انواع دسته بازی موبایل و تفاوت های آنها

دسته بازی موبایل یا گیم پد چیست؟

شاید اگر 10 سال پیش به شما گفته می‌شد که بازی‌های موبایل امروزی قرار است گرافیکی شبیه به یک بازی کامپیوتری را ارائه دهند قطعا باور نمی‌کردید ، اما واقعیت امروز چیز دیگری است ، جوانان در بازی‌های موبایل غوطه‌ور شده اند و هر روز به بازی های موبایل اعتیاد بیشتری پیدا می‌کنند. از این رو دسته های بازی از میان انواع لوازم جانبی موبایل بسیار پرطرفدار هستند.

گیم پد موبایل

از بازی‌های استراتژیک گرفته تا بازی‌های معمولی آفلاین همه می‌توانند لحظه‌ای از زندگی شما را تحت پوشش خود قرار دهند ، بازی‌های موبایل با وجود سرگرم کننده بودن در مقایسه با کنسول‌های بازی و کامپیوتر‌های شخصی بعد از مدتی ممکن است آزاردهنده باشند چرا که شما مجبور هستید برای بازی کردن از صفحه های لمسی گوشی استفاده کنید که می‌تواند به مرور داغ شوند و آن حس کنترل را از شما بگیرند.

آنچه که شما به آن نیاز دارید انواع کنترلر موبایل می‌باشد ، ما دسته های بازی هوشمند را چندین و چند بار آزمایش کردیم تا بین آن‌ها بهترین عملکرد را پیدا کنیم . در ادامه چند دسته بازی مورد علاقه خود را به شما معرفی خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که این دسته‌ها از چه بازی‌ها و پلتفرم هایی پشتیبانی می‌کنند . بهتر است با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

معرفی 4 مدل دسته بازی موبایل و تفاوت آن ها

فروشگاه دسته بازی موبایل

ارزش یک دسته بازی زمانی است که شما با کاربردهای آن ها آشنا شوید و بدانید که هر یک را برای چه سبک بازی ای ساخته اند تا مشکلی هنگام انتخاب انواع دسته بازی مناسب گوشی نداشته باشید در ادامه به شما 4 دسته با سبک های مختلف را ارائه خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت هر کدام از آن ها در چه زمانی بهتر است مورد استفاده قرار گیرند.

دسته بازی پابجی انگشتی مدل R11

همیشه برای یک انتخاب سبک تر فکر نکنید چرا که سبک بودن برای تمامی محصولات یعنی قابل حمل تر بودن و قطعا اگر اهل مسافرت باشید و دوست داشته باشید هم زمان به بازی کردن با موبایل بپردازید دسته های بازی انگشتی مثل مدل R11 می تواند چند ساعتی شما را مشغول کند ، البته این موضوع دلیل بر این نیست که حتما در مسافرت از آن استفاده کنید چرا که کیفیت ساخت آن همه چیز را برای استفاده در منزل هم فراهم کرده است .

پیشنهاد خرید از بابلوسون: خرید اینترنتی لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر

R11 به دلیل استفاده از فلز استحکام بسیار بالایی دارد و با بستن آن روی صفحه اسکرین با استفاده حالت پیچی قرار داده شده روی آن می توانید به محکم ترین حالت ممکن آن را به گوشی موبایل خود متصل کنید ، سبک قرار گیری R11 به حالت ماشه ای است و ماشه ها در پشت گوشی قرار می گیرند و نیاز است که دو انگشت شما همیشه در پشت گوشی قرار داشته باشد.

استفاده از حالت لمسی آن به گونه ای است که شما برای استفاده از آن بر روی موبایل بهتر است که گلس نازک تری داشته باشید ، در کنار استفاده از یک گلس نازک تر این را در نظر بگیرید که برای حرکت کاراکتر روی صفحه موبایل حتما باید از انگشتان شست خود استفاده کنید .

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا (فلز و پلاستیک)

محافظ سیلیکونی در هنگام اتصال به گوشی موبایل

ثبات بالا در هنگام بازی کردن

قابل حمل بودن

نقاط ضعف

نیاز به لمس قوی گوشی

نداشتن جوی استیک برای حرکت کاراکتر در بازی

دسته بازی پابجی مدل Memo AK-66

یکی از پرطرفدارترین دسته های بازی در کشور ایران دسته های Memo هستند این دسته ها در کنار قیمت بسیار مناسب قیمت بسیار ایده الی هم ارائه می دهند دسته بازی پابجی مدل Memo AK-66 با استفاده از 4 پایه اهرمی و با قابلیت قرار گیری گوشی موبایل تا حدود 7 اینچ می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که اهل بازی های سبک شوتر هستند .

این سبک دسته های بازی مناسب بازی های پابجی ، کالاف دیوتوی و اپکس لجند هستند و می توانند سرعت شما را در بازی افزایش دهند شما فقط کافی است که موبایل را روی آن قرار داده ، طبق سبک بازی خود آن را تنظیم و دکمه های داخل بازی را با دکمه های دسته ست کنید .

تقریبا حس و حال دسته بازی Ak-66 در هنگام تیراندازی شبیه به دسته های بلتوثی است با این تفاوت که بعد از مدتی شما گرمای صفحه نمایش گوشی را چه خواسته و چه ناخواسته حس خواهید کرد که در روند بازی های بیش از 1 ساعت می تواند آزاردهنده باشد.

نقاط قوت

ارگونومی مناسب

کیفیت ساخت بالا

لمس مناسب ماشه ها

محافظ سیلیکونی گوشی موبایل

دارای 4 ماشه

نقاط ضعف

نداشتن جوی استیک برای حرکت کاراکتر در بازی

حمل و نقل سخت

خرید هندزفری با بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین بابلوسون

دسته بازی پابجی مدل MEMO AK-77

شرکت ممو برای ایجاد شرایطی بهتر در دسته های بازی موبایل خود اقدام به تولید AK-77 کرد ، اسن دسته های بازی با داشتن فن خنک کننده و ایحاد ساختاری بهتر شرایط بهتری را در دسته های ارتقا یافته خود بوجود آورده ، در بخش وسط آن یک فن خنک کننده با قابلیت خاموش و روشن شدن قرار داده شده که شما می توانید هر زمان که علاقه داشتید آن را روشن و یا خاموش کنید.

دسته بازی پابجی مدل MEMO AK-77 نسبت به نمونه هم تراز خود یعنی AK-66 دارای کیفیت ساخت بالاتری هم در بخش اهرمی و هم در بخش ساختار کلی آن است که باعث شده قیمت آن نسبتا بسیار بالاتر باشد این دسته بازی نسبت به مدل های دسته بازی موبایل دیگر ، دارای رنج قیمت متعادل می باشد .

اگر موبایل شما زیاد داغ می کند و زمان زیادی را در روز به بازی کردن با موبایل می پردازید استفاده از یک دسته بازی موبایل فن دار مخصوصا AK-77 می تواند بسیار ایده ال باشد.

نقاط قوت

ارگونومی مناسب

کیفیت ساخت بالا

لمس مناسب ماشه ها

محافظ سیلیکونی گوشی موبایل

دارای 4 ماشه

دارای فن بزرگ جهت خنک سازی موبایل

نقاط ضعف

نداشتن جوی استیک برای حرکت کاراکتر در بازی

حمل و نقل بسیار سخت

دسته بازی موبایل بلوتوث تسکو مدل TG 155W

شرکت تسکو با تولید دسته بازی بلوتوثی TG 155W راه را برای کاربرانی که به دنبال هزینه کم تر هستند باز کرده چرا که این دسته بازی نسبت به سایر دسته های بازی دیگر دارای قیمت مناسب تری بوده و می تواند همان ویژگی ها را به شما ارائه دهد، یکی از مهمترین ویژگی های آن قابلیت استفاده در گوشی های IOS و اندروید است.

شما فقط کافیست نرم افزار مربوطه را در گوشی موبایل خئد تنظیم کرده و به بازی کردن بپردازید. پیشنهاد می کنیم برای شنیدن بهتر صداها با خرید هندزفری گیمینگ، تجربه بهتری از بازی خود داشته باشید.

نقاط قوت

ارگونومی مناسب

کیفیت ساخت بالا

داشتن 15 دکمه برای تنظیم در بازی

قابلیت بازی کردن به صورت افقی و عمودی

نقاط ضعف

حمل و نقل بسیار سخت

ساپورت نشدن همه بازی ها

دسته بازی لیزری موبایل

بهترین دسته لیزری پابجی

برخلاف دسته های بازی دیگر ، دسته بازی لیزری موبایل برای ارتباط با اسکرین نیاز به لمس صفحه تایچ گوشی ندارد و فقط با ضربه به ماشه انرژی الکتریسیته لیزری به صفحه اسکرین منتقل شده و باعث ایجاد ضربه می شود یکی از مواردی که این سبک از دسته بازی را مهم کرده سرعت بالای شلیک آن می باشد . توصیه می کنیم برای انجام بازی به فکر خرید آنلاین پاوربانک هم باشید چرا که به شارژ باتری زیادی احتیاج دارید.

سرعت این دسته ها بسیار بالا بوده و عکس العمل آن ها به ضربه 0.001 ثانیه است .

دسته بازی مغناطیسی موبایل

دسته مغناطیسی پابجی

دومین دسته پرسرعت ، دسته بازی مغناطیسی موبایل است این دسته ها با استفاده از انرژی الکتریسیته ای که توسط انگشت شما به دسته وارد می شود روی صفحه گوشی عمل می کند ، برای عمل کردن آن فقط کافیست انگشتان کاربر با فشار دادن ماشه وارد دسته بازی شده و به سیلیکونی نرم قررا گرفته روی دسته بازی می رسد و سپس باعث ضربه به گوشی می شود .

سرعت این دسته ها بسیار بالا بوده و عکس العمل آن ها به ضربه 0.01 ثانیه است .

خرید پایه نگه دارنده موبایل و تبلت از فروشگاه آنلاین بابلوسون

دسته بازی مکانیکی موبایل

دسته بازی موبایل ارزان

دسته های بازی مکانیکی جزو ساده ترین دسته های موجود به حساب می آید و ساختار آن ها تشکیل شده از یک اهرم که از طریق پلاستیک به یک سر L شکل رسیده و روی صفحه تاچ گوشی موبایل برخورد می کند ، یکی از مواردی که ضربه به گوشی موبایل را دچار مشکل کرده گلس آن ها است هر چقدر گلس گوشی شما ضخیم تر باشد میزان ضربه پذیری آن هم به مراتب کاهش می یابد . اگر عادت دارید بازی های مورد علاقه خود را در کامپیوتر یا لپ تاپ انجام دهید، پیشنهاد ما به شما خرید دسته بازی کامپیوتر ارزان و با کیفیت عالی است.

برای داشتن سرعت بالا و کیفیت خوب در هنگام بازی از دسته بازی مکانیکی با کیفیت استفاده کنید .

دسته بازی بلوتوثی موبایل مخصوص گیمینگ

دسته بازی موبایل بلوتوثی

این سبک دسته بازی جزو بهترین و البته گران ترین دسته های بازی موجود در بازار جهانی به حساب می‌آیند ، چرا که در این حالت دیگر شما نیاز نیست که نگران صفحه اسکرین موبایل خود باشید ، صفحه های اسکرین بعضی اوقات ممکن است ضربات و حرکات دست شما را ثبت نکنند به همین دلیل دسته‌های بلوتوث این بخش را پوشش داده اند .

در این حالت شما با استفاده از نرم افزار نصب شده روی گوشی بازی مورد نظر را تنظیم کرده و برای هر دکمه می‌توانید تعریف کنید که چه کاری را در بازی برای شما انجام دهد و دیگر فقط کافیست جای دکمه‌ها روی دسته بازی را به یاد داشته باشید و دیگر نیازی نیست نگران ثبت دکمه و یا انگشت خود در بازی باشید .

قطعا یکی از با سرعت ترین دسته‌ها در بازی به شمار می‌رود ، اما یادتان باشد این سبک دسته بازی مناسب بازی پابجی نیست .  

پیشنهاد: همین حالا اقدام به خرید دسته بازی موبایل کنید!

نتیجه گیری

ما در این مقاله یک تعریف کلی در رابطه با دسته‌های بازی به شما ارائه دادیم و چند مدل دسته بازی که می تواند شرایط بسیار خوب و ایده الی را به شما ارائه دهد معرفی کردیم و در نهایت مدل های مختلف دسته بازی را به صورت مختصر برای شما شرح دادیم ، اما فراموش نکنید در آخر این شما هستید که انتخاب می کنید کدام مناسب شما است و ما فقط نکات مهمی در رابطه بادسته های بازی به شما ارائه کردیم.

اگر اهل مسافرت هستید بهتر است یک دسته بازی کوچک تر تهیه کنید ، اگر بیشتر در خانه بازی می کنید بهتر است به سمت دسته های بازی بزرگ تر با ارگونومی بیشتر حرکت کنید که سرعت بیشتری هم در بازی به شما ارائه می‌دهد و اگر مهم نیست که چه هزینه ای قرار است انجام دهید خرید دسته های بازی بلوتوثی بهترین گزینه برای شما خواهند بود .

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید .

همچنین بخوانید
امروزه طیف وسیعی از بازی های موبایل وجود دارد که شما می‌توانید از طریق برنامه‌های متنوع که به ما امکان دسترسی به این بازی‌ها را می‌دهند استفاده کرده و درون تلفن همراه خود آن ها را نصب  و بازی کردن بپردازید .به همین دلیل طبیعی است که بسیاری از کاربران به دنبال محصولی هستند که تجربه بازی خود را بهبود بخشند . اگر سال ها است که در حال بازی با موبایل خود هستید و دوست دارید ساعت ها بدون مشکل خاصی سرگرم شوید . بهتر است در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه و نکات بسیار مهم در انتخاب دسته های بازی موبایل ر
موارد بسیار زیادی است که بهتر است در مورد استفاده از هدفون و ایربادز‌ها به صورت مشترک بدانید و این که چگونه می‌توان با این موضوع به درستی برخورد کرد.همه ما این را می‌دانیم که چقدر شیرین و جذاب است وقتی دو نفر یک جفت هدفون را با هم استفاده می‌کنند ، انگار و نه انگار در این دنیا حضور دارند و بیشتر در دنیای خودشان هستند با این حال اگر قصد دارید با عزیزانتان این کار را انجام دهید بهتر است دوباره فکر کنید.حتی اگر فکر می کنید همه چیز را در مورد کسی می دانید ، نمی توانید در مورد بهداشت و سلامت
نحوه درست استفاده از هدفون بسته به نوع آن برای شنیدن بهترین صدای ممکن دارد .فرض کنید به تازگی یک جفت هدفون جدید خریده اید و مشتاق هستید آن‌ها را امتحان کنید و بعد از استفاده ، کمی احساس ناراحتی به شما دست می‌دهد ، آنقدر زیاد نیست که دردناک باشد اما به اندازه ای است که حواس شما را پرت کند .به همین دلیل متوجه خواهید شد که هدفون های خود را باید تنظیم کنید تا به تناسب بهتر برسند ، اما حتی پس از انجام این کار دائما هدفون از سرتان می‌افتد .با وجود این که این مشکل احمقانه به نظر می‌رسد ، بسی
در این مقاله هر آن چیزی که لازم است شما در مورد مضر بودن و نبودن هدفون برای گوش و نحوه جلوگیری از آسیب به آن هنگام استفاده را بدانید به شما اعلام خواهیم کرد . احتمالا تا به امروز فقط برای شنیدن صدای زنگ تلفن همراه ،  ایربادزهای خود را در می آوردید ، موضوعی که قرار است به شما بگوئیم ممکن است ترسناک باشد و می تواند شما را به فکر فرو برد که به گوش خود تا به امروز آسیب رسانده اید یا خیر . صدای زنگ تلفن همراه ، گوش شما را نجات نخواهد داد ، چرا که دیگر کار از کار گذشته است و قطعا نگرانی هم خواهد دا
هدفون‌های زیادی در بازار وجود دارند و گزینه‌های زیاد دیگری هم هستند که قرار است در این مقاله به طور کامل به آن‌ها بپردازیم.هدفون‌ها بیشتر از یک دستگاه معمولی برای پخش موسیقی هستند و بعضی از کاربران حتی به عنوان یک پوشش از آن‌ها استفاده می کنند و یک راه بسیار عالی برای استفاده از تلفن همراه به شمار می‌روند، اگر آشنایی کاملی با هدفون‌ها ندارید و تازه کار هستید ما در اینجا قصد داریم تا با یک راهنمای کامل به شما کمک کنیم تا یک هدفون با کیفیت خریداری کنید
بیشترین سوالی که از سوی کاربران اعلام می‌شود این است که FPS ( فریم بر ثانیه) چیست ؟ و چرا در هنگام بازی‌ کردن اهمیت دارد ؟ در این مقاله راهنمای کاملی در مورد میزان FPS مورد نیاز در بازی برای شما آماده شده است .به طور کلی ، 30 فریم  بر ثانیه تقریبا کم‌ترین میزان فریمی است که در بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد .با این حال ، بیشتر گیمر‌ها موافق هستند که 60FPS بهترین و ایده‌ آل‌ ترین حالت برای روان تر بازی کردن است .
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha