چگونه یک هولدر موبایل برای ماشین پیدا کنیم ؟

بدیهی است که استفاده از تلفن های هوشمند هنگام رانندگی ، چه برای صحبت کردن ، پخش موسیقی و.. زمانی که به یک پایه مناسب وصل شده باشد ، ایمن تر است . چیزی که دید را مسدود نمی‌کند ، اما شما را هم مجبور نمی‌کند که برای مدت طولانی چشمان خود را از جاده بردارید .

هولدر بهترین وسیله ای است که به شما امکان می‌دهد بدون دردسر گوشی خود را شارژ و برنامه های موجود در صفحه نمایش را انتخاب کنید . با در نظر گرفتن میزان زمانی که در خودرو می گذارنید و ایمنی راننده و سرنشینان ، شایسته است این موضوع را به طور کامل در نظر بگیرید و برای راه حل های گاه موقتی کمی هزینه نکنید .

چرا به پایه نگهدارنده موبایل در ماشین نیاز دارم؟

اول از همه این سوال را از خود بپرسید آیا به پایه نگهدارنده موبایل ماشین نیاز دارید ؟ اگر بیش از نیم ساعت در روز را در ماشین سپری می‌کنید ، قطعا بله . قرار دادن گوشی در نگهدارنده بسیار ایمن تر از نگه داشتن آن در دست هنگام رانندگی یا نگاه کردن به تلفنی است که روی قفسه در نزدیکی دنده یا صندلی سرنشین قرار دارد .

هولدر موبایل چیست؟

حتی اگر سرعت هم نداشته باشید ، وقتی چشمانتان را از جاده بر می‌دارید ، ماشین در آن چند ثانیه ده ها متر را طی می‌کند . از این رو وسوسه خطرناک ، نگاه کردن به صفحه نمایش هنگام رانندگی ، چنین راه حلی را رد می‌کند و از آنجایی که بیشتر گوشی های هوشمند هزینه زیادی دارند ، قطعا نمی‌خواهید هر زمان که ترمز می‌کنید ، گوشی شما روی زمین بیفتد ، اینطور نیست ؟

صرف از اینکه چه چیزی را انتخاب می‌کنید ، پس از چند روز ، قرار دادن گوشی در نگهدارنده به یک عادت تبدیل می‌شود . مگر این که سعی کنید سرمایه خودتان را نگه دارید و با خرید نگهدارنده موبایل ماشین از آن استفاده نکنید .

روش و محل اتصال پایه نگهدارنده موبایل در ماشین

این بخش یکی از مهم ترین معیارها برای انتخاب پایه تلفن ماشین است ( هم از نظر فنی ، هم از نظر عملکرد ) مکانی که نگهدارنده را در خودرو وصل می‌کنید برای ایمنی بسیار مهم است . قطعا شما دوست ندارید جلوی دیدتان را بگیرید و همچنین نمی‌خواهید چشمان خود را از جاده دور کنید . برای عملکرد مناسب ، بهتر است تعیین کنید چه زمانی قرار است گوشی خود را در نگهدارنده وصل کنید و حتی باید بعد از آن هم بر عملکرد تلفن همراه خود در حین رانندگی مطمئن شوید . نحوه و محل اتصال پایه نگهدارنده موبایل برای پایداری تلفن هوشمند شما به خصوص در جاده های ناهموار بسیار تاثیر گذار است .

بهترین هولدر موبایل برای ماشین

راه حل های زیادی وجود دارد ، اما موارد زیرجزو مهم ترین ها هستند :

  • نگهدارنده باید در یک مکان مرکزی در ماشین وصل شود .
  • باید در دسترس راننده باشد .
  • باید در بسیاری از نقاط خودرو و به راحتی وصل شود ، اما مهم تر از آن باید با مدل تلفنی که استفاده می‌کنید مطابقت داشته باشد .

پایه نگهدارنده موبایل شیشه ای

هولدرهای نصب شده بر روی شیشه جلوی خودرو ، علاوه بر مزیت بارزی که ارائه می دهد ،سه ایراد عمده هم نیز دارند . اول از همه ، آن ها کم و بیش دید راننده را محدود می‌کنند . این موضوع به قدری جدی است که برخی کشورها و ایالت ها استفاده از این نوع دارندگان را ممنوع کرده اند .

پایه نگهدارنده موبایل برای کلاس

 علاوه بر این در بسیاری از خودروها شیشه جلو نسبتا دور از دسترس راننده قرار دارد ، به این معنی که راننده باید هر بار که گوشی را در نگهدارنده قرار می‌دهد به جلو خم شود و در بالای داشبورد قرار گیرند . وقتی روی یک صندلی راحت می‌نشینید ، این موضوع می تواند خطرناک تر هم شود .

علاوه بر این موضوعات هولدر حبابی مکنده به راحتی جدا می‌شوند و لاستیک ساخته شده به مرور زمان تحت تاثیر نور خورشید قرار گرفته و جدا می‌شود .

پایه نگهدارنده موبایل دریچه ای

پایه نگهدارنده نصب شده روی دریچه کولر در خودرو معمولا بیشترین فرصت ها را برای قرار گیری بهینه و کاربردی نسبت به دید راننده ارائه می‌دهند ، در حالی که دید را محدود نمی‌کنند . دلیل این موضوع طراحان خودرویی است که دسترسی به دریچه ها را برای تنظیم آسان آن ها فراهم می‌کنند .

هولدر موبایل دریچه کولر

نقطه ضعف این گونه پایه نگهدارنده ها ممکن است اندازه و چیدمان متقاوت دریچه های کولر در مدل های مختلف ماشین باشد . علاوه بر این ، مدل های ارزان تر این نوع پایه های نگهدارنده به گونه ای است که برای قرار دادن گوشی بر روی آن باید از دو دست خود استفاده کنید . آن ها همچنین تمایل بسیار بدی به شکستن منافذ دریچه های کولر دارند . با این حال ، این مشکلات مربوط به پایه های نگهدارنده گران قیمت تر و با کیفیت تر صدق نمی‌کند .

اندازه کوچک این هولدر ها و سادگی نصب آن ها در خودرو برای کاربرانی که به طور مکرر ماشین خود را را عوض می‌کنند بسیار ارزشمند است . به طور معمول ، جابه جایی هولدر از یک ماشین به ماشین دیگر به آسانی جابه جایی خود گوشی است .


پیشنهاد بابلو : خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت با بهترین قیمت و کیفیت ! 


پایه نگهدارنده موبایل داشبوردی

این مدل دارای مزایا و معایبی مشابه روشی است که وقتی نگهدارنده به شیشه جلو چسبیده است ( به استثنای یک مورد ) می تواند به داشبورد آسیب برساند . از آنجایی که هیچ استاندارد واحدی برای مواد مورد استفاده برای پوشش داشبورد وجود ندارد و به دلیل این که نگهدارنده های  داشبوردی به غیر از مکنده ، مجهز به موارد چسبنده هستند ، می‌تواند به راحتی بالای داشبورد را لکه دار کند .

بهترین پایه نگهدارنده موبایل داشبوردی

مخصوصا زمانی که قرار است ماشین خود را چند روز زیر آفتاب بگذارید و چسبی که از نظر تئوری نباید هیچ اثری از خود باقی بگذارد اما بر روی داشبورد می چسبد علاوه بر این قسمت چسب را می‌توان یک بار مورد استفاده قرار داد و پس از برداشتن آن ، به خوبی کار نمی‌کند و دوباره در یک مکان جدید استفاده می‌شود .

شارژ کردن گوشی موبایل

با وجود قابلیت های قدرتمند تلفن های هوشمند جدید ، همه آن ها معمولا یک نقطه ضعف دارند . استفاده از GPS یا بلوتوث ، باتری گوشی شما را در یک چشم به هم زدن تمام می‌کند . موضوع شارژ آسان یکی دیگر از معیارهای انتخاب پایه نگهدارنده موبایل خودرو است که باید به آن توجه کنید .

پایه نگهدارنده شارژر موبایل مدل

نگهدارنده هایی که دوشاخه شارژ گوشی را می‌پوشانند نمی‌توانند مورد مناسبی باشند . به نوبه خود ، کسانی که به کابل دائمی متصل نیستند می‌توانند به همان اندازه دردسر ساز باشند . هر بار که کابل شارژر نیاز به اتصال دارد ، وقت گیر است و این موضوع در دراز مدت می‌تواند آزار دهنده باشد .

در طول روز چندین بار پشت فرمان می‌نشینیم ، هر بار که وارد ماشین می‌شوید باید گوشی را در نگهدارنده قرار دهید و به دنبال کابل در ماشین خود بگردید و سپس آن را به گوشی موبایل متصل کنید . بنابراین ، یک جایگزین خوب راه حل مناسبی مانند هولدرهای سیم وصل است چرا که این نگهدارنده ها یک کابل متصل به خود دارند .

عملیات یک دست

هر کسی که فرصتی برای امتحان کردن چندین مدل از پایه نگهدارنده داشته باشد ، می‌داند که آن هایی که نیاز به استفاده از هر دو دست را دارند ، شرایط مطلوب و راحتی نخواهند داشت . معمولا بعد از چندین بار خم شدن ناخوشایند ، به خصوص زمانی که لباس های زمستانی گرم تری می‌پوشید ، متوجه می‌شوید که نگه داشتن گوشی در جیب در مسیرهای کوتاه تر بهتر و استفاده از پایه های نگهدارنده در مسیرهای طولانی تر ایده ال تر خواهد بود .

نگهدارنده شارژ باتری

گاهی اوقات بهتر است که این کار را خودتان آزمایش کنید . بسیاری از تولید کنندگان اعلام می‌کنند که محصولات آن ها دارای سیستم‌های نوآورانه ای هستند که امکان نصب و جدا کردن تلفن هوشمند را تنها با یک دست فراهم می‌کند ، اما معمولا این پایه ها آزمایش عملی را پشت سر نمی‌گذارند .

بسیاری از اختراعات مبتنی بر فنر یا گیره است که سازندگان معتقدند همه انواع تلفن ها را در خود جای می‌دهند اما در عمل این گونه نیست . حتی اگر نصب آن ها یک کار معمولی باشد ، اما قرار دادن آن ها در داخل نگهدارنده چالش زا خواهد بود .

پایداری پایه نگهدارنده موبایل ماشین

ثبات گوشی در پایه برای بسیاری از کاربران یک عامل بسیار مهم است . در عمل کافی است به یک مسیر پر دست اندازتر از جاده برخورد کنید تا مشخص شود که آیا توان نگه داشتن گوشی شما را دارا است یا خیر . بهتر است پایه نگهدارنده موبایلی خریداری کنید که از یک برند معتبر باشد .

بهترین هولدر موبایل


بیشتر بخوانید : نحوه عملکرد باتری گوشی چگونه است ؟


سازگاری با مدل های مختلف

بسیاری از کاربران به این اعتقاد دارند که بهتر است از یک برند محبوب برای خرید پایه نگهدارنده موبایل استفاده کنند و آن را یک معیار مهم ، برای انتخاب می‌بینند . این امر به ویژه برای خودروهایی که توسط چندین راننده ( ماشین های شرکتی یا خانوادگی ) استفاده می‌شود مهم خواهد بود . دارندگان تلفن همراه با قاب های غیر استاندارد ، نگهدارنده های موبایل با برندهای معتبرتر را ستایش می‌کنند .

سازگاری با مدل های مختلف هولدر موبایل

نگهدارنده های غیر استاندارد دارای معایب زیادی هم هستند ، مانند مشکلات در شارژ ، عدم تطابق پذیری با مدل های مختلف تلفن همراه و... .تطبیق پذیری به معنای پیچیدگی مکانیکی است زیرا گیره باید با اندازه های مختلف سازگار شود .

سرعت شارژ

تایید شدن این معیار دشوار است اما می‌توانید از آن عبور کنید . در بیشتر نگهدارنده ها وجود بخشی برای شارژ کردن به آن محصول بستگی دارد و نه به نوع ماشین شما ، یک موضوع بسیار مهم شارژر های بی سیم هستند . این مورد یک فناوری جدید اما چشمگیر است . کافیست گوشی را بر روی نگهدارنده قرار دهید تا به صورت خودکار شارژ شود .

با این حال در حال حاضر سرعت شارژ بی سیم شرایط بسیار خوبی را در اختیارتان می‌گذارد. بعضی اوقات زمانی که با تلفن همراهتان زیاد کار می‌کنید ، انرژی زیادی مصرف می‌کند . در نتیجه اگر از GPS در زمان مسافرت به صورت مستمر استفاده کنید ظرفیت باتری شما را به سرعت تخلیه خواهد کرد.

یکی از مواردی که حتما باید به آن توجه کنید هولدرهای مگنتی می‌باشند که از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند ، این هولدرهای مگنتی در فرایند شارژ گوشی دخالت می‌کنند ، سرعت آن را کاهش می دهند و یا حتی غیر ممکن می‌کنند . در مجموع شارژ بی سیم گزینه خوبی برای استفاده در خانه است .

بنابراین ، در زمان حال ، سودمندترین گزینه ، شارژرهای سیمی است . ممکن است با پیشرفت تکنولوژی با توسعه فناوری شارژ بی سیم ، این موضوع تغییر کند .

ظاهر و مواد به کار رفته در ساخت پایه نگهدارنده موبایل ماشین

متریال بی کیفیت مانند پلاستیک و لاستیک های بی کیفیت کاربران را می‌ترساند . به خصوص در خودروهایی که گران قیمت و ظریف هستند . تضاد بین مواد زیبای به کار رفته در داخل و پایه نگهدارنده موبایل ماشین ارزان قیمت بسیار مشهود است . ظاهر نگهدارنده گوشی و کیفیت موادی که از آن ساخته شده است به اندازه قابلیت این نگهدارنده ها ، مهم نیستند .

ساختار پایه نگهدارنده موبایل

پایه نگهدارنده موبایل در ماشین یکی از آن ابزارهایی است که فقط ظاهرا می‌توانید در خرید آن صرفه جویی کنید اما ایمنی ، امنیت ، عملکرد به اندازه انتخاب خود گوشی مهم هستند .


خرید شارژر فندکی ارزان قیمت با گارانتی و بهترین قیمت ها از بابلو ، همین حالا اقدام کنید!


نتیجه گیری

انتخاب بهترین هولدر موبایل برای ماشین در کنار سادگی انتخاب ، ویژگی‌های خاصی را برای شما در پی خواهد داشت و عدم توجه به آن ها می‌تواند سرمایه شما را از بین ببرد . اما ما در این مقاله به طور کامل بهترین هولدر موجود برای خودرو با راهنمای کامل را شرح دادیم تا بتوانید بدون مشکل خاصی خرید خود را نهایی کنید .

می توانید یک پایه نگهدارنده حبابی برای شیشه بخرید یا یک هولدر دریچه ای تا روی دریچه کولر ماشین آن را نصب کنید و یا حتی می توانید یک پایه نگهدارنده داشبوردی خریداری کنید اما حتما باید به کیفیت ، اندازه و حتی برندی که خریداری می‌کنید توجه شود و در نهایت با دانش بیشتر در زمینه ویژگی های آن هولدر بهترین را انتخاب کنید .

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید .

همچنین بخوانید
از آنجایی که تعداد انفرادی انواع اکشن فیگورها بسیار زیاد است، امکان ارائه یک پاسخ کامل برای هر فیگور خاص وجود ندارد؛ با این حال، اگر به درستی مراقبت شوند، احتمالاً اکشن فیگورهای شما بیشتر از شما زنده خواهند ماند.
سفارشی‌سازی کامپیوتر برای علاقمندان به کامپیوترها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چراغ‌های LED و استیکرها گزینه‌های مد روز و جالبی برای تزئین کامپیوتر شما به ارمغان می‌آورند. تزئین کامپیوتر خود با یک تم خاص می‌تواند یک ایده جذاب باشد. از جمله می‌توان به Star Wars، Marvel، DC، انیمه و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید کامپیوتر خود را با یک فرانچایز یا سرگرمی خاص تزئین کنید. چه راه بهتری برای انجام این کار وجود دارد به جز نمایش یک اکشن فیگور مربوطه در داخل کیس کامپیوتر ؟
اگر شما طرفدار انیمه هستید و می‌خواهید از شخصیت‌های مورد علاقه‌تان در انیمه یا مانگای مورد علاقه‌تان ، فیگور و اشیای زیبایی داشته باشید، احتمالا با واقعیت سختی روبرو شده‌اید یا در آینده با آن مواجه خواهید شد که فیگورهای انیمه گران تر از فیگورهای عمومی تولید شده توسط شرکت‌هایی مانند هسبرو هستند.
به نمایش گذاشتن فیگورها و اکشن فیگورها  یک فعالیت بسیار لذت بخش است، زیرا این امکان را به شما می دهد که تمامی فیگورهایی که در طول سفر جمع آوری کرده اید را به نمایش بگذارید. اما چگونه می‌توانید نمایشگاه فیگور خود را جذاب‌تر کنید؟ برخی از افراد از پس زمینه‌های حماسی، استندهای نمایشی چند سطحی و لوازم مختلف دیگر استفاده می‌کنند؛ اما احتمالا یکی از جالب‌ترین نکاتی که می‌توانید برای تزئین کلکسیون فیگورخود استفاده کنید، نورپردازی های LED است.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha