5 نمونه از بهترین پایه خنک کننده (کول پد) لپ تاپ در جهان2023

اگر به دنبال بهترین پایه‌های خنک کننده لپ تاپ هستید، در این مقاله هر چیزی را که باید بدانید را توضیح داده ایم. با وجود تمام مزایای قابل حمل بودن  ، لپ تاپ ها محدودیت های بسیار چشمگیری به ویژه در مورد خنک کننده داخلی دارند. اگر لپ تاپ دارید، به احتمال زیاد زیر فشار برنامه های سنگین، کمی داغ شده است، خواه انجام کارهای گرافیکی فشرده مانند بازی و ویرایش عکس/فیلم، پخش ویدیو با کیفیت4K، یا باز بودن تعداد زیادی تب مرورگر در یک زمان باعث گرم شدن آن می‌شود.

طراحی لپ تاپ‌ها به این صورت است که گرما را به اندازه رایانه های دسکتاپ به طور موثر دفع نمی‌کنند، به خصوص با تولید قطعات قوی تر در ضخامت های کم تر  ، در حالی که این دماها عموماً در محدوده قابل قبولی قرار می‌گیرند که توسط سازنده‌ها تعیین شده است، اما به عنوان مالک، به سختی می‌توان این ایده را که ممکن است باعث آسیب دائمی، یا هشدار کمتر، عملکرد دریچه گاز یا منجر به خاموش شدن ناخواسته و از دست دادن کار شود، از بین برد.

خوشبختانه، لوازم جانبی third-party که پایه خنک کننده لپ تاپ جزو آن است برای کمک به کاهش دمای لپ تاپ ها، تولید شده اند. فن های اضافی که هوای تازه را به دستگاه شما هدایت می‌کنند و هوای گرم را به خارج هدایت می‌کنند ،  می‌توانند برای خنک نگه داشتن قسمت داخلی لپ تاپ معجزه کنند. برای این منظور، ما بهترین کول پدها برای لپ تاپ را در این مقاله لیست کرده ایم بنابراین پیشنهاد می کنیم برای دیدن بهترین ها تا انتهای آن همراه ما باشید .

بهترین کول پد های لپ تاپ

پایه‌های خنک کننده لپ تاپ، محصولی نسبتاً خاص هستند و تعداد گزینه های آن‌ها به اندازه سایر لوازم جانبی رایانه شخصی گسترده نیست. با این حال، اگر نمی‌دانید به دنبال چه چیزی هستید، تنوع بسیار زیادی در این دسته وجود دارد که شما را با سردرگمی کامل روبرو خواهد کرد.

 بهترین کول پد های گیمینگ

در هنگام ارزیابی پایه های خنک کننده لپ تاپ، به چندین عامل کلیدی توجه زیادی داشتیم. عملکرد خنک‌کننده و ویژگی‌های مرتبط ، مانند تعداد فن، اندازه، جریان هوا و عملکرد ، که بسیار مهم بودند. عواملی مانند طراحی، راحتی، میزان صدا، اتصال و اندازه لپ‌تاپ‌هایی که می‌توانند در آن قرار بگیرند، در این امر نقش داشتند. البته، قیمت نیز یکی از گزینه ها است. همه نمی‌توانند یا نمی‌خواهند مبالغ زیادی را برای لوازم جانبی خرج کنند.

جست‌وجوی ما به پنج پد لپ‌تاپ منجر شد که به عقیده ما بهترین قیمت را برای شما ارائه می‌دهند و حتی داغ‌ترین لپ‌تاپ‌ها را هنگام اجرای فشرده‌ترین کارها کنترل می‌کنند. ما گزینه‌هایی را از میان طیف وسیعی از مارک‌ها و بودجه‌های معتبر انتخاب کرده‌ایم تا بتوانیم تا حد امکان بهترین کول پدها برای لپ تاپ را پوشش دهیم. در ادامه، یک بررسی کوتاه از هر پد خنک کننده به همراه لیستی از مزایا و معایب را خواهید دید.

خرید لوازم گیمینگ برای کامپیوتر با نورپردازی RGB و مناسب تمامی دستگاه ها ، همراه با گارانتی در فروشگاه بابلو!

بهترین کول پد لپ تاپ در سال 2023

در ادامه به بررسی و معرفی بهترین کول پد لپ تاپ در سال 2023 می‌پردازیم. انتخاب یک کول پد مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا باعث خنک نگه داشتن لپ تاپ شما و جلوگیری از افزایش دمای آن می‌شود که در نتیجه باعث افزایش عمر مفید دستگاه شما خواهد شد . در ادامه چند کول پد لپ تاپ را برای حرفه ای ها معرفی می‌کنیم .

کول پد لپ تاپ

1-پایه خنک کننده لپ تاپ Kootek Laptop Cooling Pad Chill Mat 5 – بهترین کول پد مخصوص طراحان

Cooler Pad Chill Mat 5 یکی از بهترین پایه خنک کننده لپ تاپ است که تاکنون دیده‌ایم. با یک فن بزرگ 120 میلی‌متری در وسط و چهار فن 70 میلی‌متری در گوشه‌ها، این کول پد به بهترین شکل سطح لپ تاپ را پوشش می‌دهد. چراغ های LED نصب شده در فن ها برای برخی ، جذابیت بسیار بالایی دارد . شرکت کوتک در پیاده‌سازی مدل‌های بی‌صدا به خوبی عمل کرده و سطح صدا را در محدوده معقولی نگه داشته است.

پلت فرم فلزی به شکل توری و شاسی محکم اما سبک وزن، همگی برای خارج کردن بیشتر گرما کار می‌کنند. با ثبت افت دما به صورت دو رقمی، مشخص شد که Kootek Cooler Pad Chill Mat 5 عملکرد عالی در خنک کردن لپ تاپ ها دارد.

بهترین کول پد مخصوص طراحان

این پد خنک کننده دارای مکانیزمی به سبک صندلی عرشه است که اجازه می‌دهد تا شش تنظیم زاویه قابل تنظیم (0 تا 25 درجه) و دو درپوش کششی در جلو برای جلوگیری از اندازه گیری لپ تاپ های 12 تا 17 اینچ را فراهم کند. با کنترل‌های دو سوئیچ، شما می‌توانید هر پنج فن، چهار فن جانبی یا فن مرکزی بزرگ را بر اساس نیاز خود اجرا کنید. همچنین، یک هاب USB دوگانه برای اتصال وسایل جانبی مانند ماوس و صفحه کلید نیز وجود دارد.

عملکرد Chill Mat 5 همراه با قیمت بسیار مناسبش ، آن را به بهترین گزینه ما برای بهترین کول پد خنک کننده لپ تاپ تبدیل می‌کند.

دلیل خرید

  • خنک کنندگی عالی
  • ویژگی های مناسب برای تنظیم کول پد
  • امکان کنترل فن
  • قیمت مناسب

دلیل نخریدن

  • کمی پلاستیکی

2-پایه خنک کننده لپ تاپ Cooler Master NotePal XL – بهترین کول پد کم صدا

. Cooler Master NotePal XL یک پایه خنک کننده لپ تاپ بی صدا و با عملکرد خنک کنندگی بسیار بالا است. با یک فن بزرگ 230 میلی‌متری، این پد خنک کننده توانسته است جریان هوای قابل توجهی را در سطح کول پد ایجاد کند. همچنین، با تیغه‌های بهینه‌سازی شده، صدای بسیار کمی دارد و در حدود 19 دسی بل است.

بهترین کول پد کم صدا

این کول پد لپ‌تاپ‌ تا سایز 17 اینچ را پشتیبانی می‌کند و یک هاب USB با سه پورت USB 2.0 و دارای سرعت فن بالایی است. پلت فرم توری تمام فلزی در بالای فن قرار گرفته است و یک دریچه هوا را در جلو برای دفع گرمای اضافی به گردش در می‌آورد. با این حال، این پد خنک کننده دارای گزینه‌های تنظیم کمتری نسبت به Kootek Cooler Pad Chill Mat 5 است.

به طور کلی، Cooler Master NotePal XL یک انتخاب خوب برای کسانی است که به دنبال عملکرد بی صدا هستند و قصد دارند پول کمتری را هزینه کنند.

دلیل خریدن

  • عملکرد مناسب خنک کننده
  • قیمت مناسب
  • فوق العاده ساکت

دلیل نخریدن

  • تنظیم زاویه لپ تاپ به صورت محدود

3-پایه خنک کننده لپ تاپ KLIM Ultimate RGB Laptop Cooling Pad – بهترین کول پد برای لپ تاپ گیمینگ

لپ‌تاپ‌های گیمینگ، به خصوص در هنگام اجرای بازی‌های سنگین‌تر، گرمای قابل‌توجهی تولید می‌کنند. تولیدکنندگان در سال‌های اخیر، با تجهیز لپ‌تاپ‌ها به راه‌حل‌هایی جهت خنک‌کنندگی کارآمدتر، پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند. با این حال، هنوز هم بازی کردن لپ‌تاپ را سنگین می‌کند. پایه خنک کننده لپ تاپ گیمینگ  KLIM Ultimate RGB، راه حلی برای این مشکل ارائه داده است.

این کول پد گیمینگ، یک فن قدرتمند 200 میلی‌متری با سرعت 750 دور در دقیقه دارد که عملکرد بی‌صدا و جریان هوای عالی را ارائه می‌دهد. متریال محکم و تمام فلزی آن، به خنک سازی لپ تاپ نیز کمک می‌کند. در طول مدت استفاده از این کول پد، قطعا تحت تاثیر قرار خواهید گرفت ، چرا که دما را به خوبی کنترل می‌کند. بخصوص لپ تاپ های مخصوص بازی که دارای پردازنده گرافیکی اختصاصی هستند. عملکرد آن، با گزینه های Kootek یا Cooler Master کاملاً برابر نیست، اما برای کنترل هر چیزی که می‌توانید روی پایه خنک کننده بگذارید، بسیار مناسب است.

بهترین کول پد برای لپ تاپ گیمینگ

پایه خنک کننده لپ‌تاپ KLIM Ultimate RGB، نه تنها عملکرد خوب خنک‌کننده را دارد، بلکه ظاهر زیبایی نیز دارد. این پد دارای جذابیت خاصی است که به خوبی با تنظیمات بازی هماهنگ می‌شود. لبه RGB آن، با پنج افکت مختلف و هفت رنگ برای نمایش نور سفارشی سازی می‌شود.

قسمت جلویی پایه خنک کننده لپ تاپ KLIM Ultimate RGB، دارای مکانیزمی به سبک صندلی چمنی با چهار تنظیمات زاویه مختلف است که به شما کمک می‌کند تا تناسب ارگونومیک مناسب را برای خود پیدا کنید. این کول پد، لپ تاپ های تا 17 اینچ را پشتیبانی می‌کند و دارای شماره گیری سریع فن در پشت است و جزو بهترین خنک کننده لپ تاپ گیمینگ در لیست ما محاسبه می‌شود.

دلیل خریدن

  • دارای تنظیمات RGB
  • فن بی صدا
  • سازگار با لپ تاپ تا 19 اینچ!

دلیل نخریدن

  • گران قیمت
  • کیفیت خنک کنندگی در مدل های دیگر هم پیدا می‌شود

4-پایه خنک کننده لپ تاپ Thermaltake Massive V20

بودجه محدود، گاهی اوقات انتخاب‌های ما را محدود می‌کند، به خصوص اگر به دنبال یک پایه خنک کننده با نام تجاری مشهور هستید. اما خوشبختانه، پایه خنک کننده Thermaltake Massive V20، با بهره‌گیری از دهه‌ها تجربه و تخصص خود در زمینه خنک کننده‌ها، با وجود قیمت مناسب، یک پد خنک کننده با ارزش می‌باشد.

Thermaltake Massive V20، شباهت بسیاری به پایه خنک کننده Cooler Master و KLIM دارد. این کول پد، با استفاده از یک فن بزرگ 200 میلی‌متری، به نام Massive شناخته می‌شود. فن بسیار قوی این کول پد، به میزان تهویه کافی (70.38 CFM )به کنترل دمای لپ‌تاپ کمک می‌کند و در کنار یک سطح مشبک شش‌ضلعی جادار برای جریان هوای بیشتر قرار دارد. سرعت فن را نیز می‌توان با استفاده از صفحه تعبیه شده در پشت پد تنظیم کرد. در سرعت بالاتر، سطح صدای آن به حدود 31.7 dBA در 600 تا 800 دور در دقیقه می‌رسد که نزدیک به آنچه در مدل‌های گران‌قیمت‌تر ارائه می‌شود است.

پایه خنک کننده لپ تاپ Thermaltake Massive V20

Thermaltake Massive V20، تنظیمات فراتر از یک جفت پایه تاشو را ندارد، اما دارای طراحی ارگونومیک با زاویه و ارتفاع مناسب است. همچنین، این کول پد دارای ویژگی‌های خوبی مانند چندین پورت USB، مدیریت کابل و پایه‌های ضد لغزش برای جلوگیری از جابجایی و تکان خوردن لپ‌تاپ بر روی متریال فلزی است.

با وجود LED آبی روشن روی فن، نور آن به قدر کافی نیست و به راحتی توسط لپ‌تاپ پنهان می‌شود، در نتیجه ، کم و بیش اضافی است.

دلیل خریدن

  • ارزان قیمت
  • صدای کم فن ها
  • عملکرد بسیار خوب در خنک کردن لپ تاپ

دلیل نخریدن

  • نور LED کمی اضافی است

5-پایه خنک کننده لپ تاپ Targus Chill Mat- بهترین خنک کننده لپ تاپ بدون فن

بیشتر پایه های خنک کننده برای قرار گرفتن روی میز طراحی شده اند، اما لپ تاپ ها به دلیل قابلیت حمل و نقل علاقه مندان بسیار زیادی را به خود جلب می‌کنند. به همین دلیل، Targus Chill Mat به طور خاص برای استفاده به عنوان پایه خنک کننده رومیزی طراحی شده است.

Targus Chill Mat از سایر پدهای خنک کننده باریک‌تر طراحی شده است و ساختاری منحنی و بدون اضافه‌کاری دارد. نور ناخواسته RGB در آن دیده نمی‌شود. دو فن ، وظیفه خنک کنندگی را بر عهده دارند و هوا را به لپ تاپ هدایت می‌کنند. طرف های باز و سطح گریل تهویه شده امکان گردش هوای اضافی را فراهم می‌کند.

بهترین خنک کننده لپ تاپ بدون فن

عملکرد خنک‌کننده برای تماشای فیلم روی مبل یا یک مکان خاص کافی است. این کول پد به عنوان یکی از بلندترین صداها در لیست ما رتبه بندی می‌شود و در حدود 50 دسی بل است. همچنین، از بیشترین گرمای ممکن در هنگام استفاده معمولی از لپ تاپ جلوگیری می‌کند .

از آنجایی که این کول پد سبک وزن است، می‌توان آن را به راحتی جابجا کرد تا موقعیت مناسبی پیدا کند.و تجربه راحتی بهش ما خواهد داد. همچنین، این فن خنک کننده لپ تاپ دارای چهار پورت USB، پدهای لاستیکی ضد لغزش برای ایمن کردن لپ‌تاپ، تسمه‌های velcro برای مدیریت کابل و ساختار مقاوم است.

دلیل خریدن

  • قابل حمل

دلیل نخریدن

  • عملکرد خنک کننده به خوبی سایر کول پد ها نیست

بیشتر بخوانید : 12 ترفند برای افزایش طول عمر باتری گوشی


بهترین مارک کول پد لپ تاپ

در تمامی کشورهای دنیا مارک های بسیار زیادی از کول پد لپ تاپ یافت می‌شود و حتی مدل های بسیار حرفه ای و مناسبی وجود دارند که می تواند بهترین عملکرد را مطابق خواست شما ارائه دهند.اما واقعا ما به دنبال چه هستیم ؟ به دنبال محصولی که در کشور ایران با قیمتی مناسب نیازمان را برطرف کند یا شاید برندهای معتبر و قیمت های بسیار پایین و مناسبشان در کشورهای خارجی ، فراموش نکنید زمانی یک کول پد می‌تواند کاربردی باشد که قیمت معقولی هم در ایران داشته باشند .

کول پد لپ تاپ 17 اینچی

شما نمی‌خواهید برندی را تهیه کنید که همان ساختار پلاستیک را داشته باشد اماقیمت بالاتری را ارائه دهد ، البته ساختار پلاستیکی برندهای معتبر بسیار مقاوم هستند اما گران خواهند بود و بهتر است با برندهایی که در ایران فعالیت می‌کنند ، شروع کنیم که البته گارانتی های معتبری هم ارائه می‌دهند ، اما اگر نظر من را بخواهید همیشه کیفیت و متریالی که در لوازم جانبی خارجی استفاده می‌شود در حال حاضر بیشتر از ایرانی ها قبول دارم .

در نهایت ما به دنبال بهترین مارک کول پد لپ تاپ در بازار ایران هستیم بنابراین من به شما دو برندمطرح را با گارانتی شرکتی اعلام می کنم که شامل کول پد تسکو و کول پد هترون می‌شود و بهترین گزینه برای خرید هستند و اما بهترین کول پد در هر دو شرکت را در ادامه توضیح خواهیم داد .

بهترین کول پد تسکو

کول پد تسکو

پایه خنک کننده تسکو مدل TCLP-3102

مگر می‌شود در ایران باشید و اسم شرکت تسکو به گوش شما نخورده باشد ؟ قطعا امکان پذیر نیست ، مگر آن که به تازگی با محصولات الکترونیکی مانند لپ تاپ کار کرده باشید که بخواهید با این برند آشنا شوید ، پایه خنک کننده TCLP-3102 جزو بهترین کول پد های شرکت تسکو است که می‌تواند گزینه مناسب و مقرون به صرفه برای کسانی باشد که از لپ تاپ هایی تا سایز 17 اینچ استفاده می‌کنند .

متریال کلی ساختاری آن از فلز و پلاستیک مقاوم است و نیاز نیست نگران استحکام آن باشید ، در کنار این مورد این کول پد از 4 فن تشکیل شده است که شامل دو فن بزرگ و دو فن کوچک می‌شود و به رنگ قرمز و با LED های قرمز رنگ تولید شده اند که در هنگام شب مخصوصا برای گیمرها بسیار جذاب خواهد بود . اما فقط ظاهر نیست که آن را مناسب گیمرها کرده است ، بلکه سرعت فن‌های فوق العاده این محصول که 1500 دور بر دقیقه است یک باد بسیار مناسب را به جریان خواهد انداخت و می‌تواند مناسب بسیاری از گیمرهای لپ تاپی باشد .

بهترین کول پد هترون

کول پد هترون

پایه خنک کننده هترون مدل HCP125

شرکت هترون همیشه در تولید محصولات خود ، کم نگذاشته است ، کیفیت بالا ، ساختاری فوق العاده و صد البته گارانتی معتبر ، این ها همان چیزی هستند که یک محصول را از دیگر محصولات جدا می‌کند . پایه خنک کننده HCP125 از فلز و پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است و به عنوان یکی از پایه های خنک کننده حرفه ای گیمینگ شناخته می‌شود ، این محصول با بهره گیری از دو فن بزرگ 140 میلی متری بهترین خنک کنندگی را برای لپ تاپ هایی تا سایز 17 اینچ فراهم می‌کند .

از تمامی موارد گفته شده هم اگر بخواهیم عبور کنیم ، از یک مورد نمی‌توان گذشت و آن هم قابلیت تنظیم پایه 9 حالتی آن است . شاید پیش خود بگویید 9 حالت چه دردی از من دوا خواهد کرد ؟ جواب آن ساده است شاید بخواهید کار اداری انجام دهید و نیاز باشد که لپ تاپ شما کمی پایین تر باشد تا بتوانید راحت تر تایپ کنید و این موضوع برای شما لذت بخش تر خواهد بود و یا بخواهید فیلم تماشا کنید یا روی صندلی لم دهید ! این تغییر حالت همیشه برای شما موثر خواهد بود ، این را به عنوان یک شخص با تجربه به شما اعلام می کنم که همه چیز را به درستی زیر نظر بگیرید.

و در آخر سرعت فن این پایه خنک کننده از شرکت هترون 1100 دور بر دقیقه است که در کنار دو فن بزرگ هوای بسیار خوبی را منتقل خواهد کرد ، از جمله موارد دیگری که آن را متمایز کرده بی صدا بودن فن ها می‌باشد که یک ویژگی به شمار می‌رود و دو پورت USB که یکی از آن ها برای اتصال کول پد و دیگری را می‌توانید برای اتصال لوازم جانبی دیگر مورد استفاده قرار دهید . شما می توانید براری خرید بهترین کول پد برای لپ تاپ به وب سایت فروشگاه بابلو مراجعه کنید .

مواردی که باید در رابطه با بهترین کول پد لپ تاپ بدانید

راهنمای خرید کول پد

پایه خنک کننده لپ تاپ: انتخاب اندازه مناسب

استفاده از پایه خنک کننده لپ تاپ با یک دستگاه جمع و جور 12 اینچی یا یک هیولای 17 اینچی، به محدودیت اندازه لپ تاپ با سایز کم و زیاد برای هر پایه خنک کننده ای باید به دقت مورد توجه قرار گیرند.برای اطمینان از تهویه مناسب و جلوگیری از حرکت ناخواسته یا عدم ثبات در هنگام استفاده، بررسی اینکه کل لپ‌تاپ شما روی پد خنک‌کننده قرار دارد، حیاتی است.

لپ‌تاپ‌هایی که فراتر از لبه‌های پایه خنک‌کننده قرار می‌گیرند، خنک‌ خواهند شد، اما در مقایسه با کول پدی که کل شاسی لپ‌تاپ را پوشش می‌دهد، کمرنگ تر هستند. بنابراین، قبل از خرید، ابعاد را بررسی کنید. در حالت بسیار نادرتر، لپ‌تاپ‌هایی با سایز بالاتر از 17 اینچ هم وجود دارند. اگر صاحب یکی از آنها هستید، حتی بیشتر به این موضوع توجه کنید که آیا یک پد خنک کننده لپ تاپ می‌تواند چنین دستگاه بزرگی را در خود جای دهد یا خیر. اکثر آنها فقط لپ تاپ های 17 اینچی را پشتیبانی می‌کنند.

راحتی و تنظیمات کول پد لپ تاپ

لپ تاپ‌ها نسبت به دسکتاپ‌ها ارگونومی کمتری دارند و پایه های خنک‌کننده با پروفیل‌های اریب ممکن است دردها و فشارهای مرتبط با موقعیت بد لپ تاپ را تشدید کنند. برای رفع این مشکل، پایه های خنک کننده لپ تاپ با گزینه‌های تنظیم، به ویژه زاویه و ارتفاع، توصیه می‌شود. همچنین، استفاده از تجهیزات اضافی مانند پایه‌های ضد لغزش و درپوش‌های نصب شده در جلو نیز می‌تواند به راحتی به کاربر کمک کند.

این ابزارها در موقعیت‌هایی که راحتی بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهند، استفاده می‌شوند. مسافت پیموده شده سفارشی سازی از مدلی به مدل دیگر متفاوت است . برخی از آنها محدوده وسیعی از زاویه دید را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به یک یا دو محدود شوند. در حالت ایده‌آل، شما یک کول پد لپ‌تاپ می‌خواهید که موقعیت از پیش تعیین‌شده نداشته باشد، که به شما امکان می‌دهد دامنه بیشتری را برای یافتن مناسب آن پیدا کنید.

به طور مشابه، پایه های خنک‌کننده خاص لپ‌تاپ برای استفاده در دسکتاپ مناسب‌تر هستند، در حالی که سایر پایه های خنک‌کننده لپ‌تاپ هنگام استفاده روی پاها می‌درخشند. مدلی را انتخاب کنید که با مکانی که از لپ تاپ استفاده می‌کنید ، هماهنگ باشد.

فن ها و سطح صدای آن ها در کول پد لپ تاپ

فن‌های لپ‌تاپ همیشه سر و صدا دارند و در نتیجه، پایه های خنک‌کننده ممکن است باعث ایجاد سر و صدا شوند. این مسئله برای افرادی که به یک محیط کاری آرام نیاز دارند، مثلاً برای تماس‌های ویدئویی یا کارهای صوتی، مشکل ساز است.

سرعت فن (RPM)، اندازه فن و کیفیت ساخت بدنه، به ویژه متریال استفاده شده در شاسی در آن، نقش مهمی در این مورد دارند. همچنین، میزان محکمی کار یک پایه خنک‌کننده به گرمای تولید شده توسط لپ‌تاپ بستگی دارد؛ زیرا مرور صفحات وب و بازی نیازهای بسیار متفاوتی را برای دستگاه ایجاد می‌کنند.تولیدکنندگان معمولاً محدوده سطح نویز مورد انتظار را که بر حسب دسی‌بل بر روی جعبه اصلی ذکر می کنند. همچنین، به کاربرانی که نگران سطح سر و صدا هستند ، پایه های خنک‌کننده با کنترل سرعت فن را توصیه می‌کنیم. این کول پد ها به کاربر این امکان را می‌دهند که تعادل مناسب بین خنک‌کننده و صدا را پیدا کنند.


پیشنهاد بابلو : خرید اینترنتی موس گیمینگ مناسب برای گیمرهای حرفه ای و با بهترین قیمت و کیفیت ها !


سوالات متداول

آیا خرید پایه خنک کننده لپ تاپ ارزشمند است ؟

اگر از یک لپ‌تاپ قدیمی یا لپ‌تاپ گیمینگ که به سرعت گرم می‌شود استفاده می‌کنید، پایه های خنک‌کننده لپ‌تاپ قطعاً ارزش استفاده را دارند. استفاده از پایه خنک کننده به شما این امکان را می‌دهد که حداکثر استفاده را از لپ‌تاپ خود ببرید و از خاموش شدن یا گرم شدن بیش از حد آن برای مشکلات بعدی جلوگیری کنید.

آیا کول پد لپ تاپ به خوبی کار می‌کند؟

                                             

بیشتر اوقات، استفاده از پایه های خنک‌کننده لپ‌تاپ می‌تواند به شما کمک کند تا از کارایی بهتر سیستم خود بهره ببرید، به شرطی که کول پد مناسب را انتخاب کنید. اگر قصد دارید بازی‌های با پردازش بالا یا نرم‌افزارهایی با نیازهای بالا را اجرا کنید، سرمایه‌گذاری در پایه خنک‌کننده لپ‌تاپ قطعاً ارزشش را خواهد داشت.

کدام برند بهترین کول پد را در ایران و خارج از ایران ارائه می‌دهد؟

در مورد پایه های خنک کننده لپ‌تاپ، گزینه‌های زیادی وجود دارد که برندهای برتر آن‌ها شامل TSCO ،Hatron، TopMate، Cooler Master، Targus و Kootek هستند.بهترین پایه خنک کننده لپ‌تاپ برای شما تنها به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. با این حال، هر پایه خنک کننده از یکی از این برندهای معتبر بالا قطعاً گزینه‌ای مطمئن خواهد بود.

ضرر‌های پایه خنک کننده لپ تاپ چیست؟

برخی افراد ممکن است به این موضوع پی ببرند که فن‌های پایه خنک‌کننده به طور بالقوه می‌توانند گرد و غبار را به لپ‌تاپ شما منتقل کنند. این مشکل در کوتاه مدت تاثیری ندارد، با این حال، توصیه می‌شود همیشه لپ‌تاپ خود را برای بررسی هرگونه گرد و غبار چک کنید تا ازعملکرد آن اطمینان حاصل کنید.

نتیجه گیری

همیشه بین انتخاب درست از نادرست مشکلاتی وجود دارد که آن عدم تجربه یا دانش در مورد آن موضوع است بنابراین ما موظف هستیم به شما همیشه بهترین ها را معرفی کنیم  .در این مقاله در مورد بهترین پایه های خنک کننده در سال 2023 گزینه هایی را معرفی کردیم که یک لیست حرفه ای به شمار می‌رود و بهترین برندهای موجود در بازار ایران را به شما معرفی کردیم وحتی سوالات متداول موجود و کمی اطلاعات آگاهی دهنده در اختیارتان قرار دادیم ، دیگر همه چیز به انتخابی که شما می‌کنید بستگی دارد .

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید .

همچنین بخوانید
امروز زمانه ، زمانه دیجیتالی شدن است و می‌توانید ببینید که کامپیوترها همه جا هستند . بیشتر کارهای روزمره ما اکنون با رایانه انجام می‌شود . اکثر مردم لپ تاپ ها را به کامپیوترها ترجیح می‌دهند ، چرا که قابل حمل هستند ومی‌توان در هر مکانی از آن ها استفاده کرد ، اما یکی از موارد بسیار مهم بعد از خرید لپ تاپ ، خنک کنندگی آن است .در ادامه یک راهنمای کلی و کامل برای درک کلی از پایه‌های خنک کننده لپ تاپ آورده شده است و به شما کمک می‌کند تا بهترین پایه خنک کننده را به صورت آنلاین انتخاب کنید .
آیا پایه های خنک کننده لپ تاپ واقعاً همان چیزی هستند که در تبلیغات می‌بینید ؟حتی اگر همان چیزی باشند که در تبلیغات مشاهده می‌کنید، چگونه مطمئن شویم که واقعاً برای لپ تاپ ما موثر هستند و چگونه می‌توانیم یک پایه خنک کننده پیدا کنیم که واقعاً نیازهای ما را برآورده کند؟ قبل از اینکه به تنهایی در مورد پایه های خنک کننده لپ تاپ به صورت عمیق توضیح دهیم، مهم است که به صورت اساسی در رابطه با کول پد لپ تاپ آشنا شوید .
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha