تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات

دسته بندی محصولات فروشگاهی

انواع تجهیزات لوازم ذخیره سازی

کاربران زیادی هستند که همه روزه به دنبال انتقال اطلاعات خود شامل سندهای کاری ، محرمانه ، ویدیو ، عکس ، بازی و... هستند ، برای انتقال اطلاعات همیشه بهتر است شما بتوانید هم داده‌های خود را اضافه و هم حذف کنید در گذشته و در زمان حال(بسیار کم‌تر) برای ذخیره اطلاعات از دی وی دی و سی دی استفاده می‌شود آن‌ها داده‌ها را بر اساس پروتوکل‌های باینری ذخیره می کردند که به صورت 0 و 1 بود با هر ضربه و خط روی دی وی دی ها امکان پاک شدن کل اطلاعت وجود داشت .

بعد از تولید رم و فلش همه چیز تغییر کرد ، اشخاص برای ذخیره اطلاعات خود هیچ ناراحتی و استرسی نداشتند چرا که می‌دانستند اطلاعاتشان با یک ضربه کوچک از بین نخواهد رفت به غیر از این که شما هم زمان می‌توانید این اطلاعات را در هر دقیقه حذف و یا اضافه کنید در کنار تمامی این مزایا از حجم کوچک‌تر این لوازم ذخیره سازی نباید گذشت که در بعضی مواقع فقط در حد یک بند انگشت هستند اما می‌توانند نزدیک به 256 فیلم با کیفیت را در جیب شما جای دهند .

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید اینترنتی تجهیزات لوازم ذخیره سازی از فروشگاه بابلو به جزئیات دقیق تر از آن‌ها توجه کنید و سپس سفارش خود را نهایی کنید.


خرید دسته بازی اصل با بهترین قیمت ها از فروشگاه بابلو


فلش

از زمانی که کاربران با فلش آشنا شده‌اند تقریبا تمامی دیسک های خود را برداشته و از پنجره به پایین انداخته اند و یا در زیر پای خود آن ها را له کرده اند و یا احتمالا چند سالی است که خاک خوری می‌کنند ، فلش ها به قدری کوچک ، ظریف و در بعضی موارد مقاوم هستند که قطعا انتخاب آن‌ها کار ساده تری است البته توجه داشته باشید فلش ها خود شامل ویژگی‌های خاصی هستند که بهتر است آن ها را هم بدانید .

USB2.0 یا USB3.0

شاید برای بعضی از اشخاص این مورد مهم نباشد اما اگر نظر من را می خواهید قطعا برای انتخاب یک فلش با کیفیت به سرعت آن هم باید توجه کنید فلش‌ها از طریق درگاه USB متصل می‌شوند .

برای اینکه متوجه شوید که فلش شما USB3.0 است کافیست به رنگ آبی داخل درگاه آن ها نگاه انداخته و سپس آن را درون درگاه درست و مناسب خود در لپ تاپ و کامپیوتر(به همان رنگ) قرار دهید تا بتوانید بیشترین سرعت ممکن انتقال را از فلش خود دریافت کنید.


جهت خرید اینترنتی موس همین حالا در فروشگاه بابلو ثبت سفارش کنید.


اندازه

این مورد بیشتر برای کسانی است که تبادل اطلاعات زیادی بین دوستان خود دارند چرا که هر چقدر اندازه فلش شما کوچک تر باشد شرایط حمل آن هم ساده تر خواهد بود ، اما اگر شخص فراموش کاری هستید و یا کمی حواس پرت بهتر است کمی اندازه فلش خود را بزرگ‌تر در نظر بگیرید.

درگاه DUAL

احتمالا با درگاه‌ های کشویی زیادی مواجه شده اید که فقط از آن ها یک USB خارج و داخل می‌شود ، درگاه های دوال تقریبا شبیه درگاه های کشویی هستند با این تفاوت که شما می‌توانید از دو درگاه مختلف بر اساس آن چیزی شرکت سازنده ارائه داده استفاده کنید ، به عنوان مثال شما می توانید از یک درگاه USB و یک درگاه  USB-Cیا Micro-USB  بر روی یک فلش استفاده کنید .

البته این نوع فلش‌ها قیمت بالاتری نسبت به فلش های معمولی تر دارند .

ظرفیت

فلش های امروزی با ظرفیت های متنوعی تولید می‌شوند که شامل 8 . 16 . 32 . 64 . 128 و 256 گیگ می‌شود که فروشگاه بابلو مفتخر است این فلش‌ها را با گارانتی رسمی شرکتی و ضمانت اصالت به کاربران عرضه کند .


 برای خرید کیبورد گیمینگ اورجینال با بهترین قیمت ها از فروشگاه بابلو همین حالا اقدام کنید.


رم

یکی دیگر از لوازم پر استفاده برای ذخیره سازی اطلاعات در موبایل‌ها ، دوبین‌های مداربسته ، دوبین‌های عکاسی ، اسپیکر‌ها و ... رم می‌باشد ، رم ها در مقایسه با فلش‌ها فوق العاده باریک و ظریف هستند و بهتر است همیشه یک رم با گارانتی معتبر را خریداری کنید که در صورت مشکلات فنی بتوانید نسبت به گارانتی پیگیری های لازم را انجام دهید .

یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب رم‌ها سرعت آن‌ها است چرا که اگر رمی را تهیه کنید و به عنوان مثال آن را داخل دوربین مداربسته ای قرار دهید که قرار هست در هر دقیقه فیلم برداری کرده و آن را ذخیره کند قطعا با سرعت پایین این کار به سختی میسر خواهد شد .

شما می توانید با خرید تجهیزات لوازم ذخیره سازی از فروشگاه بابلو خیال خود را از بابت یک کالای با کیفیت همراه با هولوگرام‌های اصلی راحت کنید .

خرید تجهیزات لوازم ذخیره سازی از محبوب ترین برندها در بابلو

برندهای زیادی هستند که تجهیزات لوازم ذخیره سازی را تولید می‌کنند از جمله برندهای موجود شامل سندیسک ، وریتی ، وایکومن و... هستند که فروشگاه بابلو این افتخار را دارد این برند‌ها را با تضمین قیمت و کیفیت به کاربران عرضه کند .

قیمت تجهیزات لوازم ذخیره سازی در فروشگاه بابلو

قیمت تجهیزات لوازم ذخیره سازی نسبت به کیفیت آن‌ها بسیار ایده‌آل است و فروشگاه بابلو سعی کرده تا کم‌ترین قیمت موجود را روی این تجهیزات لحاظ کند تا شما بتوانید با تضمین قیمت این محصولات دوست داشتنی را خریداری کنید .

فراموش نکنید قیمت خرید تجهیزات لوازم ذخیره سازی توسط فروشگاه بابلو به بهترین نحو ممکن اعلام می شود . شما میتوانید برای خرید کابل موبایل و تبلت هم از فروشگاه بابلو با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید.

خرید اینترنتی تجهیزات لوازم ذخیره سازی با گارانتی و ضمانت اصالت کالا

فروشگاه بابلو با تضمین 7 الی 10 روزه اصالت و سلامت فیزیکی کالا همراه با گارانتی این افتخار را دارد که بهترین تجهیزات لوازم ذخیره سازی موجود در بازار را با تضمین قیمت عرضه کند شما می‌توانید برای خرید آنلاین تجهیزات لوازم ذخیره سازی در وب سایت فروشگاه بابلو همین حالا اقدام کنید .

برای مشاوره و خرید محصولات فروشگاه می‌توانید از طریق گفتگوی آنلاین وب سیات و شماره‌های درج شده نسبت به ثبت سفارش اقدامات لازم را انجام دهید .

ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha