۷ مدل از چراغ های LED برای اکشن فیگورها و فیگورها

به نمایش گذاشتن فیگورها و اکشن فیگورها  یک فعالیت بسیار لذت بخش است، زیرا این امکان را به شما می دهد که تمامی فیگورهایی که در طول سفر جمع آوری کرده اید را به نمایش بگذارید. اما چگونه می‌توانید نمایشگاه فیگور خود را جذاب‌تر کنید؟ برخی از افراد از پس زمینه‌های حماسی، استندهای نمایشی چند سطحی و لوازم مختلف دیگر استفاده می‌کنند؛ اما احتمالا یکی از جالب‌ترین نکاتی که می‌توانید برای تزئین کلکسیون فیگورخود استفاده کنید، نورپردازی های LED است.

وقتی نورپردازی به منطقه نمایش شما می‌رسد، شما چندین گزینه مختلف دارید. چه نوع استایلی را برای نمایش اکشن فیگور خود می‌خواهید؟ چه چیزی باقی بماند که با ظاهر کلی اتاق شما همخوانی داشته باشد؟ از چه نوع فیگورهایی قصد دارید استفاده کنید و آیا نوع خاصی از روش روشنایی LED وجود دارد که با آن‌ها سازگار باشد؟ امیدوارم این مقاله به شما ایده‌هایی در مورد آنچه که بهترین کاربرد برای شما خواهد داشت، بدهد.

توجه: بسیاری از گزینه‌های نورپردازی که به آن‌ها اشاره می‌شود، دارای کنترل از راه دور برای نور، تغییر رنگ و قابلیت همگام سازی با موسیقی هستند. همه آن‌ها این ویژگی‌ها را ندارند، اما برخی از آن‌ها دارند.

۱-نوارهای نور LED

بیایید با نوارهای نور LED شروع کنیم. همه عاشق نوارهای نور LED هستند، آن‌ها زمانی فوق‌العاده به نظر می‌آیند که به پشت تلویزیون ، زیر کف اتاق خوابتان و زیر مبلمان شما چسبیده شوند و بله، زمانی که بر روی قفسه نمایش اکشن فیگورهایتان استفاده شوند نیز بسیار جذاب به نظر می‌آیند.به هر حال اگر از قفسه‌های کتابخانه، طبقه بندی یا قفسه بندی شیشه‌ای استفاده می‌کنید، باید بتوانید نوارهای نور LED را در آنجا نصب کنید.

۲-نور های Light Bar

استفاده از Light Bar می‌تواند با اکشن فیگورهای شما سازگار باشد و ممکن است وقتی پشت اکشن فیگورهای شما ایستاده و رو به دیوار پشت آن‌ها یا پشت کتابخانه قرار گیرند، بسیار جذاب به نظر برسد. این می‌تواند نور محیطی جذابی را ایجاد کند.

لایت بار قوی

۳- نورهای Puck Lights

یک گزینه جذاب دیگر برای شما نورهای Puck Lights است. وقتی نورهای Puck Lights را خریداری می‌کنید، احتمالا حدود 6 تا 12 عدد Puck را در اختیار خواهید داشت که می‌توانید آن‌ها را به دلخواهتان دور از نمایش اکشن فیگورهایتان نصب کنید. این می‌تواند در کابینت‌ها، کیس‌ها و قفسه‌ها به خوبی کار کند.

لامپ جادویی puck light

۴- نورهای Pixel Lights

نورهای Pixel Lights معمولا هنگام تزئین برای کریسمس و ایام تعطیلات در کشورهای خارجی استفاده می‌شوند. آن‌ها می‌توانند برای ایجاد انواع "نورپردازی‌ها" استفاده شوند. این نوع نورها مناسب پروژه‌های بزرگ هستند و احتمالا برای افراد جسور و خلاق که از چالش‌ها نمی‌ترسند، مناسب خواهد بود.

نور ثابت ال ای دی پیکسل

5-نورهای Matrix Lights

اگر شما برخی از کارهایی که می‌توان با نورهای پیکسل انجام داد، خوشتان می‌آید، اما نمی‌توانید آنچه که خود از پروژه‌ها انتظار دارید برآورده کند، شاید به جای آن به نورهای ماتریکس فکر کنید.

پنل ماتریس لایت

6- نورهای Curtain Lights

Curtain Lights به معنی نورپردازی پرده به طور مکرر برای همان کاری که به نظر می‌رسد بکار می‌روند . اضافه کردن نورهای رنگارنگ به پرده‌های شما ، اغلب استفاده‌ از نورپردازی پرده را در اطراف پنجره‌ها و مسیرهای پیاده‌روی می‌توان یافت؛ با این حال، این بدان معنا نیست که نمی‌توانید آن‌ها را در نمایش اکشن فیگورهای خود بگنجانید. می‌توانید از Curtain Lights پشت اکشن فیگور خود استفاده کنید اگر پشت قفسه‌ها باز است یا آن‌ها را دور از در ورودی اتاق نمایش خود قرار دهید می توانید از آن ها استفاده کنید.

ریسه هوشمند پرده ای

7- نورهای رشته ای ( نورهای کریسمس) String Lights

نورهای کریسمس برای تزئین درختان کریسمس، حلقه‌ها، پله‌ها و خانه‌تان به طور کلی در طول تعطیلات استفاده می‌شوند. آن‌ها همچنین می‌توانند برای تزئین اکشن فیگور شما در طول سال استفاده شوند.

چراغ‌های رشته‌ای لامپ نورانی

کدام یک از موارد بالا برای شما بهتر عمل خواهد کرد ؟

وجود انواع مختلفی از روش‌ها برای جلوه دادن به کلکسیون اکشن فیگور شما وجود دارد .  می‌توانید از قفسه‌های کتاب، قفسه های شیشه‌ای و قفسه‌های ساخته شده در دیوارها و ... استفاده کنید؛ و در اینجا انواع مختلفی از گزینه‌های نورپردازی LED معرفی و انتخاب شما به این موضوع بستگی دارد که قرار است چه چیزی برای نمایش اکشن فیگورتان استفاده می‌کنید و چه نوع ظاهری قصد دارید به دست آورید، بستگی خواهد داشت.

چرا نورهای LED؟

نورهای LED کمترین مقدار پرتو UV را نسبت به برخی از گزینه‌های نورپردازی دیگر منتشر می‌کنند. پرتوهای UV باعث تغییر رنگ در اکشن فیگورها، فیگورها و بسیاری از اسباب بازی های دیگر هستند.

نتیجه گیری

چگونه می‌توان نورهای LED کلکسیون شما را جذاب‌تر کند؟ گزینه‌های نورپردازی که در بالا ذکر شده، می‌توانند یک اتمسفر بسیار جالب ایجاد کنند که توسط نور محیطی ارائه شده توسط نورهای LED ساخته شده است. نورپردازی همچنین می‌تواند برخی از جزئیات و ویژگی‌های جالب اکشن فیگورهای مجموعه شما را برجسته کند. این باعث می‌شود موارد کمی بیشتر برجسته شوند و به طور کلی برای یک نمایش فوق‌العاده اکشن فیگور مناسب باشند.

همچنین بخوانید
از آنجایی که تعداد انفرادی انواع اکشن فیگورها بسیار زیاد است، امکان ارائه یک پاسخ کامل برای هر فیگور خاص وجود ندارد؛ با این حال، اگر به درستی مراقبت شوند، احتمالاً اکشن فیگورهای شما بیشتر از شما زنده خواهند ماند.
سفارشی‌سازی کامپیوتر برای علاقمندان به کامپیوترها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چراغ‌های LED و استیکرها گزینه‌های مد روز و جالبی برای تزئین کامپیوتر شما به ارمغان می‌آورند. تزئین کامپیوتر خود با یک تم خاص می‌تواند یک ایده جذاب باشد. از جمله می‌توان به Star Wars، Marvel، DC، انیمه و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید کامپیوتر خود را با یک فرانچایز یا سرگرمی خاص تزئین کنید. چه راه بهتری برای انجام این کار وجود دارد به جز نمایش یک اکشن فیگور مربوطه در داخل کیس کامپیوتر ؟
اگر شما طرفدار انیمه هستید و می‌خواهید از شخصیت‌های مورد علاقه‌تان در انیمه یا مانگای مورد علاقه‌تان ، فیگور و اشیای زیبایی داشته باشید، احتمالا با واقعیت سختی روبرو شده‌اید یا در آینده با آن مواجه خواهید شد که فیگورهای انیمه گران تر از فیگورهای عمومی تولید شده توسط شرکت‌هایی مانند هسبرو هستند.
جمع آوری اکشن فیگورها و سایر یادگاری‌های مرتبط با برندها و فرانچایزهای مختلف به یک سرگرمی روزافزون و محبوب بین بزرگسالان تبدیل شده است. برخی از افراد به دلیل لذت بردن دوستانشان از جمع آوری فیگورها و اکشن فیگورها کنجکاو هستند  و حتی خودشان نیز ممکن است تمایل داشته باشند که وارد این عرصه شوند.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha