5 حالت برای بهبود کیبورد مکانیکی

آیا دوست دارید کیبورد مکانیکی خود را ارتقا دهید ؟ اما مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ! ؟ دلیل حضور ما هم همین است .

قرار است در این مقاله برای بهبود کیفیت کیبورد مکانیکی شما ، تغییرات و شرایط آسانی را فراهم کنیم که بتوانید به دوستان ، خانواده و حتی اعضای فضای مجازی خود نشان دهید که کیبوردتان چقدر می تواند جذاب باشد .

خود را آماده کنید ، در شرف ورود به دنیای علاقه مندان به کیبورد مکانیکی هستید .

5 تغییر آسان برای بهبود کیبورد مکانیکی

  1. ارتقای کلاهک کیبورد
  2. ارتقای سوئیچ
  3. اصلاح لرزشگیر کیبورد مکانیکی
  4. صدای صاف کیبورد مکانیکی
  5. خرید کابل USB سفارشی

ما قرار است درباره ی هر یک از این گزینه ها توضیحات کاملی هم ارائه دهیم و راه هایی به شما ارائه خواهیم داد که کیبوردتان را یک سطح بالاتر ببرید .

خرید لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر با بهترین قیمت از بهترین برندها به صورت آنلاین از فروشگاه بابلو

فهرست مطالب

1 – ارتقای کلاهک های کیبورد

2- ارتقای سوئیچ کیبورد مکانیکی

3 - اصلاح لرزشگیر کیبورد مکانیکی

4 - صدای صاف کیبورد مکانیکی

5 - خرید کابل USB سفارشی

نتیجه گیری

1 – ارتقای کلاهک های کیبورد

 ارتقای کلاهک های کیبورد

چرا شما باید کلاهک کیبورد را ارتقا دهید ؟

جواب ساده ای برایتان دارم ، اولین قسمتی که شما با آن سرو کار دارید و بیشتر تعامل می کنید کدام است ؟ درست حدس زدید ، کلید های شما ! چرا که بیشتر وقت خود را در حال گذراندن با آن ها هستید و یا در حال تایپ کردن یا نگاه کردن به کلید های خود هستید.

پس وقت آن رسیده که از شر کلید های کسل کننده و ارزان خود خلاص شوید و مجموعه ای از کلید ها ، با کیفیت بالاتر تهیه کنید .

برای ارتقا کلاهک کیبورد به چه چیزی نیاز دارید ؟

بهتر است به صورت آنلاین این کار را انجام دهید ، یک ست کامل کلاهک کیبورد همراه با کشنده کلید خریداری کنید  . کلید های مختلفی در محدوده قیمت های مختلف وجود دارد ، بنابراین اگر بودجه کمی هم دارید ، می توانید کلاهک هایی را با قیمت پایین تهیه کنید .

اکثر ست ها همراه خود یک کشنده کلید هم دارند ، اما اگر این وسیله را در اختیار نداشتید ، دو راه در اختیار شما قرار می دهیم .

1 – می توانید یک کشنده کلید ارزان قیمت از بازار تهیه کنید.

2 -  آموزشی به صورت کاملا رایگان برای شما آماده کردیم که نحوه ساخت کشنده کیبورد مکانیکی در آن توضیح داده شده که پیشنهاد می کنیم آن را هم مطالعه کنید .

پس وقت آن رسیده که کلاهک های قدیمی خود را با کشنده کلید جدا و آن ها را با یک ست جدید جایگزین کنید .

البته ما چند کلاهک با کیفیت را به شما معرفی می کنیم تا انتخابتان ساده تر شود .

پیشنهاد کلاهک های کیبورد

بیشتر کلاهک هایی که همراه با کیبورد ها عرضه می شوند ، از پلاستیک ABS ارزان قیمت تولید شده اند که بعد از مدتی امکان فرسوده شدن آن ها وجود دارد و ظاهری چرب به خود می گیرند .

هنگام خرید یک ست جدید ، بهتر است به دنبال پلاستیک PBT باشید زیرا دوام بیشتری دارد و به صورت کلی احساس و صدای بهتری تولید می کند .

اگر به دنبال یک پروفایل خوب برای کیبوردتان هستید که احساس راحتی هم به شما منتقل کند ، ما دریافتیم که نمایه Cherry به طور کلی بهترین مورد ها را برای تایپ  و بازی کردن در نظرگرفته است ، طراحی های دیگر هم وجود دارد که پیشنهاد می کنیم بیشتر تحقیق کنید .

طرح های زیاد و بسیار جالبی در رنگ ها و تم های مختلف وجود دارد ، که ما چند مورد را به شما معرفی می کنیم :

  • YMDK DSA Minila 
  • YMDK 108 Key Cherry PBT 
  • YMDK 96 84 ANSI 
  • Tai-Hao Sunshine
  • KBParadise Love Blue PBT
  • GMK Deep Space
  • GMK Yoda 2

2- ارتقای سوئیچ کیبورد مکانیکی

 ارتقای سوئیچ کیبورد مکانیکی

بیشتر جذابیت یک کیبورد مکانیکی ، حس و صدایی است که از سوئیچ منعکس می شود ، چه سوئیچ های کلیکی ، لمسی یا خطی فرقی نمی کند ما به شما نشان خواهیم داد که راه های آسانی برای بهبود سوئیچ ها وجود دارد .

سوئیچ های بهتری خریداری کنید و آن ها را عوض کنید

بسیاری از کیبورد ها دارای سوئیچ هایی کپی شده از شرکت Cherry Mx هستند که ممکن است بهترین کیفیت را به شما ارائه ندهند ، اگر آن ها را دوست ندارید ، می توانید همه سوئیچ ها را جدا کرده و با سوئیچ های جدید جایگزین کنید ، اگر کیبورد شما Hot-Swap نیست ، ممکن است فرایند تعویض کمی سخت باشد ، چرا که باید سوئیچ ها را لحیم کاری کنید تا بتوانید آن ها را جدا و دوباره نصب کتید که زمان زیادی نیاز دارد . برای اطلاعات بیشتر مقاله راهنمای کامل سوئیچ های Kailh کیبورد مکانیکی را مطالعه کنید.

اگر کیبورد شما  hot-swappable است ، این کار در عرض 30 دقیقه قابل انجام شدن است ، توصیه می کنیم سوئیچ های سطح بالاتر از شرکت هایی مثل Kailh ، ZealPc یا Cherry Mx را امتحان کنید . برای اطلاعات بیشتر راهنمای انتخاب سوئیچ Cherry MX را مطالعه کنید.

سوئیچ های خود را روغن کاری کنید تا صداو عملکرد آن ها را بهبود ببخشید

اگر علاقه ای به خرید سوئیچ جدید ندارید مشکلی نیست ، راه دیگری هم وجود دارد ، آن هم روغن کاری سوئیچ ها برای بهبود و پایداری آن ها است .

اگر سوئیچ کلیکی دارید ، بهتر است آن ها را روغن کاری نکنید این کار بهتر است فقط برای سوئیچ های خطی و لمسی انجام شود ، روغن کاری سوئیچ ها کمی زمان بر است ، چرا که اول باید از کیبورد آن ها را جدا ، سپس سوئیچ ها را جدا کرده تا آن ها را روغن کاری کنید ، معمولا کسانی که عاشق سرگرمی و کیبورد خود هستند این زمان اهمیتی ندارد .

اگر انجام دادن این کار ها برای شما سخت است ، می توانید سوئیچ هایی را خریداری کنید که از قبل روغن کاری شده باشند تا دیگر نگران انجام این کار نباشید ، اما ما یک راهنمای کامل برای روغن کاری سوئیچ های کیبورد مکانیکی برایتان آماده کردیم ، به خاطر داشته باشید یک کیبورد با قابلیت Hot-Swap واقعا کمک زیادی به آسان کردن این فرایند می کند.

نصب Switch Film برای محکم کردن کلید ها و کاهش لرزش

آیا تا به حال در سوئیچ کیبورد مکانیکی احساس لرزش کردید ؟ زمانی که صفحه کلید ساخته می شود ممکن است گاهی اوقات تلورانس ها خاموش شوند ، بنابراین سوئیچ ها آن طوری که شاید و باید در جای خود قرار نمی گیرند ، برای نگه داشتن سوئیچ ها ، حتما باید Switch film را اضافه کنیم تا احساس ایمن و پایدارتری بدهد.

فرایند انجام این کار زمان بر است ، زیرا برای نصب فیلم باید سوئیچ را از کیبورد جدا و سپس خود سوئیچ را هم باز کنید ، شما می توانید این کار را همراه با روغن کاری انجام دهید ، پس در زمان روغن کاری منطقی به نظر می رسد .

3 - اصلاح لرزشگیر کیبورد مکانیکی

اصلاح لرزشگیر کیبورد مکانیکی

برای صدای بهتر و پایداری استابلایزرهای خود را چسب بزنید و روغن کاری کنید

استابلایزر کیبورد مکانیکی ممکن است ، قضیه ترسناکی برای شما باشد ، اما اگر شجاع باشید ، واقعیت بسیار آسانی دارد . تغییرات استابلایزر اولین کاری است که من روی کیبورد جدید انجام می دهم تا صدا و احساس کیبورد را بهتر کنم . شما در این قسمت سه مرحله در پیش دارید که شامل استفاده از چسب زخم ، روغن و گیره کاغذ است.

شما به سادگی با بریدن چند قسمت کوچک از چسب زخم ، آن ها را روی PCB یا مدار اصلی قرار دهید ، جایی که قرار است استابلایزرها ضربه بخورند تا میزان بازخورد ضربه شما را کاهش دهند و صدای بسیار مناسبی را تولید کنند .

بعد از این قسمت می توانید استابلایزرها را روغن کاری کنید تا صاف تر به نظر برسند و قسمت پایینی لرزشگیر را ببندید تا محکم شود ، احتمالا توضیح من برای شما گیج کننده بوده این را کاملا درک می کنم ، اما با کمی تمرین می توانید این کار را به درستی انجام دهید .

4 - صدای صاف کیبورد مکانیکی

آیا صدای کیبورد شما بلندتر از آن چیزی است که می خواهید ؟ با هر بار زدن ضربه روی کلید احساس بدی دارید ؟ برای بهبود این قسمت از صفحه کلید شما ، چند راه حل آماده کردیم که آن را با هم بررسی خواهیم کرد .

پیشنهاد خرید از بابلو: خرید اسپیکر با گارانتی با قیمت های عالی

خرید یک تشک رومیزی

خرید یک تشک رومیزی

باور کنید یا نه استفاده از این تشک ها ، یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای بهبود آکوستیک صفحه کلید شماست .

با قرار گرفتن روی تشک ، کیبورد شما کم تر می لرزد و در نتیجه صدای کم تری هم تولید می کند ، Talihatypes اسم یک استریمر معروف در Twitch است که از کیبورد مکانیکی سفارشی سازی شده استفاده می کند ، این استریمر با استفاده از 4 الی 5 تشک میز برای بهبود صدای کیبورد هایش معروف است . خیلی باحاله نه ؟

به هر حال چه کسی می تواند از طرح های جالب روی بعضی از تشک های روی میز بدش بیاید ؟

O-Rings ها دوست شما هستند

نصب حلقه های O-ring

نصب حلقه های O-ring در پایین کیبورد یک راه بسیار آسان برای کاهش نویز تولید شده توسط کیبورد است ،  شما به سادگی می توانید آن ها را زیر کیبورد خود قرار دهید . به علاوه این که خیلی ارزان هستند .

برخی از اشخاص هم هستند که علاقه ای به استفاده از حلقه های O ندارند ، زیرا باعث می شود ضربه زدن به کلید ها حالت نرم تر و واضح تر داشته باشد ، در حالی که برخی دیگر دوست دارند از 3 تا 4 حلقه در هر کلید استفاده کنند .

این کاملا بستگی به شما دارد ، اما راه موثری برای عایق سازی کیبورد شما است.

پیشنهاد بابلو:  خرید اینترنتی هدفون با بهترین قیمت ها از بهترین برندها

فوم مرطوب کننده

 صدای صاف کیبورد مکانیکی

در این قسمت شما باید کاملا کیبورد خود را جدا کنید و یک فوم را در بخش پایینی کیس زیر PCB قرار دهید ، این مورد بسته به مونتاژ کیبورد شما دارد و فرایند زمانی متفاوت است .

برخی از کیبورد ها ممکن است از شما بخواهند که همه سوئیچ هایشان را جدا کنید در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به برداشتن فقط چند پیچ داشته باشند . توصیه من به شما این است که برای کیبورد از فوم نئوپرن یا سوربوتان استفاده کنید .

سوربوتان کمی بهتر است ، اما نئوپرن کمی ارزان تر است ، بنابراین هر کدام که برای بودجه شما بهترین است انتخاب کنید .

5 - خرید کابل USB سفارشی

 خرید کابل USB سفارشی

اگر به دنبال چیدمانی شیک برای اتاقتان هستید ، بهتر است کابل های سفارشی USB را هم چک کنید .

این کابل ها فوق العاده جذاب با طرح و رنگ های مختلف هستند ، یادتان نرود این گونه کابل ها مختص کیبورد هایی هستند که امکان جدا شدن کابل برق را دارا می باشند ، معمولا USB-C به USB-A در بازار وجود دارد .

کابل ها معمولا به شکل سیم پیچی یا مستقیم ارائه می شوند ، بسته به این دارد که سلیقه شما چگونه است ، کابل های سیم پیچی معمولا گران تر هستند و به مرور زمان پیچش سیم شروع به باز شدن می کند و شلختگی بیشتری ایجاد می شود ، اما خوب بسیار جذاب است ، فقط کمی نیاز به مراقبت دارد .

بسیاری از کابل ها دارای میکروفون خلبانی هستند ، در نهایت می توانید به راحتی بین USB-C ، Micro-USB و Mini-USB تعویض کنید و مجبور نباشید کل کابل را از کامپیوتر جدا کنید ، این کار باعث صرفه جویی در وقت هم می شود به عنوان مثال خود من مجبورم برای مقاله نویسی از کیبورد های جدیدی استفاده کنم و آن ها را آزمایش کنم .

پیشنهاد بابلو: خرید ساعت هوشمند با قیمت های عالی و گارانتی.

نتیجه گیری

ما برخی از ساده ترین حالت های ممکن را بررسی کردیم تا کیبورد مکانیکی شما را ارتقا دهیم و آن را یک سطح بالاتر ببریم ، من این را ، هم می دانم که بعضی از آن ها کمی بیشتر از بقیه وقت گیر است ، اما سرگرمی هم جزوی از این کار است ، این که به داخل آن شیرجه بزنید و شهامت غواصی را داشته باشید به شما بستگی دارد .

بگذارید یک خلاصه هم از این مقاله به شما ارائه دهم که شامل : ارتقاء سطح سوئیچ ها ، اصلاح استابلایزر ها ، عایق صوتی کیبورد مکانیکی و خرید یک کابل USB سفارشی است .

قطعا در این لیست چیزی وجود خواهد داشت که امتحان کردن آن ضرر ندارد ، در نهایت امیدواریم برای تغییرات بهتر در کیبورد مکانیکی خود کمی وقت بگذارید .

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید 

همچنین بخوانید
احتمالا دلیل وارد شدن شما به این مقاله این بوده که درک کاملی از انواع مختلف سوئیچ مکانیکی ندارید  و برایتان بسیار گیج کننده بوده . هر شرکت دارای زبان و نام های مخصوص به خود برای هر سوئیچ است . هدف ما این است که تمامی سردرگمی های شما را برطرف کنیم و به زبان ساده به شما توضیح دهیم که معنی این لغات چیست .
همه ما به دنبال رقابت کردن در بازی ها هستیم ، اما بسیاری از کاربران هستند که از یک عامل بسیار مهم غافل می شوند ،آن هم استفاده از سوئیچی است که در کیبورد آن ها وجود دارد .امروز ما بهترین سوئیچ ها را برای بازی کردن بررسی می کنیم تا بتوانید بهترین و پر رقابت ترین تنیظمات ممکن را پیاده سازی کنیم .
کیبورد های مکانیکی به دلایل بسیار زیادی مناسب برای بازی هستند و بازی کردن با این کیبورد ها فوق العاده سرگرم کننده است ، در حالی که کیبورد های مکانیکی کمی گران تر از کیبورد های قدیمی تر هستند ، اما به نظر من ارزش این قیمت را دارند . دلیل این که کیبورد های مکانیکی برای بازی بهتر هستند این است که زمان پاسخ دهی سریع تر ، دوام بهتر ، جابجایی کلید N ، و سفارشی سازی های زیادی برای کیبورد فراهم می کنند و این عوامل است که باعث رضایت بیشتر شما خواهد شد .
چه راهی بهتر از این که یک مجموعه کامل از کلید های کیبورد مکانیکی خود را عوض کنید ؟ با تعویض کلید های قدیمی خود می توانید از شر کلاهک های ABS نازک و ضعیف خلاص و آن ها را با یک ست جدید با طراحی و رنگ منحصر به فرد جایگزین کنید. زمانی که قصد دارید کلاهک کلید خریداری کنید ، باید به مواد ، ضخامت ، ظاهر و طراحی کلی کلاهک نگاه کنید تا بفهمید کدام با علاقه شما جور در خواهد آمد . اگر کیبورد شما دارای نورپردازی RGB است ، مسلما باید به دنبال کلاهکی باشید که نور را از خود عبور دهد .
در این مقاله قصد داریم یک نمایش کامل از تمامی سوئیچ های موجود در بازار به شما ارائه و به طور کامل آن ها را بررسی کنیم تا شما متوجه شوید چه چیزی هر کدام از سوئیچ ها را منحصر به فرد کرده ، و به شما خواهیم گفت کدام یک از نظر هزینه به صرفه تر است و به شما نشان خواهیم داد که عملکرد و لذت کدام یک از دیگری بهتر است .
Kailh یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان کلید های مکانیکی با ده ها کلید مختلف است . امروز قصد داریم نگاهی دقیق تر به انواع رنگ بندی درسوئیچ های شرکت Kailh و تفاوت های آن ها بیندازیم. Kailh دارای انواع کلید مکانیکی مختلف مانند سوئیچ های Box ، سوئیچ های سرعت ، Low-Profile و بسیاری دیگر از سوئیچ های تخصصی است ، این سوئیچ ها به دلیل صدای بد کلید ها کمی بدنام شده اند ، اما بعضی از سوئیچ های آن ها واقعا خوب عمل می کنند.
اگر شخصی هستید که زمان زیادی را با رایانه شخصی خود می گذرانید ، هر قسمت از یک کیبورد مکانیکی برایتان مهم خواهد بود . معنی این جمله این است که سوئیچی که در کیبورد مکانیکی استفاده می شود باید درجه یک باشد. سوئیچ های Outemu معمولا در کیبورد های مکانیکی بازی مورد استفاده قرار می گیرد ، که دارای قیمت ارزانی هستند ، اما این سوئیچ ها چقدر خوب هستند ؟
به دنبال سوئیچ مناسب برای کیبورد خود هستید ؟در حالی که سوئیچ Gateron  به عنوان یک سوئیچ ممتاز مطرح نبوده ، اما بهترین قیمت ها را در این نوع سوئیچ پیدا خواهید کرد ، و جزو بهترین ها در قیمت هستند . ما قرار است یک راهنمای جامع و کامل در رابطه با سوئیچ های Gateron به شما ارائه دهیم . Gateron دارای ده ها سوئیچ از جمله سوئیچ های استاندارد قرمز ، آبی، قهوه ای ، سبز، مشکی ، زرد و طرح های منحصر به فرد Low-Profile، LNK ، Gateron Milk و Silent است.
انتخاب سوئیچ برای کیبورد مکانیکی ممکن است کمی سخت باشد . برای اولین بار که قصد خرید کیبورد مکانیکی را دارید ، انتخاب ، از بین چندین و چند سوئیچ از شرکت Cherry می تواند طاقت فرسا و گیج کننده باشد ، خوب ما هم شما را تنها نخواهیم گذاشت و دوست داریم به شما کمک کنیم .
کیبورد ها دارای اندازه های متفاوتی هستند ، اما چگونه ما می توانیم تفاوت بین آن ها را تشخیص دهیم ؟ امروز قرار است ما در مورد اندازه های مختلف و آنچه که هر کدام از آن ها را منحصر به فرد کرده صحبت کنیم .رایج ترین اندازه های موجود در بازار شامل : Full size یا سایز کامل که شامل 104 کلید است ، TKL که شامل 87 کلید است و 60% که شامل 68 کلید است . هر سایز دارای ویژگی های متفاوت و منحصر به فردی است .
با توجه به این که بسیاری از تولید کنندگان کیبورد ، جدیدترین صفحه کلید های خود را با سوئیچ های نوری می سازند ، اما آیا کیبورد اپتیکال بهتر از یک کیبورد مکانیکی است؟ ما تصمیم بر آزمایشی گرفتیم ، تا متوجه شویم کدام نمونه بهتر عمل می کند ، و آیا سوئیچ های نوری در بازی سریع تر از سوئیچ های مکانیکی عمل می کنند؟
روغن کاری کیبورد مکانیکی یک دروازه سرگرمی برای صفحه کلید مکانیکی شماست . سوال این است که آیا آمادگی ارتقاء صفحه کلید را دارید؟ چون قرار است آن را یک لول ارتقاء دهیم . اگر آمادگی دارید وقت این است کمی روغن کاری کنیم .
در بازار انواع مختلفی از استابلایزرها  با  سبک ها و اندازاه های مختلف وجود دارد ، بنابراین گشت و گذار در میان این تعداد استابلایزربسیار سخت خواهد بود . ما در این مقاله هر آن چیزی را که شما نیاز خواهید داشت ، حتی جزئیات آبدار و کوچک را بررسی خواهیم کرد .
اگر دوست دارید به دنیای کیبورد های مکانیکی پا بگذارید ، بهترین قدم ، ساخت یک کیبورد کاملا سفارشی سازی شده توسط خودتان است ، برای این که فرایند ساخت تا حد امکان ساده و بی نقص باشد ، این راهنمای جامع و گام به گام را در مورد ساخت یک کیبورد مکانیکی آماده کردیم.
درون خیلی از کیبورد ها و ست های کلید، یک کشنده کلید پلاستیکی قرار داده می شود ، که تمامی این کشنده ها یک کارایی دارند. در این راهنما ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با یک گیره کاغذ و بست پلاستیکی ، می توانید یک کشنده سیمی کلید بهتر بسازید ، ما سعی کردیم ، این راهنما را تا حد امکان ساده ، اما موثر نگه داریم .شما فقط به 5 مورد اشاره شده در این مقاله برای ساخت یک کشنده سیمی کلید عالی نیاز دارید . بیایید تمام مراحل مورد نیاز برای ساختن یک کشنده کلید کیبورد را با حداقل تجهیزات بررسی کن
هنگام نگاه کردن به کیبورد مکانیکی برای خرید دو گزینه پیش روی شماست ، که باید در نظر گرفته شود ؛ صفحه کلید معمولی یا یا کیبورد Low-Profile.تفاوت اصلی میان صفحه کلید های سطح پایین یا Low-profile و معمولی در ارتفاع آن ها است ، ارتفاع بسیار کاهش یافته با تغییراتی در قسمت های مختلف کیبورد همراه است ، تا مشخصات و ارگونومی بهتری ارائه دهد.
اگر متوجه این شدید که تایپ یکی از اولویت های شما به شمار می رود ، احتمالا به دنبال این هستید که ارگونومی و راحتی بیشتری را تجربه کنید ، ممکن است نام کیبورد های ارگونومیک به گوشتان خورده باشد. بسیاری از کاربران ، صفحه کلید ارگونومیک را برای خرید ترجیح می دهند .
علاوه بر سوییچ های مکانیکی معمولی ، که ممکن است به آن ها عادت داشته باشید ، نوع دیگری هم از سوییچ ها وجود دارد ، سوییچ های Low-profile ، این نوع سوییچ ها یک تجربه تایپ منحصر به فرد را ارائه می دهند ، و در چندین مورد متفاوت هستند. سوییچ های low-profile توسط چندین شرکت مختلف مثل Gateron  ، Cherry ، Kailh تولید می شوند. این سوییچ ها نسبت به  سوییچ های معمولی کوتاه تر هستند. کاهش قد این سوییچ ها فواید بسیاری به همراه دارد ، اما بسته به این که به آن ها علاقه مند هستید یا نه ، ممکن است معایبی داشته
روغن زدن به سوییچ ها در جامعه کیبورد های مکانیکی یک امر طبیعی است ، زیرا نه تنها باعث روان شدن آن ها می شود ، بلکه صدای کلید ها را نیز افزایش می دهد.اما اگر مجبور باشید روغن ها را پاک کنید ، آن وقت چه؟ ، به هر حال یا قرار است روغن کاری قبلی خود را پاک کنید یا سوییچ های شما در زمان تولید روغن کاری شده و نیاز به پاک کردن خواهند داشت.
در میان تمامی عکاسان حرفه ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ، گرفتن عکس های حرفه ای از کیبورد یک امر ضروری به حساب می آید.شاید منظورم را کامل نرساندم  ، منظور من این است که چگونه می خواهید چیدمان خود را به دیگران نشان دهید؟
اگر زیاد در کنار خود ، آب یا مایعات دیگر قرار می دهید و یا احتمالا حادثه ای برای شما رخ داده که کمی دلخراش هم بوده ، ممکن است برای شما این کنجکاوی به وجود آمده باشد که کیبورد شما واقعا ضد آب است یا نه ، این کاملا طبیعی است که هر چند وقت یک بار این اتفاقات رخ دهد .
در حالی که من به عنوان یک شخص ، کیبورد مکانیکی را انتخاب کرده ام ، دوست دارم مقایسه ای به شما ارائه دهم تا در نهایت بتوانید کیبورد مورد نظرتان را انتخاب کنید ؛ بیایید با هم یک نگاه دقیق بیندازیم که چرا مردم گاهی اوقات صفحه کلید ممبران را انتخاب می کنند و گاهی هم نه و آیا کیبورد ممبران سزاوار این همه نفرت هست؟
به عنوان یک گیمر همیشه کنجکاو بودم که چرا گیمر های حرفه ای صفحه کلید خود را کج می کنند.برای این که دقیقا بفهمم چرا آن ها این کار را می کنند ، ده ها گیمر حرفه ای را تجزیه و تحلیل کردم و حتی خودم سعی کردم صفحه کلید خود را زاویه دار کنم.
انتخاب یک کیبورد می تواند یک فرایند گیج کننده باشد . افراد زیادی هستند که قصد دارند هنگام خرید یک کیبورد جدید به شما کمک کنند و احتمالا ممکن است کلمات آن ها کمی برای شما عجیب و غریب به نظر برسد.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha