کابل و تبدیل صدا

انواع کابل و تبدیل صدا

همیشه شرکت‌های مختلف برای کاربران ایده‌ای جدید ارائه می‌دهند تا با استفاده از آن بتوانند صدای خود را به بهترین شکل ممکن انتقال دهند ، اما آیا هر کابل صدایی با هر موبایلی سازگار است ؟ آِیا شما به تمامی تبدیل ها و کابل های صدا نیاز دارید ؟ این‌ها سوالاتی هستند که ممکن است ذهن شما را درگیر کند .

قطعا برای هر کاری یک کابل به خصوص طراحی شده است که فقط در مواقع نیاز بهتر است از آن کابل ها استفاده کنید و غیر از این مواقع نیازی به استفاده از کابل صدا نیست به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید آنلاین کابل و تبدیل صدا یا خرید کابل و تبدیل تصویر جزئیات و اطلاعات کامل در رابطه با هر بخش را مطالعه سپس سفارش خود را ثبت کنید .

کابل یک سر مادگی به دو سر نری

احتمالا برای شما پیش آمده که تلفن یا تماس مهمی داشته اید و به اجبار مجبور به استفاده مشترک از هدفون با دوستان خود شدید و یا قصد داشتید که یک آهنگ را با دوستان خود به صورت هم زمان گوش دهید و باز هم مجبور به استفاده اشتراکی از یک هندزفری یا هدفون خاص شدید .

آیا می‌دانستید استفاده مشترک از هدفون و هندزفری باعث ایجاد و پخش میکروب و آلودگی می‌شود ؟ قطعا اگر این مورد را می‌دانستید هرگز با دوست و آشنای خود به هدفون و هندزفری به صورت مشترک گوش نمی دادید.( حتی اگر دوست شما پاکیزه‌ترین شخص بود و شما به آن اعتماد کامل داشتید)

خرید کابل‌های یک سر مادگی ب دو سر نری در این مواقع بسیار پر کاربرد است چرا که باعث می‌شود شما دو سر جک 3.5 میلی‌متری را به دو دریافت کننده صدا متصل کرده و بتوانید بدون انتقال آلودگی و میکروب به صدای مهم و یا مورد علاقه خود گوش دهید .

کابل دو سر مادگی به یک سر نری

قطعا یکی از پرکاربردترین کابل‌های مورد استفاده کاربران کابل دو سر مادگی به یک سر نری می‌باشد ، بعضی از هدفون ها از دو فیش 3.5  میلی متری استفاده می‌کنند که این فیش‌ها صدا و میکروفون را از هم جدا کرده است . در سیستم‌های امروزی ما شاهد قرار گرفتن دو درگاه ورودی جدا برای میکروفون و بلندگوی هدفون ها نیستیم.


خرید کیبورد کامپیوتر با بهترین قیمت از فروشگاه بابلو


دراین مورد بهترین راه حل خرید یک کابل دو سر مادگی به یک سر نری است با این کار شما فیش‌های مربوط به میکروفون و صدا را به تبدیل مورد نظر وصل کرده و تک فیش جک 3.5 میلی متری (3خط) را به کامپیوتر و لپ تاپ خود متصل می‌کنید ، توجه کنید که بعضی از فیش ها دارای دو خط هستند که امکان ارسال صدا را برای شما مهیا نخواهند کرد بنابراین حتما در زمان خرید تبدیل دقت کنید که سر فیش جک 3.5 میلی متری 3 خط باشد .

کابل تبدیل تایپ سی و لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری

در بعضی از گوشی های جدید امروزی ما دیگر شاهد وجود درگاه جک 3.5 میلی متری نیستیم و تلفن های هوشمند جدید برای اتصال از یک درگاه تایپ سی یا لایتنینگ استفاده می‌کنند ، شرکت‌های سازنده برای راحتی استفاده از تمامی هندزفری‌ها برای این مدل تلفن های هوشمند تبدیل صدایی را تولید کرده‌اند که شما با استفاده از آن‌ها بتوانید صدا را بدون هیچ مشکلی انتقال دهید .

حتما به این نکته توجه کنید اگر گوشی شما دارای درگاهی برای اتصال جک 3.5 میلی متری است قطعا این مدل تبدیل‌ها برای شما قابل استفاده نخواهند بود . دلیل این مورد بخش اتصالی صدا می‌باشد به طوری که در گوشی های جدید همان قسمت مربوط به صدا با قسمت شارژ گوشی در یک راستا قرار گرفته اند بنابراین به همین دلیل است که صدا منتقل خواهد شد اما در گوشی هایی که این دو با هم جدا هستند شما نمی توانید از قسمتی که گوشی شارژ می شود صدایی دریافت کنید. می توانید برای خرید کابل موبایل و تبلت با بهترین قیمت ها از فروشگاه بابلو دیدن کنید.

کابل یک به یک AUX

کابل AUX جزو کابل‌هایی است که شما هر کجا که بروید قطعا آن‌ها را خواهید دید این کابل‌ها به صورت یک به یک یعنی اتصال از جک 3.5 میلی متری به جک 3.5 میلی متری صدا را منتقل می‌کنند ، به عنوان مثال یک اسپیکر را در نظر بگیرید که دارای یک فیش با جک 3.5 میلی متری است در واقع وظیفه این فیش انتقال صدا از دستگاهی دیگر به اسپیکر است و می‌تواند صدای دریافتی را منتشر کند .

کابل‌های یک به یک زیادی در بازار وجود دارد ما پیشنهاد می‌کنیم با کیفیت ترین کابل‌های صدای ممکن را تهیه کنید چرا که یک کابل بی کیفیت صدای مناسبی هم منتقل نخواهد کرد . فروشگاه بابلو مفتخر است که کابل‌های اورجینال واصلی با کیفیت را در فروشگاه خود موجود کند تا شما بتوانید با تضمین اصالت و کیفیت آن‌ها را تهیه کنید .

خرید کابل و تبدیل صدا از محبوب ترین برندها در بابلو

قیمت خرید کابل و تبدیل صدا در کشور ایران متفاوت است ، اما خرید یک کابل صدا آن هم به صورت منصفانه از هر فروشگاهی امکان پذیر نیست ، فروشگاه بابلو مفتخر است با ارائه برندهای مطرح خارجی و داخلی نظیر تسکو ، ایفورتک ، سامسونگ ، اپل ، شیائومی و ... با تنوع بالا همراه با تضمین قیمت کابل های با کیفیت را عرضه می‌کند . اگر برای سنجش جریان کابل به پاورمتر نیاز دارید، می توانید خرید تستر جریان کابل را به راحتی از فروشگاه بابلو انجام دهید.

قیمت کابل و تبدیل صدا در فروشگاه بابلو

قیمت کابل و تبدیل صدا بر اساس شرایط خاصی سنجیده می‌شود ، از جمله این موارد می‌توان به کیفیت ساخت ، ویژگی‌های آن محصول و برند محصول اشاره کرد که باعث افزایش و کاهش قیمت می‌شود ، فروشگاه بابلو تلاش می‌کند ضمن ارائه کالای اصلی با قیمت مناسب نیازهای بیشتر کاربران را برطرف کند .

خرید اینترنتی کابل و تبدیل صدا با گارانتی و ضمانت اصالت کالا

فروشگاه بابلو با تضمین 7 الی 10 روزه اصالت و سلامت فیزیکی کالا همراه با گارانتی شرکتی این افتخار را دارد که بهترین کابل های تبدیل و صدا موجود در بازار را با تضمین قیمت عرضه کند شما می‌توانید برای خرید کابل و تبدیل صدا در وب سایت فروشگاه بابلو همین حالا اقدام کنید .

توجه کنید که قیمت کابل و تبدیل صدا در وب سایت فروشگاه بابلو به روز بوده و نیازی نیست نگران خرید خود باشید. می توانید ارزان ترین قیمت موس و انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل را در فروشگاه بابلو خریداری کنید. برای مشاوره و خرید محصولات فروشگاه می‌توانید از طریق گفتگوی آنلاین وب سیات و شماره‌های درج شده نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.

ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha