کابل موبایل و تبلت

انواع کابل موبایل و تبلت

برای شارژ موبایل و تبلت استفاده از هر کابلی می‌تواند آسیب زننده باشد ، در حالی که شما قصد دارید با صرف هزینه اندکی یک کابل بی کیفیت را خریداری کنید این را نمی‌دانید که قرار است به خود چه ضربه مالی را وارد کنید ، یادتان نرود قیمت پایین همیشه خوب نیست بلکه کیفیت و اصالت کالا است که آن را از بقیه جدا می‌کند .

اما برای آگاهی بیشتر در زمینه کابل های شارژ پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید اینترنتی کابل موبایل و تبلت از فروشگاه بابلو یا خرید باتری تبلت جزئیات و ویژگی های مربوط به هر یک را مطالعه و سپس می توانید سفارش خود را با اطلاعات بیشتر به صورت آنلاین از فروشگاه بابلو ثبت کنید .

کابل موبایل و تبلت میکرو یو اس بی (OTG)

موبایل های قدیمی تر و لوازم جانبی‌های مختلف برای شارژ از کابل‌های میکرو یو اس بی استفاده می‌کنند. این کابل ها از کانکتور کوچک تری برای اتصال بهره می‌برند ، بهتر است برای تهیه این نوع کابل‌ها حتما از اصالت و کیفیت آن‌ها مطمئن شوید.

کابل موبایل و تبلت Type C

موبایل‌های جدید تر و لوازم جانبی‌های مختلف برای شارژ از کابل‌های تایپ سی استفاده می‌کنند . این کابل‌ها از کانکتور بزرگ تری برای اتصال بهره می‌برند و بیضی شکل هستند ، بهتر است برای تهیه این نوع کابل ها حتما از اصالت و کیفیت آن ها مطمئن شوید.

کابل موبایل و تبلت Type C به Type C

بعضی از کلگی‌ها (آداپتور) شارژ که برای موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرند برای اتصال از درگاه Type C به Type C استفاده می‌کنند که البته این نوع سوکت معمولا سرعت انتقال بسیار بهتری نسبت به سایر سوکت‌ها دارد اما قیمت نسبتا بالاتری دارند . برای خرید کلگی موبایل و تبلت با قیمت های مناسب می توانید از فروشگاه بابلو به صورت آنلاین خرید کنید.

کابل موبایل و تبلت لایتنینگ

شرکت اپل از زمان ساخت گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود ، منحصر به فرد بودن را در اولویت خود قرار داده . این گوشی‌ های هوشمند برای شارژ از کابل هایی متفاوت استفاده می‌کنند که دارای یک سوکت تخت است که به آن لایتنینگ گفته می‌شود و برای انتقال جریان به گوشی ها و تبلت های مخصوص این شرکت از آن ها استفاده می شود .

کابل های لایتنینگ زیادی در بازار وجود دارد اما بهتر است با خرید کابل موبایل و تبلت اورجینال و اصلی از فروشگاه بابلو با تضمین قیمت و اصالت سفارش مطمئنی را ثبت کنید .

انواع سرعت کابل موبایل و تبلت

یکی از مسائلی که کاربران فراموش می‌کنند مچ بودن کابل با آداپتور و کلگی آن است به گونه ای که اگر شما از یک کابل معمولی بر روی یک آداپتور فست شارژ استفاده کنید قطعا سرعت شارژ مناسبی را تجربه نخواهید کرد اما اگر کلگی و کابل را با یکدیگر ست کنید ، قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت .

کابل موبایل و تبلت معمولی

کابل‌های موبایل و تبلت با سرعت معمولی بیشتر در تلفن‌های هوشمند قدیمی مورد استفاده قرار می گرفتند . برای تشخیص یک کابل شارژ معمولی کافیست رنگ داخل سوکت را مشاهده کنید ، معمولا به رنگ همان کابل هستند که سفید و مشکی است شما بعد از اتصال این نوع کابل ها در هنگام شارژ روی گوشی نوشته شارژ معمولی را مشاهده خواهید کرد. 


برای خرید پاور بانک با بهترین قیمت همین حالا به صورت آنلاین از فروشگاه بابلو اقدام کنید.


کابل موبایل و تبلت فست شارژ

برای این که متوجه شوید که کابل شما فست شارژ است ، کافیست آن را به آداپتور اصلی خود متصل و سپس شارژ کنید در هنگام اتصال بر روی گوشی تلفن همراه پیامی مبنی بر شارژ سریع به نمایش در خواهد آمد ، در تمامی گوشی های امروزی از این نوع کابل استفاده شده است .

کابل موبایل و تبلت سوپر فست شارژ

برای تشخیص یک کابل شارژ سوپر فست کافیست به رنگ داخل سوکت نگاه کنید ، معمولا رنگ کابل های سوپر فست ، بنفش رنگ هستند و قابل تشخیص ، البته کابل هایی هم وجود دارند که در حالت عادی به ظاهرقابل تشخیص نیستند برای تشخیص سرعت شارژ آن ها می توانید با اتصال به گوشی موبایل تشخیص دهید که کابل شما درست کار می کند.

معمولا این کابل ها بالاترین سرعت شارژ را به شما در هنگام شارژ تلفن همراه ارائه می دهند .

خرید کابل موبایل و تبلت از محبوب ترین برندها در بابلو

شما می‌توانید خرید کابل موبایل و تبلت را در فروشگاه بابلو با برندهایی شامل سامسونگ ، تسکو ، نوکیا ، هواوی ، ال جی ، شیائومی ، اپل و ... ثبت کنید که فروشگاه بابلو افتخار دارد این برند‌ها را با تضمین اصالت ، قیمت و کیفیت به کاربران عرضه کند . 

قیمت کابل موبایل و تبلت در فروشگاه بابلو

قیمت کابل موبایل و تبلت نسبت به کیفیت آن‌ها بسیار ایده‌آل است و فروشگاه بابلو سعی کرده تا کم‌ترین قیمت موجود را روی این لوازم لحاظ کند تا شما بتوانید با تضمین قیمت این محصولات دوست داشتنی را خریداری کنید .

فراموش نکنید قیمت خرید کابل موبایل و تبلت، همچنین قیمت خرید باتری موبایل و سایر لوازم جانبی کامپیوتر و تبلت، توسط فروشگاه بابلو به بهترین نحو ممکن اعلام می شود .

خرید اینترنتی کابل موبایل و تبلت با گارانتی و ضمانت اصالت کالا

فروشگاه بابلو با تضمین 7 الی 10 روزه اصالت و سلامت فیزیکی کالا همراه با گارانتی معتبر شرکتی این افتخار را دارد که بهترین کابل‌های موبایل و تبلت موجود در بازار را با تضمین قیمت عرضه کند شما می‌توانید برای خرید آنلاین کابل موبایل و تبلت در وب سایت فروشگاه بابلو همین حالا اقدام کنید .

برای مشاوره و خرید محصولات فروشگاه می‌توانید از طریق گفتگوی آنلاین وب سیات و شماره‌های درج شده نسبت به ثبت سفارش اقدامات لازم را انجام دهید 

ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha