به دستگاه ، سیگنال های صوتی را از طریق فرکانس‌های رادیویی یا IR ( مادون قرمز ) منتقل می‌کنند .
بسیاری از کاربران امروزی برای شنیدن موزیک و آهنگ مورد علاقه خود ترجیح می‌دهند از لوازمی استفاده کنند که صدا را در یک جا جمع کرده و بدون مزاحمت دیگران شروع به گوش کردن موزیک کنند ، احتمالا با واژه های هدست ، هدفون و هندزفری تا حدودی آشنا هستید و در بعضی از موارد دقیقا می‌دانید که چه هستند .اما دوست دارید اطلاعات دقیق تری از آن ها بدست آورید اطلاعاتی که شما را به سمت خرید درست و دقیق هدایت می‌کنند و ما دقیقا قرار است  تفاوت های هدست ، هدفون و هندزفری را به طور کامل به شما به گونه‌ای نشان دهیم
موارد بسیار زیادی است که بهتر است در مورد استفاده از هدفون و ایربادز‌ها به صورت مشترک بدانید و این که چگونه می‌توان با این موضوع به درستی برخورد کرد.همه ما این را می‌دانیم که چقدر شیرین و جذاب است وقتی دو نفر یک جفت هدفون را با هم استفاده می‌کنند ، انگار و نه انگار در این دنیا حضور دارند و بیشتر در دنیای خودشان هستند با این حال اگر قصد دارید با عزیزانتان این کار را انجام دهید بهتر است دوباره فکر کنید.حتی اگر فکر می کنید همه چیز را در مورد کسی می دانید ، نمی توانید در مورد بهداشت و سلامت
نحوه درست استفاده از هدفون بسته به نوع آن برای شنیدن بهترین صدای ممکن دارد .فرض کنید به تازگی یک جفت هدفون جدید خریده اید و مشتاق هستید آن‌ها را امتحان کنید و بعد از استفاده ، کمی احساس ناراحتی به شما دست می‌دهد ، آنقدر زیاد نیست که دردناک باشد اما به اندازه ای است که حواس شما را پرت کند .به همین دلیل متوجه خواهید شد که هدفون های خود را باید تنظیم کنید تا به تناسب بهتر برسند ، اما حتی پس از انجام این کار دائما هدفون از سرتان می‌افتد .با وجود این که این مشکل احمقانه به نظر می‌رسد ، بسی
در این مقاله هر آن چیزی که لازم است شما در مورد مضر بودن و نبودن هدفون برای گوش و نحوه جلوگیری از آسیب به آن هنگام استفاده را بدانید به شما اعلام خواهیم کرد . احتمالا تا به امروز فقط برای شنیدن صدای زنگ تلفن همراه ،  ایربادزهای خود را در می آوردید ، موضوعی که قرار است به شما بگوئیم ممکن است ترسناک باشد و می تواند شما را به فکر فرو برد که به گوش خود تا به امروز آسیب رسانده اید یا خیر . صدای زنگ تلفن همراه ، گوش شما را نجات نخواهد داد ، چرا که دیگر کار از کار گذشته است و قطعا نگرانی هم خواهد دا
هدفون‌های زیادی در بازار وجود دارند و گزینه‌های زیاد دیگری هم هستند که قرار است در این مقاله به طور کامل به آن‌ها بپردازیم.هدفون‌ها بیشتر از یک دستگاه معمولی برای پخش موسیقی هستند و بعضی از کاربران حتی به عنوان یک پوشش از آن‌ها استفاده می کنند و یک راه بسیار عالی برای استفاده از تلفن همراه به شمار می‌روند، اگر آشنایی کاملی با هدفون‌ها ندارید و تازه کار هستید ما در اینجا قصد داریم تا با یک راهنمای کامل به شما کمک کنیم تا یک هدفون با کیفیت خریداری کنید
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha