چطور از افتادن فیگورها جلوگیری کنیم ؟

برای برخی از فیگورها و اکشن فیگورها می‌توانید از استند استفاده کنید. سوراخ‌های موجود در پاها ویا پشت فیگورها می‌تواند به پین‌های متناظر در استند متصل شود. برای فیگورهایی که سوراخی ندارند ، می توانید از استندهای جداگانه استفاده کنید.

.فیگورها با پاهای کوچک یا با وزن نامتناسب در یک طرف به سختی قابل نمایش هستند ، زیرا در حفظ تعادل مشکلاتی خواهد داشت. این فیگورها در حالت عمودی به سختی قرار می گیرند و فقط در صورتی به خوبی می ایستند که در حال حرکتی خاصی باشند.

به عنوان یک طرفدار ترانسفورمرز، من به خاطر می آورم یکی از اکشن فیگورهایم به گونه ای بود که غیر ممکن بود صاف بایستد. بیشتر مواقع، باید آن را به جلو خم می کردم زیرا وزن اضافی در پشت باعث می‌شد که بیفتد. در واقع اگر پاهای کوچکی داشت این گونه نمی ایستاد.

از چه چیزی استفاده کنیم که اکشن فیگورسقوط نکند؟

برای رفع این مشکل، چند روش مختلف وجود دارد. یکی از روش‌های ساده‌تر برای جلوگیری از افتادن فیگورها اقدام به قرار دادن فیگورهای مشکل‌دار بر روی دیوار یا بر روی فیگورهای بزرگتر و محکم می‌باشد. این روش ایده‌آل نیست و نتیجه نهایی به نظر ناهماهنگ خواهد بود. احتمالاً فیگورهای شما دچار مشکل خواهند شد.

اکشن فیگور گیمینگ ارزان

اگر فیگور شما دارای سوراخ‌های پین دار در پاها یا پشت خود است، ممکن است بتوانید یک استند نمایشی برای وصل کردن آن‌ها پیدا کنید. استند‌های نمایشی راه عالی برای جلوگیری از افتادن فیگور شما هستند. فقط اطمینان حاصل کنید که چند نکته را هنگام جستجوی استندهای نمایشی در نظر بگیرید :

  • - بررسی کنید که آیا فیگور شما دارای سوراخ پین دار برای ایستادن دارد یا خیر
  • - اطمینان حاصل کنید که سوراخ پین برای پین متناظر آن بزرگ/کوچک نیست
  • - اطمینان حاصل کنید که استند نمایشی می‌تواند یک فیگور با اندازه مد نظر شما را پشتیبانی کند

استندهای نمایشی معمولاً با نوع خاصی از فیگورها در ذهن ساخته می‌شوند، بنابراین ممکن است برخی از آن‌ها با فیگور شما سازگار باشند. با این حال، ممکن است برخی از آن‌ها سازگار نباشند، بنابراین قبل از خرید باید دقت کنید و تحقیقات لازم را انجام دهید.

اگر استند پیدا نکردم  ، چه کنم؟

استندهای زیادی در بازار وجود دارد که می توانید خریداری کنید : Marvel Legends، Star Wars Black Series، Vintage Star Wars Figurs، Playmates Star Trek، NECA، و ... . به طور خاص برای چهره هایی که در ذهن دارید ساخته شده است. همچنین، این احتمال وجود دارد که استندی که انتخاب می‌کنید، با وجود اینکه ممکن است با اکشن فیگور شما سازگار باشد اما پاسخگوی نیاز شما نیست.

فروشگاه اکشن فیگور

در این مورد، می‌توانید display holdersیاsupport stands را امتحان کنید. اگر اکشن فیگور شما یک سوراخ در پشت خود دارد که اندازه آن استاندارد است، می توانید آنها را به آن سوراخ بچسبانید. با این حال، حتی اگر فیگور شما سوراخی در پشت خود نداشته باشد، ممکن است برای شما کار کنند. می توانید از گیره قابل تنظیم برای نگه داشتن اندام در ناحیه کمر و ثابت نگه داشتن آن استفاده کنید.

نتیجه گیری

هنگام نمایش فیگورهای خود، گاهی اوقات ممکن است سخت باشد که برخی از آن‌ها برای ایستادن قرار بگیرند، مهم نیست چقدر سعی کنید تا تعادل آن‌ها را حفظ کنید. در این موارد، ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که نوعی استند برای حمایت از این فیگورها تهیه کنید. برخی از فیگورها دارای سوراخ‌هایی در پشت ویا پاهای خود هستند و شما ممکن است یک پین از یک استند نمایشی را به این سوراخ‌ها برای حمایت اضافی وصل کنید.

 در مواردی که اکشن فیگور دارای سوراخ نیست یا نمی‌توانید یک استند با پین مناسب پیدا کنید، باید در نظر بگیرید که یک استند نمایشی تهیه کنید. محکم‌کننده روی نگهدارنده می‌تواند برای حمایت از فیگور در منطقه کمر استفاده شود. متأسفانه، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که نتوانید یک استند مناسب برای فیگور خود پیدا کنید، اما برای بیشتر فیگورهای مدرن ویا محبوب، احتمالاً موردی پیدا خواهید کرد که برای شما کار کند.

همچنین بخوانید
از آنجایی که تعداد انفرادی انواع اکشن فیگورها بسیار زیاد است، امکان ارائه یک پاسخ کامل برای هر فیگور خاص وجود ندارد؛ با این حال، اگر به درستی مراقبت شوند، احتمالاً اکشن فیگورهای شما بیشتر از شما زنده خواهند ماند.
سفارشی‌سازی کامپیوتر برای علاقمندان به کامپیوترها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چراغ‌های LED و استیکرها گزینه‌های مد روز و جالبی برای تزئین کامپیوتر شما به ارمغان می‌آورند. تزئین کامپیوتر خود با یک تم خاص می‌تواند یک ایده جذاب باشد. از جمله می‌توان به Star Wars، Marvel، DC، انیمه و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید کامپیوتر خود را با یک فرانچایز یا سرگرمی خاص تزئین کنید. چه راه بهتری برای انجام این کار وجود دارد به جز نمایش یک اکشن فیگور مربوطه در داخل کیس کامپیوتر ؟
اگر شما طرفدار انیمه هستید و می‌خواهید از شخصیت‌های مورد علاقه‌تان در انیمه یا مانگای مورد علاقه‌تان ، فیگور و اشیای زیبایی داشته باشید، احتمالا با واقعیت سختی روبرو شده‌اید یا در آینده با آن مواجه خواهید شد که فیگورهای انیمه گران تر از فیگورهای عمومی تولید شده توسط شرکت‌هایی مانند هسبرو هستند.
به نمایش گذاشتن فیگورها و اکشن فیگورها  یک فعالیت بسیار لذت بخش است، زیرا این امکان را به شما می دهد که تمامی فیگورهایی که در طول سفر جمع آوری کرده اید را به نمایش بگذارید. اما چگونه می‌توانید نمایشگاه فیگور خود را جذاب‌تر کنید؟ برخی از افراد از پس زمینه‌های حماسی، استندهای نمایشی چند سطحی و لوازم مختلف دیگر استفاده می‌کنند؛ اما احتمالا یکی از جالب‌ترین نکاتی که می‌توانید برای تزئین کلکسیون فیگورخود استفاده کنید، نورپردازی های LED است.
جمع آوری اکشن فیگورها و سایر یادگاری‌های مرتبط با برندها و فرانچایزهای مختلف به یک سرگرمی روزافزون و محبوب بین بزرگسالان تبدیل شده است. برخی از افراد به دلیل لذت بردن دوستانشان از جمع آوری فیگورها و اکشن فیگورها کنجکاو هستند  و حتی خودشان نیز ممکن است تمایل داشته باشند که وارد این عرصه شوند.
اکشن فیگورهای عروسکی ؟ یا عروسک‌های اکشن فیگوری ؟ تفاوت بین این دو چیست ؟ احتمالا بیشتر مردم به شما در رابطه با تفاوت آن ها گفته باشند ! البته در کشور ایران شاید شناخت زیادی در رابطه با آن ها وجود نداشته باشد . به هر حال ، بعید است که به صورت کامل تقاوت آن ها را به شما گفته باشند .
آیا ارزش فیگور افزایش می‌یابد یا خیر، بیشتر به این بستگی دارد که چه فیگوری را خریده باشید. برخی از فیگورها در طول زمان به طور قابل توجهی افزایش می‌یابند، در حالی که برخی دیگر افزایش قیمتی چندانی ندارند یا حتی ممکن است کاهش قیت داشته باشند. با این حال، اگر می‌خواهید فیگور‌هایتان ارزش خود را افزایش دهند یا حداقل ارزش خود را حفظ کنند، تدابیر خاصی را می‌توانید انجام دهید.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha