بهترین برند های موس گیمینگ و معمولی

گاهی مدت رمان زیادی در حال تحقیق برای خرید یک موس واقعی و عالی برای خود هستید اما در بین تمامی برند های موجود در بازار خیلی سخت است که بتوانید بهترین موس موجود را پیدا کنید چرا که شرکت ها هر روز در حال تولید موس های جدید با قابلیت های متنوع هستند .

نگران نباشید قصد ما این است که به بهترین شکل ممکن بهترین برندهای موجود در بازار جهانی را به شما معرفی کنیم، با این کار انتخاب هم خیلی ساده تر از قبل خواهد شد .

ما قصد داریم در دو گروه مجزا بهترین برند های موس موجود گیمینگ و موس معمولی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه خواهید خواند:


چه چیزی یک برند عالی موس را مشخص می کند؟

این مورد چیزی بیشتر از یک موس با نورپردازی RGB است ، چند ویژگی ، مارک های خوب موس گیمینگ را از مارک های معمولی موس بازی کامپیوتر ها ، متمایز می کند .

موس با حسگر های نوری فوق العاده حساس

موس های بازی باید حسگر های نوری حساس تری نسبت به موس های استاندارد داشته باشند که باعث می شود حرکات کوچک تر را سریع تر متوجه شوند .

بهترین برند های موس معمولا این قابلیت را روی موس های خود اعمال می کنند.

خرید تجهیزات اتاق گیمینگ برای گیمرهای حرفه ای با بهترین قیمت ها در فروشگاه بابلو

موس با دکمه های بیشتر

یک موس خوب باید حداقل دارای یک چرخ اسکرول قابل کلیک ، یک دکمه تنظیم حساسیت و دو دکمه استراحت انگشت شست را داشته باشد .

در بازی های رقابتی  ، دکمه هایی که در طرف انگشت شست شما قرار دارند می توانند شما را نجات دهند ، ویژگی های یک موس برای شناخت برندهای خوب موس بازی بسیار مهم است .

دکمه های با کیفیت موس

دلیلی ندارد که برند های مطرح موس گیمینگ موس هایی بسازند که از دکمه های با کیفیت بالاتر و بیشتر نسبت به موس های اداری داشته باشند .

برند های معتبر باید موس هایی تولید کنند که سوئیچ هایشان در داخل باشد ، چرا که برای تشخیص کلیک های سریع تر و کلیک های مکرر نسبت به موس های معمولی باید تقویت شوند .سوئیچ های مکانیکی را شما معمولا فقط می توانید در موس های بازی با کیفیت پیدا کنید .

موس با سطح استاندارد DPI

در واقع DPI حساسیت موس را اندازه گیری می کند . بیشتر برند های مطرح ، موس های خود را با DPI بالا تولید می کنند ، این بدان معناست که موس های آن ها ممکن است با DPI بالاتر و سریع تر ، سرعت پاسخ سریعی داشته باشند که در بازی بسیار مفید است .

حتی اگر حساسیت موس شما به 20000 نقطه در اینچ هم برسد ، بیشتر کاربران در بازی های آنلاین آن را بین 800 تا 1600 نقطه بر اینچ تنظیم می کنند ، پس نتیجه این است که DPI بالا همیشه خوب نیست. در صورتی که علاوه بر موس قصد  خرید اینترنتی لوازم جانبی کامپیوتر دیگری را هم دارید می توانید به این لینک مراجعه کنید.

بهترین برند موس گیمینگ


بهترین برند های موس گیمینگ

چه خواسته و چه ناخواسته موس انتخابی می تواند سیمی یا بی سیم باشد ، ما لیستی از بهترین مارک های موس گیمینگ موجود در بازار را در اختیار شما قرار داده ایم ، این 10 برند برترین موس های گیمینگ ، برای هر نوع بازیکنی هستند .

1- Logitech(لاجیتک)

موس های ارزان قیمت ، معمولا بیشتر مواقع بسیاری از ویژگی ها و عملکرد های موجود در نسخه های پیشرفته تر را قربانی می کنند . اما لاجیتک هرگز تغییری نکرده این شرکت به طرز شگفت آوری موس های نسبتا خوش قیمتی را روانه بازار کرده ، اما با وجود این مورد موس های گیمینگ Logitech شانس رقابت با برند های گران قیمت تر را دارند .

موس های لاجیتک در حداقل حالت ممکن شامل شش دکمه و بیشتر آن ها از نرم افزار G Hub لاجیتک و مهم تر از همه نورپردازی RGB استفاده می کنند .

در نهایت ، این برند یکی از بهترین برند های موجود برای موس گیمینگ با بودجه مناسب است ،  برای کسانی که نیاز به یک موس گیمینگ کیفیت بالا و قیمت مناسب دارند ، برند لاجیتک بهترین گزینه خواهد بود .

خرید اینترنتی کیبورد گیمینگ با بهترین قیمت ها از فروشگاه بابلو

موس گیمینگ لاجیتک

2- SteelSeries (استیل سریز)

موس های گیمینگ Steel Series همیشه یکی از گزینه های انتخابی ما بوده اند ، زمانی که ما قصد داریم به بهترین برند ها اشاره کنیم ، بدون برند استیل سریز کامل نخواهند شد.

این شرکت موس هایی را تولید می کند که همیشه با نورهای زیبا ، که البته زیاد هم نیستند ، با قیمت مناسب و برای یک دکور دوست داشتنی و متواضعانه ، فضای آرامش بخشی را ایجاد می کنند .

موس های SteelSeries Prime Wireless به طورت کاملا ارگونومیک طراحی شده اند تا برای  اندازه های مختلف دست مناسب باشند و فاقد دکمه های غیر ضروری هستند .

این مدل موس ها برای مسابقات ورزشی حرفه ای طراحی شده اند و به درستی در این هدف موفق عمل کرده اند ، دکمه های دوست داشتنی ، لمسی ، سریع و با قدرت پاسخگویی بالا باعث استقبال بالا و چشمگیر کاربران شده است.

خیلی از مواقع پیش می آید که از کامپیوتر شخصی خود فاصله داشته باشید ، حتی در این میزان فاصله ممکن است موانعی بر سر راه شما قرار داشته باشد ، نسخه بیسیم Prime هرگز امکان قطع اتصال و پرش روی صفحه را ایجاد نمی کند (حتی اگر باتری موس کم باشد ، که این اتفاق خیلی نادر است )

یکی از نکات مثبت این گونه موس ها قابلیت قرار گیری روی هر سطحی است که آن را مجزا کرده است. بدون شک عملکرد بهتر و برتر SteelSeries باعث شده به یکی از بهترین موس های گیمینگ بازی تبدیل شود .

بهترین قیمت دسته بازی مخصوص موبایل را از فروشگاه بابلو بخواهید!

موس گیمینگ SteelSeries

3-ROCCAT (راکت)

یکی از مارک های مورد علاقه خود ما نیز به شمار می رود ، این شرکت موس های فوق العاده سبک و با طراحی نورپردازی نیمه شفاف داخلی و دکمه های فوق العاده سریع را تولید می کند .

مجموعه کلید های قرار داده شده روی این برند مجموعه ای از کلید های دقیق و غنی را به شما ارائه می دهد .

شما از یک موس گیمینگ چه خواسته ای دارید ؟ شرکت راکت طبق خواسته های کاربران حرفه ای در حوزه گیمینگ موس های خود را طراحی می کند و بر اساس این خواسته ها آن ها روی خط تولید خود اعمال می کند تا مهم ترین نوآوری ها را برای گیمر ها در تمامی سطوح ارائه شوند.

Roccat روابط خود را با بازیکنان حرفه ای در تمامی سطوح بالا برده تا نیازهای گیمرهای حرفه ای را برآورده کند و با این کار صنعت موس های گیمینگ خود را گسترش می دهد .

بیشتر بخوانید: بهترین موس های بی صدا

معمولا برد(فاصله) موس های بلوتوث Roccat نسبت به تمامی مارک های موس گیمینگ در فهرست ما کوتاه تر است ،اما اگر شما یک فرد معمولی هستید که قرار است موس را فقط روی میز قرار دهید احتمالا با این موضوع مشکلی پیدا نخواهید کرد .

تیم Roccat از شخصیت های بزرگ و برتر در حوزه بازی های کامپیوتری و اینفلوئنسرها از اروپا و آمریکای شرقی برای توسعه عملکرد موس های خود استقبال می کند ، بنابراین چه مبتدی و چه حرفه ای ، می توانید برای تجهیزات بازی درجه یک روی Roccat حساب باز کنید .

خلاقیت این شرکت در بازار ناشی از همکاری نزدیک با جامعه بازی است و خود را عضوی از آن ها می داند.

موس گیمینگ راکت

4- Hyper X( هایپر ایکس)

برند Hyperx بخشی از بهترین برند های خوب موس های بازی است . این شرکت موس هایی را تولید می کند که مقرون به صرفه هستند. چیزی که باعث علاقه بیشتر ما به این برند شد HyperX Pulse Fire Surge RGB است که دارای چراغ های RGB که می توانید آن ها را سفارشی کنید ، زمان پاسخ سریع ، شاسی راحت و تعداد انگشت شماری دکمه اضافی در کنار انگشت های شستتان قرار داده است .

ممکن است برخی از ویژگی هایی که در مدل های گران تر دیده می شوند در این مدل وجود نداشته باشد مثل صفحات جانبی قابل جابه جایی یا محفظه شارژ بی سیم ، با این وجود همچنان هم جزو انتخاب های عالی برای بیشتر گیمر ها است .

به طور کلی ، برند Hyper X موس هایی را ایجاد می کند که عملکرد سریع و در عین حال مقرون به صرفه ای دارند ، این موس ها بسیار جذاب هستند چرا که این برند به اندازه کافی موس را برای عموم گیمر ها ایجاد می کند .

شک نکنید این برند شایسته قرار گرفتن در بین بهترین مارک های موس برای بازی است.

جهت  خرید کیبورد ارزان کامپیوتر و لپ تاپ همین حالا در فروشگاه بابلو سفارش ثبت کنید.

موس گیمینگ هایپر ایکس

5- ASUS( ایسوس)

یکی از گزینه های کامل در موس های گیمینگ را برند ایسوس ارائه می دهد . در حالی که برند های دیگر ، موس های بازی بی سیم را ایجاد می کنند ؛ بیشتر آن ها از همتایان خود در موس های کابلی عقب مانده اند . به نظر می رسد ایسوس ، در سال 2021 ، کد موس بی سیم قابل اعتماد و با تاخیر کم را کشف کرده است .

با توجه به این که Asus Rog Pugio 2  در اواخر سال گذشته توجه ما را جلب کرد اما اکنون ASUS ROG Keris Wireless ، انتخاب بهتری برای موسی می باشد که هم بلوتوث و هم قابلیت بی سیم 2.4 گیگاهرتزی را در بر می گیرد ، به نظر می رسد ایسوس بی سرو صدا به یکی از برترین تولید کنندگان موس های بی سیم تبدیل شده است .

بیشتر بخوانید: گم شدن دانگل موس

ASUS ROG Keris Wireless یک موس 2 میلیون تومانی با طراحی ارگونومیک ساده و وزن مناسب 79 گرم است که باید برای همه ، به خصوص اختصاصی ترین طرفداران موس فوق سبک ، جذاب باشد .

سوئیچ های زیر دکمه های چپ و راست موس نیز جذاب هستند : آن ها سوئیچ های لمسی وطراحی شده ROG را در اختیار دارند ؛ که شامل یک Omron ژاپنی ساکت تر هستند .

اگر می خواهید سوئیچ های ایسوس Rog Kris را تعویض کنید ، دو پیچ را از پایین موس و سپس از پوسته بالایی جدا کنید ، سوئیچ های قدیمی را با انگشتان خود بیرون بیاورید و آن را با مدل دلخواه خود جایگزین کنید .

دکمه های کناری بیشتر مواقع مشکی هستند ، اگر علاقه ای به رنگ مشکی نداشتید می توانید با دکمه های نقره ای یا صورتی آن ها را تعویض کنید . جدای از لذت سفارشی کردن موس ، طراحی آسان و عالی برای باز شدن آن باعث می شود که تعویض اجزای قدیمی یا فرسوده بسیار آسان شود.

حتی در بازی هایی مانند Call Of Duty و کانتر که بیشتر بهتر است از موس های بزرگ تر و حجیم تر استفاده شود ، Asus Rog Keris در آزمایش های ما عملکرد بهتری از خود نشان داد زمانی که با جدیدترین سنسور PIX Art 3335و با یک کابل به سبکی بند کفش ترکیب شد .

Keris Wireless بی صدا جایگزین گزینه های گران تر مانند Viper Ultimate فوق العاده ریزر و G Pro X Superlight لاجیتک به عنوان موس اصلی ما برای اجرای بازی های گرافیکی و اکشن بدون نقص به شمار می رود .

در حالی که مشخصات ، جزو گزینه های اصلی نیست ، باز کردن موس و سفارشی کردن اجزای آن هم می تواند مفید باشد و هم سرگرم کننده است .

ویژگی های گفته شده ، این برند را به طور قطع و یقین یک شاهکار متفاوت از تمام مارک های موس بازی موجود در این لیست تبدیل می کند.

خرید اینترنتی هدفون اورجینال از فروشگاه بابلو با بهترین برندها، همین حالا خرید کنید!

موس گیمینگ ایسوس

6- VAXEE( واکسی)

این برند نسبت به برند های معروف موس های گیمینگ در این لیست ، در بین گیمر هاچندان محبوب نیستند ، اما شک نکنید این شرکت طریقه ساخت یک موس گیمینگ را به خوبی می داند .

موسی که باعث شد توجه ما به این برند بیشتر جلب شود Vaxee Zygen Np-01  بود.

Vaxee Zygen Np-01 با فرم ارگونومیک متمایز برای راست دست ها و کابل بافته شده نرم ، موس بی بهانه ای برای بازی های حرفه ای است .

هیچ نورپردازی RGB و علامت گذاری بیش از حد آشکار در این موس وجود ندارد ، که به این موس یک ظاهر تمیز و حتی اداری می دهد ، با برجستگی های سیاه (دکمه ها ، چرخ اسکرول ، کابل) روی یک ظاهر و پوسته سفید براق یا حتی با ظاهر مشکی کاملا مات در بازار موجود است .

این موس دارای چرخ اسکرول فوق العاده ، دکمه های لمسی و سنسورهای نوری PIX Art 3389 یک موس بسیار خوب به شمار می رود .

تمامی پارامتر ها (DPI ، فاصله بلند کردن ، نرخ نمونه برداری) توسط دکمه های پایین موس ، کنترل می شوند ، بنابراین نیازی به نرم افزار خاصی برای این موس نیست . برای آشنایی با نرخ نمونه برداری مقاله بهترین نرخ نمونه برداری موس گیمینگ را مطالعه کنید.

به طور کلی ، استفاده از این موس بسیار لذت بخش است و به سرعت تبدیل به دومین موس پیشرو ما شده است ، زیرا در حین انجام بازی هایی مثل Call Of Duty این موس را پیشنهاد می کنیم .

موس گیمینگ

7- Corsair( کورسیر)

این برند را باید در لیست افرادی قرار دهیم که دستان بزرگ تری هم دارند ، موس مورد علاقه ما برای افرادی با دست های بزرگ تر ، Sabre RGB Pro با هزینه یک میلیون و ششصدی تا دو میلیون تومانی و بدون RGB همین مدل موس با قیمت پایین تر که توسط برند کورسیر ساخته شده است .

موس های Sabre Pro با الهام از روند موس های بسیار سبک ، از کابل های بسیار انعطاف پذیر استفاده می کند ، تا عملا احساس سبک و بسیار خوب تر از آن چیزی که فکر می کنید را به شما منتقل کنند .

وزن آن ها فقط 74 گرم برای نوع RGB و 69 گرم برای مدل غیر RGB است.

ابعاد نسبتا بزرگ (129*70*43) آن را برای گرفتن در حالت کف دست بسیار ایده آل می کند . اگر چه بسته به اندازه دست شما ، گرفتن در حالت Claw Grip امکانپذیر است . استفاده از این موس های ارگونومیک  ، بسیار اسان تر است ، زیرا انحنای دکمه ها کار شما را راحت تر می کند .

شما می توانید با DPI کم تر سرعت بسیار بالا و ایده آلی در بازی داشته باشید . اگر نمی دانید DPI موس چیست این مقاله بابلو را مطالعه کنید.

موس ها همچنین از نظر نرخ نمونه برداری از 8000 هرتز پیشرفته پشتیبانی می کنند ، که در آزمایش هایی که به صورت مستقل انجام دادیم ثابت شده می تواند کمی میزان پاسخ دهی را نسبت به 1000 هرتز بهتر کند . توجه کنید که نرخ نمونه برداری یک موس بستگی به سیستم مورد استفاده شما هم دارد .

در کل نتایج به دست آمده از موس های Corsair بسیار شگفت انگیز هستند ، نرم افزار iCUE Corsair یکی از بهترین ها برای سفارشی سازی نورپردازی موس ، ماکرو ها و تنظیمات کلی موس هستند .

اگر RGB را دوست ندارید ، می توانید با استفاده از Sabre Pro ساده در هزینه خود صرفه جویی کنید ، که این موضوع حتی در شرکت های تولیدی دیگر هم می تواند اعمال شود .

صرف نظر از این که کدام راه را انتخاب می کنید ، گزینه های بسیار خوبی برای هر کسی که دست متوسط و یا بزرگ دارد با قیمت بسیار مناسب فراهم است.

موس گیمینگ کورسیر

8- Glorious( گلوریوس)

برند Glorious یک برندهای تازه وارد در صحنه بازی های کامپیوتری به شمار می رود ، مدل O یک موس گیمینگ مدرن است که ساختار HoneyComb با وزن 68 گرمی دارد اما احساس راحتی خاصی ، در دست ، به شما می دهد .

حتی در مقایسه با موس های شیکی مانند Logitech G Pro بی سیم 80 گرمی یا SteelSeries Rival 110 91 گرمی ، وزن سبک مدل O باعث شده که در بازی های شوتر مثل کانتر استرایک ضربه زدن به هدف بسیار ساده تر باشد .

کابل مدل O بسیار منحصر به فرد تر است ، زیرا به جای کابل های لاستیکی یا بافته شده معمولی ، از مواد انعطاف پذیری ساخته شده است .

با سنسور نوری استاندارد PIX Art 3360 ، چرخ اسکرول با تورفتگی نرم ، دکمه های Omron حساس به لمس و نورپردازی RGB ، به طور شگفت انگیزی احساس سازگاری خوبی منتقل می کند .

مدل O دارای 128 میلی متر طول 63 میلی متر عرض و با طراحی متقارن (به استثانای دکمه های کناری ) است که عملا برای تمامی کاربران راست دست و چپ دست مناسب است .

در مقایسه با سایر طرح های فوق سبک ، مدل O ، بهترین ویژگی و قیمت را ارائه می دهد که قیمت حدودی بین یک میلیون و پانصد تا دو میلیون و پانصد در بازار ایران است . ( این نوع موس دارای دو نسخه براق و مات است)

در نتیجه ، مدل O به راحتی بهترین موس بازی است که تا به حال امتحان کرده ایم . بنابراین ، Glorious یکی از بهترین برند های موس گیمینگ است که تا به حال در مورد آن تحقیق کرده ایم.

خرید هدفون گیمینگ با بهترین قیمت از برندهای مطرح جهان در فروشگاه بابلو.

موس گیمینگ گلوریوس

9- BENQ(بنکیو)

این شرکت موس های گیمینگ فوق العاده ای می سازد که علیرغم اندازه و سبکشان ، همیشه نسبتا سبک هستند .

یک موس بازی برای پشتیبان گیری از این فرضیه  BenQ Zowie S2 خواهد بود . اگر چه ممکن است به کاربرانی که دست های کوچک تری دارند کنترل مناسبی ندهد . بدنه موس از یک قوز نسبتا بالایی در عقب موس استفاده کرده و اکثر افراد احتمالا برای استفاده از ان مشکلی نداشته باشند .

روی این موس گیمینگ خبری از RGB نیست و ظاهری بسیار ساده دارد . عملکرد تحسین برانگیزی دارد و تاخیر کلیکی بسیار کم آن احساس بسیار تند و سریعی به شما می دهد.

موس BenQ Zowie S2 ظاهری بسیار ساده دارد . دارای یک پشت گرد دوست داشتنی است که که نشان شرکت BenQ هم روی آن هک شده است ، با این حال ، برخلاف بسیاری از موس های گیمینگ مانند Razer Death Adder  و  SteelSeries Rival3 هیج قسمتی روشن نمی شود.

تنها نقطه ضعفی که می توانیم در این موس به آن اشاره کنیم ، این است که افرادی که دست های کوچکی دارند ، مانند کسانی که از سایر حالت گرفتن استفاده می کنند ، ممکن است ، حالت گرفتن Claw Grip برای فشار دادن دکمه ها مشکل باشد .

اما احتمالا نمی تواند مشکل خاصی ایجاد کند زیرا BenQ موس های بازی با اندازه کوچک تر دیگری مانند  BenQ Zowie ZA13-B را ارائه می دهد که از دو دکمه براق در کناره خودش استفاده می کند .

نسخه های آبی روشن و صورتی نیز در بازار برای این مدل موجود است ، اگر به دنبال یک موس با طراحی منحصر به فرد و عملکرد بهتر هستید ، BenQ ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد .

بیشتر بخوانید: بهترین موس برای طراحی

موس گیمینگ بنکیو

انتخاب بهترین موس گیمینگ نسبت به برند آن

اول از همه باید این را بدانید که قرار است برای کدام بازی از موس استفاده کنید .

بیشتر سبک های بازی را با هر موسی می توانید بازی کنید ، با این حال ، بازی های رقابتی مثل Starcraft2 ، DOTA2 ، Counter-Strike ، PUBG ، Fortnite نیاز به دقت بیشتری در موس دارند و موس ها با سنسور نوری دقیق و طراحی سبک وزن شرایط را مطلوب تر می کنند .

به طور مشابه بازی های MMO یا Massively Multiplayer Online مانند World Of Warcraft نیاز به تعداد زیادی دکمه دارند چرا که درون این نوع بازی ها از طلسم ها و تواناهایی های زیادی برای هر کاراکتر باید استفاده شود که بیش از حد معمول هستند .

ما به شما پیشنهاد می کنیم از برند های موس گیمینگ Razer  ، SteelSeries ، Logitech و Roccat برای بازی های سبک FPS و MOBA استفاده کنید ، البته شرکت HyperX موس هایی را برای بازی هایی در سبک MMO با تعداد زیادی دکمه طراحی می کند .

اگر بازی هایی که انجام می دهید شامل هیچ کدام از این سبک ها نمی شود ، در لیستی که در بالا قرار داده شده شما می توانید یک مورد را انتخاب کنید .

یادتان نرود اندازه دست شما بر میزان راحتی موس هنگام بازی بسیار تاثیر گذار است .

بیشتر مردم با یک موس با اندازه متوسط ، شامل Logitech و SteelSeries راضی می شوند ، اما کاربران دیگر که از دست های کوچک و بزرگ استفاده می کنند باید توصیه های گفته شده در این مقاله را مطالعه کنند .

انگشتانتان را کنار هم نگه دارید و از نوک بلندترین انگشتتان تا مچ دستتان را اندازه بگیرید تا اندازه دستتان مشخص شود .

دست هایی که کم تر از 170 میلی متر طول دارند کوچک در نظر گرفته می شوند ، اندازه یک دست متوسط بین 170 الی 195 میلی متر طول دارد و طول دست های بزرگ از 195 میلی متر بیشتر است .

همچنین می توانید اندازه دست خود را از پایین ، از طریق بند انگشتان خود و از کنار شست اندازه بگیرید ، با این کار طول و عرض این دو را با موس مورد نظر مقایسه کنید .

برای اندازه ی دست شما ، موسی که تقریبا 60 درصد در هردوبعد باشد ، کافی است .

تکنیک های مختلف گرفتن موس نیز می تواند برای اندازه بهینه موس شما تاثیر گذار باشد ، گرفتن در حالت Claw یا FingerTip تقریبا 60 در صد است در نهایت موس هایی که نزدیک به 70 در صد اندازه دست شما هستند ، احساس راحتی بیشتری برایتان ایجاد می کنند .

تنظیم نوع بازی و اندازه دست باید گزینه های روی میز شما را به طور قابل توجهی کاهش می دهد . از آنجا با موس هایی با حسگر های نوری PIX Art 3310  و بالاتر ، وزن کم 95 گرم فرم صاف و حداقل دو دکمه کناری را به شما توصیه می کنیم.

Logitech ، BenQ ، SteelSeries برخی از معروف ترین تولیدکنندگان موس هستند ، اما موس های Corsair و Razer همگی محبوب تر از همه مارک های موس گیمینگ در انتخاب اندازه هستند .

البته بعضی از مشخصه ها و ویژگی ها هم وجود دارد که تا حدودی نامربوط هستند و باید در هنگام انتخاب موس مورد بررسی قرار گیرند.


بهترین برند های موس معمولی

از آنجایی که ما بیشتر وقت و زمان خود را با رایانه شخصی خود می گذاریم ، ممکن است بعضی از طرح های موس در پایان روز کاری کمی برای شما ناراحتی ایجاد کند ، خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی طرح های زیادی در تمامی موس ها به وجود آمده که از تکیه گاه های خوب و طرح های ارگونومیک مناسب استفاده می کنند .

این ویژگی ها می تواند به تجربه کاربری راحت تر در طول روز کمک کند ما سعی کردیم برندهایی را در این مقاله به شما ارائه دهیم که بهترین عملکرد را در سطح جهانی ارائه می دهند.

1- Logitech(لاجیتک)

برند کشور : سوئیس

تاسیس : 1981

بنیانگذاران : دنیل بورل ، پیرلوئیجی زاپاکوستا ، ژیاکومومارینی

مدیر عامل : براکن دارل

محصولات : لوازم جانبی ، نرم افزار

تعداد کارمندان : 7000 نفر

نمره 9.8 از 10

یکی از بهترین برندهای موجود برای کامپیوتر در سال 2022 به حساب می آید که آن را در صدر لیست خود قرار داده ایم ، این شرکت از با کیفیت ترین مواد موجود در ساخت موس های خود استفاده کرده است ، اگر به دنبال یک حس خوب و ارگونومیک برای محل کار خود هستید ، پیشنهاد ما موس Mx Master 3  شرکت لاجیتک است .

بدنه این موس از پلاستیک جامد با بافت نرم ساخته شده است و در مجموع ظاهری فوق العاده زیبا دارد ، طراحی این موس کاملا ارگونومیک بوده و مناسب راست دستان است که احساس راحتی به شما منتقل می کند ، بهتر است برای گرفتن این موس از حالت گرفتن Palm یا Claw استفاده کنید .

شما می توانید بخش بزرگی که برای استراحت انگشست شست در نظر گرفته شده را برای کنترل در حرکت فشار دهید  ، و از اسکرول وسط برای پیمایش در سندهای کامپیوتری به بهترین شکل ممکن بهره بگیرید .

درون این موس از یک چرخ پیمایش یا اسکرول جانبی انگشت شست استفاده شده که می توانید برای پیمایش افقی از آن استفاده کنید ، اگر با جداول طولانی و یا گسترده سرو کار دارید بسیار مفید خواهد بود .

یکی از قابلیت های بسیار مفید این موس استفاده از آن به صورت بی سیم از طریق بلوتوث است و می تواند به صورت همزمان با سه دستگاه Pair شود ، شما می توانید با استفاده از نرم افزار دکمه های آن را تنظیم و برای برنامه های خاص سفارشی سازی کنید .

متاسفانه به دلیل اندازه آن ، صرف نظر از نوع گرفتن موس ، برای دست های کوچک مناسب نیست. همچنین بزرگ بودن موس باعث شده نتوان به راحتی در کیف لپ تاپ آن را قرار داد و از محفظه خاصی برای قرار دادن دانگل برای گیرنده USB استفاده نمی کند که برای مسافرت چندان ایده ال به نظر نمی رسد . به همین دلیل باید در خرید کیف لپ تاپ هم بسیار دقت کرد.

با تمام توضیحاتی که داده شد ، و خوب و بد های آن ، این برند و این موس ، دارای ویژگی های بسیار خوبی برای استفاده در محل کار می باشد.

موس معمولی لاجیتک

2- Apple(اپل)

برند کشور : آمریکا

تاسیس : 1976

بنیانگذاران : استیو جابز ، استیو ووزنیاک ، رونالد وین

مدیر عامل : تیم کوک

محصولات : مکینتاش ، آیپد ، آیفون ، ساعت دیجیتال اپل ، تلویزیون اپل ، Siri ، Shazam ، IOS ، MacOS ، HomePod

تعداد کارمندان : 137 هزار نفر

نمره 9.8 از 10

همه ما از این آگاه هستیم که شرکت اپل محصولات خود را بر مبنای فردیت و خاص بودن طراحی می کند ، خوب ، مسلما در این مورد جای تعجب نیست ، آن ها بهترین متودها را برای ساخت موس های خودشان استفاده می کنند ؛ این شرکت بی وقفه در حال بروزرسانی موس های خود است که موس Magic یک نمونه از آن ها به شمار می رود .

در نهایت ، موس اپل Magic  بی سیم و قابل شارژ است ، طراحی این موس به گونه ای است که به شما اجازه می دهد به راحتی روی میز شما بچرخد سطح Muti-Touch این موس به شما این امکان را می دهد که به راحتی در صفحات وب بچرخید و در اسناد خود پیمایش کنید.

موس معمولی اپل

3- A4tech(ایفورتک)

برند کشور : تایوان

تاسیس : 1987

بنیانگذاران : روبرت چنگ

مدیر عامل : روبرت چنگ

محصولات : کیبورد ، موس ، لوازم جانبی گیمینگ ، هاب و...

تعداد کارمندان : 2500  نفر

نمره 9.4 از 10

یکی از بهترین برند ها در سال 2022 به شمار می رود که در لیست ما در رتبه سوم قرار گرفته ، درون موس های شرکت ایفورتک از آخرین تکنولوژی نوری با قابلیت V-tracking استفاده شده ، که این برند را جزو بهترین ها در سطح جهانی تبدیل می کند .

موس های این شرکت خاصیت ارگونومیکی و طراحی متوازنی در موس های اداری خود به وجود آورده که می تواند گزینه مناسبی در محل کار یا اتاق اداری شما باشد.

موس معمولی ایفورتک

4- Microsoft(مایکروسافت)

برند کشور : آمریکا

تاسیس : 1975

بنیانگذاران : بیل گیتس و پاول آلن

مدیر عامل : ساتیا نادلا

محصولات : ویندوز ، آفیس ، سرور، اسکایپ، ویژوال استادیو ، اکس باکس ، Surface ، موبایل ، نرم افزار و...

تعداد کارمندان : 167 هزار نفر

نمره 9.1 از 10

یکی از اولین سازندگان موس که بالاترین کیفیت ساختاری را در موس های معمولی خود به کار می برد و موس های این شرکت قیمت قابل قبول و بسیار خوبی دارند .

اگر به ظاهر موس های این شرکت نگاه کنید نوع ساختار و شکل ارگونومیک آن ها کاملا در دید شما قرار خواهد بود که یکی از دلایل دوست داشتنی بودن موس های شرکت مایکروسافت است .

از جمله موس هایی که می توان در این شرکت به آن اشاره کرد Microsoft Arc Mouse است ، این موس یک موس مسافرتی بسیار خوب است ، اما برای استفاده های دیگر نمی توانیم آن را توصیه کنیم . قابل حمل بودن ، طراحی سبک و جمع و جور و اتصال بلوتوثی آن شما را در حین مسافرت اذیت نخواهد کرد .

اما اگر دست های بزرگی دارید ، ممکن است برایتان کمی کوچک باشد و برای کسانی که طرفدار گرفتن موس در حالت Fingertip هستند گزینه مناسبی نیست .

این موس یک موس کاملا اداری است و برای بازی مناسب نیست چرا که تاخیر کلیکی بالایی دارد و تنها یک دکمه قابل برنامه ریزی دارد.

موس معمولی مایکروسافت

5- Dell( دل)

برند کشور : آمریکا

تاسیس : 1984

بنیانگذاران : مایکل دل

مدیر عامل : مایکل دل

محصولات : کامپیوترهای شخصی ، سرور ، گوشی هوشمند ، تلویزیون و..

تعداد کارمندان : 157 هزار نفر

نمره 9 از 10

شرکت دل یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه ساخت موس های معمولی به حساب می آید که در لیست ما در جایگاه چهارم قرار گرفته ، دلایل مختلفی برای خرید موس دل وجود دارد ، کیفیت ثابت محصولات دل است که باعث شهرت این شرکت شده ، دوم قیمت ارزان و در آخر طراحی عالی و سبک منحصر به فرد محصولات این شرکت است .

تصور کنید یک موس شیک دل روی میز شما قرار دارد ... شگفت آور است نه؟ در نهایت فناوری نوآورانه ، یکی دیگر از کارهایی است که شرکت دل روی محصولاتش انجام می دهد .

اگر از لپ تاپ استفاده می کنید در موس های شرکت دل آن چیزی که دنبالش هستید را پیدا خواهید کرد نکته مهم موس های این شرکت قیمت بسیار پایینی است که نسبت به رقبای هم رده خود دارد.

بیشتر بخوانید: کیبورد جزیره ای

هر موس Dell شایسته خرید است ، حداکثر کیفیت و حداقل قیمت ، علاوه بر سبک بودن ، شکل منحصر به فردی ارائه می دهد .

موس معمولی که از این شرکت می توانیم به شما معرفی کنیم مدل MS5120W است ، یک موس بی سیم با طراحی رسمی و تجاری که در هنگام ارائه پروژه کمک بسزایی به شما خواهد کرد عملکرد دقیق و شکل متقارن این محصول راحتی مطلق را برای عملکرد در هر دو دست راست و چپ فراهم می کند .

به لطف اندازه جمع و جور خود ، موس فضای زیادی را اشغال نمی کند ، آن را با کابل شلوغ نمی کند و اجازه می دهد کار خود را به راحتی آب خوردن سازماندهی کنید ، یک گزینه بسیار عالی برای دفاتر با فناوری پیشرفته و کاربرانی که عاشق زیبایی و مدرن بودن هستند.

این مدل از اتصال دو حالته استفاده می کند که شامل 2.4 گیگاهرتز بی سیم و اتصال بلوتوث 5.0 است ، در نهایت به راحتی می توانید آن را به هر کامپیوتری متصل کنید .

موس معمولی دل

6- HP( اچ پی)

برند کشور : آمریکا

تاسیس : 1939

بنیانگذاران : دیوید پکارد و بیل هیولت

مدیر عامل : دیون ویسلر

محصولات : موس ، پرینتر ، نرم افزار اچ پی ، دوربین دیجیتال ، تبلت ، کامپیوتر شخصی و...

تعداد کارمندان : 66 هزار نفر

نمره 8.9 از 10


نتیجه گیری

زمانی که به دنبال خرید یک برند موس خوب برای بازی و کارهای اداری هستید عوامل زیادی را باید در نظر بگیرید ، پیشنهاد ما این است که طبق موارد گفته شده در این مقاله اول فاصله بین نوک انگشت وسط و کف دست خود را کاملا اندازه گیری کنید ، سپس به ابعاد موس نگاه کنید تا اول اندازه موس دستتان بیایید .

پیشنهاد می کنیم راهنمای خرید موس معمولی و راهنمای خرید موس گیمینگ را هم مطالعه کنید.

می توانید همین کار را با عرض دست خود انجام دهید تا مطمئن شوید موس خریداری شده خیلی پهن یا باریک نباشد ، پیدا کردن بهترین برند موس می تواند کاری وقت گیر و درعین حال با ارزش باشد .

به همین دلیل است که برای سرعت بخشیدن به تحقیقات خود باید بهترین مارک های موس بازی را بشناسید . خوشبختانه ، ما کار سخت را برای شما انجام دادیم . وقتشه که بری جلو و موس رویاهت رو انتخاب کنی!

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید .

همچنین بخوانید
اما هم اکنون با تجربه چندین و چند ساله در حال نوشتن این مقاله هستم ، یادم به بازی های قدیمی با کانتر استرایک یا دوتا می افتد چقدر خوش می گذشت ، یک تیم حرفه ای داشتم که هر روز به دور از فضای مجازی با هم بازی می کردیم و در نوع خود حرفه ای بودیم.
اگر هنگام استفاده از موس و کیبورد کمی احساس درد می کنید ، می توانید با انجام برخی تغییرات ساده در موقعیت صفحه کلید و موس خود ، شرایط را برای استفاده طولانی تر ، ساده تر کنید.این درد و خستگی در بدن شما ممکن است بین شما و علاقه مندیتان فاصله بیندازد . پس وقت آن است که شما را از این درد خلاص کنیم.بیایید ببینیم بهترین حالت قرار گیری صفحه کلید برای شما ، چه چیز می تواند باشد.
هر موس مجهز به سنسور CMOS می باشد ، سنسور CMOS نور را تشخیص می دهد و دقیقا همان تکنولوژی است که در دوربین های دیجیتال استفاده می شود ، Cmos در واقع سطحی که موس روی آن حرکت می کند را ثبت و تشخیص می دهد موس به کدام سمت حرکت می کند.
گیمرها تنها زمانی می توانند از تجربه بازی لذت ببرند که موسی متناسب با سبک بازی برای آن ها فراهم باشد و بتوان به راحتی از این موس ها بهره برد. اگر گیمر هستید و قصد خرید موس گیمینگ را دارید، زمان آن فرا رسیده تا با نکات بسیار مهم قبل از خرید یک موس بازی آشنایی پیدا کنید و سپس برای خرید اینترنتی موس گیمینگ اقدام نمایید.
با یک نگاه گذرا می توانید تنوع موس ها را در تمامی بازار مشاهده کنید ، با مدل های زیادی روبرو خواهید شد که ویژگی های متفاوتی ارائه می دهند و همگی عالی به نظر می رسند ، در زمان انتخاب آن هم با این همه تنوع مسلما انتخاب یکی از آن ها دلهره آور است برای کمک بیشتر به شما در این زمینه ، جدای از لیستی که ارائه دادیم ، یک فهرست کوتاه از عواملی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید را ارائه می کنیم
اما شک نکنید مهم ترین عامل در بازی سرعت می باشد چرا که هر چه شما کندتر باشیدحریف با تکنولوژی بالاتری نسبت به شما تصمیم گیری می کند ، برای بازی های اول شخص و بازی های با فریم ریت بالا خیلی ضروری است که مطمئن باشید سرعت بالایی در اختیار دارید.
همیشه ساده ترین انتخاب ها به قدری سخت می شوند که ما را از بحث اصلی خارج می کنند به همین دلیل است که باید ساده نگاه کرد تا انتخاب درستی انجام داد .هر موس از دو خانواده مجزی تشکیل شده و این دو خانواده هر روز امکانات پیچیده ای توسط شرکت اصلیشان برای رقابت اضافه می کنند.
 موس های بازی چند تفاوت و مزیت نسبت به موس های معمولی دارند ، که برای بسیاری حتی اشخاصی که ممکن  است علاقه ای به بازی کردن نداشته باشند می تواند مناسب باشد.اما بستگی به کار شما هم دارد، چرا که نمی توان یک موس RGB ، که در حال انتشار نور از خود می باشد را در یک اداره استفاده کرد و یا نمی توان یک موس بزرگ را با یک موس اداری با سایز معمولی مقایسه کرد.
اول صبح از خواب بیدار شدید و قصد دارید مثل حرفه ای ها چند دوری بازی کنید . شاید برای شما عجیب باشد ! اما گرفتن موس مگر روش خاصی دارد ؟ مشکل اینجاست که بعضی ها نمی دانند که چگونه یک موس را بگیرند !با استفاده از کف دست یا با پنجه و یا با نوک انگشت و نه هیچکدام بلکه به صورت تلفیقی دوست دارید یک موس را کنترل کنید، این حالت ها شباهت زیادی به هم دارند.
بنابراین Dpi مناسب دقیقا چیست؟ چگونه کار می کند؟چگونه موس ایده ال خود را پیدا کنیم؟در این مقاله قصدمان این است ، تا کاملا متوجه شوید تنظیمات DPI و نحوه استفاده از آن به طوری که بیشترین تاثیر را داشته باشد ، چگونه خواهد بود.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha