آیا سوئیچ های Outemu خوب هستند؟

اگر شخصی هستید که زمان زیادی را با رایانه شخصی خود می گذرانید ، هر قسمت از یک کیبورد مکانیکی برایتان مهم خواهد بود . معنی این جمله این است که سوئیچی که در کیبورد مکانیکی استفاده می شود باید درجه یک باشد. در صورتی که قصد خرید لوازم جانبی لپ تاپ دارید، می توانید به راحتی از فروشگاه بابلو خرید کنید.

سوئیچ های Outemu معمولا در کیبورد های مکانیکی بازی مورد استفاده قرار می گیرد ، که دارای قیمت ارزانی هستند ، اما این سوئیچ ها چقدر خوب هستند ؟

سوئیچ های Outemu جایگزین خوبی برای سوئیچ های Cherry Mx می باشند(البته در صورتی که بخواهید از یک کیبورد ارزان استفاده کنید )

این سوئیچ ها به اندازه یک سوئیچ Cherry مقاومت بالایی ندارند و صدای بد بیشتری تولید می کنند ، اما قیمت مناسبی دارند .

ما قصد داریم در این مقاله بیشتر روی سوئیچ های Outemu تمرکز کنیم و این که چرا این سوئیچ ، به عنوان یک سوئیچ ، با بودجه مناسب شناخته می شود ، پس پیشنهاد می کنم تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب 

سوئیچ Outemu چیست؟

آیا سوئیچ های Outemu خوب هستند؟

کیبورد مورد علاقه من با سوئیچ Outemu  : Reddragon K552 Kumara

انواع سوئیچ Outemu

نتیجه گیری

سوئیچ Outemu چیست؟

سوئیچ Outemu چیست؟

برای یک ارائه کامل بهتر است قبل از این که درباره سوئیچ Outemu صحبت کنم و اعلام کنم که دقیقا چیست ، اطلاعات کافی و قابل قبولی در رابطه با Cherry Mx به شما ارائه دهم.

سوئیچ های Outemu در واقع سوئیچ های کپی شده Cherry در کشور چین هستند .

Cherry یک شرکت آلمانی است که در واقع پایه گذار شرکت های دیگری است که در حال تولید سوئیچ می باشند ، حق ثبت سوئیچ های مکانیکی در زمان قدیم توسط شرکت Cherry انجام می شد ، اما بعد از این که حق ثبت از این شرکت گرفته شد ، شرکت های دیگری به تقلید از آن شروع به ساخت سوئیچ کردند از جمله این شرکت ها را Gateron،  Outemu و Kailh می نامند که مشغول به فعالیت هستند.

پیشنهاد ویژه: خرید کیبورد گیمینگ از فروشگاه بابلو

شرکت های بوجود آمده سطح جدیدی از رقابت را به وجود آوردند ، بسیاری از کیبورد هایی که ارزان تر تهیه می کنید در واقع از این سوئیچ ها استفاده می کنند ، زیرا ساخت آن ها ارزان تر و مثل شرکت Cherry سخت گیری آنچنانی صورت نمی گیرد.

Outemu معمولا به عنوان مقرون به صرفه ترین سوئیچ حال حاضر در نظر گرفته می شود و بسیاری از افراد از قیمت های این سوئیچ ها ابراز خوشنودی کرده اند ، اما سوئیچ outemu خود از چهار رنگ تشکیل شده که شامل آبی ، قرمز ، قهوه ای و مشکی است .

آیا سوئیچ های Outemu خوب هستند؟

آیا سوئیچ های Outemu خوب هستند؟

این سوئیچ ها معمولا در کیبورد های ارزان قیمت یافت می شوند و در بیشتر موارد ارزان ترین سوئیچ های حال حاضر در بازار جهانی هستند ، نمی دانم در این قسمت احساس تعجب کنم یا خوشحال باشم اما این سوئیچ ها با وجود قیمت پایین ، احساس خوبی هم به شما می دهند.

تنها ایراد بزرگ این سوئیچ لرزش زیاد آن ها است ، شاید دلیل این اتفاق این باشد که به اندازه سوئیچ های شرکت Cherry که فضای کمی برای سوئیچ ها قرار داده اند ، عمل نکرده باشد .

این سوئیچ ها همچنین از دوام پایینی هم برخوردار هستند ، چرا که برخلاف شرکت Cherry  برای طول عمر بالا تولید نمی شوند .

اما اگر در کل بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم این سوئیچ ها نسبت به قیمت بسیار عالی هستند ، اما خوب نتایج یک سوئیچ گران قیمت تر را به شما نمی دهند .

شما نمی توانید از این سوئیچ ، همان توقعی را داشته باشید که از شرکت Cherry Mx و  Gateron دارید ، اما نسبت به سایر شرکت ها بهتر هستند.

با توجه به تجربه من سوئیچ های آبی رنگ Outemu بهترین گزینه هستند ، اما مدل های دیگر این نوع سوئیچ آنچنان خوب عمل نمی کنند .

اگر به دنبال یک سوئیچ خطی و لمسی هستید ، توصیه می کنیم تولید کنندگان دیگر را هم بررسی کنید.

کیبورد مورد علاقه من با سوئیچ Outemu  : Reddragon K552 Kumara

کیبورد مکانیکی Reddragon K552 Kumara

به عنوان کسی که با خرید کیبورد کامپیوتر آنواع آن را بررسی کردم ، احتمالا در کنار آن ها چندین کیبورد با سوئیچ های Outemu  را هم آزمایش کردم .

Reddragon K552 Kumara به عنوان یک کیبورد واقعا خوب با سوئیچ های Outemu در حافظه من نقش بسته ، در حالی که ممکن است شما را سوپرایز نکند ، اما با قیمت ارزان ، آپشن های زیادی مثل سفارشی کردن نور RGB ، جابه جایی کلید N و موارد دیگر را به شما ارائه خواهد داد .

انواع سوئیچ Outemu

در جدول زیر می توانید چهار سوئیچ مختلف Outemu و تفاوت های آن ها را بررسی کنید و ببینید کدام مورد باعث انتخاب بهتر خواهد شد :

میزان Travel

نیروی وارد شده

نوع سوئیچ

رنگ های سوئیچ Outemu

4میلی متر

60گرم

کلیکی

آبی

4میلی متر

55گرم

لمسی

قهوه ای

4میلی متر

50گرم

خطی

قرمز

4میلی متر

65گرم

خطی

مشکی

1 . سوئیچ آبی Outemu

سوئیچ آبی Outemu

سوئیچ آبی Outemu سوئیچ خوبی برای تایپ کردن نسبت به قیمت آن است سوئیچ آبی بین صفحه کلید های ارزان قیمت جزو محبوب ترین ها به شمار می رود.

نوع و مشخصات سوئیچ

این سوئیچ کلیکی است ، به این معنی که نیروی عملیاتی وارده سنگین تر از 60 نیوتن است ، و کلید ها هنگام فشار صدای بیشتری ایجاد می کنند ودر نهایت باعث می شود شما در هر بار ضربه زدن صدای کلید را بشنوید البته این اتفاق برای اشتباهات تایپی یا ضربه هایی که به صورت تصادفی به کلید می زنید خوب است.

به دلیل نیروی زیاد لازم برای ضربه ، نقطه فعال سازی کم تر از کلید های سبک تر است و مسافتی که در هنگام ضربه زدن طی می کند بیشتر خواهد بود .

محیط مورد استفاده

یک کیبورد با سوئیچ آبی Outemu برای استفاده در دفتر کار اصلا گزینه خوبی نیست ، سوئیچ کلیکی باعث ایجاد صدای بلند در کیبورد می شود و احتمالا حواس کارمندان دیگر را پرت می کند.

این نوع سوئیچ در خانه برای کسانی که دوست دارند صدای کلیک کلید ها را بشنوند ، هنگام تایپ بسیار عالی است .

اندازه دست

سوئیچ های آبی رنگ Outemu  دارای فنر بسیار محکمی هستند ، بنابراین برای کسانی که انگشت پر قدرتی دارند بسیار مناسب خواهند بود ، برای اشخاصی که دست درشتی دارند این کیبورد مناسب خواهد بود اما برای کاربرانی که دست های کوچک تری دارند توصیه می کنیم از سوئیچی استفاده کنید که شرایط فشردن کلید با نیروی کم تر را برایتان فراهم می کند .

پیشنهاد ویژه: خرید اینترنتی هدفون از فروشگاه بابلو

تایپ کردن و بازی

این نوع سوئیچ ها انتخاب بسیار خوبی برای تایپ هستند ، اما انتخاب خوبی برای بازی نیستند ، حالت لمسی و کلیکی این نوع سوئیچ ها باعث شده ضربه زدن به کلید ها بسیار سخت باشد و نیاز به تلاش و تمرکز بیشتری روی هر کلید دارید.

2 - سوئیچ قهوه ای  Outemu

سوئیچ قهوه ای Outemu

این سوئیچ یک سوئیچ محبوب بین مصرف کنندگان است ، سوئیچ قهوه ای در بیشتر زمینه ها عملکرد خوبی دارد و می تواند برای تایپ و بازی ، تعادل خوبی برقرار کند .

نوع و مشخصات سوئیچ

سوئیچ قهوه ای Outemu جزو سوئیچ های لمسی به حساب می آید ، معنی آن این است که بعد از کوچک ترین ضربه ، کلید به سمت پایین حرکت می کند ، چنین سوئیچ هایی برای تایپ مناسب هستند .

برای هر سوئیچ ، ویژگی های خاصی می تواند به عملکرد کلید شما در حین استفاده کمک کند ، سوئیچ قهوه ای Outemu دارای نیروی وارده 55 نیوتن است ، این همان میزان نیرویی است که شما برای فشردن یک کلید نیاز دارید . همچنین این سوئیچ دارای یک نقطه فعال سازی در نیمه راه تا رسیدن به پایین ترین قسمت ممکن در سوئیچ است.

محیط مورد استفاده

نوع سوئیچ شما بستگی به این دارد که قصد دارید در چه فضایی از آن استفاده کنید ، در حالی که این سوئیچ جزو سوئیچ های بلند به حساب نمی آید ، اما اگر نیروی زیادی به سوئیچ قهوه ای وارد شود سر و صدای زیادی ایجاد می کند .

این حالت باعث شده تا این ساختار برای استفاده خانگی بهتر از دفتر کار باشد.

اندازه دست

سوئیچ های قهوهای دارای یک بر آمدگی لمسی هستند که از خطای کاربر هنگام تایپ جلوگیری می کند و امکان خطا در ضربه زدن را تا حدود زیادی کاهش می دهد .

سوئیچ های قهوه ای برای خیلی از کاربران مناسب هستند ، بعضی از افراد که دست قوی ای در هنگام تایپ ندارند ممکن است با این سوئیچ ها به مشکل بر بخورند ، بنابراین نیروی وارد شده به هر سوئیچ نسبتا زیاد است ، و اگر دست بزرگی دارید می تواند برایتان خوشایند باشد.

تایپ کردن و بازی

همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم ، سوئیچ های قهوه ای Outemu برای تایپ بسیار عالی هستند ، ماهیت لمسی گونه آن ها ، نشانه بسیار خوبیست که باعث می شود نیروی وارده به اندازه ای کم باشد که مجبور نباشید ضربه ی محکمی به کلید ها وارد کنید.

همچنین این سوئیچ ها انتخاب مناسبی برای بازی هستند ، کلید ها اشتباه خطایی به وجود نمی آورند، اما نیاز به نیروی بیشتری دارند ، که توسط برخی از گیمر ها توصیه نمی شود ، اما بستگی به کاربر هم دارد.

3 . سوئیچ قرمز Outemu

سوئیچ قرمز Outemu

این سوئیچ مناسب کسانی است که دست کوچک تری دارند و نیاز به حرکت سریعی دارند . کلید ها بسیار سبک هستند و به راحتی فشار داده می شوند ، این سوئیچ برای کسانی که بودجه بسیار کمی دارند مناسب خواهد بود.

همین حالا ارزان ترین موس گیمینگ بازار را از فروشگاه بابلو خریداری کنید.

نوع و مشخصات سوئیچ

سوئیچ قرمز یک سوئیچ خطی است . عدم وجود صدا و حرکت ، باعث بهبود در سرعت تایپ شده ، این سوئیچ از نظر سرعت و دقت در سطح سوئیچ قرمز شرکت Cherry قرار دارد.

این نوع سوئیچ برای حرکت به نیروی وارده 50 نیوتنی نیاز دارد ، پس شما برای فشار دادن کلید لازم به نیروی زیادی ندارید .

در حالی که این کار باعث سرعت کلید ها شده اما امکان اشتباه تایپی در کیبورد را بیشتر می کند ؛ از آنجایی که نیازی به حرکت یا ضربه خاصی نیست ، نقطه فعال سازی و نقطه برگشت چندان پایین نیست.

محیط مورد استفاده

این سوئیچ یک انتخاب عالی برای کامپیوتر های اداری است زیرا بسیار بی صدا و راحت است . در صورتی که قصد دارید سوئیچ لمسی خود را به این سوئیچ تعویض کنید ، احتمالا برای عادت کردن کمی به زمان نیاز پیدا خواهید کرد .

 

اندازه دست

این سوئیچ مناسب کسانی است که از دستان کوچکی استفاده می کنند چرا که بسیار سبک هستند ، اما افرادی هم دیده شده که دست بزرگی دارند و به راحتی در حال استفاده از این نوع سوئیچ هستند.

تایپ کردن و بازی

سوئیچ های قرمز Outemu به دلیل نوع حرکت ، ممکن است گزینه ایده الی برای تایپ نباشد ، اگر عادت به فعال سازی سوئیچ های خطی ندارید ، این نوع سوئیچ در تایپ کردن ممکن است اشتباهات تایپی را زیاد کند.

اگر چه گزینه خوبی برای تایپ نیستند ، اما سوئیچ قرمز Outemu گزینه بسیار خوبی برای گیمرها هستند . سبک بودن و نوع سوئیچ خطی ، تایپ و جابه جایی  کاراکتر ها در بازی را بسیار سریع می کنند.

4 . سوئیچ مشکی  Outemu

سوئیچ مشکیOutemu

این سوئیچ انتخاب عالی برای کسانی است که دست بزرگی دارند. و دوست دارند یک سوئیچ خطی سنگین را امتحان کنند.

خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت مورد نیازتان را از فروشگاه بابلو انجام دهید.

نوع و مشخصات سوئیچ

این نوع سوئیچ دقیقا مشابه با سوئیچ قرمز Outemu خطی است ، این سوئیچ در زمان تایپ صدای زیادی تولید نمی کند و برای یک محیط تایپ آرام ، ایده آل است .

سوئیچ سیاه همچنین نیاز به نیروی وارده 65 نیوتنی دارد ، به این معنی که شما برای فشار دادن و خواندن ضربه توسط کامپیوتر به نیروی بیشتری نیاز دارید.

میزان صدا

این سوئیچ بسیار مناسب برای محیط دفتری است ، چرا که صدایی تولید نمی کند.

امکان اشتباه تایپی را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد چرا که شما برای نوشتن به نیروی بیشتری نیاز دارید ، اعمال این نیرو بر روی یک کلید مجزا از کلیدی که قرار است آن را فشار دهید ممکن است دشوار باشد.

اندازه دست

این سوئیچ  برای افرادی که دست بزرگی دارند بسیار مناسب است ، شخصی که تایپ می کند نیاز به نیروی و قدرت کافی برای فشار دادن کلید ها را دارد ، پس توصیه می کنیم برای کار با این سوئیچ دست بزرگی داشته باشید .

تایپ کردن و بازی

این سوئیچ مناسب بازی و تایپ ، در صورتی که فشار دادن یک کلید محکم شما را آزار ندهد بسیار عالی خواهد بود . طراحی خطی این صفحه کلید برای استفاده مداوم در بازی بسیار لذت بخش است و سنگینی فنر ، ممکن است ، تایپیست را دچار مشکل کند.

نتیجه گیری

اگر چه سوئیچ Outemu ممکن است یک کپی از سوئیچ های شرکت Cherry Mx باشد ، اما می تواند برای کسانی که نیاز به صرفه جویی در هزینه کیبورد مکانیکی دارند مناسب باشد .

اگر چه Outemu به خوبی سوئیچ های Cherry Mx عمل نمی کند ، اما این سوئیچ بهترین قیمت را برای متعادل سازی ، عملکرد و دوام ارائه می دهد .

با وجود این که این سوئیچ ها ارزان هستند ، معایبی هم دارند ، از جمله تولید صداهای بد مثل صدای خراشیدگی و دوام پایین تر آن ها نسبت به سوئیچ های Cherry .

Outemu  در حال حاضر دارای چهار سوئیچ می باشد که از جمله آن ها سوئیچ آبی ، قهوه ای ، قرمز ، مشکی ، که هر کدام دارای آپشن های مختلف هستند  و برای ضربه زدن نیاز به نیروی متفاوتی دارند.

دفعه بعد که نیاز به خرید یک کیبورد مکانیکی ارزان دارید بهتر است یک کیبورد با سوئیچ Outemu را امتحان کنید تا ببینید آیا خوب هستند یا خیر. برای این منظور میتوانید از فروشگاه لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بابلو خرید کنید.

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید

همچنین بخوانید
به دنبال سوئیچ مناسب برای کیبورد خود هستید ؟در حالی که سوئیچ Gateron  به عنوان یک سوئیچ ممتاز مطرح نبوده ، اما بهترین قیمت ها را در این نوع سوئیچ پیدا خواهید کرد ، و جزو بهترین ها در قیمت هستند . ما قرار است یک راهنمای جامع و کامل در رابطه با سوئیچ های Gateron به شما ارائه دهیم . Gateron دارای ده ها سوئیچ از جمله سوئیچ های استاندارد قرمز ، آبی، قهوه ای ، سبز، مشکی ، زرد و طرح های منحصر به فرد Low-Profile، LNK ، Gateron Milk و Silent است.
انتخاب سوئیچ برای کیبورد مکانیکی ممکن است کمی سخت باشد . برای اولین بار که قصد خرید کیبورد مکانیکی را دارید ، انتخاب ، از بین چندین و چند سوئیچ از شرکت Cherry می تواند طاقت فرسا و گیج کننده باشد ، خوب ما هم شما را تنها نخواهیم گذاشت و دوست داریم به شما کمک کنیم .
کیبورد ها دارای اندازه های متفاوتی هستند ، اما چگونه ما می توانیم تفاوت بین آن ها را تشخیص دهیم ؟ امروز قرار است ما در مورد اندازه های مختلف و آنچه که هر کدام از آن ها را منحصر به فرد کرده صحبت کنیم .رایج ترین اندازه های موجود در بازار شامل : Full size یا سایز کامل که شامل 104 کلید است ، TKL که شامل 87 کلید است و 60% که شامل 68 کلید است . هر سایز دارای ویژگی های متفاوت و منحصر به فردی است .
با توجه به این که بسیاری از تولید کنندگان کیبورد ، جدیدترین صفحه کلید های خود را با سوئیچ های نوری می سازند ، اما آیا کیبورد اپتیکال بهتر از یک کیبورد مکانیکی است؟ ما تصمیم بر آزمایشی گرفتیم ، تا متوجه شویم کدام نمونه بهتر عمل می کند ، و آیا سوئیچ های نوری در بازی سریع تر از سوئیچ های مکانیکی عمل می کنند؟
روغن کاری کیبورد مکانیکی یک دروازه سرگرمی برای صفحه کلید مکانیکی شماست . سوال این است که آیا آمادگی ارتقاء صفحه کلید را دارید؟ چون قرار است آن را یک لول ارتقاء دهیم . اگر آمادگی دارید وقت این است کمی روغن کاری کنیم .
در بازار انواع مختلفی از استابلایزرها  با  سبک ها و اندازاه های مختلف وجود دارد ، بنابراین گشت و گذار در میان این تعداد استابلایزربسیار سخت خواهد بود . ما در این مقاله هر آن چیزی را که شما نیاز خواهید داشت ، حتی جزئیات آبدار و کوچک را بررسی خواهیم کرد .
اگر دوست دارید به دنیای کیبورد های مکانیکی پا بگذارید ، بهترین قدم ، ساخت یک کیبورد کاملا سفارشی سازی شده توسط خودتان است ، برای این که فرایند ساخت تا حد امکان ساده و بی نقص باشد ، این راهنمای جامع و گام به گام را در مورد ساخت یک کیبورد مکانیکی آماده کردیم.
درون خیلی از کیبورد ها و ست های کلید، یک کشنده کلید پلاستیکی قرار داده می شود ، که تمامی این کشنده ها یک کارایی دارند. در این راهنما ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با یک گیره کاغذ و بست پلاستیکی ، می توانید یک کشنده سیمی کلید بهتر بسازید ، ما سعی کردیم ، این راهنما را تا حد امکان ساده ، اما موثر نگه داریم .شما فقط به 5 مورد اشاره شده در این مقاله برای ساخت یک کشنده سیمی کلید عالی نیاز دارید . بیایید تمام مراحل مورد نیاز برای ساختن یک کشنده کلید کیبورد را با حداقل تجهیزات بررسی کن
هنگام نگاه کردن به کیبورد مکانیکی برای خرید دو گزینه پیش روی شماست ، که باید در نظر گرفته شود ؛ صفحه کلید معمولی یا یا کیبورد Low-Profile.تفاوت اصلی میان صفحه کلید های سطح پایین یا Low-profile و معمولی در ارتفاع آن ها است ، ارتفاع بسیار کاهش یافته با تغییراتی در قسمت های مختلف کیبورد همراه است ، تا مشخصات و ارگونومی بهتری ارائه دهد.
اگر متوجه این شدید که تایپ یکی از اولویت های شما به شمار می رود ، احتمالا به دنبال این هستید که ارگونومی و راحتی بیشتری را تجربه کنید ، ممکن است نام کیبورد های ارگونومیک به گوشتان خورده باشد. بسیاری از کاربران ، صفحه کلید ارگونومیک را برای خرید ترجیح می دهند .
علاوه بر سوییچ های مکانیکی معمولی ، که ممکن است به آن ها عادت داشته باشید ، نوع دیگری هم از سوییچ ها وجود دارد ، سوییچ های Low-profile ، این نوع سوییچ ها یک تجربه تایپ منحصر به فرد را ارائه می دهند ، و در چندین مورد متفاوت هستند. سوییچ های low-profile توسط چندین شرکت مختلف مثل Gateron  ، Cherry ، Kailh تولید می شوند. این سوییچ ها نسبت به  سوییچ های معمولی کوتاه تر هستند. کاهش قد این سوییچ ها فواید بسیاری به همراه دارد ، اما بسته به این که به آن ها علاقه مند هستید یا نه ، ممکن است معایبی داشته
روغن زدن به سوییچ ها در جامعه کیبورد های مکانیکی یک امر طبیعی است ، زیرا نه تنها باعث روان شدن آن ها می شود ، بلکه صدای کلید ها را نیز افزایش می دهد.اما اگر مجبور باشید روغن ها را پاک کنید ، آن وقت چه؟ ، به هر حال یا قرار است روغن کاری قبلی خود را پاک کنید یا سوییچ های شما در زمان تولید روغن کاری شده و نیاز به پاک کردن خواهند داشت.
در میان تمامی عکاسان حرفه ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ، گرفتن عکس های حرفه ای از کیبورد یک امر ضروری به حساب می آید.شاید منظورم را کامل نرساندم  ، منظور من این است که چگونه می خواهید چیدمان خود را به دیگران نشان دهید؟
اگر زیاد در کنار خود ، آب یا مایعات دیگر قرار می دهید و یا احتمالا حادثه ای برای شما رخ داده که کمی دلخراش هم بوده ، ممکن است برای شما این کنجکاوی به وجود آمده باشد که کیبورد شما واقعا ضد آب است یا نه ، این کاملا طبیعی است که هر چند وقت یک بار این اتفاقات رخ دهد .
در حالی که من به عنوان یک شخص ، کیبورد مکانیکی را انتخاب کرده ام ، دوست دارم مقایسه ای به شما ارائه دهم تا در نهایت بتوانید کیبورد مورد نظرتان را انتخاب کنید ؛ بیایید با هم یک نگاه دقیق بیندازیم که چرا مردم گاهی اوقات صفحه کلید ممبران را انتخاب می کنند و گاهی هم نه و آیا کیبورد ممبران سزاوار این همه نفرت هست؟
به عنوان یک گیمر همیشه کنجکاو بودم که چرا گیمر های حرفه ای صفحه کلید خود را کج می کنند.برای این که دقیقا بفهمم چرا آن ها این کار را می کنند ، ده ها گیمر حرفه ای را تجزیه و تحلیل کردم و حتی خودم سعی کردم صفحه کلید خود را زاویه دار کنم.
انتخاب یک کیبورد می تواند یک فرایند گیج کننده باشد . افراد زیادی هستند که قصد دارند هنگام خرید یک کیبورد جدید به شما کمک کنند و احتمالا ممکن است کلمات آن ها کمی برای شما عجیب و غریب به نظر برسد.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha


دیدگاه کاربران
پرهام
ارسال شده در : چهارشنبه 11 آبان 1401

متشکر از نویسنده

سهیل کوشا
ارسال شده در : پنجشنبه 12 آبان 1401

خوشحالیم که مقاله ارائه شده سوئیچ قهوه ای Outemu راضی بودید.