معرفی بهترین مدل های اسپیکر بلوتوثی

اگر دوست دارید موسیقی ، پادکست و کتاب های صوتی را به صورت بی سیم از دستگاه های تلفن همراه پخش کنید ، قطعا اسپیکری می خواهید که از اتصال بلوتوث پشتیبانی کند . برخلاف اسپیکرهایی که از وای فای پشتیبانی می‌کنند اسپیکرهای بلوتوث برای پخش صدا به اتصال اینترنت متکی نیستند در نتیجه آن‌ها قابل حمل تر هستند و دارای بدنه مقاوم تر در برابر آب هستند .

با این حال پیدا کردن بهترین پخش کننده به سلیقه شما بستگی دارد اسپیکرهای بلوتوث زیادی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی از بین آن ها بهترین مدل اسپیکر قدرتمند را برای خود انتخاب کنید ما بیش از 100 اسپیکر را آزمایش کرده‌ایم  و در ادامه لیستی از بهترین ها را برای شما آماده کرده ایم و پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

اسپیکر بلوتوثی Sonos Move

بهترین اسپیکر بلوتوثی که ما تست کرده‌ایم Sonos Move است به طور کلی دارای پروفایل صدای متعادل و خنثی است که برای گوش دادن به انواع مختلف محتوای صوتی بسیار مناسب است در برنامه Sonos S2 تنظیمات باس و سه صدایی موجود است تا به شما کمک کند صدای آن را مطابق میل خود شخصی سازی کنید . همچنین در صورت اتصال به WIFI قابلیت الکسا و گوگل اسیستنت داخلی را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید از آن برای جفت کردن دو اسپیکر سونوس با هم استفاده کنید تا یک جفت اسپیکر را با هم مورد استفاده قرار دهید یا موسیقی خود را در فضای بیشتری پخش کنید.

Sonos move قیمت

این اسپیکر دارای یک دسته حمل داخلی است بنابراین می‌توانید بدون مشکل خاصی آن را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کنید یا با خود به بیرون ببرید همچنین با یک بار شارژ بیش از 10 ساعت دوام می‌آورد و دارای استاندارد IP56 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است ، بنابراین برای محافظت در برابر تماس مستقیم با آب تا سه دقیقه و گرد و غبار تا دو الی 8 ساعت دوام می آورد و دارای مجوز است .


پیشنهاد بابلو : خرید اسپیکر با بهترین کیفیت و همراه با ضمانت ، فرصت را از دست ندهید!


اگر دوست دارید موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید و به دستیارهای صوتی اهمیتی نمی‌دهید Ultimate Ears HYPERBOOM را در نظر بگیرید .وقتی صدای این اسپیکر را به حداکثر برسانید کیفیت صدا واضح تر و تمیزتر به نظر می‌رسد همچنین عمر باتری آن تقریبا 24 ساعت است بنابراین نیازی به شارژ مکرر آن ندارید.

اسپیکر بلوتوثی Sony SRS-XG300

بهترین اسپیکر بلوتوث میان رده با کیفیتی که ما مورد آزمایش قرار دادیم سونی SRS-XG300 است این اسپیکر بلوتوث قابل حمل نسخه کوچک تر سونی SRS-XG500 است این اسپیکر یک نمایه صدای بومی دارد که ویژگی صدای MEGA BASS آن فعال است که بوم و گرمای بیشتری به ترکیب اضافه می‌کند.

سایر مشخصات این اسپیکر متعادل است و برای گوش دادن به محتوای صوتی مختلف مناسب است گفته می‌شود صداها و سازهای بلندتر گاهی کسل کننده و پوشیده به نظر می‌رسند خوشبختانه به لطف EQ گرافیکی موجود در برنامه همراه آن می‌توانید صدای آن را مطابق میل خود تغییر دهید.

سیستم صوتی حرفه ای سونی

در حالی که می‌تواند ازدستیارهای صوتی تلفن‌های هوشمند پشتیبانی کند ، هیچ دستیار صوتی مانند Sonos Move ندارد . کیفیت صدای آن به اندازه Ultimate Ears HYPERBOOM با حداکثر حجم صدا شفاف نیست و عمر باتری آن به اندازه کافی دوام نمی‌آورد .

این اسپیکر با استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب ساخته شده است به این معنی که در برابر گرد و غبار مقاوم است و تا 30 دقیقه در عمق یک متری آب فرو می رود ، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی آن را با خود بیرون ببرید و حتی اسپیکر SRS-XG300 را کمی خیس کنید.

اسپیکر بلوتوثی Ultimate Ears MEGABOOM 3

در حالی که Ultimate Ears MEGABOOM 3 از اندازه سونی SRS-XG300 بزرگ تر و به اندازه Sonos Move باس قدرتمندی ندارد و کوچک تر است اما همراه داشتن آن را در حین حرکت آسان تر و همچنین مقرون به صرفه تر است این اسپیکر استریو قابل حمل به لطف طراحی 360 درجه خود ، صحنه صوتی وسیعی را ارائه می‌دهد بنابراین می‌توانید صدای خود را واضح از همه زوایا بشنوید مانند زمانی که پشت اسپیکر می‌ایستید.

اسپیکر ue boom 3

اگر دوست دارید صدای اسپیکر خود را کنترل کنید ، یک EQ گرافیکی و تنظیمات از پیش تعیین شده در برنامه همراه آن وجود دارد که می‌توانید از آن برای سفارشی سازی صدای اسپیکر MEGABOOM 3 استفاده کنید . در حالی که آنقدر صدای بلندی ندارد اما با وجود حجم کمی که دارد صدای بسیار تمیز در سطوح بلند صدا منتشر می‌کند .

عمر باتری این اسپیکر زیاد است و دارای استاندارد IP67 می‌باشد یعنی در مقابل گرد و غبار و آب مقاوم است و در عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه دوام می‌آورد تولید کننده این اسپیکر ادعا کرده که می‌توان آن را بر روی آب شناور کرد به این معنی که اگر اهل استخر هستید می‌توانید آهنگ مورد علاقه خود را زیر دوش و استخر گوش کنید . گفته می‌شود که این اسپیکر از دستیارهای صوتی پشتیبانی نمی‌کند.برای مشاهده و خرید هدفون می توانید از فروشگاه بابلو با بهترین کیفیت و قیمت و ضمانت اصالت کالا خرید کنید.

اسپیکر بلوتوثی Ultimate Ears WONDERBOOM 3

Ultimate Ears WONDERBOOM 3 یکی از بهترین اسپیکر‌های بی سیم است و جزو بهترین مدل اسپیکر بلوتوث 2022 به شمار می رود مانند Ultimate Ears MEGABOOM 3 این اسپیکر استریو کوچک به لطف طراحی 360 درجه خود هدایت شگفت انگیزی دارد نمایه صدای پیش فرض آن متعادل است و برای گوش دادن به انواع مختلف صدا از موسیقی پاپ گرفته تا پادکست مناسب است .

آواز ها و سازها در این اسپیکر بسیار واضح به نظر می‌رسند و حالت Outdoor آن زمانی که بیرون هستید صدای واضح تری را پخش می‌کند همان طور که گفته شد مانند بسیاری از اسپیکر‌ها در اندازه خود فاقد باس ضعیف است و اندازه MEGABOOM 3 که بزرگ تر هم است بیس عمیقی ندارد همچنین دارای EQ گرافیکی یا تنظیمات از پیش تنظیم شده برای سفارشی کردن نمایه صدا ، مطابق میل شما نیست.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل آلتیمیت ایرز مدل wonderboom 2

این اسپیکر کوچک قابل حمل دارای یک بند قابل حمل داخلی است که می‌توانید از آن برای اتصال به کوله پشتی خود یا آویزان کردن آن از قلاب استفاده کنید این دستگاه دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و غوطه ور شدن در عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه است .

سازنده این اسپیکر ادعا کرده که می‌توان آن را بر روی آب شناور کرد بنابراین می‌توانید زمانی که در استخر هستید موسیقی مورد علاقه خود را پخش کرده و آن را روی آب شناور کنید.

اسپیکر بلوتوثی Anker Soundcore Flare 2

آیا به دنبال اسپیکری با قیمت مناسب هستید ؟ اسپیکر Anker Soundcore Flare 2 را حتما بررسی کنید بر خلاف Ultimate Ears WONDERBOOM 3 این اسپیکر جزو بهترین مدل اسپیکر بلوتوث کوچک به شمار می‌رود همچنین دارای نورپردازی خاصی بر روی خود می باشد با فعال کردن ویژگی BassUp می‌تواند باس پایین تری تولید کند و به لطف EQ گرافیکی که در برنامه همراه Soundcore آن وجود دارد می‌توانید صدای آن را مطابق میل خود سفارشی کنید .

دارای پروفایل صدای متعادلی است که برای گوش دادن به محتوای صوتی مختلف مناسب است با این حال آنقدر بلند نیست اما نسبت به ابعاد ، صدای بسیار واضح در سطوح بلند تری ارائه می‌دهد. باتری این اسپیکر میزان پخش صدای بالایی ندارد بنابراین باید آن را به دفعات بیشتری شارژ کنید.

خرید اسپیکر anker soundcore 2

این دستگاه دارای استاندارد IPX7 برا مقاومت در برابر آب است که گواهی می‌دهد بتوانید آن را تا یک متر در آب به مدت 30 دقیقه غوطه ور کنید با وجود این که سازنده این اسپیکر آن را به عنوان یک پخش کننده شناور بر روی آب معرفی نکرده اما همچنان می‌تواند یک همراه عالی در استخر برای شما باشد .

زمانی که می‌خواهید صدای خود را در فضاهای بزرگ تر تقویت کنید ، می توانید این اسپیکر را با سایر اسپیکرهای سازگار جفت کنید در حالی که هیچ دستیار صوتی داخلی در آن نیست اما با دستیارهای صوتی در داخل تلفن هوشمند سازگار است اگر به دنبال اسپیکر کوچک تری هستید مدل Anker Soundcore 3 دارای ابعاد کوچک تر و مقرون به صرفه تر نیز با برنامه Soundcore سازگار است به این معنی که به EQ گرافیکی و تنظیمات از پیش تعیین شده آن دسترسی دارید این مدل بیس عمیقی تولید نمی‌کند و میزان صدای آن آنچنان وسیع نیست .

اسپیکر بلوتوثی Anker Soundcore 2

اگر به دنبال اسپیکری ارزان تر هستید Anker Soundcore 2 را در نظر بگیرید از زمان عرضه Anker Soundcore 3 این اسپیکر به گزینه ای عالی تبدیل شده است که عملکرد خوبی را نسبت به محدوده قیمتی خود ارائه می‌دهد در حالی که میزان باس آن به اندازه Soundcore 3 و Anker Soundcore Flare 2 نیست اما همچنان جزو عمیق ترین باس‌هایی است که ما آزمایش کرده ایم و با اسپیکرهای قابل حمل با قیمت مشابه رقابت می‌کند.

Anker soundcore 2 قیمت

در حالی که با برنامه Soundcore سازگار نیست و نمی توانید به EQ گرافیکی و یا تنظیمات تغییرات صدا دسترسی داشته باشید ، محدوده صدای میانی آن متعادل است و به شما این اطمینان را می‌دهد که صدای ساز ها به صورت واضح شنیده شوند این مورد بدان معناست که برای گوش دادن به انواع مختلفی از محتوای صوتی مناسب است . با این حال ، صداها و سازهای بلندتر گاهی اوقات کمی تیره به نظر می‌رسند .


پیشنهاد ما : خرید شارژر فندکی همراه با ضمانت قیمت و اصالت کالا از فروشگاه بابلو.


طراحی کوچک و سبک آن به اندازه Soundcore 3 آن را به طرز باورنکردنی قابل حمل می‌کند ، بنابراین می‌توانید به راحتی آن را در کوله پشتی خود قرار دهید عمر باتری آن 15 ساعت است و بعد از یک بار شارژ می‌توانید مدت زمان طولانی را به گوش دادن به موسیقی بپردازید.

این اسپیکر دارای استاندارد IPX7 برای مقاومت در برابر آب است که گواهی می‌دهد آن را تا یک متر در آب به مدت 30 دقیقه غوطه ور کنید بنابراین لازم نیست نگران خیس شدن آن باشید.

اسپیکر بلوتوثی Denon Home 350

آیا آماده هستید بهترین اسپیکر بلوتوثی برای نگهداری در خانه را بخرید؟ Denon Home 350را با ما مورد بررسی قرار دهید . این اسپیکر خانگی یک نمایه صدای پرحجم ارائه می‌دهد که می‌تواند صدای عمیق ، کوبنده و و بیس پایینی ایجاد کند که مناسب برای طرفداران موسیقی bass-heavy است . دامنه صدای دیگر آن متعادل است بنابراین برای صدای ساز و آواز واضح عمل می‌کند.

پرفروش ترین مدل اسپیکر بلوتوثی

در اپلیکیشن همراه آن تنظیمات باس و تریبل وجود دارد تا صدای آن را به دلخواه شخصی سازی کنید . این اسپیکر هوشمند همچنین از الکسا داخلی که یک دستیار صوتی است پشتیبانی می‌کند می‌توانید الکسا را با صدای خود فعال کنید و زمانی که دیگر نمی‌خواهید اسپیکر به شما گوش دهد آن را بی صدا کنید زمانی که از اسپیکر دور هستید و در اتاق های پر سرو صداتر هستید دستورات شما را ثبت می‌کند.

می‌توانید اسپیکر را به نوار صوتی سازگار Denon وصل کنید تا تنظیمات سینمای خانگی خود را ارتقا دهید با این حال این اسپیکر بزرگ و سنگین به گونه ای طراحی نشده است که مانند Sonos Move قابل حمل باشد زیرا برای کار کردن باید آن را به برق مستقیم وصل کنید.

اسپیکر بلوتوثی JBL PartyBox 310

بهترین مدل اسپیکر بلوتوثی JBL که ما آزمایش کرده ایم و برای مهمانی‌ها هم بسیار مناسب می‌باشد JBL PartyBox 310 است این اسپیکر بزرگ با باتری کار می‌کند، دسته های تلسکوپی دارد و دارای چرخ های داخلی برای کمک به حمل و نقل می‌باشد این نوع اسپیکر می‌تواند صدای فوق العاده ای داشته باشد بنابراین برای یک فضای شلوغ بسیار عالی و مناسب است .

هنگامی که آن را به برق وصل می‌کنید حتی صدای بلندتری هم پخش می‌کند با قابلیت Bass Boost که که روی 1 تنظیم شده و به صورت افقی قرار گرفته است دارای نمایه صدای بومی مناسب برای محتوای صوتی مختلف است با استفاده از EQ گرافیکی در برنامه همراه آن می‌توانید صدای آن را به دلخواه شخصی سازی کنید .

بهترین مدل اسپیکر بلوتوثی JBL

باتری آن با یک بار شارژ بیش از 17 ساعت دوام می‌آورد که برای مهمانی های طولانی بسیار عالی است ، اگر چه بسته به میزان بلندی صدا و عادات صدای شما می‌تواند متفاوت باشد می توانید نورپردازی RGB آن را در برنامه JBL شخصی سازی کنید. درون بسته این اسپیکر یک پورت 12 ولت DC ارائه می‌شود که می‌توانید آن را برای شارژ اسپیکر حتی در خودرو (فندکی ماشین) مورد استفاده قرار دهید .

همچنین برروی آن ورودی های میکروفون (گیتار)نیز وجود دارد که هر کدام دارای دکمه های تنظیم صدا هستند و برنامه PartyBox دارای ویژگی های DJ و کارائوکه است . اگر به دنبال اسپیکرمهمانی مقرون به صرفه هستید ، ION Pathfinder 280 را هم می‌توانید مورد بررسی قرار دهید . متاسفانه این اسپیکر به اندازه لازم به طور کامل بیس عمیقی تولید نمی‌کندو دارای ورودی میکروفون (گیتار) نیست گفته می‌شود این اسپیکر کوچک تر و قابل حمل تر است .

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل  2305 TS

اگر به دنبال اسپیکری قابل حمل هستید که صدای فوق العاده خوبی هم ارائه دهد و در ایران بتوان آن را با گارانتی شرکتی تهیه کرد به طوری که یک سال خیالتان از بابت کیفیت آن محصول راحت باشد قطعا اسپیکر TSCO TS2305 یکی از این نمونه‌ها است البته در این اسپیکر به دلیل ایرانی بودن ما شاهد دستیار صوتی خاصی نیستیم اما باس فوق العاده ، صدای بی نظیر و قیمتی متعادل باعث شده که جزو بهترین مدل اسپیکر قدرتمند درلیست ما قرار بگیرد .

بهترین مدل اسپیکر بلوتوثی تسکو

شما می‌توانید از طریق دستگیره تعبیه شده آن را براحتی حمل کنید و بدلیل بزرگی خاصی که دارد در جمع ها و مهمانی های دوستانه مورد استفاده قرار دهید میزان ظرفیت باتری آن 7500 میلی آمپر ساعت است و بسته به میزان صدایی که بلند می‌کنید می توانید از طریق بلوتوث و یا به صورت باسیم از طریق AUX موزیک مورد علاقه خود را با صاف ترین صدای ممکن پخش کنید متاسفانه میزان زمان پخش اسپیکر 2305 آنچنان بالا نیست و حدود 4 ساعت توسط مخاطبان گزارش شده است به همین دلیل نمی‌توان در ساعت‌های طولانی آن را مورد استفاده قرار داد .

به لطف بلوتوث ورژن 5.0 این محصول ما شاهد پایداری بسیار خوبی در اتصال آن هستیم و قطعی به سختی رخ خواهد داد اما وزن 2 کیلوگرمی آن ممکن است در مدت زمان طولانی مخصوصا اگر قصد داشته باشید آن را به مدت طولانی حمل کنید سختی خاصی برایتان رقم خواهد زد .

حرف آخر

مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم در حال حاضر بهترین اسپیکرهای بلوتوث هستند که اکثر مردم با توجه به نیازشان می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند ما قیمت ، بازخورد خریداران و در دسترس بودن را نظر گرفتیم و به شما بهترین مدل اسپیکر بلوتوث کوچک ، بهترین مدل اسپیکر بلوتوثی JBL ، بهترین مدل اسپیکر بلوتوثی تسکو و بهترین مدل اسپیکر بلوتوثی بزرگ را معرفی کردیم تا بتوایند بهترین را در بین آن‌ها انتخاب کنید .

فراموش نکنید و مراقب باشید که گرفتار جزئیات نشوید هیچ اسپیکر کاملی وجود ندارد سلیقه شخصی ، ترجیحات و عادات شما است که در انتخاب شما اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

همچنین بخوانید
اسپیکرهای بلوتوثی راه بسیار مناسبی برای گوش دادن به موزیک هستند موسیقی به طور فزاینده ای در گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه هایی که از بلوتوث استفاده می‌کنند دیده می‌شود با استفاده از اسپیکر بلوتوث می‌توان از این دستگاه های کوچک قابل حمل با صدای مناسب و بدون استفاده از هدفون به موسیقی گوش داد .
از علاقه مندان به صدا گرفته تا شنوندگان معمولی ، همه به یک پخش کننده صدای عالی در زندگی خود نیاز دارند یک اسپیکر می‌تواند یک تجربه موسیقی بسیار مناسب را برای هر شخصی ایجاد کند ، در میان اقیانوسی از اسپیکر‌ها ، ما قرار است بهترین مارک های اسپیکر را به شما معرفی کنیم تا متوجه شوید که دقیقا کدام یک از آن‌ها می توانند نیاز شما را برطرف کنند.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha