معرفی 10 مدل از بهترین هندزفری های سیمی

به نظر می‌رسد  موسیقی ، پادکست ، ویدیو و طیف بی نهایتی از موارد مختلف در اطراف ما وجود دارد که می‌توان به آن ها گوش داد . اما بیشتر اوقات ، چه در حال ورزش ، چه در محل کار ، یا حتی تماس تلفنی ، دوست دارید بهترین صدای ممکن را دریافت کنید ، صدایی که شما را راضی نگه دارد . بنابراین نیاز به خرید هندزفری باسیم خواهید داشت .

در حالی که هدفون‌ها و هندزفری‌ها انواع مختلفی دارند ، امروز ، ما بر روی آن هایی که در گوش شما قرار می‌گیرند و به علاوه آن‌هایی که نیاز به شارژ ندارند ، تمرکز می‌کنیم بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به ما ملحق شوید تا بهترین هندزفری های سیمی که در بازار می‌توان یافت را آزمایش کنیم و بهترین جفت مناسب را برای شما پیدا کنیم .

1-هندزفری باسیم سونی مدل Sony MDRXB55AP  - بهترین هندزفری سیمی ارزان قیمت

سونی سال‌ها است که یک بازیکن بزرگ در جهان بوده و مردم به سمت این نام حرکت می‌کنند زیرا همیشه یک شرط مطمئن با خود به همراه داشته است . علیرغم ساخت برخی از ایربادزها  و هدفون‌های بی سیم ، آن ها مجموعه هایی از محصولات باسیم مانند 55AP راتولید می‌کنند .

هدفون سونی مدل mdr-xb55ap

شما چهار اندازه مختلف از پد گوش و یک کیف در داخل جعبه اصلی خواهید دید . طراحی 55AP به هیچ وجه شیک یا مینیمالیستی نیست، اما به رنگ های مشکی ، آبی و قرمز در بازار عرضه می‌شود . کیفیت ساخت به همان اندازه ای است که از سونی انتظار خواهید داشت چرا که از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است . کاور کابل این محصول لاستیکی و با نوعی آستین پلاستیکی ناهموار پوشانده شده است که آن را بادوام تر می‌کند ، اما من کابل بافته شده را بیشتر دوست دارم .

55AP مجهز به یک جک 90 درجه ای است که برای بعضی از کاربران یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود ، همانطور که گفته شد نسبت به همتایان خود فرسوده و یا پاره نمی‌شوند . در بخش مدریت صدا است که 55AP بیشترین امتیاز را از دست می‌دهد ، یک دکمه در پشت میکروفون برای پاسخ دادن به تماس ها وجود دارد و تمام . باز هم تکرار می‌کنم که این هندزفری یک هندزفری باسیم ارزان قیمت است بنابراین این دکمه هم بسیار برای آن با ارزش است .

استفاده از 55AP برای ساعت ها مشکلی ایجاد نخواهد کرد . علیرغم اندازه ، بسیار سبک وزن و راحت در گوش می‌نشیند . با این حال ، توصیه می‌کنم تمام اندازه‌های پد گوش را امتحان کنید ، زمانی که یکی از آن ها فیکس شد وقت آن است که به دویدن یا ورزش کردن بپردازید .

کیفیت صدا بیشترین اهمیت را برای کاربران دارد و 55AP شما را ناامید نخواهد کرد . مدل‌های قبلی سونی که به عنوان " extra bass" شناخته می‌شوند ، معمولا دارای ویژگی‌هایی هستند که بر باس تاکید زیادی دارد تا حدی که سایر فرکانس‌ها محو می‌شوند .

میزان بخش low end افزایش یافته است و این کار ، کاملا با سلیقه انجام شده است . صدا صرفا در آن تقویت نشده بلکه یک اثری ماندگار به جا گذاشته است . اگر شما یک bass-head باشید قطعا تحت تاثیر صدای این محصول قرار نخواهید گرفت ، اما این تضمین را می‌کنیم که در تمامی حالت‌های صدا احساس خوشایندی داشته باشید . درایور 12 میلی متری آن این موضوع را اعلام می‌کند که حجم زیادی از صدا درون آن وجود دارد.


پیشنهاد بابلو :  خرید شارژر فندکی با  بهترین کیفیت و بهترین قیمت ، فقط از فروشگاه بابلو


در بخش high end صدای 55AP مقداری کم است . در صدای بالا ، treble کمی ممکن است ضعیف و خفیف باشد . این گونه نیست که همه چیز گم باشد اما آن طوری که باید نیست . کیفیت میکروفون در 55APS  به اندازه کافی مناسب است و هیچ مشکلی برای تماس تلفنی در آن نخواهید داشت . عدم وجود نویز کنسلینگ تنها مورد منفی آن می‌باشد .

دلیل خریدن

  • مقرون به صرفه
  • راحت
  • کیفیت ساخت مناسب
  • صدای متعادل
  • کیس مخصوص حمل هندزفری
  • دارای سه رنگ برای انتخاب

دلیل نخریدن

  • اوج صدای ضعیف
  • عدم وجود کابل محکم و قوی
  • عدم وجود ریموت کنترل صدا

2-هندزفری باسیم بیتس مدل Beats by Dr. Dre UrBeats3 - بهترین هندزفری سیمی بیس دار

این هندزفری با رنگ های مشکی ، مشکی مات، زرد ، صورتی ، ساتن طلایی و ساتی نقره ای در بازار عرضه می‌شود . شرکت بیتس جفت شده با اپل عاشق ایجاد سرو صدا ، تمرکز بر روی باس و صدای باس سنگین است . با urBeats3 شما دارای یک هندزفری شیک با صدای بیس قوی خواهید بود .

در ابتدا ، پوشش پلاستیکی دارای ویژگی جالبی می‌باشد . بخش پشتی مگنتی هر سر هندزفری باعث می‌شود که آن‌ها را به یکدیگر چسبانده و به سادگی حمل کنید . در ترکیب با کابل های تخت بدون گره خوردن ، این هندزفری بسیار راحت است . برای اندازه و راحتی بهتر ، آن‌ها با چهار مجموعه پد گوش های سیلیکونی با ابعاد (S/M/L/XL) ارائه می‌شوند که می‌تواند برای هر کسی مناسب باشد .

قیمت هدفون بیتس اصل

شرکت بیتس به دلیل داشتن باس عمیق از آهنگ هایی با باس سنگین معروف است . urBeats3 از ترکیب یک درایور تراز محور و حفره‌های برش خورده لیزری در محفظه صوتی استفاده می‌کند تا به این وعده دیرینه خود عمل کند . با یک تقویت کننده باس قوی که  آن را احساس خواهید کرد . در عین حال ، این هندزفری دارای پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار کیلوهرتز است ، بنابراین برخی از صداهای سطح بالا را از دست می‌دهید . محدوده میانی صدا واضح است ، اما تعصب این شرکت باعث شده بیس بزرگی در این میزان صدا احساس کنید .

تناسب راحت آن با گوش ، عایق صدای بسیار خوبی ارائه می‌دهد . ما این موضوع را متوجه شدیم که این هندزفری‌ها به راحتی ، بیشتر صدای اطراف را حذف می‌کنند اما در drum kit عملکرد خوبی نداشتند . به طور کلی ، اگر در گوش دادن به موزیک به دنبال باس بیشتر هستید ، احتمالا آن‌ها را ستایش خواهید کرد . اما برای یک صدای شفاف و متعادل ، این ها انتخاب شما نخواهند بود .

دلیل خریدن

  • کابل هایی با ظاهر نرم و بدون گره خوردگی
  • بیس منحصر به فرد و صدای کلی بسیار خوب

دلیل نخریدن

  • باس سنگین در صداهای متوسط و بلند
  • قیمت نسبتا بالا به دلیل برند معتبرتر

3-هندزفری باسیم Moondrop – Starfield IEMs - بهترین هندزفری سیمی برای موسیقی

اگر بودجه متوسطی در اختیار دارید ، بسیاری از کاربران و حرفه ای‌ها پیشنهاد می‌کنند به جای خرید هدفون ، IEM خریداری کنید . Starfield IEMs توسط شرکت Moondrop تولید شده است و یکی از هندزفری‌های باسیم قدرتمند به شمار می‌رود .

از همان ابتدا Starfields بسیار عالی به نظر می‌رسد . رنگ آبی بسیار زیبا با برند درج شده خاکستری ، فضایی از میزان هزینه ای که انجام خواهید داد را به نمایش می‌گذارد . پوسته های دایکاست از آلیاژ آلومینیوم روی ساخته شده اند که دو چیز را در ذهن به وجود می‌آورد ( کارایی بالا و دوام ) هر کدام از سرهای هندزفری 9 گرم است و وقتی آن ها را در دست بگیرید این موضوع را احساس خواهید کرد .

moondrop starfield review

از نظر تناسب و راحتی IEM های Starfields بسیار مناسب و راحت هستند . آن ها به خوبی طراحی شده اند ، بنابراین احساس دست و پاگیر یا ناخوشایندی نخواهید داشت .

تنها جنبه ای که طراحی این محصول را دچار ضعف می‌کند ، کابل آن است . با وجود تمامی نکات مثبت این محصول ما شاهد رنگ بندی بی نظیر آن هستیم . کابل این محصول در برابر فرسودگی و پاره شدن مقاوم است .

اشتباه نکنید ، مواد به کار رفته در آن درجه یک هستند ، فقط طراحی نازک است که مشکلاتی ایجاد می‌کند . پیچ خوردگی بیش از حدی در آن دیده می‌شود که برای بسیاری از کاربران یک مزیت و برای دیگران مزاحمت ایجاد می‌کند و در نهایت کابل با زاویه 90 درجه به جک 3.5 میلی متری ختم می‌شود.

در پک اصلی ، 6 جفت پد گوش قرار داده شده است که به هر کاربری اجازه می‌دهد اندازه مناسب خود را پیدا کند ، یک کیف زیپ ‌دار برای قرار دادن هندزفری‌ها ، 6 فیلتر جایگزین و دفترچه راهنما از جمله مورادی است که همراه با محصول ارائه می‌شود .

وقتی صحبت از کیفیت صدای Starfields می‌شود، تصور کلی این است که اگر به دنبال بهترین هندزفری باسیم همه فن حریف هستید ، این محصول گزینه بسیار عالی خواهد بود . در رنج قیمت این محصول قطعا بسیاری از کاربران به دنبال یک صدای فوق‌العاده هستند که بر یک یا چند فرکانس محدود تاکید دارد . در حالی که این موضوع ممکن است در برخی از موارد ناخوشایند باشد ، اما باعث عدم تعادل صدا می‌شود .

با این حال محصولات Starfields به طرز عالی بی عیب و تقص هستند و در کل صدای کسل کننده و گوش خراشی تولید نمی‌کنند . بیس بسیار قوی و قابل احترامی در آن ها دیده می‌شود اما اگر می‌خواهید وارد فرکانس های زیر بیس شوید ، احتمالا نیازهای شما را برآورده نخواهد کرد .

سطح فرکانس میانه ، دقیقا جایی است که این محصول می‌درخشد ، و صدای بسیار شفافی تولید می‌کند حساس ترین پاسخ برای IEM‌ها در محدوده  treble است اما به خوبی در محدوده  roll-off حس می‌شود تا صدا را به خوبی حتی در صدا های بالا منتقل کند . سطح صدا بهترین در جهان نیست ، اما به اندازه هزینه ای که می‌کنید به قدری عالی است که در آن غوطه ور خواهید شد .

جداسازی عناصر در آن خارق العاده است و تک تک صداها را می‌توان در آن احساس کرد . برخی از کابران ممکن است کمی عمق بیشتری در فضای forward و backward احتیاج داشته باشند اما برای این کار نیاز به هزینه بیشتری خواهید داشت .

به طور کلی Starfields را نمی‌توانم به عنوان یک محصول همه جانبه معرفی کنم اما نتایج بسیار خارق العاده ای در محدوده قیمتی خودش نشان می‌دهد . آن ها عالی هستند و با مراقبتی که شما انجام می‌دهید دوام خواهند آورد . آن ها بدون شک بهتری هندزفری سیمی با ارزشی هستند که می‌توانید تهیه کنید .

دلیل خریدن

  • قیمت عالی
  • کیفیت ساخت عالی
  • رنگ های خیره کننده
  • دارای کیف و لوازم جانبی
  • کیفیت صدای فوق العاده
  • راحت

دلیل نخریدن

  • طراحی کابل

4-هندزفری باسیم Campfire Audio – Holocene IEMs - بهترین هندزفری سیمی دنیا

این هندزفری یکی از گران ترین هندزفری‌های IEM است که در بازار یافت می‌شود و توسط شرکت Campfire تولید شده است . همانطور که از این شرکت انتظار می‌رود هزینه زیادی هم برای ساخت آن استفاده شده است . بنابراین چه چیزی آن را مجزا می‌کند ؟

طبق معمول محصولات این شرکت با بسته بندی متمایزی ارائه می‌شوند که شامل یک جفت IEM با یک کابل ، چند بسته کشی برای لوازم جانبی و کیف قابل حمل بسیار با کیفیت که برای رفت و آمد ها بسیار عالی است . این مورد توسط Sequal Yarn ساخته شده است که برای مبارزه با آلودگی های پلاستیکی انجام شده است .

در داخل بسته کشی ، چهار اندازه پد گوش وجود دارد که در مجموع هشت جفت پد سیلیکونی و فوم درون آن پیدا خواهید کرد همچنین یک برس کوچک برای تمیز کاری درون آن قرار داده شده است .

بهترین هندزفری سیمی برای موسیقی

نحوه و حالت هندسی IEMها معمولی است که کاربران قطعا این حالت را می‌شناسند و دوست خواهند داشت . رنگ آن ملایم و متالیک است و برخلاف رنگ های روشنی است که Campfire معمولا تولید می‌کند ، اما رنگ IEM ها آن جذابی گوشی اصلی را ندارد . در مقایسه با مدل های پیشرفته تر Campfire ، بخش هایی از کابل در زمان خاموشی می‌درخشد و این موضوع در هنگامی که در شب به دنبال آن می‌گردید ، راحت تر خواهد بود .

با وجود این که اندازه و وزن هولوسن ها ، تناسب بسیار راحت و مطمئنی را ایجاد می‌کند . ممکن است مدتی طول بکشد تا پد گوشی مناسب خود را پیدا کنید ، اما به محض این که آن ها را تنظیم کردید ، بدون هیچ مشکلی تا زمانی که آن ها را بردارید سر جایشان خواهند ماند .

هنگامی که اولین آهنگ از طریق Holocenes شروع به نواختن کرد ، متوجه خواهید شد که هزینه ای که کردید چقدر ارزشمند بوده است . فقط یک نکته به کابران تازه کار اعلام کنیم ، این IEM ها بسیار پر سرو صدا هستند ، بنابراین برای بار اول که از آن استفاده خواهید کرد ، کمی ممکن است آزاردهنده باشد .

فرکانس سطح پایین افزایش صدایی را تجربه نکرده است ، بنابراین باس ها به دنبال جای دیگری برای رونمایی از خود هستند . با وجود این مورد ، اگر باز هم می خواهید در فرکانس پایین صدای مناسبی را حس کنید آن را به خوبی به شما ارائه می‌دهد .

در فرکانس میانی بیشترین حس را تجربه خواهید کرد. در بخش high mid ما شاهد چند فراز و نشیب استراتژیک هستیم تا هر گونه سختی ناخواسته را در بخش میانی حذف کند . به شخصه این فراز و نشیب ها را بسیار گرم تر و برای گوش جذاب تر می‌بینم . در فرکانس سطح بالا ، صدای بسیار صاف و یکپارچه ای را تجربه خواهید کرد و این مورد ، یک پیشرفت  به شمار می‌رود .


بیشتر بخوانید : راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی یا قابل حمل 


به طور کلی صدا یک عضو جدایی ناپذیر از هولوسن است . صدا دارای کیفیت بسیار بالایی است و عمق بسیار خوبی دارد . مهم نیست که این محصول ، چه میزان بزرگ است چرا که آن ها نشان داده اند که بهترین هستند .

دلیل خریدن

  • کیفیت ساخت فوق العاده
  • صدای عالی
  • درخشش کابل ها در تاریکی
  • تجهیزات جانبی

دلیل نخریدن

  • گران قیمت

5-هندزفری باسیم Shure SE425 – هندزفری سیمی  باکیفیت صدای عالی

این محصول به رنگ های شفاف و نقره ای در بازار عرضه می‌شود . شما در حال مشاهده گران ترین هندزفری موجود در لیست ارائه شده ما هستید . این هندزفری ها تقریبا سه برابر SE215 و پنج برابر SoundMagic E11Cs قیمت دارند . 

آیا ارزش خرید دارند ؟

هندزفری شور

در بیشتر مشخصات شامل ساختار ، شکل و ویژگی های مانیتور‌های گوش ، مشابه مدل ارزان تر یعنی SE215 است . آن ها یک حلقه روی گوش طراحی کرده اند که باعث می‌شود کابل بر روی گوش شما قرار گیرد . این موضوع ممکن است برای بعضی گوش‌ها غلغلک ایجاد کند ، اما در کل طراحی بسیار راحت و مطمئنی دارد .

تا آنجا که ما می‌دانیم ، کابل آن مشابه مدل ارزان تر است . این مدل ریموت مدیریت صدا ندارد ، اما جک استاندارد 1.8 اینچی (3.5 میلی متری ) با اکثر دستگاه ها مطابقت دارد یا با عوض کردن کابلی که شامل میکروفون ، کنترلر های درون خطی ، کانکتور لایتنینگ و USB C یا استفاده از بلوتوث برای اتصال به صورت بی سیم است. این مجموعه همچنین دارای یک تبدیل جک 3.5 میلی متری به 1.4 اینچی برای گوش دادن به لوازم استریو است .

آیا کیفیت صدا خوب است ؟ در یک کلام بله عالی است ! این هندزفری‌ها توسط میکرو درایورهای دوگانه با وضوح بالا با محدوده فرکانس 20 هرتز تا 19 کیلوهرتز تغذیه می‌شوند. با این محدوده می‌توانید صدای باس را به صورت عمیق و با بهترین کیفیت دریافت کنید . بیس در این هندزفری بسیار قوی تر و بهتر است . در همه محدوده‌های فرکانسی شامل پایین ، متوسط و بالا صدای بسیار خوبی را حس می‌کنید .

در مورد noise isolation ، ما هیچ تفاوتی بین این هندزفری و SE215 بدست نیاوردیم .به طور کلی این هندزفری صدای فوق العاده ای دارد و به طور قابل توجهی از مدل قبلی خود بهتر است .

دلیل خریدن

  • ساختار راحت و کیفیت بالا
  • صدای بسیار عالی و noise isolation مناسب

دلیل نخریدن

  • گران قیمت

6-هندزفری باسیم گیمینگ مدل Logitech G333 - بهترین هندزفری سیمی گیمینگ

Logitech G333 جزو هندزفری‌های باسیم گیمینگ داخل گوش است . به لطف طراحی سیمی آن ها ، عملا تاخیر کمی در صدا خواهید داشت . آن ها همچنین دارای پروفایل صدا با باس سنگین هستند که علاوه بر جلوه های صوتی در بازی‌ها بهتر عمل می‌کند . با این جال ، این موضوع ممکن است برای بعضی بد یا نامناسب باشد .

آن ها کنترلر موسیقی بسیار قوی ای در بازی ارائه نمی‌دهند در حالی که کیفیت ضبط صدای میکروفون بسیار مناسبی دارند اما توانایی این را ندارند که صدای شما را از نویزهای اطراف جدا کند . از طرف دیگر آن ها برای اتصال از یک کانکتور TRRS 1/8 اینچی استفاده می‌کنند و همراه با یک کابل شارژ USB-C عرضه می‌شوند تا بتوانید به دستگاه هایی که دارای پورت USB-C هستند متصل شوید.

بهترین هندزفری سیمی گیمینگ

Logitech G333 برای بازی‌ها قابل قبول هستند . آن ها با چند پد گوش ارائه می‌شوند و به اندازه کافی راحت هستند تا برای بازی‌های طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرند . میکروفون in-line کیفیت ضبط بسیار مناسبی دارد اما در جدا کردن صدای شما از صدای پس زمینه دچار مشکل می‌شود و بهترین کارایی را در یک اتاق ساکت برای شما فراهم خواهد کرد .

باس سنگین صدا برای جلوه های صوتی بازی بسیار موثر عمل می‌کند ، اما عناصر دیگر ، مانند صداها ، ممکن است کمی عقب افتاده و تاریک به نظر برسند . متاسفانه ، هنگام اتصال از طریق USB-C به رایانه های شخصی تاخیر بالایی دارند البته شما می توانید خرید کابل اورجینال تایپ سی را از فروشگاه بابلو با ضمانت اصل بودن کالا نهایی کنید .

دلیل خریدن

  • بازتولید صدای مداوم          
  • میکروفن کیفیت ضبط مناسبی دارد

دلیل نخریدن

  • EQ ندارد
  • دکمه Mute ندارد

7-هندزفری باسیم مدل Etymotic – ER2XR – بهترین هندزفری سیمی اقتصادی

این محصول جزو بهترین هندزفری‌های سیمی و اقتصادی در بازار است ، ER2XRها یک نسخه پایین تر از پرچم دار Etymotic هستند ، اما ارزش یک نگاه جدی را دارند . قیمت آن ها در سال 1401 حدود 6 میلیون تومان است .

در بسته اصلی شما شاهد IEM ها ، یک بسته کشی قابل حمل خوب ، چند پد گوش اضافی فوم و سیلیکونی خواهید بود .همچنین یک گیره پلاستیکی برای محکم کردن کابل در هنگام استفاده وجود دارد . ER2ها به خوبی ساخته شده اند، اما کابل لاستیکی و فوق العاده سبک وزن ، آن ها را در مقایسه با برخی دیگر از گزینه ها کمی شل می‌کند .

بهترین هندزفری های سیمی ارزان قیمت

وقتی صحبت از تناسب به میان می‌آید ، یا از توصیه های ما خوشتان می‌آید و یا از آن ها متنفر خواهید شد . من توانستم آن ها را برای مدت طولانی بدون هیچ گونه ناراحتی استفاده کنم ، در نهایت می‌توانم اعلام کنم که پدهای گوش مشکلی ایجاد نمی‌کنند ، اما ممکن است برای بعضی کاربران مناسب نباشد .

علیرغم این که یک گزینه اقتصادی به شمار می‌رود ، به نظر می‌رسد. ER2 ها کمی عمق بیشتری نسبت به همتایان گران قیمت خود دارند و در کل ER2 ها حس بهتری نه تنها از چپ و راست، بلکه پیش زمینه و پس زمینه نیز ایجاد می‌کنند.

این هندزفری پاسخ فرکانسی خوبی ارائه می‌دهد ، شما متوجه خواهید شد که ER2 ها به خوبی همه فرکانس ها را پشتیبانی می‌کنند . سطح پایین صدا خوب است اما به هیچ وجه در bass-head رضایت بخش نیست . در فرکانس میانی IEM ها بیشتر خود را نشان می‌دهند و موسیقی در زمان گوش دادن حس بهتری منتقل می‌کند . در زمان اوج صدا ممکن است برخی مواقع ملایم به نظر برسد اما این سلیقه ای است و به طور کلی نمی‌توانم از نحوه صدای IEM ها ایراد بگیرم .

دلیل خریدن

  • مقرون به صرفه
  • صدای مناسب
  • تناسب مناسب
  • صدای عالی

دلیل نخریدن

  • کابل پلاستیکی و ارزان
  • تناسب و فیکس شدن آن ممکن است برای بعضی مشکل زا باشد

8-هندزفری باسیم مدل Monoprice Triple Driver - بهترین هندزفری سیمی High End

این هندزفری  به رنگ مشکی در بازار عرضه می‌شود و نسبت به هندزفری های دیگر بزرگ تر به نظر می‌رسد اما به این دلیل است که آن ها دارای سه درایور جداگانه با پوشش پلاستیکی هستند . هر کدام دارای یک درایور داینامیک 10 میلی متری و همچنین یک آرمیچر متعادل 3.8 میلی متری و یک آرمیچر متعادل با فرکانس بالا 2.8 میلی متری هستند .

با این ترکیب درایورهای سه گانه پاسخ فرکانسی 20 هرتز الی 40 کیلوهرتز را تولید می‌کنند ، که به این معنی است که تقریبا طیف وسیعی از صدای موسیقی  را که می‌خواهید دریافت خواهید کرد . ما متوجه شدیم که فرکانس سطح پایین آن عمیق است و بخش میانی آن مانند کریستال شفاف است . با این حال ، در برخی از مسیرها می‌تواند بسیار بالا باشد .

بررسی هدفون 1more triple driver

این هندزفری همچنین دارای سطح فشار یا حساسیت صدای 115 دسی بل است . به عبارت دیگر ، آن ها واقعا صدا را تقویت می‌کنند ، بنابراین در جایی که هندزفری های دیگر نتوانند صدا را در سطح پایین یا بالا به خوبی دریافت کنند این محصول به شما یک صدای فوق العاده ای را ارائه می‌دهد .

این هندزفری با سه سایز (S/M/L) پد گوش قابل تعویض عرضه می‌شود . اگر چه آن ها توانایی حذف نویز را ندارند اما پدهای قرار داده شده صدای پس زمینه را به طور مناسبی حذف می‌کنند و با تمام این گفته ها ارزش استفاده را دارا هستند .  صدا ممکن است بسیار قدرتمند باشد و این یک مورد بسیار مناسب برای این هندزفری است اما می تواند برای بعضی کاربران ناراحت کننده باشد و روی بیس تمرکز زیادی داشته باشد .

این هندزفری ها همچنین دارای کنترل‌های درون خطی و میکروفون داخلی هستند، اما متأسفانه، کابل آن ها به راحتی گره می‌خورد .


همین حالا خرید پایه نگهدارنده موبایل خود را از فروشگاه بابلو انجام دهید.


دلیل خریدن

  • صدای واضح ، صاف و عالی
  • قیمت مقرون به صرفه

دلیل نخریدن

  • کابل به راحتی گره می خورد
  • Noise isolation فقط زمانی کار می کند که به خوبی بر روی گوش فیت شده باشد

9-هندزفری باسیم مدل Status Audio IEM-2X - ارزشمندترین هندزفری سیمی

این محصول به رنگ مشکی و گن متال (آبی مایل به خاکستری) عرضه می‌شود Status Audio با هندزفری های ارزان مقایسه می‌شود این شرکت ادعا کرده که آن ها صدا را به خوبی منتقل می‌کنند .

حال زمان خوبی است که در مورد مانیتورهای داخل گوشی یا به اصطلاح IEM صحبت کنیم . آن‌ها را می توان زیر گروهی از هندزفری ها در نظر گرفت در حالی که بسیاری از هندزفری‌ها روی لبه بیرونی کانال های گوش قرار می‌گیرند ، IEM ها طوری طراحی شده اند که مستقیما در داخل گوش قرار بگیرند . این نوع طراحی عایق صدا و شفافیت خوبی دارد .

هندزفری با سیم مقاوم

در انتهای هندزفری یک جفت درایور شامل یک درایور داینامیک 9 میلی متری و یک درایور آرمیچر برای بیرون راندن بخش پایینی قرار داده شده است . آن ها با هم ، محدوده فرکانسی 20 هرتز الی 40 کیلوهرتز را پوشش می‌دهند که بهترین محدوده ممکن است بنابراین جای تعجب نیست که این محصول صدای بسیار شفاف و متعادلی را تمام محدوده ها ارائه می‌دهد و کمی باس را تقویت می‌کند .

این IEM ها به خوبی وارد گوش شما شده و با سه اندازه مختلف عرضه می‌شوند ، آن ها بسیار راحت هستند و نویز پس زمینه را به خوبی حذف می‌کنند همچنین دارای کنترل های درون خطی و میکروفون هستند و در زمان گوش دادن به موسیقی و تماس ، صدای آزاردهنده ای را نخواهید شنید .

به طور خلاصه بگوئیم صدای بسیار عالی و مقرون به صرفه!

دلیل خریدن

  • قیمت مناسب
  • کیفیت صدای عالی ( صاف و متعادل)

دلیل نخریدن

  • کابل راحت گره می خورد

10-هندزفری باسیم مدلShure SE215- بهترین هندزفری سیمی با قابلیت تعویض کابل

این محصول به رنگ های مشکی ، آبی ، سفید و شفاف در بازار عرضه می‌شود . Shure دو مدل در لیست ما دارد و هر دو کمی گران هستند. اما با توجه به این که SE215 جزو گران ترین‌ها در لیست ما است اما باز هم برای شما مقرون به صرفه خواهد بود .

بیایید ویژگی آن را بررسی کنیم ...

این هندزفری دارای یک محفظه پلاستیکی است که به گوش شما زاویه می‌دهد . آن ها در سه سایز (S، M، L) سیلیکونی انعطاف پذیر و سه اندازه پد فوم سیلیکونی عرضه می‌شوند ، بنابراین می‌توانید یک تناسب بسیار خاص و راحت برای خود پیدا کنید . Shure ادعا کرده است که عایق صدای آن تا 37 دسی بل نویز محیط است .

Shure se215 خرید

ما این هندزفری را در یک دفتر شلوغ آزمایش کردیم ، در زمان نواختن یک کیت درام با صدای بلند و با یک تناسب فشرده ، نتایج جالب بود ، تحت تاثیر عایق صدا قرار گرفتیم و توانستیم آهنگ خود را حتی روی درام بشنویم .

کابل های آن به گونه ای طراحی شده اند که در پشت گوشی شما به صورت قلابی قرار بایستد و کاملا در جای خود قرار بگیرد ، اگر چه ممکن است این حالت را راحت نبینند اما کابل های آن تقویت شده و مقاوم در برابر گره خوردن است که با جک استاندارد 3.5 میلی متری متناسب است .

با این حال ، ویژگی بسیار فانتزی Shure این است که کابل های آن قابل تعویض هستند . این بدان معناست که می‌توانید در صورت آسیب دیدن ، کابل های آن را تغییر دهید ، شما می توانید کانکتور آن را به لایتنینگ تغییر دهید یا آن را با یک کابل با میکروفون و کنترل های درون خطی جایگزین کنید .

در نهایت ، برای صدا ، ما فکر می‌کنیم که این هندزفری صدای solid دارد  . آن ها دارای محدوده فرکانس 22 هرتز تا 17.5 کیلو هرتز هستند ، بنابراین برخی از پایین ترین و بالاترین فرکانس ها را در آن از دست خواهید داد ، اما در نهایت صدای بسیار واضح و خوبی را تجربه خواهید کرد .

دلیل خریدن

  • راحت و با کیفیت
  • صدای کلی عالی همراه با noise isolation

دلیل نخریدن

  • گران قیمت

راهنمای خرید بهترین هندزفری باسیم

با وجود هزاران گزینه موجود ، انتخاب هندزفری می‌تواند برای بسیاری از کاربران خسته کننده باشد . نگران نباشید ، ما برای کمک به شما اینجا هستیم ! برای تکمیل این مقاله ، در ادامه تعدادی ویژگی توضیح داده شده است که باید قبل از انتخاب بهترین هندزفری باسیم که می‌توانید با پول خود خریداری کنید ، باید در نظر گرفته شود . پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید .

بهترین هندزفری سیمی

قیمت

با وجود محبوبیت زیاد هندزفری های بلوتوث (بی سیم ) ، هندزفری های باسیم همچنان در صحنه هستند این به دو عامل بسیار مهم بستگی دارد . آن ها نیازی به شارژ ندارند و ارزان تر هستند . هندزفری‌ های با سیم خوب را می توان با حدود 100 هزار تومان خریداری کرد اما اگر این توانایی را داشته باشید که بودجه بیشتری برای خرید هندزفری باسیم در نظر بگیرید تا 300 هزار تومان هم می توان مبلغی در نظر گرفت .

اگر اهل مد هستید و یا به دنبال یک صدای فوق العاده می گردید ، احتمالا این مبلغ را تا 2 میلیون هم می‌توانید افزایش دهید ، اما فراموش نکنید در هندزفری های باسیم ملاک صدا ، قیمت نخواهد بود !

دوام

مطمئنا یک عامل بسیار مهم دیگر در انتخاب دوام است که البته با قیمت آن کالا رابطه مستقیم دارد . اگر یک هندزفری با سیم یک میلیون تومانی را خریداری کنید و بعد از چند ماه شروع با فرسوده شدن کند ، قطعا خوشحال کننده نخواهد بود ! به متریال به کار رفته در ساختار هندزفری حتما دقت کنید . اما ، اکثر تولید کنندگان و برندهای معتبر و بزرگ به ندرت دچار آسیب‌های فرسودگی می‌شوند .

هندزفری های با سیم ، بیشتر اوقات از طریق کابل دچار خرابی می‌شوند ، بنابراین بهتر هست کابل هایی را تهیه کنید که از جنس کولار یا نایلون باشند . کابل های بدون گره خوردگی و مقاوم در برابر گره خوردن ، خطر خرابی های ناشی از گره خوردگی را کاهش می‌دهند .

پوشش هندزفری باید از مواد محکم و سبک وزن ساخته شود . آلومینیوم بسیار محکم است اما می‌تواند صداهای ریز ایجاد کند . پلاستیک در انواع مختلفی وجود دارد ، بنابراین به شهرت سازنده نگاه کنید تا به شما در تشخیص تفاوت کمک کند .

حذف نویز

Noise isolation می‌تواند عامل بزرگی در انتخاب هندزفری های باسیم باشد . هنگامی نیاز به این موضوع دارید که در هنگام صحبت کردن تمرکز بیشتری داشته باشید در این مواقع حذف نویز پس زمینه بسیار پر اهمیت خواهد بود . بعضی از هندزفری ها یا  in-ear monitors این امکان را دارا هستند که برای نوازندگان مورد استفاده قرار گیرند چرا که آن ها صدای ماینتور را جدا کرده و صدای وزوز را قطع می‌کنند .

در حالی که چندین برند با ویژگی های حذف نویز ارائه می‌شود اما این ویژگی ها در واقع می‌توانند فشار بیشتری بر روی گوش ها ایجاد کنند و در دراز مدت ناراحت کننده باشند . از طرف دیگر استفاده از noise isolation غیر فعال و بالعکس بهره گیری از پد گوشی که بر روی گوش شما فیکس شود باعث مسدود شدن صدای محیط اطراف خواهد شد .

با این حال یکی از عوامل مهم در ایمنی Noise isolation است . در مناطق شلوغ ترافیکی یا مکان های شلوغ ممکن است دوست داشته باشید از ویژگی حذف نویز استفاده نکنید بنابراین این مورد باعث می‌شود که صدای اطرافتان را به خوبی دریافت کنید .

صدا

البته کیفیت صدا یکی از مهم ترین ویژگی ها است که هندزفری ها را از یکدیگر متمایز می‌کند . بیشتر دوست داران صدا که به دنبال صدایی شفاف و متعادل هستند ، آنچه را که در آهنگ های اصلی وجود دارد بدون هیچ گونه پیشرفتی تکرار می‌کند . به محدوده فرکانس حداقل 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز دقت کنید تا محدوده اصلی صدای خود را در موسیقی و ویدیو پوشش دهید و دامنه وسیع‌تری برای برتری صدا داشته باشید .


پیشنهاد بابلو : خرید اسپیکر با بهترین کیفیت و همراه با ضمانت ، فرصت را از دست ندهید!


حرف آخر

برای میزان مبلغی که من در اختیار دارم ، بهترین هندزفری با سیمی که در حال حاضر می‌توانم تهیه کنم Final Audio – A4000 است آن ها به قدری خوب هستند که وقتی شروع به شندین موزیک می‌کنید در حالی که بر روی IEM های گران قیمت قرار داده شده است قطعا نسبت به هزینه ای که خرج می‌کنم بهترین را در اختیار خواهد گذاشت .

صدای نهایی یک هندزفری سیمی باعث می‌شود هر محصولی کیفیت بالای خود را به نمایش بگذارد و احتمالا با کمی هزینه بیشتر ارزش صدا را تقریبا دوبرابر خواهید کرد . به علاوه ، همه دوستان شما شما را با بتمن مقایسه خواهند کرد ! اما در نهایت مهم این است که شما چه نوع هندزفری را استفاده می کنید و نه من ، بنابراین بهترین ها را در این مقاله در اختیارتان قرار داده ایم از بهترین هندزفری سیمی دنیا گرفته تا بهترین هندزفری سیمی ارزان قیمت تا بتوانید از بین آن ها یک مورد را انتخاب کنید .

همچنین ما به 4 مورد بسیار مهم برای خرید هندزفری با سیم در این مقاله شامل قیمت ، دوام ، قابلیت حذف نویزو کیفیت صدا هم اشاره کردیم که می‌تواند برای شما یک راهنمای کلی باشد ، اما اگر موردی بود که در این مقاله به آن اشاره نشده است حتما آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید ؟

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید .

همچنین بخوانید
اگر از بازی کردن با تلفن هوشمند موبایل خود لذت می‌برید ، یک هدست بازی قدیمی به احتمال زیاد به قدری حجیم است که نمی‌توانید آن را همه جا همراه خود ببرید خوشبختانه با افزایش محبوبیت بازی‌های موبایل ، ایربادز‌ها و هندزفری‌ها با در نظر گرفتن این موضوع طراحی می‌شوند .
تصور کنید در حال گوش دادن به آلبوم مورد علاقه خود هستید با یکی  از عزیزان خود تماس می‌گیرید یا فیلم مورد علاقه خود را تماشا می‌کنید ، اما صدا برای شما بسیار کم است به صورتی که نمی‌توانید چیز خاصی را متوجه شوید یا از آن لذت ببرید. به دلایلی به نظر نمی‌رسد نیاز است صدای هندزفری شما بلندتر شود این احساس زمانی بدتر می‌شود که متوجه شوید هیچ ایده‌ای برای درست کردن آن ندارید به خصوص زمانی که به خوبی کار می‌کند .
گوش دادن به موسیقی می‌تواند خاطرات شما را زنده کند و شما را در طول روز خوشحال ، آرام و سرزنده تر نگه دارد با این حال ، یک جفت هندزفری باسیم می‌تواند کمی شرایط را برای شما سخت تر کند بسیاری از ما ممکن است هندزفری باسیم را ترجیح دهیم اما نمی‌توان انکار کرد که هنگام حمل به مراقبت بیشتری نیاز دارند  بسیاری از تلفن های هوشمند امروزی دارای درگاه جک 3.5 میلی متری نیستند که هندزفری‌های بلوتوث را به یکی از لوازم جانبی ضروری موبایل تبدیل می‌کند.
بسیاری از کاربران امروزی برای شنیدن موزیک و آهنگ مورد علاقه خود ترجیح می‌دهند از لوازمی استفاده کنند که صدا را در یک جا جمع کرده و بدون مزاحمت دیگران شروع به گوش کردن موزیک کنند ، احتمالا با واژه های هدست ، هدفون و هندزفری تا حدودی آشنا هستید و در بعضی از موارد دقیقا می‌دانید که چه هستند .اما دوست دارید اطلاعات دقیق تری از آن ها بدست آورید اطلاعاتی که شما را به سمت خرید درست و دقیق هدایت می‌کنند و ما دقیقا قرار است  تفاوت های هدست ، هدفون و هندزفری را به طور کامل به شما به گونه‌ای نشان دهیم
در این مقاله هر آن چیزی که لازم است شما در مورد مضر بودن و نبودن هدفون برای گوش و نحوه جلوگیری از آسیب به آن هنگام استفاده را بدانید به شما اعلام خواهیم کرد . احتمالا تا به امروز فقط برای شنیدن صدای زنگ تلفن همراه ،  ایربادزهای خود را در می آوردید ، موضوعی که قرار است به شما بگوئیم ممکن است ترسناک باشد و می تواند شما را به فکر فرو برد که به گوش خود تا به امروز آسیب رسانده اید یا خیر . صدای زنگ تلفن همراه ، گوش شما را نجات نخواهد داد ، چرا که دیگر کار از کار گذشته است و قطعا نگرانی هم خواهد دا
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha