راهنمای انتخاب بهترین شارژر فندکی همراه با معایب فندکی ماشین

بیشتر دستگاه‌هایی که از کابل USB برای شارژ استفاده می‌کنند، قابلیت شارژ از طریق سوکت USB را دارند. با این حال، در برخی موارد، وسایل نقلیه ممکن است به اتصالات USB مجهز نباشند و یا شارژر USB در حین حرکت وسیله نقلیه قابل استفاده نباشد. در این صورت، یک شارژر USB که از سوکت برق فندکی خودرو برای شارژ استفاده می‌کند، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. برای خرید بهترین شارژر فندکی خودرو، باید به جزئیات مانند قدرت خروجی و سازگاری با دستگاه‌های مختلف توجه کنید.

در ادامه ما جزپیات کاملی در رابطه با شارژرهای فندکی ارايه خواهیم داد که به کمک آن ها بتوانید بهترین شارژر فندکی را خریداری کنید . همچنین معایبی که امکان دارد شما را از خرید شارژر فندکی دور کند ارايه خواهیم داد پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید .

شارژر فندکی ماشین چیست ؟

شارژر فندکی خودرو، یک آداپتور کوچک است که به درگاه فندکی یا لوازم جانبی خودرو متصل می‌شود و یک یا چند خروجی USB را برای شارژ فراهم می‌کند. این شارژر، ولتاژ 12 ولت درگاه فندکی را به ولتاژ 5 ولت لازم برای شارژ دستگاه‌های USB تبدیل می‌کند. همچنین، برای محافظت از دستگاه‌های متصل به پورت USB در برابر جهش‌های برق خودرو، باید از شارژرهای با قابلیت کنترل جریان استفاده کرد.

فندک ماشین چگونه کار میکند

شارژر فندکی خودرو، برای شارژ دستگاه‌های مختلف از جمله تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، پاوربانک‌ها و حتی دوربین‌ها مناسب است. با این حال، باید به یاد داشت که درگاه فندکی تنها زمانی فعال است که موتور خودرو روشن است. برخی از شارژرهای فندکی خودرو، علاوه بر شارژ دستگاه‌های USB، به عنوان هاب اتصال عمل می‌کنند و به پخش کننده‌های موسیقی مانند تلفن همراه وصل شده و سیگنال FM را برای دریافت توسط رادیو ماشین پخش می‌کنند. همچنین، برخی از آن‌ها امکان برقراری تماس‌های تلفنی بدون هندزفری را فراهم می‌کنند.

شارژر فندکی خودرو، برای استفاده در سفرهای طولانی و همچنین برای استفاده از نقشه‌های GPS مانند Waze بسیار مفید است. همچنین، برای نگهداری باتری تبلت‌ها و دستگاه‌های دیگر در سفر، می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

در زمان خرید شارژر فندکی به چه چیزی نگاه کنیم ؟

هنگام خرید شارژر فندکی، باید به چند نکته توجه کنید تا بهترین شارژر فندکی برای اهداف خود را پیدا کنید در ادامه نکاتی را به شما خواهیم گفت که می توانید به کمک آن بهترین شارژر فندکی ماشین را خریداری کنید .

نحوه استفاده از شارژر فندکی


پیشنهاد بابلو : ارزان ترین لوازم جانبی موبایل با بهترین کیفیت و همراه با ضمانت اصالت !


توجه به تعداد دستگاه‌ها

در صورتی که قصد دارید چند دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید، باید در نظر داشته باشید که سوکت‌های شارژر فندکی خودرو چند خروجی دارند. در اکثر موارد، دو خروجی کافی است، اما در صورت نیاز، شارژرهای فندکی خودرو به چهار خروجی نیز وجود دارند.

محل قرارگیری سوکت‌ها

سوکت‌های شارژر فندکی خودرو معمولاً در نزدیکی دسته دنده یا سایر کنترل‌های خودرو قرار می‌گیرند. بنابراین، باید مراقب باشید که فضای زیادی در این قسمت وجود داشته باشد. همچنین، در برخی خودروها، درگاه‌های برق در پشت راننده، صندلی‌های عقب و غیره وجود دارد که می‌توانید از آنها برای شارژ دستگاه‌های خود استفاده کنید.

استفاده در سفرهای طولانی

برای مشغول نگه‌داشتن کودکان در سفرهای طولانی، شارژر فندکی خودرو با چهار پورت می‌تواند مفیدتر باشد.

توجه به اندازه

اندازه شارژر فندکی خودرو نیز باید در نظر گرفته شود. در صورتی که فندک / برق 12 ولت نزدیک به هر یک از کنترل‌های درایور قرار دارد، اندازه شارژر می‌تواند مهم باشد. بنابراین، باید بررسی کنید که هر شارژر فندکی مانع هیچ چیزی نشود و همچنین می‌توان سرنخ‌ها را از کنترل‌های خودرو دور کرد.

تعداد خروجی و اندازه دستگاه

بعضی از شارژرهای فندکی خودرو با خروجی و عملکرد بهتر، باید بزرگتر و اغلب بلندتر باشند. بنابراین، باید بررسی کنید که هر دستگاهی را می‌توان به راحتی جا داد. بهتر است از شارژرهایی با اندازه و تعداد خروجی‌های مناسب استفاده کنید.

خروجی برق

شارژرهای فندکی خودرو ممکن است خروجی های مختلفی داشته باشند. برای اطمینان از اینکه شارژر خودرو به اندازه کافی برق را به دستگاه شما می‌دهد، بهتر است جزئیات خروجی آن را بررسی کنید. بیشتر شارژرهای خودرو 2.1 یا 2.4 آمپر خروجی دارند، اما بسته به نوع دستگاه شما، باید مطمئن شوید که خروجی آن کافی است.

با توجه به اینکه تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های جدیدتر با باتری‌های بزرگ‌تری عرضه می‌شوند، بهتر است قبل از خرید یک شارژر فندکی خودرو، جزئیات شارژر دیواری ارائه شده با دستگاه خود را بررسی کنید و سپس مطمئن شوید که خروجی شارژر  فندکی خودرو حداقل با یکی از سوکت‌های دستگاه شما سازگار است. یک خروجی معمولی 2.4 آمپر در اکثر موارد کافی است، اما بهتر است همیشه جزئیات را بررسی کنید.


بیشتر بخوانید : تشخیص شارژر و کابل شارژ اورجینال و فیک


به علاوه، استفاده مداوم از GPS و برنامه‌های دستورالعمل رانندگی، باتری را سریعتر تخلیه می‌کند. در نتیجه، داشتن یک شارژر فندکی خودرو با خروجی مناسب، بسیار مهم است. در نظر داشته باشید که اغلب ، شارژرهای فندکی خودرو تنها در تعداد محدودی از سوکت‌های خود خروجی بالایی دارند، بنابراین بهتر است قبل از خرید، جزئیات را بررسی کنید.

شارژ سریع

اکثر گوشی‌های هوشمند جدید ، از نوعی شارژ سریع استفاده می‌کنند. استانداردهای شارژ سریع Qualcomm Quick Charge، در Samsung و Apple PD یافت می‌شوند. این استانداردها شارژ بسیار سریع‌تری را امکان‌پذیر می‌سازند، در حالی که عملکرد طولانی‌مدت باتری دستگاه را کاهش نمی‌دهند.

باید توجه داشت که استفاده از شارژ سریع ممکن است باعث گرم شدن دستگاه و در نتیجه کاهش عمر باتری شود. بنابراین، بهتر است فقط در صورت نیاز، از این قابلیت استفاده کنید.از آنجایی که استاندارد شارژ سریع کوالکام در انواع گوشی های هوشمند استفاده می‌شود، برخی از شارژرهای فندکی خودرو هم این استاندارد را پشتیبانی می‌کنند. در صورت تمایل به استفاده از شارژ سریع، بهتر است قبل از خرید شارژر فندکی خودرو، بررسی کنید که گوشی شما از کدام استاندارد پشتیبانی می‌کند.

کیفیت: ارزش هزینه بیشتر را دارد

اصطلاح کیفیت ممکن است برای بسیاری از ما مبهم و ارزیابی آن بسیار دشوار باشد. اما مارک‌های محبوب و با رتبه بندی خوب، بهترین کار را انجام می‌دهند. هرچند هزینه ، تنها شاخص کاملی برای کیفیت نیست، اما بعید به نظر می‌رسد که نمونه‌های ارزان قیمت تمام تست‌های پیشرفته را پشت سر گذاشته باشند.

برندهای بهتر ، نامی برای محافظت دارند، به طوری که مطمئن خواهند شد محصولات تولیدی آنها قابل اعتماد و مطابق با استانداردهای صحیح و جهانی هستند. به هر حال، آیا به گوشی هوشمند خود و به دستگاه شارژر فندکی اتومبیلی که فقط چند ریال / دلار / پوند / یورو قیمت دارد، اعتماد دارید؟

بهتر است برای آرامش خاطر و کیفیت بهتر، کمی بیشتر هزینه کنید. چرا که ارزش آن را دارد.شارژرهای  فندکی ارزان قیمت خودرو، کیفیت معمولی دارند و احتمالاً برخی از محافظ هایی را که مدل‌های دیگر برای کنترل نوسانات ولتاژ در اطراف برق خودرو یا برای رسیدگی به مشکلات گرمای بیش از حد ارائه می‌دهند، به خطر می‌اندازند. بنابراین، بهتر است از خرید آنها خودداری کنید.

با توجه به اینکه شارژرهای با کیفیت تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را در شارژ دستگاه‌های شما داشته باشند، بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید و از محصولات با کیفیت و قابل اعتماد استفاده کنید.


خرید کابل فست شارژ مناسب برای تمامی تلفن های هوشمند و همراه با گارانتی ویژه فروشگاه بابلو !


معایب شارژر فندکی

معایب شارژر فندکی

توضیحات

شارژ فندکی آهسته

این شارژرها معمولاً برق کمتری به دستگاه شما می دهند و ممکن است کندتر از شارژر کابلی معمولی شارژ کنند

گرما

شارژ بی‌سیم می‌تواند گرمای بیشتری نسبت به شارژ کابلی معمولی ایجاد کند، که می‌تواند باعث داغ شدن بیش از حد گوشی شما و کاهش عمر باتری آن در طول زمان شود

هزینه

شارژرهای بی‌سیم خودرو ممکن است گران‌تر از شارژرهای کابلی معمولی باشند و برای استفاده از آن‌ها در ماشین خود نیاز به خرید یک پایه یا آداپتور مخصوص داشته باشید

سازگاری

همه دستگاه ها با شارژ بی سیم سازگار نیستند و حتی اگر دستگاه شما سازگار باشد، ممکن است با همه شارژرهای بی سیم خودرو کار نکند

به طور کلی، شارژرهای بی سیم خودرو مزایای خود را دارند، اما ممکن است برای همه کاربران مناسب نباشند، به خصوص کسانی که سرعت شارژ سریع را بر راحتی ترجیح می‌دهند.

معایب شارژر فندکی برای گوشی

نتیجه گیری

اگر به دنبال خرید شارژر فندکی هستید، بهتر است از موارد بسیار ارزان خودداری کنید و یکی را انتخاب کنید که به طور کلی عملکرد و قابلیت مناسبی دارد. اگرچه اکثر شارژرهای با قیمت مناسب قابل اعتماد هستند و عملکرد عالی را ارائه می‌دهند، اما انتخاب محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای صحیح، بهترین گزینه است.

بعلاوه، اگر به عملکردهای اضافی نیاز دارید، بررسی کنید که عملکرد دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارید. برای مثال، برخی از شارژرهای فندکی قابلیت‌هایی مانند شارژ سریع، شارژ بی‌سیم و یا پورت‌های USB اضافی را دارا هستند.به همین دلیل، نکاتی مانند دسترسی، قابلیت اطمینان احتمالی، کابل های داخلی و ولتاژ خروجی را در نظر داشته باشید و بهتر است همه آن ها کیفیت خوبی داشته باشند. در نهایت، بهتر است برای خرید شارژر فندکی، از فروشگاه‌های معتبر استفاده کنید تا از محصولات با کیفیت و قابل اعتماد بهره‌مند شوید.

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید .

همچنین بخوانید
از آنجایی که تعداد انفرادی انواع اکشن فیگورها بسیار زیاد است، امکان ارائه یک پاسخ کامل برای هر فیگور خاص وجود ندارد؛ با این حال، اگر به درستی مراقبت شوند، احتمالاً اکشن فیگورهای شما بیشتر از شما زنده خواهند ماند.
سفارشی‌سازی کامپیوتر برای علاقمندان به کامپیوترها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چراغ‌های LED و استیکرها گزینه‌های مد روز و جالبی برای تزئین کامپیوتر شما به ارمغان می‌آورند. تزئین کامپیوتر خود با یک تم خاص می‌تواند یک ایده جذاب باشد. از جمله می‌توان به Star Wars، Marvel، DC، انیمه و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید کامپیوتر خود را با یک فرانچایز یا سرگرمی خاص تزئین کنید. چه راه بهتری برای انجام این کار وجود دارد به جز نمایش یک اکشن فیگور مربوطه در داخل کیس کامپیوتر ؟
اگر شما طرفدار انیمه هستید و می‌خواهید از شخصیت‌های مورد علاقه‌تان در انیمه یا مانگای مورد علاقه‌تان ، فیگور و اشیای زیبایی داشته باشید، احتمالا با واقعیت سختی روبرو شده‌اید یا در آینده با آن مواجه خواهید شد که فیگورهای انیمه گران تر از فیگورهای عمومی تولید شده توسط شرکت‌هایی مانند هسبرو هستند.
به نمایش گذاشتن فیگورها و اکشن فیگورها  یک فعالیت بسیار لذت بخش است، زیرا این امکان را به شما می دهد که تمامی فیگورهایی که در طول سفر جمع آوری کرده اید را به نمایش بگذارید. اما چگونه می‌توانید نمایشگاه فیگور خود را جذاب‌تر کنید؟ برخی از افراد از پس زمینه‌های حماسی، استندهای نمایشی چند سطحی و لوازم مختلف دیگر استفاده می‌کنند؛ اما احتمالا یکی از جالب‌ترین نکاتی که می‌توانید برای تزئین کلکسیون فیگورخود استفاده کنید، نورپردازی های LED است.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha