آیا می توانیم هدفون ها و ایربادزها را با دیگران به اشتراک بگذاریم؟

موارد بسیار زیادی است که بهتر است در مورد استفاده از هدفون و خرید هندزفری به صورت مشترک بدانید و این که چگونه می‌توان با این موضوع به درستی برخورد کرد.

همه ما این را می‌دانیم که چقدر شیرین و جذاب است وقتی دو نفر یک جفت هدفون را با هم استفاده می‌کنند ، انگار و نه انگار در این دنیا حضور دارند و بیشتر در دنیای خودشان هستند با این حال اگر قصد دارید با عزیزانتان این کار را انجام دهید بهتر است دوباره فکر کنید.

حتی اگر فکر می کنید همه چیز را در مورد کسی می دانید ، نمی توانید در مورد بهداشت و سلامت او همه چیز را به صورت دقیق بگوئید ، اما اگر مجبور باشید به اجبار این کار را انجام دهید آن وقت چه ؟ به عنوان مثال یک تماس تلفنی بسیار مهم وجود دارد که حتما دو نفر بدون این که دیگران آن بدانند باید بشنوند ! یا زمانی که هدفون شما خراب است و تنها راهی که می‌توانید به کلاس آنلاین خود گوش دهید این است که یک هدفون از شخص دیگری قرض بگیرید ؟

ما دقیقا قرار است در این مقاله با آموزش مضرات استفاده از هدفون با شما همراه باشیم ، همچنین در این مقاله نحوه محافظت از خود زمانی که مجبور هستید آن را به اشتراک بگذارید را خواهیم گفت .

چرا باید به اشتراک گذاشتن هدفون خود فکر کنیم ؟

چرا هدفون روشن نمیشود

گوش‌ها جزو اندام‌های آسیب پذیر انسان‌ها هستند که توسط جرم تشکیل شده در گوش محافظت می‌شوند بنابراین تعجب آور نیست که باکتری‌ها ، مخمر‌ها و میکروب ها توسط این مانع چسبنده برای محافظت از کانال گوش داخلی به دام افتاده باشند .

هنگامی که از هدفون گیمینگ یا معمولی استفاده می شود ، جرمی که درون گوش قرار دارد آلوده و سپس به هدفون خواهد چسبید ، و هر آلودگی که روی آن قرار می‌گیرد به شخص دیگری هم منتقل خواهد شد .

بله درست است ، اما اگر هنوز کاملا متقاعد نشده‌اید که چرا نباید هدفون را به اشتراک گذاشت ، بیایید دلایل بیشتری را به شما ارائه دهیم ، احتمالا بدتر از آن چیزی باشد که شما فکر می کنید .

اشتراک گذاری باتری ها

ایربادز‌ ها و هدفون‌ ها می‌توانند باکتری ها را از هر سطح نجسی جذب کنند . جیب ها ، کیف ها و دست ها همه منابعی برای جذب باکتری هستند و جرم گوش چسبنده را به طور کامل جذب می‌کنند .

زمانی که این اتفاق می‌افتد ، آن ماده چسبنده مرطوب که روی هدفون قرار دارد به مکان بسیار مناسبی برای تکثیر باکتری‌ها و تبدیل شدن به لجن زار جرم گوش تبدیل می‌شود . زمانی که هدفون به اشتراک گذاشته شود ، بدتر هم می‌شود ، چرا که باکتری ها به لجن زار جرم گوش تبدیل می‌شوند . زمانی که هدفون به اشتراک گذاشته می‌شود ، بدتر هم خواهد شد ، زیرا باکتری های درون جرم گوش بین کاربران رد و بدل می‌شود .

رشد مخمر

مخمر این امکان را دارد که درون گوش زندگی کند و تکثیر یابد و به مجموعه ای از عفونت‌ها و مشکلات شما تبدیل خواهد شد . مانند بسیاری از قارچ ها ، مخمر محیط‌های گرم و تاریک را مانند گوش دوست دارد .

مخمر موجود در گوش یک فرد می‌تواند به راحتی به ایربادز ها بچسبد ، به خصوص اگر از قبل جرم چسبنده‌ای روی گوش باشد . سپس بعد از به اشتراک گذاشتن هدفون احتمالا می توان آن را بیشتر از قبل پخش کرد و مخمر یک فرد دیگر را مستقیما در گوش دیگری قرار داد .

مخمر می‌تواند خارج از کنترل شما در گوش رشد کند و باعث عفونت‌هایی شود که نیاز به درمان پزشکی دارند . یک از بیماری های شایع گوش که توسط مخمر ایجاد می‌شود ، به عنوان گوش شناگر یا Swimmers ear شناحته می شود در این بیماری گوش ها احساس درد و خارش دارند و بیشتر اوقات ماده ای را ترشح می‌کنند .


برای خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه بابلو اقدام کنید.


قرار گرفتن در معرض میکروب های بیماری زا

میکروب ها همه جا هستند حتی در ایربادز و هدفون شما ، تقریبا مانند هر چیز دیگری هدفون شما می‌تواند میزبان میکروب هایی مثل سرماخوردگی تا ویروس هایی مانند کووید19 باشد .

از زمانی که هدفون ها وارد گوش شما می‌شوند و آن ها را لمس می‌کنید ، حمل شده و روی سطوح مختلف قرار می‌گیرند ، در معرض میکروب ها قرار می گیرند و اگر هدفون ضد عفونی نشود ، می تواند این بیماری ها را از شخصی به شخص دیگر منتقل کرد .

اشتراک گذاری هدفون با فردی که به نظر سالم می رسد می تواند همچنان خطرناک باشد زیرا میکروب‌ها می‌توانند چندین روز روی پلاستیک ، لاستیک و فلز زنده بمانند و دوام بیاورند .

چطور می توانیم بدون مشکل خاصی هدفون را به اشتراک بگذاریم؟

علت خاموش نشدن هدفون تسکو

به سادگی با گفتن کلمه "نه" می توان راحت ترین کار ممکن را انجام داد . در موقعیت های مختلف استفاده از یک هدفون اشتراک گذاری شده اجتناپ ناپذیراست ، مهم نیست که برای اقدامات پزشکی ، آموزش کارکنان ، کلاس سخنرانی یا هر دلیل دیگری نیاز به اشتراک گذاری هدفون دارید بهتر است اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرید.

اگر مجبور شدید که هدفون خود را با شخص دیگر به اشتراک بگذارید ، چند روش بهداشتی ساده وجود دارد که می‌توانید خطر را به حداقل برسانید .

یک جلد هدفون یک بار مصرف تهیه کنید

کاورهای یک بار مصرف یک مانع ایمن بین گوش شما و دستگاه هستند این کاور ها شما را در برابر کاربران قبلی محافظت می کنند و از کاربر بعدی در برابر شما محافظت می‌کنند . روکش های یکبار مصرف مانع ایجاد صدای خوب در هدفون ها نمی شوند .

درست مانند پوشیدن ماسک در اماکن عمومی ، همه ما باید برای سلامتی و ایمنی خود ، پوشش هدفون و ایربادز یکبار مصرف همراه خود داشته باشیم 

پوشش هدفون یکبار مصرف از یک پارچه نازک و کشی ساخته شده است . که قبل از قرار دادن هدفون باید آن را روی پد های هدفون قرار دهید .


پیشنهاد بابلو: خرید کیبورد ارزان قیمت از فروشگاه بابلو.


قبل از استفاده از هدفون آن را ضد عفونی کنید

وقتی گزینه دیگری ندارید می توانید هدفون را با الکل ضد عفونی کنید با استفاده از یک پنبه مرطوب شده با الکل ، تمام سطح هدفون و یا ایربادز را مالش دهید و حتما اجازه دهید قبل از استفاده کاملا خشک شود .

شما همچنین می توانید از دستمال مرطوب بهداشتی استفاده کنید . فقط دقت کنید که هدفون را خیلی خیس نکنید تا از آسیب داخلی یا خوردگی جلوگیری کنید .

بالشتک های گوش را به طور مرتب تعویض کنید .

بالشتک های گوش باعث راحتی بیشتر هدفون می‌شوند . اما اگر به طور مرتب جایگزین نشوند ، می‌توانند حاوی میکروب‌ها و باکتری‌های مضر باشند .

بالشتک ها از نوعی مواد ساخته شده اند که باکتری‌های مضر ، مخمر ها و میکروب‌ها می توانند در اعماق آن ها زندگی کنند . این ایده خوبی است بالشتک‌ها را مرتبا عوض کنید این موضوع مخصوصا برای افرادی که در مدرسه و یا محل کار از میکروفون مشترک استفاده می‌کنند بسیار مهم است .

 مهم نیست سطح را چه میزان ضد عفونی می کنید نمی توان بالشتک های گوش را به طور کامل ضد عفونی کرد . تعویض دوره ای یک ضرورت است .

بالشتک های تغییر شکل یافته ، ترک خورده و بدبو نشان می‌دهد که بالشتک های شما نیاز به تعویض دارند .


پیشنهاد بابلو: خرید هندزفری گیمینگ از بهترین برندهای مطرح دنیا به صورت آنلاین.


بهداشت را رعایت کنید

اگر بهداشت را رعایت نکنید تمام این نکات گفته شده هم بیهوده هستند ، بهداشت مناسب همیشه راه خوبی برای جلوگیری از عفونت گوش است و همچنین دیگران را هم می‌تواند از بیماری محافظت کند . با تمیز نگه داشتن گوش خود ، در وهله اول احتمال انتشار میکروب ها و عفونت های مضر را کاهش دهید.

 از شما تقاضی می کنیم برای تمیز کردن گوش از اجسام تیز و غیر استاندارد استفاده نکنید چرا که می توانند آسیب جبران ناپذیری به گوش شما وارد کنند بسیار مهم است که هرگز گوش های خود را با قرار دادن چیزی در مجرای گوش تمیز نکنید انجام این کار می تواند پرده گوش را پاره کند 

برای تمیز کردن گوش از یک پارچه شست و شو استفاده کنید و به آرامی قسمت بیرونی گوش خود را تمیز کنید . چند قطره روغن بچه ، پراکسید هیدروژن یا روغن معدنی را می توان به راحتی برای از بین بردن جرم های گوش استفاده کرد .

هدفون و ایربادز دست دوم چطور ؟

از نظر سلامت و بهداشت ، ایربادز ها و هدفون های دست دوم یک سرمایه گذاری بسیار پر خطر هستند . از آنجایی که با بهداشت و سلامت صاحب قبلی آشنا نیستید ، هرگز از سلامت و تمیز بودن هدفون مطمئن نخواهید بود .

برای مثال ممکن است آلوده به جرم گوش کاربرانی باشد که قبل از شما آن را مورد استفاده قرار داده اند . به خاطر داشته باشید که حتی اگر کاملا نو به نظر برسند ، می توانند مشکلاتی را در طول مسیر برای شما ایجاد کنند .

علاوه بر این ، هرگز نمی‌توانید از کیفیت دستگاه های دست دوم مطمئن باشید . مالک قبلی ممکن است قطعات داخلی را به دلیل یک خطای فنی نابود یا تعویض کرده باشد .

اگر قصد دارید یک هدفون دست دوم بخرید بهتر است قبل از استفاده حسابی آن را تمیز کنید .

نتیجه گیری

همان طور اخیرا ثابت شده ، استفاده از هدفون و ایربادز می‌تواند باعث عفونت گوش و انتقال میکروب های خطرناک بیماری زا شود . این میکروب ها می‌توانند روز ها روی سطوح باقی بمانند ، حتی اگر نتوانید آن ها را ببینید . همین موضوع در مورد دستگاه های دست دوم نیز صدق می‌کند .

امیدواریم ، اگر نمی توانید از اشتراک گذاری هدفون دوری کنید ، پیروی از این شیوه‌ها از شما در برابر خطرات ناشی از اشتراک گذاری هدفون محافظت کند .

نظر شما در رابطه با این مقاله چیست ؟ آیا این شیوه ها به شما برای جلوگیری از خطرات اشتراک گذرای هدفون کمک کرد ؟آیا موارد دیگری هم دارید که به ما پیشنهاد دهید ؟ اگر چیزی را دوست داشتید و یا احساس می‌کنید به دیگران کمک می کند به ما اطلاع رسانی کنید .

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

همچنین بخوانید
نحوه درست استفاده از هدفون بسته به نوع آن برای شنیدن بهترین صدای ممکن دارد .فرض کنید به تازگی یک جفت هدفون جدید خریده اید و مشتاق هستید آن‌ها را امتحان کنید و بعد از استفاده ، کمی احساس ناراحتی به شما دست می‌دهد ، آنقدر زیاد نیست که دردناک باشد اما به اندازه ای است که حواس شما را پرت کند .به همین دلیل متوجه خواهید شد که هدفون های خود را باید تنظیم کنید تا به تناسب بهتر برسند ، اما حتی پس از انجام این کار دائما هدفون از سرتان می‌افتد .با وجود این که این مشکل احمقانه به نظر می‌رسد ، بسی
در این مقاله هر آن چیزی که لازم است شما در مورد مضر بودن و نبودن هدفون برای گوش و نحوه جلوگیری از آسیب به آن هنگام استفاده را بدانید به شما اعلام خواهیم کرد . احتمالا تا به امروز فقط برای شنیدن صدای زنگ تلفن همراه ،  ایربادزهای خود را در می آوردید ، موضوعی که قرار است به شما بگوئیم ممکن است ترسناک باشد و می تواند شما را به فکر فرو برد که به گوش خود تا به امروز آسیب رسانده اید یا خیر . صدای زنگ تلفن همراه ، گوش شما را نجات نخواهد داد ، چرا که دیگر کار از کار گذشته است و قطعا نگرانی هم خواهد دا
هدفون‌های زیادی در بازار وجود دارند و گزینه‌های زیاد دیگری هم هستند که قرار است در این مقاله به طور کامل به آن‌ها بپردازیم.هدفون‌ها بیشتر از یک دستگاه معمولی برای پخش موسیقی هستند و بعضی از کاربران حتی به عنوان یک پوشش از آن‌ها استفاده می کنند و یک راه بسیار عالی برای استفاده از تلفن همراه به شمار می‌روند، اگر آشنایی کاملی با هدفون‌ها ندارید و تازه کار هستید ما در اینجا قصد داریم تا با یک راهنمای کامل به شما کمک کنیم تا یک هدفون با کیفیت خریداری کنید
بیشترین سوالی که از سوی کاربران اعلام می‌شود این است که FPS ( فریم بر ثانیه) چیست ؟ و چرا در هنگام بازی‌ کردن اهمیت دارد ؟ در این مقاله راهنمای کاملی در مورد میزان FPS مورد نیاز در بازی برای شما آماده شده است .به طور کلی ، 30 فریم  بر ثانیه تقریبا کم‌ترین میزان فریمی است که در بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد .با این حال ، بیشتر گیمر‌ها موافق هستند که 60FPS بهترین و ایده‌ آل‌ ترین حالت برای روان تر بازی کردن است .
بهترین موس بی صدا کدام است ؟ اگر نظر من را بخواهید انتخاب من Logitech Signature M650 است ما اندازه ، صدا ، طراحی و راحتی را برای تعیین ماوس سایلنت تجزیه و تحلیل کردیم . چه در حال تهیه مقاله پایان ترم در کافی شاپ باشید و چه یک شب زنده دار باشید و  شب پربازدیدترین زمان برای شما باشد ، موس سایلنت ابزار انتخابی بدون اختلال برای محاسبات است .
سوالات زیادی در رابطه با سوئیچ های کیبورد نوری پرسیده می شود ، در مورد این که دقیقا چه هستند و چگونه کار می کنند ؛ به عبارت ساده ، کلیدهای صفحه کلید نوری با سوئیچ های مکانیکی معمولی تفاوت دارند زیرا به جای اتصال مکانیکی از نور برای فعال سازی استفاده می کنند ، البته داستان طولانی تر از این حرف ها است .
تق تق تق ! تق تق تق ! این صدای کسی است که در قرن بیست و یکم با صدای بلند فکر می کند ، که معمولا به معنای به صدادرآوردن کلمات در یک وبلاگ یا ایمیل یا ویرایش کلمات یک مقاله یا یک پست است .استفاده از کیبورد کامپیوتر عموما سریع تر از صفحه کلید های ماشین تحریر قدیمی است ، اگر چه هنوز هم برای نوشتن اسناد ، استفاده از نرم افزار تشخیص صدا  با کیبورد قابل مقایسه نیست .
در سطح جهان علاقه مندان زیادی هستند که به دنبال صفحه کلید های مختلف هستند ، بیشتر این کاربران به سمت کیبورد های مکانیکی جذب شده اند و این کیبورد ها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. اگر به دنبال یک کیبورد جدید هستید ، یکی از رایج ترین نوع کیبورد ، چیکلت است .
برنامه نویسان بیشتر روز خود را با کامپیوتر به طراحی ، نوشتن و تست کد می گذرانند . این مورد باعث می شود صفحه کلید یکی از مهم ترین ابزارهای کار آن ها باشد ، یک کدنویس نمی تواند هر صفحه کلیدی را انتخاب کند و امیدوار باشد که این کار را انجام دهد .
تفاوت یک روز کاری مفید با لپ تاپ ، کامپیوتر شخصی و یا تلویزیون می تواند یک صفحه کلید خوب باشد . ما معمولا در طول روز کم تر به این موضوع می پردازیم که چه کیبوردی را بخریم و احتمالا هم با ارزان ترین لوازم جانبی ممکن کنار خواهیم آمد ، حتی اگر این لوازم جانبی شخصی باشد و حتی اگر بیشتر زمانمان را با آن سپری کنیم .
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha