راهنمای خرید

راهنمای انتخاب مناسب ترین پاوربانک بر اساس نیاز شما
در حال حاضر، پاوربانک ها بسیار محبوب هستند و برای افرادی که از دسترسی به برق برای شارژ دستگاه های مختلف خود دچار مشکل هستند، خیلی مفید عمل می‌کنند. با این حال، خرید پاوربانک مناسب برای نیازهای شما ممکن است دشوار باشد. در این روزها، پاوربانک ها در اشکال و اندازه های مختلف و با تنوع زیاد در اندازه ها، ظرفیت ها و فناوری باتری وجود دارد. به علاوه، تفاوت های زیادی در قیمت های مختلف وجود دارد .
راهنمای انتخاب بهترین شارژر فندکی همراه با معایب فندکی ماشین
بیشتر دستگاه‌هایی که از کابل USB برای شارژ استفاده می‌کنند، قابلیت شارژ از طریق سوکت USB را دارند. با این حال، در برخی موارد، وسایل نقلیه ممکن است به اتصالات USB مجهز نباشند و یا شارژر USB در حین حرکت وسیله نقلیه قابل استفاده نباشد. در این صورت، یک شارژر USB که از سوکت برق فندکی خودرو برای شارژ استفاده می‌کند، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. برای خرید بهترین شارژر فندکی خودرو، باید به جزئیات مانند قدرت خروجی و سازگاری با دستگاه‌های مختلف توجه کنید.
راهنمای انتخاب بهترین و مناسب ترین آداپتور شارژر تلفن هوشمند
در جستجوی بهترین شارژر برای گوشی هوشمند و دیگر گجت‌هایتان هستید؟ انتخاب شارژر مناسب همیشه یک مسئله چالش برانگیز بوده است، اما با رشد سریع تکنولوژی حمل و نقل، این فرآیند بیشتر از پیش پیچیده شده است. اصطلاحات خاص، استانداردهای شارژ و انواع کابل ها می‌توانند این فرآیند را برای شما تبدیل به یک کابوس کنند.
راهنمای کامل خرید بهترین کابل شارژ موبایل و تبلت
با توجه به پیشرفت تلفن های هوشمند، روش های شارژ آنها نیز همه روزه در حال تغییر و به روزرسانی هستند. در حال حاضر، کابل های شارژ برای گوشی های هوشمند با اندازه ها، رنگ ها و کانکتورهای مختلف در دسترس هستند . برای استفاده بهینه از این کابل ها، لازم است مدل گوشی خود را بشناسید تا بتوانید کابل شارژ مناسب برای آن پیدا کنید.
راهنمای خرید پایه خنک کننده لپ تاپ
امروز زمانه ، زمانه دیجیتالی شدن است و می‌توانید ببینید که کامپیوترها همه جا هستند . بیشتر کارهای روزمره ما اکنون با رایانه انجام می‌شود . اکثر مردم لپ تاپ ها را به کامپیوترها ترجیح می‌دهند ، چرا که قابل حمل هستند ومی‌توان در هر مکانی از آن ها استفاده کرد ، اما یکی از موارد بسیار مهم بعد از خرید لپ تاپ ، خنک کنندگی آن است .در ادامه یک راهنمای کلی و کامل برای درک کلی از پایه‌های خنک کننده لپ تاپ آورده شده است و به شما کمک می‌کند تا بهترین پایه خنک کننده را به صورت آنلاین انتخاب کنید .
راهنمای خرید بهترین اسپیکر های کامپیوتر و رومیزی
مهم نیست صدای پیش فرض بر روی کامپیوتر شما چقدر خوب باشد یا حتی هدست گیمینگ شما چقدر می‌تواند کارایی داشته باشد در مواقعی قطعا دوست دارید صدای بیشتری را گوش کنید و در نتیجه بهترین راه کار برای شما اسپیکرهای شگفت انگیز کامپیوتر است . اما چگونه می‌توان بهترین اسپیکر برای PC را انتخاب کرد ؟ در این مقاله ما مراحل کلیدی مهم را برای انتخاب بهترین اسپیکر خانگی از کیفیت صدا و اتصالات گرفته تا صدای بلوتوث ، ظاهر و حتی حضور آن بر روی میز بررسی کرده ایم و پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید .
راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی
گوش دادن به موسیقی می‌تواند خاطرات شما را زنده کند و شما را در طول روز خوشحال ، آرام و سرزنده تر نگه دارد با این حال ، یک جفت هندزفری باسیم می‌تواند کمی شرایط را برای شما سخت تر کند بسیاری از ما ممکن است هندزفری باسیم را ترجیح دهیم اما نمی‌توان انکار کرد که هنگام حمل به مراقبت بیشتری نیاز دارند  بسیاری از تلفن های هوشمند امروزی دارای درگاه جک 3.5 میلی متری نیستند که هندزفری‌های بلوتوث را به یکی از لوازم جانبی ضروری موبایل تبدیل می‌کند.
راهنمای خرید بهترین هدست های گیمینگ
انتخاب هدست‌های گیمینگ راه حل مفیدو کاربردی برای هر یک از نیازهای صوتی شما در بازی است . اما ، مانند هر نوع فناوری دیگر ، گزینه‌هایی هم در بازار وجود دارند که معیارهای انتخاب هدست گیمینگ در آن‌ها وجود ندارد و حتی در مواقعی خرید یک هدفون معمولی بهتر از خرید یک هدست گیمینگ بی کیفیت می‌باشد . برای این که پول خود را به درستی خرج کنید ، یک راهنمای خرید هدست گیمینگ کامل از عوامل و سوالاتی که باید به آن پاسخ داده می‌شد را آماده کرده ایم که امیدوار هستیم با خواندن آن موارد و نکات موجود را یادداشت کنی
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی یا قابل حمل
اسپیکرهای بلوتوثی راه بسیار مناسبی برای گوش دادن به موزیک هستند موسیقی به طور فزاینده ای در گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه هایی که از بلوتوث استفاده می‌کنند دیده می‌شود با استفاده از اسپیکر بلوتوث می‌توان از این دستگاه های کوچک قابل حمل با صدای مناسب و بدون استفاده از هدفون به موسیقی گوش داد .
راهنمای خرید هدفون - بهترین انتخاب
هدفون‌های زیادی در بازار وجود دارند و گزینه‌های زیاد دیگری هم هستند که قرار است در این مقاله به طور کامل به آن‌ها بپردازیم.هدفون‌ها بیشتر از یک دستگاه معمولی برای پخش موسیقی هستند و بعضی از کاربران حتی به عنوان یک پوشش از آن‌ها استفاده می کنند و یک راه بسیار عالی برای استفاده از تلفن همراه به شمار می‌روند، اگر آشنایی کاملی با هدفون‌ها ندارید و تازه کار هستید ما در اینجا قصد داریم تا با یک راهنمای کامل به شما کمک کنیم تا یک هدفون با کیفیت خریداری کنید
راهنمای کامل خرید کیبورد معمولی
تفاوت یک روز کاری مفید با لپ تاپ ، کامپیوتر شخصی و یا تلویزیون می تواند یک صفحه کلید خوب باشد . ما معمولا در طول روز کم تر به این موضوع می پردازیم که چه کیبوردی را بخریم و احتمالا هم با ارزان ترین لوازم جانبی ممکن کنار خواهیم آمد ، حتی اگر این لوازم جانبی شخصی باشد و حتی اگر بیشتر زمانمان را با آن سپری کنیم .
راهنمای خرید بهترین کیبورد گیمینگ
وقتی از توپخانه گیمر ها صحبت می شود ، این طور به نظر می رسد که کامپیوترهای گیمینگ و سایر تجهیزات جانبی آن ها نسبت به کیبورد گیمینگ مقدم تر هستند ، کیبورد گیمینگ یک قطعه حیاتی از تجهیزات است ، در نهایت دانستن نحوه خرید کیبورد ، آن هم ، مخصوص بازی یک دانش بسیار ارزشمند است .