لوازم جانبی موبایل و تبلت

انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت

کاربران زیادی هستند که همه روزه از موبایل و تبلت خود استفاده می‌کنند ، اما برای افزایش کیفیت گوشی همراه خود نیاز به لوازمی دارند که با استفاده از آن‌ها بتوانند شرایط بسیار بهتری برای خود رقم بزنند ، در بازار ایران کالاهای جانبی تقلبی زیادی وجود دارد که باعث نارضایتی افراد مختلف شده است.

فروشگاه بابلو مفتخر است با ارائه کالاهای اورجینال شامل کابل موبایل و تبلت ، کلگی موبایل و تبلت ، پایه نگه دارنده موبایل ، پاور بانک ، شارژر فندکی ، هندزفری ، دسته بازی موبایل و تبلت ، باتری موبایل ، باتری تبلت با گارانتی اصالت شرایط بسیار مناسبی را برای خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت فراهم کند .

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید آنلاین لوازم جانبی موبایل و تبلت با جزئیات مختصری از این محصولات آشنا شده و سپس سفارش خود را ثبت کنید .

کابل موبایل و تبلت

کابل ها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای گوشی‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند ، به عنوان مثال کابل تایپ سی به تایپ سی مخصوص گوشی‌هایی است که از کلگی با درگاه TypeC بهره می‌برند بنابراین نمی‌توانید از یک کابل معمولی USB به Type C استفاده کنید .

اگر کاملا با کابل ها آشنایی ندارید بهتر است قبل از خرید با پشتیبانی فروشگاه بابلو تماس برقرار کرده  و سپس سفارش خود را نهایی کنید .فروشگاه بابلو کابل های خود را تماما به صورت اورجینال عرضه می کند پس نیازی نیست نگران آسیب به لوازم جانبی خود باشید. 


خرید آنلاین هدست با بهترین قیمت از فروشگاه بابلو


پایه نگه دارنده موبایل

احتمالا در هنگام رانندگی و یا در حین کار کردن در محل کارتان ، تلفن همراه شما کمی برایتان دست و پاگیر شده ، مخصوصا اگر در بعضی از شرکت های تاکسی رانی مثل اسنپ و تپ سی مشغول فعالیت هستید شرایط برای نگه داشتن گوشی برای شما بسیار سخت خواهد بود بنابراین بهتر است در این مواقع از یک پایه نگهدارنده رومیزی و یا پایه نگهدارند خودرو استفاده کنید .

پاور بانک

احتمالا در حین مسافرت (گشت و گذار) به شهرستان‌های مختلف ایران و یا کوه پیمایی و حتی در خانه باتری گوشی موبایل شما در حین استفاده خالی شده و آلارم تلفن همراهتان روشن شده است ، به همین دلیل پاوربانک ها تولید شده اند که به کمک آن‌ها بتوانید در وضعیت و شرایط اضطراری باتری گوشی‌های هوشمند را شارژ کنید .

کلگی موبایل و تبلت

مطمئنا برای شارژ گوشی همراه و یا لوازم جانبی دیگر خود نیاز به یک کلگی با میزان ولتاژ و آمپر مناسب خواهید داشت ، یادتان نرود خرید یک کلگی یا آداپتور شارژ تقلبی ضررهای زیادی به لوازم جانبی شما خواهد زد و حتما میزان ولتاژ و آمپر آن ها را باید چک کنید که با لوازم شما هم خوانی داشته باشد در غیر این صورت ممکن است به دستگاه شما خسارتی جبران ناپذیر وارد کند .

فروشگاه بابلو با ارائه آداپتور و کلگی اورجینال با ضمانت بی قید و شرط بهترین‌ها را در اختیار شما قرار داده تا بدون نگرانی خرید خود را ثبت کنید .

شارژر فندکی

یکی از پرطرفدارترین محصولات جانبی موبایل مخصوصا برای کسانی که اهل ماشین هستند استفاده از شارژرهای فندکی است در واقع این شارژرها وظیفه اتصال به فندکی ماشین برای تامین برق و انتقال آن به گوشی های موبایل را بر عهده دارند .


پیشنهاد بابلو برای گیمرهای حرفه ای: خرید کیبورد گیمینگ با بهترین قیمت ها


هندزفری

هندزفری ها دارای انواع مختلفی هستند و قیمت‌های متفاوتی دارند که انتخاب آن‌ها را سخت کرده اما به طور مختصر خرید یک هندزفری باسیم برای افرادی که قصد صرف هزینه زیادی ندارند و دوست دارند با هزینه کمی یک کالای خوب تهیه کنند مناسب است و بر عکس هندزفری های بلوتوث به دلیل استفاده از فرکانس رادیویی قیمت بالاتر و شما برای تهیه آن ها باید مبلغ بیشتری را هزینه کنید .

دسته بازی موبایل و تبلت

دسته‌های بازی موبایل انواع مختلفی دارند که شامل ، بلوتوثی ، اهرمی ، لیزری فن دار و... است هر کدام از این دسته‌های بازی به شما ویژگی‌هایی را ارائه می دهند که بهتر است بر اساس نیاز خود آن ها را تهیه کنید در بین دسته‌های بازی کم ترین قیمت را اهرمی و معمولا بلوتوثی بیشترین قیمت را به خود اختصاص می دهد .

باتری موبایل

باتری موبایل اصلی و اورجینال با ضمانت کیفیت و قیمت در هر فروشگاهی قابل ملاحظه نیست ، که فروشگاه بابلو از آن دسته فروشگاه‌هایی است که باتری های موبایل خود را به صورت کاملا تضمینی ارائه می‌دهد و برای آن ها 30 روز گارانتی تعویض قرار داده تا اگر در زمان نصب ، باتری مشکل فنی داشت ، بتوانید باتری دیگری را جایگزین کنید .

باتری تبلت

خرید یک باتری تبلت می‌تواند بعد از مدتی شما را ناامید کند و یا بالعکس باعث خشنودی شما شود اما به هر صورت بهتر است باتری تبلت اورجینال تهیه کنید تا بتوانید با یک استفاده مناسب بیشترین بهره را ببرید ، فروشگاه بابلو با ارائه باتری اورجینال و اصلی تبلت بهترین‌ها را در اختیار کاربران قرار داده است .


برای خرید اسپیکر با گارانتی و قیمت عالی، همین حالا اقدام کنید!


خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت از محبوب ترین برندها در بابلو

شما می توانید خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل و تبلت را در فروشگاه بابلو با برندهای زیادی شامل TSCO ، Yesplus، Yesido  ، Joy room ، Samsung ، Huawei ، HTC ، Apple ، Xaiomi ، Black Berry، Motorola ، Lenovo، LG ، Proone، Baseus و ... ثبت کنید که فروشگاه بابلو افتخار دارد این برند ها را با تضمین قیمت و کیفیت به کاربران عرضه کند .

قیمت لوازم جانبی موبایل و تبلت در فروشگاه بابلو

قیمت لوازم جانبی موبایل و تبلت نسبت به کیفیت آن ها بسیار ایده‌آل است و فروشگاه بابلو سعی کرده تا کم‌ترین قیمت موجود را روی این لوازم لحاظ کند تا شما بتوانید با تضمین قیمت این محصولات دوست داشتنی را خریداری کنید .

فراموش نکنید قیمت خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت توسط فروشگاه بابلو به بهترین نحو ممکن اعلام می شود .

خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل و تبلت با گارانتی و ضمانت اصالت کالا

فروشگاه بابلو با تضمین 7 الی 10 روزه اصالت و سلامت فیزیکی کالا همراه با گارانتی شرکتی این افتخار را دارد که بهترین لوازم جانبی موبایل و تبلت موجود در بازار را با تضمین قیمت عرضه کند شما می‌توانید برای خرید آنلاین لوازم جانبی موبایل و تبلت در وب سایت فروشگاه بابلو همین حالا اقدام کنید .

برای مشاوره و خرید محصولات فروشگاه مانند خرید موس گیمینگ برای گیمرها و سایر لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل می‌توانید از طریق گفتگوی آنلاین وب سایت و شماره‌های درج شده نسبت به ثبت سفارش اقدامات لازم را انجام دهید .

ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha