بهترین موس های سایلنت در سال 2022

چه در حال تهیه مقاله پایان ترم در کافی شاپ باشید و چه یک شب زنده دار باشید و  شب پربازدیدترین زمان برای شما باشد ، موس سایلنت بهترین انتخاب برای شما است.

در حالی که نسبت به اندازه موس‌ گیمینگ و میزان کارایی بالا ، آنچنان جذاب و شیک نیستند ، اما موس سایلنت فوق العاده ساکت است و در محیط های اداری که استفاده زیادی از موس ها می شود گزینه ی مناسبی است. اگر قصد خرید موس سایلنت را داشته باشید، شاید برای شما این سوال پیش آمده بیاید که بهترین موس بی صدا کدام است ؟ برای پاسخ به این سوال باید به عوامل متعددی مانند اندازه، صدا، طراحی و راحتی و ... را در نظر بگیرید. 

موس های سایلنت زیادی در بازار وجود دارد ، اما ما قرار است بهترین موس های بی صدا در سطح جهان را به شما معرفی کنیم .

بیایید با سکوت وارد دنیای موس های سایلنت شویم .

بهترین موس سایلنت از لحاظ کاربرد

شرکت ریزر بیشتر بخاطر ساخت موس ها و کیبورد گیمینگ با نورپردازی های زیبای RGB شناخته می شود ، اما این تولید کننده کهنه کار از زمان قدیم با مجموعه لوازم جانبی Pro به فضای اداری با کارایی بهتر پیش قدم شده است.

Pro Click Mini یک موس جمع و جور و بی صدا است که مسلما بهترین موس برای بازی به شمار می رود ، اما این موس بی صدا ویژگی های بسیار خوبی هم دارد که برای افزایش کارایی مورد استفاده قرار می گیرد ، مانند دقت 12000DPI ، هفت دکمه قابل برنامه ریزی از طریق نرم افزار Razer Synapse ، یک چرخ اسکرول سه کاره و ...

این موس برای صدا ، از سوئیچ های مکانیکی بی صدا ریزر استفاده می کند که بازخورد لمسی نرم و رضایت بخشی ارائه می دهد .

نقاط مثبت

  • اندازه جمع  و جور باعث ایجاد یک موس مسافرتی عالی می شود
  • مجموعه ای از ویژگی های مفید
  • استفاده از دو عدد باتری AA با طول عمر عالی 30 روزه

نقاط منفی

  • عدم پشتیبانی از MacOs از طریق اتصال 3.45 گیگاهرتزی

خرید دسته بازی لپ تاپ و کامپیوتر اورجینال

Razer Pro Click Mini- بهترین از لحاظ کاربرد

بهترین موس بی صدا با قیمت مناسب

اگر به دنبال یک موس بی صدا هستید که ویژگی های اضافی را کنار بگذارد و قیمت را جزو اولویت های خود قرار دهد ، بهتر است به Logitech M330 Silent Plus نگاه بیندازید. لاجیتک M330 از زمان آغاز به کار ، موس بی صدا برای بسیاری بوده است و در میان 15000 مشتری ، رتبه 5 ستاره در آمازون را کسب کرده است . اندازه موس بسیار کوچک است ، اما دارای طول عمر باتری خیره کننده 2 ساله است ، گیرنده 2.4 گیگاهرتزی برای سازگاری با چند دستگاه و کلیک هایی که به اندازه یک موس فوق سایلنت کار می کند ، موس M330 دارای دقت 1000 DPI است.

نقاط مثبت

  • موس بی صدا و قیمت مناسب
  • سازگار با انواع سیستم عامل کامپیوتر ، مک و کروم بوک
  • عمر باتری بسیار عالی 2 ساله

نقاط منفی

  • طراحی جمع و جور برای بعضی ناراحت کننده است
  • طراحی شده برای راست دستان

خرید موس بی سیم سایلنت لاجیتک مدل M330

Logitech M330 SIlent Plus – بهترین موس بی صدا با قیمت مناسب

خرید پد موس با بهترین کیفیت از سایت بابلو

بهترین موس سایلنت ارگونومی

موس TeckNet Pro به اندازه موس های سایلنت Logitech و Razer محبوب نیست ، ولی طبق گفته ها از نظر ارگونومی و راحتی جزو بهترین ها است.

موس TeckNet Pro مجهز به شش دکمه است که شامل عملکرد عقب و جلو و دقت 2600 است که از طریق یک سوئیچ فیزیکی در بالا در پنج سطح تنظیم می شود. مهم تر از همه ، ساکت است و پوسته بیرونی آن به اندازه ای خمیده است که دست شما هنگام استفاده از موس احساس راحتی می کند.

شما برای اتصال از یک دانکل 2.4 گیگاهرتزی همراه برای جفت شدن با سیستم عامل های مک و ChromeOS استفاده می کنید ، اما Macرا ساپورت نمی کند.

نقاط مثبت

  • ارگونومی مناسب
  • عمر باتری 24 ماهه
  • تغییر وضعیت DPI

نقاط منفی

  • مناسب برای کاربران راست دست
  • ساختار و متریال ارزان
  • ساپورت نکردن MacOs

خرید اینترنتی هدفون با بهترین قیمت

TeckNet Pro – بهترین موس ارگونومی

بهترین موس سایلنت در سفر

اگر بیشتر اوقات در سفر هستید و به یک موس بی صدای سبک وزن نیاز دارید ، که ویژگی های زیادی نداشته باشد و به قولی کار راه انداز باشد ، Logitech Pebble M350 را امتحان کنید .

برای شروع ، Pebble M350 سطح صاف تری نسبت به بسیاری از موس ها دارد ، که در صورت گرفتن موس در حالت Fingertip ( فقط استفاده از نوک انگشتان) ایده ال است .

با این حال ، طراحی کاربردی ، قابل  حمل بودن و استفاده از فناوری SilentTouch است که در لاجیتک M650 که در بالا هم آن را ذکر کردیم ، وجود دارد. یعنی ضربه به کلید و حرکت چرخ پیمایش Pebble M350 در سکوت حرکت می کند . برای مسافران ، این موس دارای باتری 18 ماهه است و می توان آن را از طریق گیرنده USB یا بلوتوث همراه جفت کرد .

نقاط مثبت

  • یک موس مسافرتی عالی
  • طراحی دو سویه مناسب برای چپ و راست دست ها
  • چرخ اسکرول بی صدا (یک مورد نادر)

نقاط منفی

  • سطح صاف و نیاز به عادت کردن دارد
  • آپشن خاصی ندارد
بیشتر بخوانید: بهترین برند های موس

Logitech Pebble M350 – بهترین برای سفر

بهترین موس سایلنت 2022

یک موس سایلنت با قیمت بالا قطعا لذت بخش است اما به سختی می توان آن را تهیه کرد ، در موس گیمینگ بی صدا عملا ممکن است کمی کیفیت و عملکرد را قربانی کنید و برعکس در محل کار یا کتابخانه و محل های عمومی احتمالا دست شما را خواهد گرفت. همه چیز به این بستگی دارد که شخصا چه فکری می کنید و این که موس در دستانتان چه احساسی به شما منتقل می کند .

در مجموع میتوان گفت بهترین موس بی صدا با در نظر گرفتن کلیه عوامل موس  Logitech Signature M650 است ، بر اساس این موضوع که برای تمامی دست ها مناسب است .

موس های بی صدا در مقایسه با دستگاه های جانبی اداری معمولی ، بیشتر مواقع کوچک هستند در حالی به طور کلی این مورد منجر به طراحی فشرده تر و ضد صدا می شود ، اما از نظر راحتی برای کسانی که دست های بزرگ تری دارند کمکی نمی کند و اینجاست که Logitech Signature M650 به میدان می آید .

جدیدترین موس سایلنت شرکت لاجیتک ، در اندازه کوچک و بزرگ  و انواع چپ دست و راست دست ، متناسب با همه کاربران عرضه شده ، از زمان عرضه موس آن را آزمایش کردیم و نه تنها طراحی و ارگونومی آن فوق العاده راحت است ، بلکه سوئیچ های SilentTouch واقعی ، تقریبا در برابر آن کم می آورند.

خرید هدست با بهترین قیمت ها از فروشگاه بابلو

Logitech Signature M650 – بهترین موس سایلنت

نقاط مثبت

  • مناسب برای چپ و راست دست ها در اندازه کوچک و بزرگ
  • نرم افزار LogiOptions به شما این امکان را می دهد موس را برنامه ریزی کنید .
  • فوق العاده بی صدا

نقاط منفی

  • طراحی دو سویه برای بعضی کاربران خوشایند نیست
  • نبود شارژر USB-C

اگر قصد خرید هدفون گیمینگ را دارید همین حالا از فروشگاه بابلو اقدام کنید.

اگر به دنبال یک موس همه کاره هستید، Razer Pro Click Mini بهترین گزینه های شما هستند، این موس گران تر از موس های دیگر در لیست ارائه شده ما هستند، اما کارایی بیشتری به شما می دهند. اگر بودجه کمی در اختیار دارید ، Logitech M330 Silent Plus، Pebble M350 و TeckNet Pro گزینه های شما خواهند بود، که همگی موس های بی صدای عالی هستند. 

همچنین بخوانید
اما هم اکنون با تجربه چندین و چند ساله در حال نوشتن این مقاله هستم ، یادم به بازی های قدیمی با کانتر استرایک یا دوتا می افتد چقدر خوش می گذشت ، یک تیم حرفه ای داشتم که هر روز به دور از فضای مجازی با هم بازی می کردیم و در نوع خود حرفه ای بودیم.
اگر هنگام استفاده از موس و کیبورد کمی احساس درد می کنید ، می توانید با انجام برخی تغییرات ساده در موقعیت صفحه کلید و موس خود ، شرایط را برای استفاده طولانی تر ، ساده تر کنید.این درد و خستگی در بدن شما ممکن است بین شما و علاقه مندیتان فاصله بیندازد . پس وقت آن است که شما را از این درد خلاص کنیم.بیایید ببینیم بهترین حالت قرار گیری صفحه کلید برای شما ، چه چیز می تواند باشد.
هر موس مجهز به سنسور CMOS می باشد ، سنسور CMOS نور را تشخیص می دهد و دقیقا همان تکنولوژی است که در دوربین های دیجیتال استفاده می شود ، Cmos در واقع سطحی که موس روی آن حرکت می کند را ثبت و تشخیص می دهد موس به کدام سمت حرکت می کند.
گیمرها تنها زمانی می توانند از تجربه بازی لذت ببرند که موسی متناسب با سبک بازی برای آن ها فراهم باشد و بتوان به راحتی از این موس ها بهره برد. اگر گیمر هستید و قصد خرید موس گیمینگ را دارید، زمان آن فرا رسیده تا با نکات بسیار مهم قبل از خرید یک موس بازی آشنایی پیدا کنید و سپس برای خرید اینترنتی موس گیمینگ اقدام نمایید.
با یک نگاه گذرا می توانید تنوع موس ها را در تمامی بازار مشاهده کنید ، با مدل های زیادی روبرو خواهید شد که ویژگی های متفاوتی ارائه می دهند و همگی عالی به نظر می رسند ، در زمان انتخاب آن هم با این همه تنوع مسلما انتخاب یکی از آن ها دلهره آور است برای کمک بیشتر به شما در این زمینه ، جدای از لیستی که ارائه دادیم ، یک فهرست کوتاه از عواملی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید را ارائه می کنیم
اما شک نکنید مهم ترین عامل در بازی سرعت می باشد چرا که هر چه شما کندتر باشیدحریف با تکنولوژی بالاتری نسبت به شما تصمیم گیری می کند ، برای بازی های اول شخص و بازی های با فریم ریت بالا خیلی ضروری است که مطمئن باشید سرعت بالایی در اختیار دارید.
همیشه ساده ترین انتخاب ها به قدری سخت می شوند که ما را از بحث اصلی خارج می کنند به همین دلیل است که باید ساده نگاه کرد تا انتخاب درستی انجام داد .هر موس از دو خانواده مجزی تشکیل شده و این دو خانواده هر روز امکانات پیچیده ای توسط شرکت اصلیشان برای رقابت اضافه می کنند.
 موس های بازی چند تفاوت و مزیت نسبت به موس های معمولی دارند ، که برای بسیاری حتی اشخاصی که ممکن  است علاقه ای به بازی کردن نداشته باشند می تواند مناسب باشد.اما بستگی به کار شما هم دارد، چرا که نمی توان یک موس RGB ، که در حال انتشار نور از خود می باشد را در یک اداره استفاده کرد و یا نمی توان یک موس بزرگ را با یک موس اداری با سایز معمولی مقایسه کرد.
اول صبح از خواب بیدار شدید و قصد دارید مثل حرفه ای ها چند دوری بازی کنید . شاید برای شما عجیب باشد ! اما گرفتن موس مگر روش خاصی دارد ؟ مشکل اینجاست که بعضی ها نمی دانند که چگونه یک موس را بگیرند !با استفاده از کف دست یا با پنجه و یا با نوک انگشت و نه هیچکدام بلکه به صورت تلفیقی دوست دارید یک موس را کنترل کنید، این حالت ها شباهت زیادی به هم دارند.
بنابراین Dpi مناسب دقیقا چیست؟ چگونه کار می کند؟چگونه موس ایده ال خود را پیدا کنیم؟در این مقاله قصدمان این است ، تا کاملا متوجه شوید تنظیمات DPI و نحوه استفاده از آن به طوری که بیشترین تاثیر را داشته باشد ، چگونه خواهد بود.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha