معرفی 8 مدل از بهترین پاوربانک های حال حاضر بازار ایران و جهان 2023

دیگر نیازی نیست با پاوربانک هایی که در این مقاله به شما معرفی می شود نگران نبود انرژی کافی برای شارژ لوازم همراه خود باشید .

 این لوازم جانبی را می‌توان ، پک های باتری ، پاور بانک یا شارژر قابل حمل نامید. این لوازم جانبی یک کار را به خوبی انجام می‌دهند: دستگاه‌های شما را زمانی که نمی توانید برق پیدا کنید ، شارژ می‌کنند. اگر برای یک روز کاری طولانی یا یک آخر هفته بلند مدت به سفر بروید، پاوربانک های کوچک، مقاوم ، قدرتمند و گزینه خوبی هستند و قادر به شارژ گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ و حتی شارژ همه آنها به صورت همزمان هستند. با توجه به دستگاه‌هایی که هنگام حرکت قرار است از آن ها استفاده کنید ، اندازه و نوع پاور بانکی را که می‌خواهید خریداری کنید تعیین می‌کنید. با وجود تعداد زیادی از گزینه‌های موجود در بازار، ما چندین مدل را تست کرده‌ایم تا بهترین پاور بانک‌های قابل حمل را که در حال حاضر در بازار موجود هستند را خریداری کنید .

چه چیزی در پاوربانک ها اهمیت بالایی دارد ؟

پاور بانک چند هزار خوبه

نوع باتری پاوربانک

تقریباً همه باتری‌های قابل شارژی که می‌توانید خریداری کنید (و بیشتر دستگاه‌های قابل حمل) شامل باتری لیتیوم-یون هستند. این باتری‌ها در مقایسه با سایر انواع باتری‌ها، در زمینه اندازه به ظرفیت شارژ، برتری دارند و حتی در ۱۴ سال گذشته، چندین برابر چگالی انرژی آن ها افزایش داشته است . همچنین، آنها از اثرات حافظه رنج نمی‌برند (کاهش عمر باتری به دلیل شارژ جزئی).

یک نقطه ضعفی که ممکن است شنیده باشید، احتمال آتش‌سوزی باتری‌های لیتیوم-یون است. برای محدود کردن این خطر، پاور بانک‌ها نیاز به مکانیزم‌های داخلی دارند تا مواردی مانند ولتاژ و فشار را محدود کنند. اگرچه همچنان هم باید مطمئن شوید که باتری به شرایط ناشی از عوامل ناخواسته مانند گرمای زیاد، آسیب ناشی از سقوط یا عملکرد در هوای سرد واکنش نشان ندهد، اما پاور بانک‌ها به عنوان یک دستگاه امن در نظر گرفته می‌شوند تا بتوانید آن ها را در هواپیما استفاده کنید. طبق دستورالعمل TSA، باتری‌های خارجی با ظرفیت ۱۰۰ وات در ساعت یا کمتر (که تمام توصیه‌های ما در آن محدوده قرار دارند) می‌توانند با شما در هواپیما سفر کنند - فقط اطمینان حاصل کنید که آنها را در کابین قرار دهید چرا در هنگام قرار گرفتن هواپیما در آسمان استفاده از آن ها مجاز نیست.


پیشنهاد بابلو : دسته بازی موبایل بلوتوثی با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و با بهترین کیفیت جهت اتصال به تلفن هوشمند !


ظرفیت پاوربانک

تقریباً همه سازندگان پاور بانک، ظرفیت باتری را به میلی آمپر ساعت یا mAh اعلام می‌کنند. پاوربانک های کوچکتر، مانند آنهایی که می‌توانند گوشی هوشمند را به میزانی بین ۵۰ تا ۷۵ درصد شارژ کنند، معمولاً دارای ظرفیت ۵۰۰۰mAh هستند. پاوربانک های بزرگتر که می‌توانند لپ تاپ و تبلت را شارژ کنند یا به گوشی‌ها چندین بار شارژ دهند، ممکن است بیش از ۲۵٬۰۰۰mAh باشند. به طور قابل پیش‌بینی، با افزایش ظرفیت، قیمت بیشتر می‌شود و از آنجا که باتری‌ها واحدهای ذخیره‌سازی فیزیکی هستند، حجم و وزن با افزایش ظرفیت نیز افزایش می‌یابد. اگر برای دستگاه خود توان بیشتری می‌خواهید، قطعا باید برای هزینه بیشتر آماده باشید و یک دستگاه سنگین‌تر را با خود حمل کنید.

ممکن است فکر کنید که یک پاور بانک با ظرفیت ۱۰٬۰۰۰mAh می‌تواند گوشی با ظرفیت ۵٬۰۰۰mAh را دو بار به صورت کامل شارژ کند، اما اینطور نیست. علاوه بر از دست دادن ساده انرژی از طریق تابش حرارت، عوامل دیگر مانند تبدیل ولتاژ نیز باعث کاهش مقدار شارژ وارده به گوشی شما می‌شود. اکثر سازندگان تعداد شارژهای یک باتری را برای گوشی خود مشخص می‌کنند. در آزمایش‌های ما، ظرفیت ۱۰٬۰۰۰mAh پاور بانک به حدود ۵٬۸۰۰mAh شارژ دستگاه تبدیل شده است. شارژرهای ۲۰٬۰۰۰mAh حدود ۱۱٬۲۵۰mAh به دستگاه ارائه داده شده‌اند و پاوربانک‌های ۲۵٬۰۰۰mAh حدود ۱۶٬۲۰۰mAh شارژ به دستگاه متصل ، انتقال داده اند. این نرخ بهره‌وری در حدود ۶۰ درصد است.

پورت های پاوربانک

اگرچه دنیای فناوری (با خوش‌شانسی) به سمت شارژر USB-C به عنوان استاندارد حرکت می‌کند، اما در مورد پاور بانک ها هنوز وضعیت بسیار آشفته است. تمامی موارد اعلامی ما در این مقاله حداقل یک پورت USB-C دارند و چندین پورت USB-A نیز دارند. گوشی‌های هوشمند جدید اندرویدی از طریق USB-C شارژ می‌شوند، آیفون‌ها هنوز از پورت Lightning استفاده می‌کنند، اما تبلت‌های جدید (شامل آیپد نسل بعدی) و لپ تاپ‌های جدیدتر معمولاً از طریق USB-C تغذیه می‌شوند.

زمانی که یک پاور بانک بیش از یک پورت شارژ دارد، معمولاً وظایف مختلفی را انجام می‌دهد. حداقل یک پورت  « in/out » نامیده می‌شود که بدین معناست که می‌توانید از آن برای شارژ پاوربانک و شارژ دستگاه خود استفاده کنید. در حالی که پورت USB-A می‌تواند گوشی هوشمند و سایر دستگاه‌های کوچک را تغذیه کند، اما نمی‌تواند دستگاه‌های بزرگتر را شارژ کند. علاوه بر این، در کل، سرعت پورت USB-A نسبت به پورت USB-C کمتر است. هنگام تصمیم‌گیری درباره پورت کابل شارژ گوشی خود، به این نکته هم توجه کنید.

حتی در میان پورت‌های USB-C نیز تفاوت‌هایی وجود دارد، به طوری که پورت‌های مختلف در یک دستگاه، نرخ انتقال قدرت مختلفی را پشتیبانی می‌کنند. این موضوع  بدین معناست که یک آیفون با استفاده از پورت 18 واتی یک پاور بانک را به خوبی شارژ می‌کند. اما برای شارژ مناسب یک لپ تاپ مانند مک بوک، به برق اضافی نیاز پیدا خواهید کرد که از یک پورت 100 واتی پشتیبانی کند (که معمولا پاور بانک های بزرگتر ارائه می‌دهند). پاور بانک های دارای بیش از یک پورت همچنین می‌توانند به چندین دستگاه به طور همزمان شارژ دهند، اما سرعت و شارژ کل تحویل داده شده کمتر خواهد بود.

همچنین باید به کابل شارژ خود توجه کنید. برای هر چیزی بزرگتر از یک گوشی هوشمند (و دسترسی به قابلیت شارژ سریع)، شما باید از پورت‌ها و کابل‌های USB-C استفاده کنید. اما همه کابل‌ها با اتصال USB-C یکسان نیستند، حتی زمانی که اتصالات USB-C یکسانی روی آنها قرار دارد. اگر می‌خواهید از پورت USB-C  صد وات پاور بانک استفاده کنید، باید از یک کابل USB-C با رتبه 100 وات استفاده کنید. خوشبختانه، پاور بانک ها ، قادر به تحویل 100 وات معمولاً یک کابل سازگار را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای هر دستگاهی که این قابلیت را ندارد، ما از کابل USB-C  صد وات Anker استفاده کرده‌ایم و آن را پیشنهاد می‌کنیم.

برای دستگاه‌های کوچکتر، ما از کابل 60 وات Nimble استفاده کرده‌ایم و توصیه نمی‌کنیم کابل‌های کمتر از 60 وات را استفاده کنید. با هزینه حدود 100 هزار تومان ، کابل های شارژ با ظرفیت بالاتر این اطمینان را به شما می‌دهند که با اتصال به پاور بانک، قابلیت شارژ دادن به دستگاه شما محدود نخواهد شد و دارای همان سوکت USB-C در انتهای آن هستند.

 اگر می‌خواهید تغذیه 100 واتی را از یک پورت USB-C پاور بانک دریافت کنید، باید از یک کابل USB-C با مقدار برق ورودی 100 وات استفاده کنید. خوشبختانه، پاور بانک‌های قابل ارائه 100 وات معمولاً یک کابل مناسب در اختیار شما قرار می‌دهند. برای هر دستگاهی که کابل همراه ندارد ، ما از کابل USB-C  صد وات Anker استفاده کرده‌ایم.

طراحی پاوربانک

بیشتر پاور بانک ها دارای طراحی مربعی و مانند قالب سنگی هستند، با وجود این که بعضی از کاربران به ویژگی های ظاهری و جذابیت آن ها اشاره می‌کنند اما این مسئله بر روی عملکرد آن‌ها تأثیری ندارد و برای چیزی که با آن به طور منظم در تعامل هستید، موضوع مهمی نیست .

برخی از پاوربانک‌های قابل حمل شامل ویژگی‌های اضافی مانند سازگاری با MagSafe، پلاگین داخلی یا حتی پایه پشتیبان هستند. تقریباً همه دارای نشانگری هستند تا به شما نشان دهند که چه مقدار شارژ در پاور بانک شما باقی مانده است که معمولاً با نور LED نزدیک دکمه روی پاوربانک ، مشخص است. برخی از پاور بانک‌های بزرگ این کار را با نمایشگر LED به صورت درصد باطری باقی مانده مشخص می‌کنند که در بعضی مواقع مفید خواهد بود.


کلگی فست شارژر دارای ضمانت قیمت و با بهترین متریال ساخت در فروشگاه بابلو !


8 مدل از بهترین پاوربانک  ها در بازار جهانی 2023

بهترین پاور بانک دنیا

بهترین پاور بانک10000 کم ظرفیت – پاوربانک Anker 733 Power Bank (GaNPrime PowerCore 65W)

انکر 733 یک تجربه جدید است و اگرچه قدرتمندترین یا پرامکانات‌ترین پاوربانک در  لیست ما به شمار نمی‌رود ، اما بهترین پاوربانک برای حمل و نقل به حساب می آید در صورتی که شما قصد دارید چندین دستگاه را شارژ ‌کنید، بدون توجه به نوع این دستگاه‌ها این توانایی را دارد که آیفون 15 را با سرعت 20 وات به طور کامل شارژ کند و حتی می‌تواند یک کروم بوک یا لپ تاپ کوچک مانند مک بوک ایر را تغذیه کند، بدون اینکه دوباره شارژ شود.

درباره قابلیت اتصال دیواری صحبت می‌کنم که بی‌شک یکی از منحصر به فرد ترین و مفیدترین ویژگی‌ها ، در یک پاوربانک است. برخی از پاوربانک‌ها با کابل USB-C داخلی عرضه می‌شوند، اما این انکر دارای یک پلاگ دو سوکت برق است. این باعث می‌شود تا علاوه بر پاوربانک، به عنوان یک شارژر دیواری هم عمل کند و اهمیت این قابلیت نباید کم‌تر از آنچه که به نظر می‌رسد، باشد.

قیمت پاور بانک anker 10000

ممکن است فکر کنید افزودن یک شارژر دیواری 65 وات به یک پاوربانک باعث افزایش حجم آن شود. خب، شما درست فکر می‌کنید. انکر 733 بزرگ است اما اگر بخواهیم قدرت را نسبت به وزن مقایسه کنیم جزو بهترین پاوربانک ها به شمار می‌رود. اما در عوض، شما می‌توانید باتری سه دستگاه را به به صورت همزمان با استفاده از شارژر دیواری ، شارژ کنید، سپس به راحتی انکر 733 را جدا کنید و همچنان دستگاه‌های خود را با استفاده از باتری داخلی آن شارژ کنید.

در داخل انکر 733 یک باتری با ظرفیت 10،000 میلی آمپرساعت وجود دارد که برای شارژ دو‌باره یک آیفون 15 به نسبت کافی نیست. این پاوربانک می‌تواند یک گوشی بزرگ گلکسی اس 23 الترا را 100٪ شارژ کند، سپس باقیمانده باتری را به حدود 30٪ بارگیری کند.

دو پورت USB-C در انکر 733 وجود دارد که هر دو قادر به شارژ 65 وات در حالت شارژ دیواری هستند و شارژ 30 وات آن زمانی کاری می کند که پاوربانک در حال کار است. همچنین یک پورت USB-A برای دستگاه‌های قدیمی‌تر وجود دارد. شما می‌توانید انکر 733 را با وصل کردن آن به دیوار شارژ کنید یا یکی از پورت‌های USB-C را برای شارژ باتری استفاده کنید.

بهترین پاور بانک 20000 فست شارژ شیائومی-  پاوربانک شیائومی Xiaomi Mi 20000mAh Redmi

پاوربانک فست شارژ شیائومیMi 20000mAh Redmi یک شارژر قابل حمل با ظرفیت بالا است و جزو بهترین پاوربانک های فست شارژ شیائومی به شمار می رود  که شارژ کردن موثر و راحتی را برای دستگاه‌های شما فراهم می‌کند. با دو پورت خروجی USB-A و دو پورت ورودی (یکی USB-C و دیگری Micro-USB)، می‌توانید دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. این پاوربانک دارای تراشه‌های مدار پیشرفته برای افزایش ایمنی و حفاظت از دستگاه شما است، با چندین محافظ در برابر بارگذاری اضافی، از گرم شدن بیش از حد و اتصالات کوتاه جلوگیری می‌کند.

پاور بانک شیائومی 20000 اصلی

 باتری پلیمری لیتیوم-یون با چگالی بالا، عمر باتری قابل اعتمادی را برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دوربین‌های دیجیتال فراهم می‌کند. این پاوربانک دارای ظرفیت 20000mAh است و شامل یک کابل Micro-USB و دفترچه راهنما است. با طراحی زیبا و عملکرد قابل اعتماد خود، پاوربانک تایپ سی شیائومیMi 20000mAh Redmi یک گزینه عالی برای شارژ در مسافرت ها به شمار می رود است.

ویژگی های کلیدی

  • ظرفیت بالای 20000 میلی آمپرساعت و 74 وات
  • دو خروجی و ورودی برای کارایی و راحتی بیشتر
  • چیپ های مدار پیشرفته برای افزایش امنیت
  • باتری لیتیوم پلیمری با چگالی بالا
  • همراه با کابل میکرو USB برای شارژ خودکار

مشخصات فنی

ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت

دلیل خریدن

  • ظرفیت بالا برای شارژ چندین دستگاه
  • شارژ سریع و کارآمد
  • عمر باتری قابل اعتماد
  • طراحی زیبا و شیک

دلیل نخریدن

  • نورهای آزاردهنده
  • پورت USB-C فقط برای ورودی است و برای شارژ دستگاه‌های دیگر مناسب نیست
  • بعضی از کاربران محصولاتی با خط و خش دریافت کردند
  • برخی از دستگاه‌ها نیاز به کابل خاصی دارند

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید بهترین پاوربانک بر اساس نیاز شما – بابلو


بهترین پاور بانک بی سیم برای سامسونگ - پاور بانک فست شارژ ۲۵ وات سامسونگ Super Fast 25W Portable Wireless Charger

باتری قابل حمل بی‌سیم سامسونگ 25 وات دارای ظرفیت 10،000 میلی آمپرساعت است و جزو بهترین پاور بانک فست شارژ تا یک میلیون هم به شمار می رود که در نسل‌های قبلی نیز دیده شده است. تفاوت آن ها در سرعت است. در این باره، سامسونگ یک باتری قابل حمل با شارژ 25 وات تولید کرده است که برای شارژ دستگاه شما و پاوربانک استفاده می‌شود. این مدل یکی از بهترین پاوربانک‌ها برای دستگاه‌های سامسونگ به شمار می‌رود.

پاور بانک سامسونگ 20000 فست شارژ

این پاوربانک قابل حمل از PDو  PPS پشتیبانی می‌کند ، اما با اتصال فیزیکی حداکثر تا 25 وات شارژ می‌کند. این میزان برای شارژ سریعترین و بهترین دستگاه‌ها مانند سامسونگ گلکسی S23 الترا یا گلکسی S23 پلاس کافی نیست، اما با یک گوشی با قابلیت شارژ 25 وات مانند گلکسی S23 استاندارد، سرعت شارژ حداکثر را خواهید داشت.

آنچه این لوازم جانبی موبایل برای شارژ را از سایر پاوربانک‌ها متمایز می‌کند، در نام آن است: شارژ بی‌سیم قابل تطبیق با Qi. این باتری تا 7.5 وات شارژ بی‌سیم را به گوشی‌های هوشمند سامسونگ که قابلیت پشتیبانی دارند فراهم می‌کند. شارژر بی‌سیم همچنین می‌تواند دستگاه‌های دیگر قابل تطبیق با Qi را شارژ کند. شما حتی می‌توانید از پاوربانک به عنوان یک پایه شارژ بی‌سیم معمولی در خانه استفاده کنید. همچنین دو پورت USB-C برای شارژ دستگاه‌ها نیز وجود دارد.

بهترین پاور بانک 20000 فست شارژ - Omni 20 Plus

این پاوربانک جزو ارزانترین پاوربانک ها به شمار نمی‌رود، اما می‌تواند گوشی سامسونگ شما را شارژ کند و به شما گزینه‌های متعددی ارائه دهد.به عنوان مثال می تواند با استفاده از پورت USB-C با سرعت 60 وات دستگاه شما را شارژ کند.

بهترین پاور بانک فست شارژ

این پاوربانک قابل حمل ، دارای PPS نیست، اما همچنان می‌توانید هر گوشی سامسونگ را با سرعت زیاد شارژ کند! این موضوع ، به دلیل داشتن یک پریز AC با سرعت حداکثر 100 وات است، در صورتی که شارژر مناسب برای مدیریت سرعت‌های بالا را داشته باشید.  شما حتی می‌توانید از سطح بالای آن به عنوان یک شارژر بی‌سیم 10 وات استفاده کنید. همچنین دارای یک باتری با ظرفیت 20،000 میلی آمپرساعت است که به اندازه کافی برای شارژ چندین باره گوشی شما کافی است.

بهترین پاور بانک 30000 فست شارژ- پاوربانک ROMOSS 30000mAh Power Bank Sense 8+

پاور بانک ROMOSS 30000mAh Sense 8+ یک شارژر قابل حمل است که یک هفته انرژی را بدون نگرانی ارائه می دهد. با ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت می تواند آیفون 8 را 12.6 بار، سامسونگ اس 9 را 7.2 بار و آیپد مینی 4 را 4 بار به طور کامل شارژ کند. این موضوع برای گیمرهای حرفه ای ، سفرهای تیمی، پیاده روی‌های ماجراجویانه و انواع جشنواره ها ضروری است. این پاوربانک دارای 3 ورودی است: Micro-USB، Lightning و USB Type-C که امکان شارژ مجدد سریع تنها در 11 ساعت با آداپتور PD 18W را فراهم می کند. همچنین دارای 3 خروجی USB است که امکان شارژ سریع همزمان تلفن همراه و تبلت را فراهم می کند. سیستم ایمنی هوشمند داخلی، حفاظت کامل در برابر گرمای بیش از حد، شارژ بیش از حد، جریان بیش از حد، تخلیه بیش از حد و اتصال کوتاه را تضمین می‌کند.همچنین پیشنهاد می کنیم پاوربانک اورجینال 20000 میلی آمپر روموس مدل Romoss SW20-PF را بررسی کنید .

پاوربانک روموس ساخت کجاست

بهترین پاوربانک 50000 میلی آمپر- پاوربانک Ambrane 50000mAh Power Bank

پاوربانک Ambrane با ظرفیت 50،000 میلی آمپرساعت از باتری لیتیوم پلیمری 50،000 میلی آمپرساعت تشکیل شده است که دارای ویژگی شارژ سریع با سرعت 20 وات است. دو پورت USB و یک پورت خروجی Type-C همراه با یک پورت ورودی Type-C و یک بدنه با کیفیت و مقاوم با چندین سطح حفاظت از تکنولوژی تامین برق تشکیل شده است و جزو پاور بانک های تایپ سی فست شارژبه شمار می‌رود در نهایت اگر نیاز به کابل شارژ داشتید ، می توانید برای خرید کابل شارژر موبایل به فروشگاه بابلو مراجعه کنید .

قیمت پاور بانک 50000

بهترین پاور بانک 100000 میلی آمپرفست شارژ با قیمت بالا - LIMIAO 100000mAh Power Bank

پاوربانک LIMIAO یک شارژر قابل حمل با ظرفیت بالا است که شارژ سریع برای تمام گوشی‌های همراه را فراهم می‌کند. با باتری لیتیوم پلیمری 100،000 میلی‌آمپرساعت، این پاوربانک پشتیبانی از دستگاه‌هایی مانند آیپد پرو و گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید آیفون 12 خود را تا 25 بار، گلکسی S10 تا 20 بار، هوآوی P30 تا 24 بار و نینتندو سوئیچ تا 14 بار شارژ سریع کنید.

قیمت پاور بانک 100000 میلی آمپر

این پاوربانک دارای 4 پورت خروجی USB است که به شما امکان می‌دهد همزمان 4 دستگاه را با سرعت بالا شارژ کنید. این شارژر دارای یک سیستم امنیتی با حفاظت هوشمند داخلی است که در برابر مشکلات مختلف شارژ از آن‌ها محافظت می‌کند. صفحه نمایش دیجیتال LED با دقت نشان می‌دهد که چقدر قدرت باقی مانده است و چراغ قوه همراه آن ،  به عنوان یک نورپردازی اضطراری عمل می‌کند. با ساختار قوی ABS خود، این پاوربانک همراه قابل اعتمادی برای نیازهای شارژ شماست.

دلیل خرید

  • ظرفیت باتری بسیار بالا
  • قابلیت شارژ همزمان 4 دستگاه
  • دارای حفاظت هوشمند داخلی برای ایمنی بیشتر
  • صفحه نمایش LED برای نظارت آسان بر قدرت
  • دارای چراغ قوه برای مواقع اضطراری

دلیل نخریدن

  • کیفیت ساخت ترکیبی

نتیجه گیری

با توجه به توضیحاتی که در نوشته های بالا داده شد، می‌توان نتیجه گرفت که در جستجوی بهترین پاوربانک‌ها، برندهای مختلفی وجود دارند که از ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی برخوردار هستند. هر برند و مدل پاوربانک دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که بسته به نیازهای شما، قابل انتخاب هستند. ما هر پاوربانک را بر اساس ظرفیت باتری، سرعت شارژ، تعداد پورت‌های خروجی، سیستم حفاظت امنیتی و سایر ویژگی‌های مفید ارزیابی کردیم. در نهایت، انتخاب بهترین پاوربانک بستگی به نیازها و الزامات شما دارد. شما از چه پاوربانکی استفاده می کنید ؟ آیا اولین بار است که تصمیم به خرید پاوربانک گرفته اید حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید ؟

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید .

همچنین بخوانید
در حال حاضر، پاوربانک ها بسیار محبوب هستند و برای افرادی که از دسترسی به برق برای شارژ دستگاه های مختلف خود دچار مشکل هستند، خیلی مفید عمل می‌کنند. با این حال، خرید پاوربانک مناسب برای نیازهای شما ممکن است دشوار باشد. در این روزها، پاوربانک ها در اشکال و اندازه های مختلف و با تنوع زیاد در اندازه ها، ظرفیت ها و فناوری باتری وجود دارد. به علاوه، تفاوت های زیادی در قیمت های مختلف وجود دارد .
گاهی وقت‌ها هنگامی که سعی می‌کنیم دستگاه را شارژ کنیم، پاور بانک قطع و بعد از ۳۰ ثانیه خاموش می‌شود. چرا این اتفاق می‌افتد؟پاور بانک ممکن است به طور خودکار خاموش شود اگر جریان زیادی وجود نداشته باشد. این بدان معناست که شما دستگاهی را شارژ می‌کنید که نیاز به کمتر از ۶۰ میلی‌آمپر برای شارژ شدن دارد.
پاوربانک‌ها راهی عالی برای شارژ نگه داشتن دستگاه‌های شما در مسافرت هستند. اما گاهی اوقات ممکن است درگاه شارژ پاوربانک شما به دلیل فرسودگی آسیب ببیند یا از کار بیفتد. در این مقاله به نحوه تعمیر پورت شارژ پاوربانک می‌پردازیم و نکاتی را برای جلوگیری از آسیب بیشتر ارائه می‌دهیم. ما ابزارها، مواد و روش‌های مورد نیاز برای تعمیر پورت شارژ را پوشش می‌دهیم و همچنین توصیه‌هایی در مورد افزایش عمر پاوربانک ارائه می‌کنیم. با دنبال کردن این مراحل، دیگر نگران تعمیر پاوربانک خود نخواهید و بعلاوه طول عمر آن را ه
شاید شنیده باشید که برخی از کاربران تلفن های هوشمند شکایت می‌کنند که یکی از پاوربانک‌ها به گوشی آنها آسیب رسانده است و سپس به این نتیجه رسیده‌اند که پاوربانک‌ها به باتری تلفن همراه آسیب می‌رسانند. اما پاسخ مستقیم به سوال فوق این است: هیچ پشتوانه علمی برای این ایده وجود ندارد که استفاده از یک شارژر قابل حمل، پاوربانک، منجر به خراب شدن سریع‌تر عمر باتری گوشی هوشمند یا هر نوع وسیله‌ای برای آن موضوع شود. در واقع، استفاده از پاوربانک به عنوان یک راه حل مناسب برای شارژ کردن دستگاه های قابل حمل محسوب م
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha