راهنمای انتخاب بهترین دسته بازی موبایل

نکات مهم درانتخاب دسته بازی موبایل

امروزه طیف وسیعی از بازی های موبایل وجود دارد که شما می‌توانید از طریق برنامه‌های متنوع که به ما امکان دسترسی به این بازی‌ها را می‌دهند استفاده کرده و درون تلفن همراه خود آن ها را نصب  و بازی کردن بپردازید .

بهترین دسته بازی موبایل

به همین دلیل طبیعی است که بسیاری از کاربران به دنبال محصولی هستند که تجربه بازی خود را بهبود بخشند . اگر سال ها است که در حال بازی با موبایل خود هستید و دوست دارید ساعت ها بدون مشکل خاصی سرگرم شوید . بهتر است در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه و نکات بسیار مهم در انتخاب دسته های بازی موبایل را به شما توضیح دهیم که باعث افزایش بهبود سطح بازی شما خواهد شد. با خرید آنلاین هندزفری می توانید تجربه بهتری از بازی های موبایلی داشته باشید.

استانداردهای طراحی و ویژگی های ظاهری دسته بازی برای موبایل

خوشبختانه بسیاری از گیمر های حرفه ای با تنوع زیاد دسته‌های بازی موبایل آشنا هستند با این وجود همه با نحوه صحیح انتخاب یک دسته بازی آشنا نیستند ، بسیاری فقط دسته بازی بلوتوث را برای یک اتصال بلوتوث خریداری می‌کنند اما واقعیت متفاوت است ، چرا که بسته به این دارد از چه نوعی قرار است استفاده کنید و از چه بازی ای قرار است با استفاده از دسته بازی لذت ببرید.

یادتان نرود بیشتر دسته های بلوتوث ، کامپیوتر های شخصی با اتصال گوشی موبایل IOS  و اندروید  کار می‌کنند با این وجود برای ارائه راحت‌ترین حالت ممکن شما به دسته‌ای نیاز دارید که برای موبایل طراحی شده باشد و دقیقا همان چیزی باشد که در بازی نیاز خواهید داشت.

پیشنهاد بابلوسون برای گیمرهای حرفه ای: خرید دسته بازی کامپیوتر حرفه ای

دسته های بازی موبایل دارای ساختارهای غیر بلوتوثی هم هستند که بهتر است آن ها را برای بازی هایی در سبک شوتر خریداری کنید به عنوان مثال یک دسته بازی اهرمی شامل ویژگی‌های مختلف در هر دسته است ، دسته های اهرمی از تعداد 2 الی 4 ماشه استفاده می‌کنند در مدل ارتقا یافته این دسته ها از یک فن هم در بخش مرکزی خود استفاده می‌شود و در یک مدل بهتر آن از ماشه لیزری برای بازی کردن بهره می گیرند.

دسته های اهرمی دو ماشه

اگر به دنبال کم‌ترین هزینه ممکن برای خرید دسته بازی هستید بهتر است از دسته های بازی اهرمی دو ماشه استفاده کنید این دسته ها بسیار ساده هستند و فقط کافیست گوشی موبایل خود را روی آن ها سوار کرده و مواردی که نیاز دارید بعد از پایین آمدن اهرم و یا کلید انجام شود زیر همان بخش اعمال کنید توجه کنید اعمال این مورد فقط توسط تنظیمات داخل بازی انجام می‌شود و فقط دو ماشه را می‌توانید تنظیم کنید.

بهترین دسته بازی موبایل کال اف دیوتی

این سبک دسته ها نسبت به دسته های فن دار و بلوتوثی دارای وزنی بسیار سبک تر هستند و امکان جابه جایی آن ها هم ساده تر است معمولا این سبک دسته از پلاستیک با کیفیت ساخته می‌شود .

دسته های اهرمی 4 ماشه

بهترین دسته بازی کامپیوتر بی سیم

دسته های بازی 4 ماشه دقیقا از نظر تنظیمات مشابه مدل دو ماشه هستند با این تفاوت که شما برای استفاده از این نوع دسته بازی نیاز است در بازی چهار دکمه را تنظیم کنید. برای مشاهده نمونه و خرید اینترنتی دسته بازی موبایل بلوتوثی می توانید به فروشگاه نلاین بابلوسون مراجعه کنید.

دسته بازی گیره ای

اگر به دنبال حمل راحت دسته بازی هستید بهتر است دسته بازی گیره‌ای را تهیه کنید . این سبک دسته بازی به دلیل وزن پایینی که دارد شرایط بسیار مناسبی را در هنگام جابه جایی برای شما مهیا می‌کند و در هر کجا که باشید کافیست آن را در جیب خود قرار داده و از جایی به جای دیگر حرکت کنید .

بهترین دسته بازی پابجی

این نوع دسته بازی معمولا از پلاستیک و فلز ساخته می‌شوند و نسبت به تمامی دسته های دیگر مقاومت به نسبت بالاتری دارند .

دسته بازی اهرمی فن دار

این سبک از دسته های بازی برای کسانی مناسب است که بیشتر زمان خود را در طول روز به بازی کردن با موبایل می‌پردازند ، همانطور که می‌دانید استفاده طولانی مدت از گوشی موبایل باعث داغ شدن تلفن همراه می‌شود بنابراین هر چقدر که این میزان داغی زیاد باشد ممکن است در مواقعی به اجزای داخلی گوشی ضربه وارد کند در این شرایط بهتر است از یک دسته بازی اهرمی فن دار استفاده کنید .

بهترین دسته بازی کامپیوتر ارزان

دسته های بازی فن دار معمولا از لحاظ کیفیتی و وزنی نسبت به دسته‌های دیگر سنگین تر هستند دلیل این موضوع قرار داده شدن باتری و فن همراه با قطعات الکترونیکی کوچک جهت فعال سازی فن می‌باشد که باعث شده حمل آن هم سخت تر باشد اما باعث طول عمر بیشتر در صورت استفاده طولانی تر از موبایل خواهد شد .

دسته بازی لیزری

اگر در بازی نوع و مدل تیر اندازی کردن برایتان بسیار مهم است ، دسته های لیزری به غیر از سرعت بیشتر در تیراندازی ، اهمیت زیادی به گلس روی گوشی شما نمی دهند و می توانند بهترین شرایط را در بازی بسته به سلیقه‌تان فراهم کنند .

دسته بازی پابجی موبایل

کیفیت ساختاری این دسته بازی ها معمولا از پلاستیک فلز می باشد و در سه مدل اهرمی و گیره ای و فن دار عرضه می‌شوند .

سازگاری دسته بازی موبایل با اندروید وIOS

اولین نکته ای که باید هنگام خرید لوازم جانبی موبایل برای گوشی هوشمند در نظر بگیریم پشتیبانی آن از IOS و یا Android می باشد و در بعضی مواقع استفاده از هر دو سیستم عامل ، بنابراین بسیار بهتر است قبل از خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید که گوشی شما با این دو سازگار است یا خیر.

علاوه بر سازگاری با سیستم عامل ، دانستن این نکته مهم است که برای ابعاد گوشی هوشمند و بازی‌هایی که قرار است با آن بازی کنیم آن دسته بازی با موبایل سازگاری دارد . بعضی از شرکت‌ها در زمان تولید دسته بازی موبایل آن را فقط برای بازی هایی خاصی طراحی می کنند به عنوان مثال بازی پابجی به دلیل سیاست های شرکت خود هر دسته بازی ای را قبول نمی کند و بیشتر دسته های بازی اهرمی توانایی شرایط بازی مناسب را را برای این بازی فراهم می‌کنند .

ارزانترین دسته بازی موبایل

در موارد بسیار زیادی پیش آمده بسیاری از بازیکنان با هک کردن گوشی تلفن همراه خود امکان اتصال کیبورد و موس های مختلف را به گوشی های خود فراهم می‌کنند ، شرکت های بازی سازی هم معمولا این موارد را به خوبی درک می کنند ، اگر بعد از مدتی استفاده بدون تبدیل موس و کیبورد از داخل بازی بن شدید قطعا دلیل آن استفاده از این کیبورد و موس ها بوده است.

شما در این مواقع می‌توانید از کیبورد و موس های مخصوص بازی گوشی تلفن همراه استفاده کنید این کیبورد و موس ها با استفاده از یک نرم افزار امن و موس و کیبورد های مخصوص برای شما شرایطی را فراهم می‌کنند که بدون مشکل خاصی به بازی کردن با گوشی خود بپردازید.

اگر همچنان در انتخاب بهترین دسته بازی موبایل دچار مشکل هستید در ادامه موارد دیگری هم به شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید بهترین دسته بازی موبایل را برای خود انتخاب کنید. همچنین میتوانید روی این لینک برای خرید دسته بازی موبایل و تبلت کلیک کنید و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

سازگاری دسته موبایل با بازی

همه روزه بازی‌های زیادی با تنوع فراوان در حال ساخته شدن است ، اما یادتان نرود که شما نمی‌توانید از همه دسته های بازی برای همه بازی ها استفاده کنید که در ادامه با این دسته های بازی اشاره خواهیم کرد .

بازی فوتبال اندروید با پشتیبانی از دسته

  • دسته های گیره ای و اهرمی به طور کلی مناسب بازی هایی هستند که بتوان دکمه ها را درون آن ها تنظیم کرد به عنوان مثال شما می توانید با تنظیمات درون بازی دکمه مربوط به نشانه را روی یک ماشه قرار دهید و دکمه مربوط به تیراندازی را بر روی یک ماشه دیگر قرار دهید معمولا در سبک های شوتر شاهد این تنظیمات هستیم و در سبک های دیگر بازی این امکان وجود نخواهد داشت مگر این که آن بازی بر اساس سیاست خود این قابلیت را اعمال کند.

این سبک بهترین دسته بازی کالاف دیوتی موبایل و جزو بهترین دسته بازی موبایل برای پابجی می باشد.

  • دسته های بلوتوث زمانی که تولید می‌شوند یک نرم افزار جانبی هم همراه آن ها ارائه می‌شود در واقع این نرم افزارهای جانبی به شما اعلام می‌کنند که فقط می‌توانید در بازی هایی که خودشان آن را ساپورت می‌کنند به بازی کردن بپردازید ، بیشتر دسته های بازی بلوتوثی توسط شرکت پابجی به طور کامل پشتیبانی نمی‌شوند بنابراین این نوع دسته بازی موبایل برای پابجی مناسب نیست.

این سبک بهترین دسته بازی موبایل کالاف می باشد و می توانید در این بازی با آن ها و تمام بازی هایی که توسط نرم افزار آن ها ارائه می شود به بازی کردن بپردازید .

تاثیربودجه درانتخاب مدل دسته بازی موبایل

یکی از مزایای خوب برای انتخاب بهترین دسته بازی موبایل تنوع آن ها در بودجه و سرمایه‌ای است که شما در اختیار دارید . این بودجه می‌تواند از حدود 50 هزار تومان شروع و تا چندین میلیون تومان هم تغییر کند ، به عنوان مثال شما حتی می‌توانید از دسته های بازی سونی هم برای بازی های موبایل استفاده کنید که حدود 1میلیون پانصد الی دو میلیون نیاز به سرمایه دارند .

دانلود بازی برای دسته بازی

هر چقدر دسته بازی شما حرفه‌ای تر باشد و ویژگی های بیشتری به شما ارائه دهد به مراتب قیمت آن هم افزایش پیدا خواهد کرد معمولا پایین ترین هزینه ممکن را می توانید برای یک دسته بازی موبایل گیره ای کنار بگذارید ، در رده متوسط می‌توانید به سراغ دسته‌های بازی اهرمی ، فن دار و لیزری بروید که جزو بودجه‌های متوسط به حساب می‌آیند و در آخر دسته‌های بازی بلوتوث جزو گران قیمت‌ترین دسته‌های بازی موبایل می‌باشند که آپشن بیشتری هم ارائه خواهند داد.

بهترین دسته بازی موبایل برای کال اف دیوتی وپابجی

احتمالا بعد از خواندن این مقاله با تمامی ویژگی ها و ساختارهای مختلف دسته بازی آشنا شده باشید که می توانند بهترین را در هر سبک بازی موبایل به شما ارائه دهند اما ما با انتخاب بهترین دسته بازی موبایل در پایان به شما یک نمونه با ارزش برای انتخاب را ارائه خواهیم داد .

بهترین دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی

دسته بازی TSCO TG 155W

اگر به دنبال یک دسته بازی همه فن حریف هستید که که بتوانید در گوشی های موبایل اندروید و IOS از آن استفاده کنید قطعا دسته بازی دسته بازی TSCO TG 155W یکی از اولویت های شما خواهد بود این دسته با ارائه انواع آپشن های مختلف در کنار سبک و حالت ارگونومی خود به صورت عمودی و افقی می تواند در انواع بازی شما را یاری کند .

شما برای استفاده از این دسته بازی نیاز دارید که بعد از چند ساعت استفاده آن را به شارژ متصل کرده و از طریق بلوتوث به دستگاه متصل و از آن استفاده کنید همچنین برای کار با آن شما نیاز دارید تا نرم افزار مخصوص این دسته با نام Shooting Plus V3 را روی گوشی خود نصب کنید.

کیفیت و ساختار این دسته بازی از پلاستیک با کیفیت بالا است بنابراین نیازی نیست نگران خرابی زودهنگام آن باشید. اگر میان خرید لوازم جانبی لپ تاپ برای بازی های کامپیوتری و دسته بازی برای موبایل هنوز تردید دارید پیشنهاد می کنیم از گیمرهای حرفه ای پرس و جو کنید.

جمع بندی

یک دسته بازی اهرمی شما را به سمت یک گیمر موبایل که بخواهید حریفان را به چالش بکشید پیش خواهد برد و یک فن  در کنار اهرم می‌تواند به حفظ و نگهداری سخت افزار داخلی موبایل کمک کند . حال تصور کنید که یک سیستم لیزری  به دسته بازی اهرمی شما اضافه شود قطعا با ایجاد سرعت بیشتری می‌تواند نتیجه بهتری به شما ارائه دهد.

در هر صورت انتخاب بهترین دسته بازی موبایل با توجه به تنوع بالا کار بسیار مشکلی است اما با توضیحات و راهنمایی های ارائه شده در این مقاله تقریبا راه شما برای خرید هموار تر شده است ، در آخر انتخاب دسته های بازی بلوتوث هم می تواند یکی از انتخاب های شما باشد چرا که سرعت ، ارگونومی و تنظیمات بسیار بیشتری را در اختیارتان می گذارد اما به نسبت هزینه بیشتری را هم باید پرداخت کنید .

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید .

همچنین بخوانید
موارد بسیار زیادی است که بهتر است در مورد استفاده از هدفون و ایربادز‌ها به صورت مشترک بدانید و این که چگونه می‌توان با این موضوع به درستی برخورد کرد.همه ما این را می‌دانیم که چقدر شیرین و جذاب است وقتی دو نفر یک جفت هدفون را با هم استفاده می‌کنند ، انگار و نه انگار در این دنیا حضور دارند و بیشتر در دنیای خودشان هستند با این حال اگر قصد دارید با عزیزانتان این کار را انجام دهید بهتر است دوباره فکر کنید.حتی اگر فکر می کنید همه چیز را در مورد کسی می دانید ، نمی توانید در مورد بهداشت و سلامت
نحوه درست استفاده از هدفون بسته به نوع آن برای شنیدن بهترین صدای ممکن دارد .فرض کنید به تازگی یک جفت هدفون جدید خریده اید و مشتاق هستید آن‌ها را امتحان کنید و بعد از استفاده ، کمی احساس ناراحتی به شما دست می‌دهد ، آنقدر زیاد نیست که دردناک باشد اما به اندازه ای است که حواس شما را پرت کند .به همین دلیل متوجه خواهید شد که هدفون های خود را باید تنظیم کنید تا به تناسب بهتر برسند ، اما حتی پس از انجام این کار دائما هدفون از سرتان می‌افتد .با وجود این که این مشکل احمقانه به نظر می‌رسد ، بسی
در این مقاله هر آن چیزی که لازم است شما در مورد مضر بودن و نبودن هدفون برای گوش و نحوه جلوگیری از آسیب به آن هنگام استفاده را بدانید به شما اعلام خواهیم کرد . احتمالا تا به امروز فقط برای شنیدن صدای زنگ تلفن همراه ،  ایربادزهای خود را در می آوردید ، موضوعی که قرار است به شما بگوئیم ممکن است ترسناک باشد و می تواند شما را به فکر فرو برد که به گوش خود تا به امروز آسیب رسانده اید یا خیر . صدای زنگ تلفن همراه ، گوش شما را نجات نخواهد داد ، چرا که دیگر کار از کار گذشته است و قطعا نگرانی هم خواهد دا
هدفون‌های زیادی در بازار وجود دارند و گزینه‌های زیاد دیگری هم هستند که قرار است در این مقاله به طور کامل به آن‌ها بپردازیم.هدفون‌ها بیشتر از یک دستگاه معمولی برای پخش موسیقی هستند و بعضی از کاربران حتی به عنوان یک پوشش از آن‌ها استفاده می کنند و یک راه بسیار عالی برای استفاده از تلفن همراه به شمار می‌روند، اگر آشنایی کاملی با هدفون‌ها ندارید و تازه کار هستید ما در اینجا قصد داریم تا با یک راهنمای کامل به شما کمک کنیم تا یک هدفون با کیفیت خریداری کنید
بیشترین سوالی که از سوی کاربران اعلام می‌شود این است که FPS ( فریم بر ثانیه) چیست ؟ و چرا در هنگام بازی‌ کردن اهمیت دارد ؟ در این مقاله راهنمای کاملی در مورد میزان FPS مورد نیاز در بازی برای شما آماده شده است .به طور کلی ، 30 فریم  بر ثانیه تقریبا کم‌ترین میزان فریمی است که در بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد .با این حال ، بیشتر گیمر‌ها موافق هستند که 60FPS بهترین و ایده‌ آل‌ ترین حالت برای روان تر بازی کردن است .
بهترین موس بی صدا کدام است ؟ اگر نظر من را بخواهید انتخاب من Logitech Signature M650 است ما اندازه ، صدا ، طراحی و راحتی را برای تعیین ماوس سایلنت تجزیه و تحلیل کردیم . چه در حال تهیه مقاله پایان ترم در کافی شاپ باشید و چه یک شب زنده دار باشید و  شب پربازدیدترین زمان برای شما باشد ، موس سایلنت ابزار انتخابی بدون اختلال برای محاسبات است .
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha