چگونه از طریق اکشن فیگورها در آمد کسب کنیم ؟

بله، اگرچه معمولاً وقتی به جمع‌آوری اکشن فیگورها، فانکو پاپ‌ها، انیمه فیگورها و غیره فکر می‌کنیم، کسب درآمد یکی از اولین چیزهایی نیست که به ذهن می‌رسد. ما به تضاد آن هم فکر می‌کنیم: خرج کردن پول ، احتمالا پول خیلی خیلی زیاد. اما آیا می‌دانستید که روش‌هایی وجود دارد که مجموعه شما می‌تواند به عنوان یک دارایی عمل کند و برای شما پول در بیاورد؟ بله، چنین ایده‌ای آنچنان هم عجیب نیست، شما احتمالا می‌توانید از مجموعه خود پول درآورید و من قصد دارم چند راهکار را برای شروع تولید درآمد از مجموعه شما معرفی کنم.

اکنون، به خاطر این که این مقاله باید مختصر باشد ، من قصد دارم در این مقاله به طور خاص بر روی اکشن فیگورها تمرکز کنم؛ با این حال، بیشتر از آنچه که من پوشش می‌دهم احتمالا برای هر آنچه که شما تهیه می کنید کاربرد خواهد داشت، چه اکشن فیگورها، فانکو پاپ‌ها، مجموعه‌های LEGO، حیوانات پلاش و هر چیزی که شما جمع‌آوری می‌کنید. بنابراین به یاد داشته باشید که وقتی من از"اکشن فیگورها" می‌گویم، می‌توانید آن را با هر مورد جمع‌آوری‌پذیری که شما جمع‌آوری می‌کنید آن را جایگزین کنید.

فروش اکشن فیگورها از مجموعه شما

این احتمالاً روشن‌ترین چیزی است که به ذهن می‌رسد، و شما به عنوان یک جمع‌آور احتمالاً نیازی به من ندارید که به شما بگویم می‌توانید مقدار مناسبی پول از برخی از قطعات نادر یا ارزشمند مجموعه خود بسازید.

اکشن فیگور اورجینال

اگر شما الان به eBay ( شبکه جهانی فروش ) بروید و برای هر فیگوری در مجموعه خود جستجو کنید، احتمالاً لیست‌های فعالی وجود دارد. این به شما ایده‌ای از این می‌دهد که دیگران در حال حاضر چقدر برای آن اکشن فیگور خاص سوال می پرسند. اگر شما می‌خواهید یک ایده مشخص از این داشته باشید که مردم آماده چه مقدار هزینه برای آن فیگور هستند، می‌توانید لیست‌های فروخته شده در eBay را بررسی کنید تا ببینید چقدر خریداران اخیر برای آن پرداخت کرده‌اند.

کسب در آمد از اکشن فیگور به صورت آنلاین

خب، بیشتر این پست به این موضوع متمرکز خواهد شد که چگونه می‌توانید از اینترنت برای کسب درآمد از مجموعه اکشن فیگورهای خود استفاده کنید. برخی روش‌های عالی برای انجام این کار شامل ایجاد ویدیوهای YouTube، پادکست سازی و وبلاگ نویسی است. به طور کلی، شما محتواهایی را خلق خواهید کرد ، شما یک "خالق محتوا" خواهید بود، همانطور که گوروها دوست دارند بگویند. من قصد دارم به صورت جداگانه در مورد هر یک از این گزینه‌ها بحث کنم، و سپس در مورد اینکه چگونه می‌توانید از محتوای خود کسب در آمد کنید، بحث خواهم کرد.

اکشن فیگور گیمینگ

یک کانال یوتویوب ایجاد کنید

در حال حاضر به چیزهای جالب می‌پردازیم. یوتیوب فرصتی را برای تقریبا هر کسی فراهم می‌کند تا علاقه‌مندی یا سرگرمی خود را با بقیه جهان به اشتراک بگذارد؛ این می‌تواند قایقرانی، کوهنوردی، تولید موسیقی، نقد و بررسی رسانه‌ای و تقریبا هر چیزی باشد که فکر می کنید ، و بله، این شامل جمع‌آوری اکشن فیگورها نیز می‌شود.

فروشگاه اکشن فیگور

شما می‌توانید یک کانال یوتیوب را درباره‌ی علاقه‌مندی خود به جمع‌آوری اکشن فیگورها ایجاد کنید و روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. بیایید به عنوان مثال در مورد ترانسفورمرز صحبت کنیم. شما می‌توانید مانند emgo316 نقد و بررسی اشیاء انجام دهید، ویدیوهای اخبار و نظریه مانند The Ragin Nation بسازید، یا ویدیوهای استاپ موشن مانند SwagWave SM. شما همچنین می‌توانید چیزی کاملا متفاوت نسبت به هر یک از این افراد انجام دهید. این کاملا به خودتان بستگی دارد.

در مورد علاقه شخصی خود پادکست ایجاد کنید

Podcasting در حال حاضر بین کاربران بسیار محبوب شده است. برخی حتی می‌گویند که جمعیت بزرگتری برای پادکست نسبت به یوتویوب وجود دارد. با پادکست، شما از جنبه ویدیویی محروم می‌شوید، بنابراین بررسی اکشن فیگورها و فیگورها به صورت تصویری احتمالا از بین می‌رود، همانطور که با استاپ موشن همینطور است؛ اما پادکست درهای یک قلمرو دیگر با امکانات متفاوت را باز می‌کند.

البته می‌توانید تمرکز خود را بر روی پادکست های اخبار مرتبط با چیزی خاص مانند ترانسفورمرز، مارول، جنگ ستارگان، فانکو پاپ، انیمه و غیره بگذارید. شما می‌توانید در مورد فیگورهای آینده صحبت کنید و یا نظرات و انتقدات خود در مورد آن‌ها را اعلام کنید و با گذر زمان، نظر تعداد زیادی از افراد را که اخبار اکشن فیگورهای ترانسفورمرز یا جنگ ستارگان را دنبال می‌کنند، جلب کنید.

خرید اکشن فیگور انیمه

زاویه دیگری که می‌توانید با یک پادکست انتخاب کنید، انتخاب یک موضوع مرتبط با علاقه‌مندی خود و ابراز نظرات خود درباره آن موضوع است. می‌توانید یک قسمت پادکست داشته باشید که در آن نظرات خود را در مورد انیمیشن‌های مختلف ایکسمن که در طول سال‌ها منتشر شده‌اند، بیان کنید، یا می‌توانید یک قسمت داشته باشید که در آن انزجار خود را از فیلم‌های ترانسفورمرز مایکل بی بیان کنید. حتی می‌توانید یک گروه از دوستان خود را به گفتگو دعوت کنید. با پادکست، شما می‌توانید بسیاری از کاربران کلکسیونر را که به دنبال فضایی برای گوش دادن هستند تا روز کاری خود را بگذرانند، جذب کنید. پادکست شما می‌تواند برای هر کسی این امکان را فراهم کند.

شما می توانید در رابطه با اکشن فیگورها مقاله بنویسید

شاید احساس کنید که ارتباط برقرار کردن با دیگران در یک کانال یوتیوب یا پادکست، برایتان راحت نیست. شاید صدای خودتان را دوست نداشته باشید، یا فقط فکر می‌کنید که هنوز شجاعت ضبط کردن را ندارید. شاید در محیطی زندگی نمی‌کنید که امکان تولید ویدیوهای یوتیوب یا قسمت‌های پادکست وجود داشته باشد. در این صورت، ممکن است بخواهید ابتدا وبلاگ نویسی را امتحان کنید.

اکشن فیگور ارزان

وبلاگ نویسی به شما اجازه می‌دهد که درباره سرگرمی‌تان صحبت کنید، بدون اینکه واقعاً درباره آن صحبت کنید، و شاید با انجام این کار احساس راحتی بیشتری داشته باشید. اما باید در نظر داشته باشید که اگر به اندازه مخاطب ، پتانسیل یک پادکست یا کانال یوتیوب رادارید، احتمالاً برای یک وبلاگ پتانسیل کمتری نیاز خواهید داشت. این موضوع ناراحت‌کننده است، اما بسیاری از افراد فقط دوست ندارند که بخوانند. با این حال، شما در حال حاضر در حال خواندن مقاله من هستید، پس این موضوع را در نظر بگیرید.

چگونه می توانید از کانال یوتیوب، پادکست یا وبلاگ خود کسب درآمد کنید

با این موضوع به طور مختصر قبلاً صحبت کردم، اما اکنون وقت آن است که به جزئیات بیشتری بپردازم. هنگامی که می‌خواهید از یک کانال یوتیوب، پادکست یا وبلاگ پولسازی کنید، گزینه‌های شما در کل به شکل مشابهی خواهد بود. روش‌های مختلفی برای پولسازی هر کدام وجود دارد و شما باید به هر کدام به طور متفاوت نگران باشید، اما به طور کلی، شما به دنبال همان اشکال پولسازی هستید: تبلیغات، بازاریابی همکارانه، Patreon و حمایت‌های پرداختی ، از جمله این موارد هستند.

فروش فیگور

کسب در آمد از تبلیغات

شما می‌دانید که قبل از تماشای ویدیوها در یوتیوب باید تبلیغات آن ها را تماشا کنید، یا گاهی اوقات پادکستی که گوش می‌دهید، توسط یک بخش کوتاه در مورد یک عطر یا چیز دیگری تمام می‌شود؟ خب، این یکی از راه‌هایی است که خالقان محتوا قادرند از محتوایی که به صورت رایگان به شما ارائه می‌دهند، پول در بیاورند، و این تبلیغات به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ادامه دادن ارائه محتوای رایگان برای شما و دیگران را امکان‌پذیر کنند. اجرای تبلیغات احتمالاً یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد از مقاله نویسی، پادکست یا کانال یوتیوب است. به‌خاطر داشته باشید که در بسیاری از موارد، شما باید به یک آستانه خاص از بازدیدهادست پیدا کنید. Google AdSense یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های استفاده شده برای اجرای تبلیغات بر روی وب‌سایت‌ها و ویدیوهای یوتیوب است.

بازاریابی وابسته

بازاریابی همکارانه زمانی رخ می‌دهد که شما پول دریافت می‌کنید تا محصول شخص دیگری را بفروشید. این کار می‌تواند به چندین روش مختلف انجام شود. معمولاً شما یک لینک ویژه به  یک محصول را می‌گذارید، مثلاً در یک مقاله، توضیحات ویدیو یوتیوب، پست رسانه‌های اجتماعی یا در یادداشت‌های قسمت یک قسمت پادکست  را قرار می دهید. وقتی کسی بر روی لینک شما کلیک کرده و آن محصول را از طریق لینک منحصر به فرد شما خریداری کند، شما از فروش آن محصول کمیسیون کوچکی دریافت می‌کنید.

برای دریافت این لینک‌های ویژه، شما باید در یک برنامه همکارانه ثبت‌نام کنید. برخی از برنامه‌های همکارانه به راحتی قابل دسترسی هستند . یکی از آسان‌ترین برنامه‌ها برای ورود به آن، برنامه Amazon’s affiliate است، که برنامه بسیار عالی است . معایب برنامه Amazon’s affiliate این است که نرخ کمیسیون‌ها معمولاً کم است. برنامه‌های دیگر ممکن است کمیسیون‌های بالایی ارائه دهند، اما حد بالای ورود به آن‌ها بیشتر است. هر برنامه همکارانه قوانین خاص خود را دارد که شما باید از آن ها پیروی کنید. حتماً قبل از شروع، قوانین آن برنامه را بخوانید تا از اخراج شدن از برنامه جلوگیری کنید!

Patreon

پاتریون به افراد اجازه می‌دهد که از طریق دونیت های دوره‌ای، از کار شما حمایت کنند. بسیاری از یوتیوبرها و پادکسترها حساب‌های پاتریون دارند تا افرادی که علاقه‌مند به موضوعات آن‌ها هستند و یا محتوایشان را ارزیابی می‌کنند، را حمایت کنند. شما می‌توانید انتخاب کنید که افراد را از طریق دونیت های ماهانه دوره‌ای یا بر اساس هر پروژه، در حمایت از کارهایتان شریک کنید. یک مثال از این موضوع این است که شما هر بار که یک ویدیو را بر روی یوتیوب آپلود می‌کنید، یا یک مقاله یا یک قسمت از پادکستتان را کامل می‌کنید، به طور خودکار دونیت دریافت کنید.

حمایت های اسپانسری

حمایت‌های پرداختی زمانی رخ می‌دهد که یک کسب و کار/شرکت/فرد به شما پول می‌پردازد تا پروژه‌شان را بر روی پلتفرم شما نمایش دهید و محصول خود را به مخاطبان شما پیشنهاد کنید. این محصول ممکن است مرتبط با محتوای شما باشد یا کاملاً غیرمرتبط باشد. محصولات مرتبط با کلکسیون اکشن فیگور ممکن است شامل قاب‌های نمایش، نوارهای نوری LED، جعبه‌های آرشیوی، اکشن فیگور ها  و غیره باشد. یک محصول غیرمرتبط ممکن است مانند یک مکمل ویتامینی یا یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) باشد.

کسب در آمد به زمان و کار زیاد نیاز دارد

همه چیزی که به تازگی در مورد آن صحبت کردم شامل Google AdSense، اسپانسر شیپ، Patreon و... برای کسب درآمد از این راه‌ها، زمان و اختصاص دادن به آنها لازم است. یوتیوب حتی اجازه فعال‌سازی تبلیغات را نمی‌دهد تا زمانی که شما آستانه خاصی از دقایق تماشا شده را گذشته باشید، حامیان نخواهند آمد تا زمانی که شما مخاطب کافی برای بازاریابی به آنها داشته باشید، و شبانه‌روز 100 نفر به Patreon شما دونیت نخواهند کرد. این موارد زمان و تلاش می‌طلبد، اما اگر شما مایل به انجام کار هستید، قطعاً به ثمر خواهد انجامید.

نتیجه گیری

در نهایت کسب درآمد از مقاله، پادکست یا کانال یوتیوب نیازمند صبر و اختصاص به زمان است. این امر ممکن است زمانی برای فعالان محتوا طول بکشد تا به آستانه‌های مورد نیاز برای فعال‌سازی تبلیغات، جذب حامیان و جمع‌آوری حمایت‌های مالی برسند. با این حال، اگر شخص مشتاق به انجام این کارها باشد و آمادگی لازم را داشته باشد، این تلاش‌ها به طور قطع می‌تواند به نتایج مثبت و موفقیت منجر شود.

همچنین بخوانید
از آنجایی که تعداد انفرادی انواع اکشن فیگورها بسیار زیاد است، امکان ارائه یک پاسخ کامل برای هر فیگور خاص وجود ندارد؛ با این حال، اگر به درستی مراقبت شوند، احتمالاً اکشن فیگورهای شما بیشتر از شما زنده خواهند ماند.
سفارشی‌سازی کامپیوتر برای علاقمندان به کامپیوترها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چراغ‌های LED و استیکرها گزینه‌های مد روز و جالبی برای تزئین کامپیوتر شما به ارمغان می‌آورند. تزئین کامپیوتر خود با یک تم خاص می‌تواند یک ایده جذاب باشد. از جمله می‌توان به Star Wars، Marvel، DC، انیمه و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید کامپیوتر خود را با یک فرانچایز یا سرگرمی خاص تزئین کنید. چه راه بهتری برای انجام این کار وجود دارد به جز نمایش یک اکشن فیگور مربوطه در داخل کیس کامپیوتر ؟
اگر شما طرفدار انیمه هستید و می‌خواهید از شخصیت‌های مورد علاقه‌تان در انیمه یا مانگای مورد علاقه‌تان ، فیگور و اشیای زیبایی داشته باشید، احتمالا با واقعیت سختی روبرو شده‌اید یا در آینده با آن مواجه خواهید شد که فیگورهای انیمه گران تر از فیگورهای عمومی تولید شده توسط شرکت‌هایی مانند هسبرو هستند.
به نمایش گذاشتن فیگورها و اکشن فیگورها  یک فعالیت بسیار لذت بخش است، زیرا این امکان را به شما می دهد که تمامی فیگورهایی که در طول سفر جمع آوری کرده اید را به نمایش بگذارید. اما چگونه می‌توانید نمایشگاه فیگور خود را جذاب‌تر کنید؟ برخی از افراد از پس زمینه‌های حماسی، استندهای نمایشی چند سطحی و لوازم مختلف دیگر استفاده می‌کنند؛ اما احتمالا یکی از جالب‌ترین نکاتی که می‌توانید برای تزئین کلکسیون فیگورخود استفاده کنید، نورپردازی های LED است.
جمع آوری اکشن فیگورها و سایر یادگاری‌های مرتبط با برندها و فرانچایزهای مختلف به یک سرگرمی روزافزون و محبوب بین بزرگسالان تبدیل شده است. برخی از افراد به دلیل لذت بردن دوستانشان از جمع آوری فیگورها و اکشن فیگورها کنجکاو هستند  و حتی خودشان نیز ممکن است تمایل داشته باشند که وارد این عرصه شوند.
اکشن فیگورهای عروسکی ؟ یا عروسک‌های اکشن فیگوری ؟ تفاوت بین این دو چیست ؟ احتمالا بیشتر مردم به شما در رابطه با تفاوت آن ها گفته باشند ! البته در کشور ایران شاید شناخت زیادی در رابطه با آن ها وجود نداشته باشد . به هر حال ، بعید است که به صورت کامل تقاوت آن ها را به شما گفته باشند .
آیا ارزش فیگور افزایش می‌یابد یا خیر، بیشتر به این بستگی دارد که چه فیگوری را خریده باشید. برخی از فیگورها در طول زمان به طور قابل توجهی افزایش می‌یابند، در حالی که برخی دیگر افزایش قیمتی چندانی ندارند یا حتی ممکن است کاهش قیت داشته باشند. با این حال، اگر می‌خواهید فیگور‌هایتان ارزش خود را افزایش دهند یا حداقل ارزش خود را حفظ کنند، تدابیر خاصی را می‌توانید انجام دهید.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha