راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی

گوش دادن به موسیقی می‌تواند خاطرات شما را زنده کند و شما را در طول روز خوشحال ، آرام و سرزنده تر نگه دارد با این حال ، یک جفت هندزفری باسیم می‌تواند کمی شرایط را برای شما سخت تر کند بسیاری از ما ممکن است هندزفری باسیم را ترجیح دهیم اما نمی‌توان انکار کرد که هنگام حمل به مراقبت بیشتری نیاز دارند  بسیاری از تلفن های هوشمند امروزی دارای درگاه جک 3.5 میلی متری نیستند که هندزفری‌های بلوتوث را به یکی از لوازم جانبی ضروری موبایل تبدیل می‌کند.

ویژگی ها و امکانات هندزفری خوب

شاید بسیاری از ما قبلا در مورد هندزفری های بی سیم شنیده باشیم این دسته از محصولات نسبت به کاراییشان مقرون به صرفه ، سبک وزن و مورد استفاده قرار می‌گیرند ، که آن ها را به یک لوازم جانبی عالی برای تلفن های هوشمند تبدیل می‌کند در حالی که هندزفری های بی سیم زیادی در بازار وجود دارد اما بعضی از آن ها واقعا کیفیت بدی دارند در ادامه راهنمای انتخاب هندزفری بلوتوث و بی سیم و نکات و فاکتور‌هایی که باید برای انتخاب آن‌ها در نظر بگیرید را مورد بررسی قرار داده ایم .

هندزفری خوب چی بخرم

میزان کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی

یک کدک نحوه انتقال صدا از طریق بلوتوث از منبع هندزفری بی سیم را تعیین می‌کند این سیگنال های صوتی دیجیتال ، برای انتقال بی سیم سریع تر و مطمئن تر رمزگزاری و رمزگشایی می‌شوند اکثر هندزفری های بی سیم ارزان فقط کدک SBC ( low-complexity sub-band ) را پشتیبانی می‌کنند که فرکانس ها را به چند باند تقسیم می‌کند و آن ها را جداگانه رمزگذاری می‌کند.

این فرایند برای انتقال داده ها کمی طول می‌کشد و باعث تاخیر در انتقال صدا می‌شود چنین هندزفری هایی از صدای با نرخ بیت بالاتر پشتیبانی نمی‌کنند و موسیقی با وضوح بالا بیشتر اوقات بسیار شفاف به نظر می‌رسد این میزان تاخیر در هنگام بازی کردن یا در ویدیوهایی که صدای شخصیت ها از ویدیو عقب مانده است بیشتر به چشم می‌خورد .


پیشنهاد بابلو : خرید کلگی اورجینال موبایل و تبلت با بهترین قیمت و کیفیت!


یک جفت هندزفری بی سیم خوب از کدک هایی مانند aptX، aptX HD و LDAC 900 پشتیبانی می‌کند این کد ها به دلیل تاخیر کم‌تر و پشتیبانی از نرخ بیت سریع تر ، به مراتب بهتر از کدک های SBC هستند با این حال این این کدک ها هنوز هم بعضی از کیفیت‌های صدا را از دست می دهند اگر از دستگاه های اپل استفاده می‌کنید باید هندزفری های بی سیم با کدک اختصاصی اپ AAC ( Advanced Audio Code) در نظر بگیرید این مورد یک کیفیت صدای عالی با وضوح بالا را پشتیبانی می‌کند.

ظرفیت باتری هندزفری بلوتوثی

یک هندزفری بی سیم یک دستگاه کوچک با باتری‌های کوچک است با این حال سازندگان این هندزفری ها سعی می‌کنند زمان پخشی را روی جعبه درج کنند که ممکن است واقعی نباشد اگر شرکتی ادعا کرد که عمر باتری 10 الی 12 ساعته دارد این اطمینان را به شما می‌دهیم که این میزان یک الی 2 ساعت کم تر است همچنین باتری‌های برخی از هندزفری‌های بلوتوث اولیه ممکن است به سرعت فرسوده و از بین بروند که این کار طول عمردستگاه را کاهش می‌دهد .

معمولا تمامی هندزفری های بلوتوثی و شرکت های سازنده آن ها سعی می‌کنند یک باکس یا کیس همراه با هندزفری‌های بی سیم ارائه دهند بعضی از کیس های برتر این هندزفری‌ها دارای باتری های داخلی هستند که به شما کمک می‌کند هندزفری بی سیم خود را در زمان حرکت شارژ کنید بسیاری مدل ها از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می‌کنند و مشکل وصل کردن کابل ها به کیس را کاهش می‌دهند.

قابلیت نویز کنسلینگ

Noise cancellation یکی از پرطرفدارترین ویژگی های امروزی است و برندهای موجود با این ویژگی برای فروش محصولات از ANC پایین تر ( حذف نویز فعال) یا پیاده سازی‌های ارزان تر مانند ENC استفاده می‌کنند اما اگر به دنبال یک هندزفری مناسب برای حذف نویز هستید چیزی که احتمالا به دنبالش خواهید بود ANC است .

تعدادی از هندزفری ها دارای ANC هستند اما ممکن است همیشه ANC  خوب و مفید نباشد.بهتر است بررسی های لازم را به طور کامل انجام دهید تا ببینید ANC موجود در محصول واقعا در از بین بردن صداهایی مانند پنکه سقفی ، باد ، ترافیک و... خوب عمل می کند یا خیر باز هم دستیابی به این هدف در هندزفری‌ها بسیار سخت تر است بخصوص اگر یک هندزفری ارزان قیمت تهیه کنید.

برند و گارانتی هندزفری بلوتوثی

از زمان اختراع و بوجود آمدن بلوتوث یعنی از سال 1994 میلادی شرکت های زیادی به تولید لوازم جانبی موبایل پرداخته اند و با گسترش ارسال اطلاعات رادیویی هندزفری های بلوتوث شرایط بسیار ویژه و مهمی را برای کاربران داشته اند از جمله شرکت های مطرح در تولید هندزفری های بلوتوث را می‌توان به برند های سونی ، جبرا ، بیتس ، اپل ، گوگل ، سامسونگ ، تسکو ، لنوو ، بیسوس و همچنین برندهای بسیار دیگر اشاره کرد .

این که ما توقع داشته باشیم استفاده از هر برندی حتی بی نام و نشان نیاز ما را برطرف خواهد کرد حتی اگر قیمت پایین و بدون گارانتی خاصی باشد یک نظر کاملا اشتباه می‌باشد و چه بسا در آینده مجبور خواهید شد بدلیل کیفیت پایین صدا یا خرابی های سخت‌افزاری یک هندزفری بلوتوثی بهتر تهیه کنید البته ما در ادامه یک لیست بسیار خوب و موثر از هندزفری های بلوتوث باکیفیت آماده کرده ایم که بتوانید از بین آن ها گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید .

گارانتی این تضمین را به شما می‌دهد که کالایی که تهیه می‌کنید کیفیت لازم را دارا باشد معمولا شرکت های سازنده این گارانتی را اعمال می‌کنند و هر کدام سیاست های خاص خود را دارند بعضی اقدام به تعمیر ، بعضی تعویض و بعضی دیگر مبلغ کالای خریداری شده را عودت می‌دهند اما در هر صورت حتی برندهایی در کشور ایران وجود دارند که شرکت گارانتی کننده حرفه ای ندارند به همین دلیل شرایط را برای شما سخت خواهند کرد و احتمالا شما را برای خرید هندزفری دیگر متقاعد خواهند کرد .

خرید از یک برند معتبر حتی در کشور ایران باعث می‌شود شما خیالتان از بابت خرید یک جنس خوب حداقل در طول یک سال راحت شود اما اگر کالایی تهیه می‌کنید که کیفیت بالایی را دارا است ولی شرکت و یا نمایندگی خاصی در ایران برای گارانتی ندارد حتما به این موضوع دقت کنید که این شرکت بسیار معتبر باشد چرا که شرکت های نظیر سونی یا سامسونگ و شرکت های معتبر دیگر با تجربه بالایی که دارند قطعاتی را تولید می کنند که به راحتی خراب یا فرسوده نمی‌شوند و یا از بین نمی‌روند .

طراحی و قالب هندزفری بلوتوث

یکی از مواردی که در طراحی TWS نادیده گرفته می شود ، جعبه شارژ آن ها است از نظر شکل و ساختار ، قاب هایی با کف صاف مانند Nothing (1) این اجازه را به شما می‌دهد قاب را روی بیشتر سطوح بدون تکان خوردن یا افتادن قرار دهید کیس‌های منحنی ممکن است زیباتر به نظر برسند اما در صورت عدم استفاده می‌توانند دست و پاگیرتر باشند .

بیشتر کاربران دوست دارند جعبه هندزفری بلوتوث آن ها به گونه‌ای باشد که پورت شارژ یکسانی با گوشی شما داشته باشد که این روز ها برای بیشتر گوشی ها USB-C  است اگر نگران زیبایی شناسی هستید ، باید به جای قاب‌هایی با لایه بیرونی براق که به راحتی خراشیده می‌شوند از قاب های بافت مات استفاده کنید همچنین به موارد دیگری چون وجود LED  برای نمایش شارژ روی کیس توجه کنید.

میزان مقاومت هندزفری بلوتوثی در برابر ضربه و رطوبت

بسیاری از کاربران این را می‌دانند که قرار است قطعات الکترونیکی را خریداری کنند که بسیار کوچک و ظریف هستند به همین دلیل شرکت ها همچنان به طور کامل نتوانستند شرایطی را برای ضد ضربه بودن و یا مقاومت کامل در برابر رطوبت یا حتی آب فراهم کنند و به همین دلیل هم شرکت های معتبر همراه با هندزفری های بلوتوث باکس هایی را عرضه می کنند این باکس ها باعث می شود در صورت افتادن ناگهانی هندزفری احتمال آسیب را به شکل بسیار زیادی کاهش دهند .

ما هم همیشه توصیه می کنیم که اگر از هندزفری خود استفاده نمی‌کنید آن را داخل باکس های مخصوص قرار داده تا در برابر عوامل مختلف دچار مشکل نشوند البته این را هم بگوئیم بیشتر کیس ها ، خود یک پاوربانک برای هندزفری ها به شمار می‌روند و درون آن ها باتری ها یا قطعات الکترونیکی مختلف قرار داده شده است که در برابر ضربه احتمال آسیب دیدگی خواهند داشت اما یک دیوار یا سد بزرگ در برابر ضربه ، رطوبت و ... هستند .

با وجود تمام توضیحات داده شده هر قطعه الکترونیکی مخصوصا در هندزفری ها دارای مجوزهایی برای ضد آب بودن هستند که تنها مقاومت آن ها را در برابر آب نمایش می دهد که با کلمه یا رتبه IP نمایش داده می شوند این رتبه به شما می گوید که هندزفری بلوتوث شما چه میزان در برابر عرق  کردن و یا خیس شدن مقاوم است .

رتبه بندی IP چیست؟

این رتبه بندی توسط کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیکی (IEC) ارائه می‌شود که نشان می دهد یک دستگاه الکترونیکی خاص چقدر در برابر مواردی مانند گرد و غبار و مایعات مقاوم است .

امکانات جانبی

در مواقعی برای تشخیص این که دقیقا یک بخش جانبی در لوازم جانبی چقدر تاثیر گذار است نیاز به مثالی بزرگ دارد مثالی که متوجه شویم که آیا اصلا به این امکانات نیازی داریم یا خیر. این دقیقا موضوعی است که ما قرار نیست برای شما تصمیم بگیریم امکانات جانبی به موضوع غیر از بخش اصلی یعنی هندزفری بی سیم اشاره دارد و به شما خواهد گفت که اگر مرا نیاز داری خریداریم کن و اگر نیاز نداری می‌توانی با هزینه بسیار کم تری مرا تهیه کنی.

در مطالبی که به شما ارائه دادیم هزینه را به عنوان یک کلمه اصلی در نظر می‌گیریم امکانات جانبی همیشه هزینه بیشتری هم برایتان به همراه خواهد داشت و هر چه این امکانات کم تر باشد شما را فقط به استفاده از هندزفری بی سیم هدایت خواهد کرد نه امکانات جانبی اما این مواردی که بسیار هم مهم هستند چه کارهایی برای ما انجام خواهند داد و آیا وجودشان نیاز است .

در هندزفری‌های بی سیم معمولا در کنار باکس هایی که به عنوان نگهدارنده این هندزفری ها مورد استفاده قرار می‌گیرند ، صفحه‌های LED هم به شما ارائه خواهند داد این صفحه ها به شما می‌گویند که وضعیت باتری هندزفری بی سیم در چه موقعیتی است و در بعضی از باکس ها به اطلاعات دیگر اشاره خواهد شد همچنین میزان توان نگهداری شارژ در باکس‌ها هم متفاوت است و بر حسب اندازه آن ها می‌تواند متغیر باشد بعضی باکس ها حتی تا 4 بار می‌توانند هندزفری‌های شما را شارژ کنند که میزان استفاده را هم بالاتر خواهد برد.

بر روی هندزفری‌های بلوتوث معمولی ، از دکمه های فیزیکی استفاده می‌شود و دستور العمل خاصی ندارند در حالی که در بعضی هندزفری بلوتوث ها ما شاهد دکمه‌های لمسی در آن ها هستیم که کار را برای بعضی کاربران سخت می‌کند و برای بعضی که علاقه به یادگیری دارند با یک ساعت مطالعه دفترچه راهنما می‌توانند به بهترین نحو به صورت لمسی این گونه هندزفری‌ها را مورد استفاده قرار دهند .

قیمت

قیمت هندزفری های بلوتوثی بسیار متفاوت است و بر حسب کیفیت ، برند ، امکانات جانبی مشخص می‌شود هر چقدر این عوامل بهتر و بیشتر باشند روی قیمت تاثیر گذار خواهد بود اما در حال حاضر قیمت های هندزفری های بلوتوث از حدود 400 هزار تومان در ایران شروع و تا چندین میلیون تومان ادامه می‌یابند.

بهترین مدل های هندزفری بلوتوثی

بهترین هندزفری های بی سیمی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم بهترین انتخاب های ما هستند آن ها صدایی فوق العاده دارند ، اتصال بی نقصی از طریق بلوتوث برقرار می کنند وبا تناسب بسیار راحت در گوش شما قرار می گیرند.

در طول سال ها ما صد ها هندزفری بی سیم را آزمایش کرده ایم بنابراین می‌دانیم که بدنبال چه هستیم هندزفری‌های بی سیمی که به شما معرفی می‌کنیم را را فاکتورهای کلیدی از جمله راحتی ، عمرباتری ، کیفیت صدا و ویژگی‌های دیگر مانند حذف نویز مورد ارزیابی قرار دادیم این بدان معنا است که فهرست زیر مملو از هندزفری هایی با عملکرد مناسب با طیف وسیعی از بودجه ها و نیازمندی‌های شماست .

راهنمای خرید هندزفری سیمی

اگر در حالت حرکت به هندزفری بلوتوث گوش نمی‌دهید یا می خواهید صدای audiophile-grade داشته باشید ، ممکن است همچنان هندزفری های باسیم را جزو انتخابی‌های خود در نظر بگیرید اما مزایای زیادی در هندزفری های بی سیم وجود دارد که در بالا راهنمای انتخاب هندزفری بلوتوث را به طور کامل برایتان شرح دادیم آن ها ظاهر خوبی دارند به خوبی قابل حمل هستند و همه جا امکان حمل و نقل دارند و استفاده از آن ها ساده و سرگرم کننده است .

هندزفری بلوتوث  Sony WF-1000XM4

سونی در زمینه صدا پیشرو است و برخی از بهترین هندزفری‌های بی سیم با قابلیت noise-cancelling را در بازار امروز ارائه می‌دهد به همین دلیل جای تعجب نیست که ، پس از یک دوره آزمایشی گسترده ، به این نتیجه رسیده ایم که جدیدترین هندزفری‌های بلوتوث این برند یعنی Sony WF-1000XM4 بهترین انتخاب ما در بین تمامی هندزفری هایی است که آن‌ها را امتحان کردیم.

sony wf-1000xm3 قیمت

این هندزفری بی سیم صدای فوق العاده و کاملی را در هر لحظه پخش می‌کند این مورد به لطف درایور‌های 6 میلی متری ویژه طراحی شده آن ها است که با وجود کوچک بودن صدای فوق العاده و پویایی تولید می‌کنند در آزمایش‌های ما Sony WF-1000XM4 بلافاصله با جزئیات زیاد و هندلینگ ریتمیک عالی تحت تاثیر قرار گرفت .


پیشنهاد بابلو : همین حالا برای خرید باتری اورجینال موبایل اقدام کنید.


علاوه بر صدای بسیار عالی ارائه شده هندزفری سونی کیفیت مکالمه فوق العاده ای را نیز ارائه می‌دهد که آن ها را به گزینه ای مناسب برای انواع موارد ، از رفت و آمد تا تماس های کاری تبدیل می‌کند از نظر طراحی متوجه شدیم که این هندزفری‌ها نسبت به مدل های قبلی سونی یعنی Sony WF-1000XM3 کوچک تر و سبک تر است که به این معنی است که برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است .

دلیل خریدن

  • صدایی کامل و شیوا
  • ویژگی‌های مفید
  • ANC خوب

دلیل نخریدن

  • طول عمر باتری متوسط
  • از aptX پشتیبانی نمی‌کند

هندزفری بلوتوث Cambridge Audio Melomania 1 Plus

اولین موردی که هنگام بررسی Cambridge Audio Melomania 1 Plus متوجه شدیم عمر باتری فوق العاده آن است شما در مجموع 45 ساعت با شارژ کیس و 9 ساعت در هندزفری های اصلی در اختیار خواهید داشت اما موارد بیشتر دیگری هم درباره  Melomania 1 Plusوجود دارد از جمله عملکرد صوتی و برنامه ای که فوق العاده به نظر می آید و کنترل آن در طول آزمایش بسیار آسان بود.

این هندزفری بلوتوث مدل ارتقا یافته Melomania 1 از Cambridge Audio است در حالی که طراحی Melomania 1 Plus با مدل قبلی خود ممکن است شبیه به نظر برسد اما از نظر عملکرد صوتی یک سطح از وضوح بهتر با جزئیات کامل تر را ارائه می‌دهد که حتی می‌تواند رقیب بسیاری از هندزفری‌های رده بالاتر از خود باشد .زمانی که به آهنگ 10 Years Daði Freyr گوش دادیم آهنگ بسیار تپنده و بخش های عاشقانه ملودی با تعادل عالی در فرکانس‌های مختلف پخش می‌شد .

Cambridge audio melomania 1 قیمت

در این هندزفری شما فناوری حذف نویز را پیدا نخواهید کرد با این حال اگر به دنبال یک جفت از بهترین هندزفری‌های بی سیم هستید که عمر باتری عالی داشته باشد و دارای عملکرد صوتی خوب و اتصال قابل اعتماد را ارائه دهد. در این مدل با قیمت مناسب پیدا خواهید کرد .

دلیل خریدن

  • عمر باتری 45 ساعته
  • عملکرد صدای فوق العاده
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به کیفیت

دلیل نخریدن

  • نداشتن ویژگی noise cancellation
  • نداشتن ویژگی های هوشمند

هندزفری بلوتوث Apple AirPods Pro 2

Apple AirPods Pro 2 یکی از هندزفری های بسیار عالی و مورد انتظار ما هستند آن ها عملکرد صوتی فوق العاده و ANC واقعا خیره کننده ای را در طراحی کوچک و سبک ارائه می‌دهند .

AirPods Pro  اصلی اپل مدت ها است که یکی از جفت های بی سیم مورد علاقه ما برای دارندگان آیفون بوده است اکنون Pro2 یک مدل ارتقا یافته قابل توجه است و به لطف درایور‌ها و تقویت کننده‌های جدید ، عملکرد صوتی فوق العاده ای ارائه می‌دهد همچنین ANC بهتری روی برد آن قرار گرفته است .

عمر باتری افزایش قابل توجهی داشته است و اگر چه ممکن است از همه هندزفری‌های معرفی شده در این مقاله بهتر نباشد اما برای گوش دادن در تمام طول روز با میزان 6 ساعت پخش از طریق هندزفری ها و 30 ساعت از باکس بسیار خوب است همچنین کیس این جفت فوق العاده ، باز سازی شده است و دارای استاندارد IPX4 در برابر آب مقاومت بالایی دارد و در برابر تعریق و یا دوش‌های سبک مقاوم است .

قیمت airpod pro

مانند تمامی محصولات شرکت اپل این هندزفری ها هم برای کاربران آیفون مناسب هستند و ارزان نیستند اما با بهبودهای صوتی قوی آن ها یکی از بهترین جفت هندزفری‌های بی سیم هستند که می‌توانید در حال حاضر بخرید و با بسیاری از گوشی‌های قدیمی مورد علاقه ما از جمله Sony WF-1000XM4 رقابت می‌کنند .

دلیل خریدن

  • دارای ویژگی حذف نویز سطح بالا
  • کیفیت صدای عالی
  • دارای بسیاری ازویژگی‌های بسیار هوشمند برای آیفون

دلیل نخریدن

  • طول عمر متوسط باتری

هندزفری بلوتوث Samsung Galaxy Buds 2 Pro

با توجه به شهرت بالای سامسونگ در عرضه گوشی‌های هوشمند و تبلت ها ، این شرکت مدت‌هاست که ما را شگفت زده کرده است و خروجی Galaxy Buds این شرکت هرگز به نقطه نظر مفید نرسیده است اما مدل جدید این شرکت همه آن تفکرات را به هم زده است .

اپل ، سونی ، بوز و سنهایزر اکنون باید به خوبی آنچه شرکت سامسونگ یعنی Buds 2 Pro Samsung Galaxy تولید کرده نگاه کنند اگر شما صاحب Samsung Galaxy هستید و دسترسی به نرم افزار و ابزارهای Samsung Wearableدارید می‌توانید از ویژگی 360 درجه صدا با قابلیت head-tracking استفاده کنید بنابراین این امکان به شما داده می‌شود که بتوانید از تلفن به عنوان یک نقطه کانونی استفاده کنید صدای جدید 24 بیتی با رزولوشن بالا یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول است.

Galaxy buds 2 قیمت

این هندزفری ها کوچک تر و راحت تر هستند آیا هندزفری Rose Gold Galaxy Buds را که شبیه به لوبیا بود به یاد دارید ؟ این هندزفری‌ها شبیه به آن ها نیستند بلکه مملو از مزایای مفید مانند ANC عالی ، تشخیص صدا ، تشخیص wearer و قابل تنظیم روی گوش هستند همچنین هندزفری سامسونگ دارای کد IPX7 است که به معنی محافظت این هندزفری‌ها در مقابل نفوذ آب می‌باشد.

دلیل خریدن

  • کیفیت صدای hi-res
  • دارای ویژگی Solid ANC
  • طراحی درجه یک و راحت

دلیل نخریدن

  • طول عمر متوسط باتری

هندزفری بلوتوث JLab Go Air Pop

JLab Go Air Pop فقط با قیمت حدودی یک میلیون و دویست جزو هندزفری های خوش قیمت است اما آیا سوال این است این هندزفری با این قیمت ارزش خرید دارد یا خیر ؟ با آزمایش‌هایی که ما انجام دادیم واقعا هندزفری بسیار خوبی به نظر می‌رسد نسبت به قیمت کیفیت صدای فوق العاده ای ارائه می‌دهد .

ما زیاد از نوع طراحی باکس و جعبه شارژ این هندزفری آنچنان تحت تاثیر قرار نگرفتیم همراه این کیس یک کابل هم قرار داده شده است که از پایه جدا می‌شود به وسیله آن می‌توانید هندزفری‌ها را شارژ کنید . یکی از مزیت‌های کابل متصل به کیس این است که دیگر شما لازم نیست شبانه به دنبال کابل خاصی بگردید اما اگر نیاز به خرید کابل اورجینال موبایل و تبلت داشتید می‌توانید از طریق فروشگاه بابلو سفارش خود را ثبت کنید.

 Jlab go air pop خرید

ممکن است صدایی استثنایی از  JLab Go Air Pop با حالت noise cancelling برای رقابت با سونی WF-1000XM4 دریافت نکنید اما با آزمایشی که ما کردیم اتصال بلوتوث قابل اعتماد ، عمر باتری بسیار مناسب ، هندزفری های بسیار راحت و سبک بودن آن مارا شگفت زده کرد .

اگر بودجه شما به اندازه یک هندزفری اصلی بلوتوثی سونی نیست به نظر ما این مورد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود .

دلیل خریدن

  • طراحی سبک ، کوچک و راحت
  • صدای بسیار عالی نسبت به قیمت

دلیل نخریدن

  • کابل شارژ عجیب و غریب

نتیجه گیری

در نگاه اول احتمالا خرید هندزفری بلوتوث برای شما بسیار ساده باشد فقط به این موضوع نگاه کنید که قرار است دو لوبیای سحر امیز کوچک را خریداری کنید و تنها کاری که با آن ها قرار است انجام دهید دریافت صدای تلفن هوشمند و یا ارسال صدای خود به دوستانتان است اما همانطور که در این مقاله برای شما توضیح دادیم به این سادگی ها که فکر می‌کنید نیست و بهتر است با دانش کامل یک هندزفری بیسیم یا earbuds را خریداری کنید .

البته شما می‌توانید برای مشاوره خرید هندزفری بلوتوث با فروشگاه بابلو در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید البته ما در این مقاله برای شما راهنمای خرید هندزفری بی سیم و بلوتوث را به طور کامل همراه با چند نمونه فوق العاده برای استفاده ارائه کردیم تا بتوانید با خیالی آسوده تر نسبت به خرید اقدام کنید . امیدوار هستیم که توانسته باشیم بهترین را در اختیار شما بگذاریم .

اما اگر سوال یا پیشنهادی در رابطه با این مقاله دارید و یا مشکلی دارید که ما به آن اشاره نکردیم حتما در قسمت نظرات آن را با ما در میان بگذارید؟

موفق باشید! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

همچنین بخوانید
بسیاری از کاربران امروزی برای شنیدن موزیک و آهنگ مورد علاقه خود ترجیح می‌دهند از لوازمی استفاده کنند که صدا را در یک جا جمع کرده و بدون مزاحمت دیگران شروع به گوش کردن موزیک کنند ، احتمالا با واژه های هدست ، هدفون و هندزفری تا حدودی آشنا هستید و در بعضی از موارد دقیقا می‌دانید که چه هستند .اما دوست دارید اطلاعات دقیق تری از آن ها بدست آورید اطلاعاتی که شما را به سمت خرید درست و دقیق هدایت می‌کنند و ما دقیقا قرار است  تفاوت های هدست ، هدفون و هندزفری را به طور کامل به شما به گونه‌ای نشان دهیم
در این مقاله هر آن چیزی که لازم است شما در مورد مضر بودن و نبودن هدفون برای گوش و نحوه جلوگیری از آسیب به آن هنگام استفاده را بدانید به شما اعلام خواهیم کرد . احتمالا تا به امروز فقط برای شنیدن صدای زنگ تلفن همراه ،  ایربادزهای خود را در می آوردید ، موضوعی که قرار است به شما بگوئیم ممکن است ترسناک باشد و می تواند شما را به فکر فرو برد که به گوش خود تا به امروز آسیب رسانده اید یا خیر . صدای زنگ تلفن همراه ، گوش شما را نجات نخواهد داد ، چرا که دیگر کار از کار گذشته است و قطعا نگرانی هم خواهد دا
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha