چرا اکشن فیگورها در پا و پشت خود سوراخ دارند؟

به نظر می‌رسد که شما در مورد اکشن فیگورها و هدف از ایجاد سوراخ های کوچک روی پشت و پاهای آنها صحبت می‌کنید. چاله‌های روی پاها احتمالاً برای اتصال فیگور به یک استند است، به ویژه برای فیگور‌هایی که پاهای بسیار کوچک یا باریک دارند و ممکن است به تنهایی استند داشته باشند. سوراخ‌های روی پشت هم ممکن است برای اتصال به استند باشند، همچنین ممکن است برای نگهداری لوازم جانبی باشند. به عنوان مثال، برخی فیگورها لوازم جانبی دارند که روی پشت آنها قرار داده می‌شود، بنابراین این بخش ها به همین منظور ساخته می‌شوند.

استفاده مجدد از قالب های اکشن فیگور

در مورد اکشن فیگورهای Marvel Legends (و احتمالاً برخی فیگورهای دیگر)، شما احتمالاً متوجه شده‌اید که برخی از فیگور‌ها سوراخ‌هایی در پشت خود دارند، اما هیچ لوازم جانبی‌ای که بتوانند در آنجا نصب شوند، همراه ندارند. دلیل این موضوع این است که شرکت Hasbro از قالب‌های بدنی استفاده می‌کند. قالب‌های خاص بدنی ممکن است بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرند بدون اینکه فیگورهای خاصی نیاز به چاله در پشت خود داشته باشد. Hasbro قصد دارد راهی هزینه بر ‌برای استفاده مجدد از همان قالب برای چندین فیگور را ، بدون توجه به لوازم جانبی آنها، که این کار به آنها صرفه جویی در هزینه می‌کند انجام دهد.

اکشن فیگور اورجینال

استند برای اکشن فیگورها

بعضی از فیگورها با استندها عرضه می‌شوند و بعضی از آن‌ها نه. به عنوان مثال، فیگورهای Figma Overwatch از شرکت Max Factory با استندهای نمایشی عرضه می‌شوند که در پشت فیگور قرار می‌گیرند. فیگور‌های دیگر مانند Ultimates Overwatch از شرکت Hasbro، سوراخ‌هایی در پاهای خود دارند که احتمالاً برای یک استند هستند، اما هیچ استندی همراه ندارند.

پس چه کاری می توان انجام داد؟ اگر یک فیگور داشته باشید که استند همراه خود ندارد ، شما باید یک استند را به صورت جداگانه خریداری کنید.

اکشن فیگور ارزان

هنگام جستجوی استندها برای فیگور‌های خود، باید به این نکته توجه کنید که همه آن ها دارای استند یکسانی نیستند، و همه اکشن فیگورها سوراخ های یکسانی در پشت و پاهای خود ندارند. انواع مختلف فیگور‌ها ممکن است نیاز به استندهای مختلفی داشته باشند. سن فیگور و تولید کننده آن از جمله عواملی هستند که اندازه سوراخ را تعیین می‌کنند. به عنوان مثال، یک استند ساخته شده برای فیگورهای قدیمی جنگ ستارگان احتمالاً با فیگور‌های مدرن Marvel Legends سازگار نخواهد بود. این نکته های بسیار مهمی است که باید در نظر داشته باشید .

انتخاب درست استند برای اکشن فیگور

قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که هر استندی که انتخاب می‌کنید با اندازه‌  فیگورهای جمع‌آوری شده شما سازگار است. اگر نتوانستید از فروشنده پاسخی در این زمینه بگیرید، همیشه می‌توانید در سایت‌هایی مانند کوئورا، یاهو یا ردیت درباره آن سوال بپرسید. برای این موضوع، بهتر است به دنبال لوازم جانبی اکشن فیگورها باشید. اگر می‌خواهید اطمینان 100٪ داشته باشید که استند با سوراخ اکشن‌فیگور شما سازگار است، همیشه می‌توانید خودتان آن را اندازه‌گیری کنید.

اکشن فیگور انیمه

برای فیگورهایی که سوراخی در پاهایشان ندارند، ممکن است بخواهید به چیزی شبیه استند، که احتمالاً کمی بیشتر گرفتاری ایجاد خواهد کرد، اما کار شما را راه خواهد انداخت فکر کنید.

نتیجه گیری

قبل از خرید استند برای اکشن فیگورهای خود، حتماً از سازگاری آن با فیگور اطمینان حاصل کنید. در صورت عدم دریافت پاسخ از فروشنده، می‌توانید از سایت‌هایی مانند Quora، Yahoo Answers یا Reddit درخواست راهنمایی کنید. همچنین، مراجعه به لوازم جانبی اکشن فیگورها می‌تواند به شما کمک کند.برای فیگورهای بدون سوراخ در پاها، ممکن است نیاز باشد از پایه‌های نگهدارنده استفاده کنید که این مسئله نشان‌دهنده اهمیت انتخاب راهکار مناسب برای نمایش اکشن فیگورها است.

همچنین بخوانید
از آنجایی که تعداد انفرادی انواع اکشن فیگورها بسیار زیاد است، امکان ارائه یک پاسخ کامل برای هر فیگور خاص وجود ندارد؛ با این حال، اگر به درستی مراقبت شوند، احتمالاً اکشن فیگورهای شما بیشتر از شما زنده خواهند ماند.
سفارشی‌سازی کامپیوتر برای علاقمندان به کامپیوترها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چراغ‌های LED و استیکرها گزینه‌های مد روز و جالبی برای تزئین کامپیوتر شما به ارمغان می‌آورند. تزئین کامپیوتر خود با یک تم خاص می‌تواند یک ایده جذاب باشد. از جمله می‌توان به Star Wars، Marvel، DC، انیمه و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید کامپیوتر خود را با یک فرانچایز یا سرگرمی خاص تزئین کنید. چه راه بهتری برای انجام این کار وجود دارد به جز نمایش یک اکشن فیگور مربوطه در داخل کیس کامپیوتر ؟
اگر شما طرفدار انیمه هستید و می‌خواهید از شخصیت‌های مورد علاقه‌تان در انیمه یا مانگای مورد علاقه‌تان ، فیگور و اشیای زیبایی داشته باشید، احتمالا با واقعیت سختی روبرو شده‌اید یا در آینده با آن مواجه خواهید شد که فیگورهای انیمه گران تر از فیگورهای عمومی تولید شده توسط شرکت‌هایی مانند هسبرو هستند.
به نمایش گذاشتن فیگورها و اکشن فیگورها  یک فعالیت بسیار لذت بخش است، زیرا این امکان را به شما می دهد که تمامی فیگورهایی که در طول سفر جمع آوری کرده اید را به نمایش بگذارید. اما چگونه می‌توانید نمایشگاه فیگور خود را جذاب‌تر کنید؟ برخی از افراد از پس زمینه‌های حماسی، استندهای نمایشی چند سطحی و لوازم مختلف دیگر استفاده می‌کنند؛ اما احتمالا یکی از جالب‌ترین نکاتی که می‌توانید برای تزئین کلکسیون فیگورخود استفاده کنید، نورپردازی های LED است.
جمع آوری اکشن فیگورها و سایر یادگاری‌های مرتبط با برندها و فرانچایزهای مختلف به یک سرگرمی روزافزون و محبوب بین بزرگسالان تبدیل شده است. برخی از افراد به دلیل لذت بردن دوستانشان از جمع آوری فیگورها و اکشن فیگورها کنجکاو هستند  و حتی خودشان نیز ممکن است تمایل داشته باشند که وارد این عرصه شوند.
اکشن فیگورهای عروسکی ؟ یا عروسک‌های اکشن فیگوری ؟ تفاوت بین این دو چیست ؟ احتمالا بیشتر مردم به شما در رابطه با تفاوت آن ها گفته باشند ! البته در کشور ایران شاید شناخت زیادی در رابطه با آن ها وجود نداشته باشد . به هر حال ، بعید است که به صورت کامل تقاوت آن ها را به شما گفته باشند .
آیا ارزش فیگور افزایش می‌یابد یا خیر، بیشتر به این بستگی دارد که چه فیگوری را خریده باشید. برخی از فیگورها در طول زمان به طور قابل توجهی افزایش می‌یابند، در حالی که برخی دیگر افزایش قیمتی چندانی ندارند یا حتی ممکن است کاهش قیت داشته باشند. با این حال، اگر می‌خواهید فیگور‌هایتان ارزش خود را افزایش دهند یا حداقل ارزش خود را حفظ کنند، تدابیر خاصی را می‌توانید انجام دهید.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha