بهترین برند های موس و کیبورد کامپیوتر 2022

پیدا کردن بهترین ست کیبورد و موس یک راه عالی برای رسیدن به بهترین تنیظمات ممکن برای شما است . نه تنها می توانید ست های فوق العاده ای را که متناسب با نحوه کار و بازی خود هستند پیدا کنید ، بلکه بیشتر مواقع در هزینه ی خود هم صرفه جویی می کنید .

در حالی که بیشتر لپ تاپ های امروزی از صفحه کلید و تاچ پد های با کیفیت بهره می برند ، استفاده از یک ست واقعی موس و کیبورد می تواند تجربه شما را به سطح جدیدی برساند .

طرفدار خرید باندل نیستید ؟در انتخاب بهترین موس ها ، لوازم جانبی فراوانی وجود دارد و یا بعضی از کیبورد های مکانیکی تجربه تایپ فوق العاده ای برای شما رقم می زنند ، دوست دارید بیشتر روی بازی کردن تمرکز کنید ؟ پیشنهاد می کنیم بهترین برند های موس کامپیوتر و بهترین مدل های کیبورد گیمینگ را بررسی کنید تا در بازی ها ، نسبت به حریفان برتری بیشتری داشته باشید .

فرقی نمی کند به دنبال یک کیبورد مکانیکی با سوئیچ لمسی باشید یا به دنبال راحتی یک موس ارگونومیک با طراحی خوب ، ما قرار است در این مقاله شما را راهی یک سفر عالی در بین بهترین کیبورد و موس های سال 2022 کنیم تا ترکیبی عالی برای خود داشته باشید.

بهترین ست موس و کیبورد چه ستی است ؟

بهترین ست موس و کیبورد چه ستی است ؟

بهترین ترکیبی که برای موس و کیبورد شما می توانید داشته باشید ست های MX هستند بسته به نوع کارایی شما لاجیتک از کلید های MX و MX Master3 استفاده می کند . هر دو مورد ، بی سیم و برای استفاده در محل کار و خانه عالی هستند و از عمر باتری بالایی برخوردارند .

از نظر نوع ساختار ، کیفیت و کارایی بالایی دارند و جزو محصولات درجه یک به حساب می آیند و به خودی خود خریدهای فوق العاده ای به حساب می آیند ، البته ممکن است کمی گران باشند ولی کیفیت خیلی خوبی به شما ارائه می دهند .

اگر به دنبال یک ست فوق العاده برای بازی هستید ؛ ست موس و کیبورد بی سیم Corsair احتمالا همان چیزی باشد که دنبالش خواهید بود ست Corsair با صفحه کلید K57 RGB و موس HARPOON RGB باعث می شود هیچ ضربه ای را از دست ندهید .

کیبورد Corsair دارای کلید های ماکرو قابل تنظیم ، نورپردازی RGB برای هر کلید و عمر باتری 50 ساعته است .

موس HARPOON RGB از شش دکمه با سوئیچ های OMRON استفاده می کند که استقامت بیش از 50 میلیون کلیکی و زمان پاسخگویی فوق العاده یک میلی ثانیه ای دارد و می تواند 10000DPI را مدیریت کند .

در مجموع این دو با هم برای بازی یک تیم خوب و قدرتمند به حساب می آیند .

ست موس و کیبورد Ghost A1 یک ست برتر از نظر عملکرد ، ساخت و قیمت است . با داشتن کیبورد مکانیکی بی سیم A1 Ghost و موس گیمینگ M1 سیمی ، هیچ کمبودی در کیفیت نمایش نخواهید داشت .

شاسی کامل آلمینیومی A1 با نورپردازی RGB از زیر کلید های دابل شات PBT و سوئیچ های Cherry Mx تزئین شده است ، M1 دارای سنسور چشمگیر Pix Art PMW-3389 است که می تواند دقت 16000DPI را با پاسخ 1 میلی ثانیه انجام دهد .

اگر به دنبال یک ست خوب موس و کیبورد هستید که بتواند هر کاری را انجام دهد و عالی باشد ، جایی نروید چرا که قرار است بهترین ها را به شما معرفی کنیم .

بیشتر بخوانید: کیبورد جزیره ای

بهترین برند های ست موس و کیبورد

بهترین برند های موس و کیبورد کامپیوتر

1 - بهترین ست موس و کیبورد معمولی : ست موس و کیبورد لاجیتک MX Keys

ست موس و کیبورد لاجیتک MX Keys

کیبورد

سایز کیبورد : فول

نوع سوئیچ : ممبران(معمولی)

اتصال : بلوتوث ( 5 ماه استفاده ) و 2.4 GHZ و USB C

وزن : 810 گرم

موس

دقت : 4000DPI

تعداد کلید : 7 کلید

نوع اتصال : بلوتوث (استفاده تا 70 روز ) ، 2.4 Ghz ( استفاده تا 70 روز ) ، USB C

وزن : 141 گرم

مزیت

معایب

عمر طولانی باتری

قیمت بالا

نور پس زمینه هوشمند

اسکرول Speed Mag

سنسور دارکفیلد لاجیتک

این مدل یکی از بهترین کیبورد های ممبران به شمار می رود و یک ابزار جانبی عالی برای خانه و محل کار است . کلید های MX بی صدا هستند ، که با فشار دادن کلید ها احساس راحتی خاصی منتقل می کند. برای بهبود تجربه تایپ ، کلید های MX می توانند از حسگر های نور محیط برای کنترل خودکار پس زمینه نور  روشنایی کلید ها استفاده کنند و متناسب با محیط اطراف شما فعال و تنظیم شوند .

همچنین دارای یک تکیه گاه راحت مچ و سازگاری Logitech Flow برای اتصال سه دستگاه است .

برای خرید هندزفری گیمینگ اورجینال با قیمت مناسب می توانید همین حالا در فروشگاه بابلو سفارش خود را ثبت کنید.

شرکت لاجیتک معمولا موس های فوق العاده ای می سازد و MX master 3 یکی از مورد های مورد علاقه ما هم هست ، Master 3  یک موس برتر واقعی ، از نظر ارگونومی و این موس دارای ویژگی های بسیار عالی برای افزایش کارایی و عمر باتری 70 روزه است .

جدای از حسگر دقیق Darkfield Logitech که تقریبا روی هر سطحی کار می کند ، از جمله شیشه و کروم – Mx Master 3  دارای یک چرخ اسکرول مغناطیسی ابتکاری MagSpeed است که می تواند 1000 خط را در یک ثانیه بی صدا طی کند Logitech Mx Master 3  یکی از بهترین موس های موجود است و وقتی با کلید های Mx جفت شود بهترین را به شما ارائه می دهد .

2 – بهترین ست گیمینگ :ست موس و کیبورد گیمینگ Corsair

ست موس و کیبورد گیمینگ Corsair

کیبورد

سایز کیبورد : فول سایز

نوع سوئیچ : Rubber Dome ( پلاستیک گنبدی شکل )

نوع اتصال : بلوتوث (استفاده تا 50 ساعت ) 2.4 Ghz ( استفاده تا 24 ساعت ) و USB

وزن : 0.95 کیلو گرم

موس

دقت  : 10000DPI

تعداد کلید ها : 6 عدد

اتصال : بلوتوث ( استفاده تا 60 ساعت ) 2.4 Ghz ( استفاده تا 45 ساعت ) ، USB

وزن : 99 گرم

مزیت

معایب

دارای نورپس زمینه برای هر کلید

مکانیکی نبودن کیبورد

6 کلید ماکرو

تکیه گاه کف دست قابل جدا شدن

عمر باتری طولانی

کیبورد بیسیم K57 RGB شرکت کورسیر یک منظره چشمگیر به شما ارائه می دهد که از فناوری Capellix LED Corsair برای ارائه نورپردازی RGB برای تک تک کلید ها با قابلیت برنامه ریزی با 18 افکت از پیش تنظیم شده مختلف ارائه می کند .

همه چیز برای نمایش نور نیست ، این کیبورد با سایز کامل دارای شش کلید ماکرو قابل برنامه ریزی ، کنترل مدیا ، Anti-ghosting و یک استراحتگاه دست قابل جدا شدن و کلید های لاستیکی گنبدی شکل بسیار سریع است .

K57 به صورت بی سیم از طریق بلوتوث یا دانگل USB همراه با حداکثر 50 ساعت عمر باتری متصل می شود.

به صورت کاملا هماهنگ ، موس گیمینگ وایرلس Harpoon با استفاده از بلوتوث یا دانگل تا 60 ساعت به صورت بی سیم متصل می شود ، بعد از اتصال ، فناوری بی سیم Slip Stream شرکت کورسیر سرعت اتصال فوق العاده ای ارائه می دهد ، سرعت پاسخگویی زیر یک میلی ثانیه بهترین زمان پاسخگویی خواهد بود که انتظارش را خواهید داشت .

هارپون کورسیر مجهز به 6 دکمه کامل باقابلیت برنامه ریزی است که از سوئیچ های بسیار با دوام Omron با عمربیش از 50 میلیون کلیک و یک سنسور نوری با وضوح 10000Dpi برای دقت دقیق در بازی ها استفاده می کند.

همین حالا اقدام به خرید کیبورد گیمینگ حرفه ای از فروشگاه بابلو کنید!

3 – بهترین ست با بودجه مناسب : ست موس و کیبورد گیمینگ MSI Vigor GK30

ست موس و کیبورد گیمینگ MSI Vigor GK30

کیبورد

سایز کیبورد : فول سایز

نوع سوئیچ : مکانیکی  از نوع پیستونی

اتصال : USB

وزن : 1042 گرم

موس

دقت : 5000DPI

تعداد دکمه : 6 عدد

اتصال :  6 عدد

وزن : 89 گرم

مزیت

معایب

6 حالت تنظیم نور RGB

سفارشی سازی محدود

6 کلید Anti-ghosting

نرخ نمونه برداری 1000 هرتز

سنسور نوری موس Pixart PMW-3325

طراحی کلاهک های کلید MSI Vigor GK30 هنگامی که با نورپردازی RGB خود جفت شود به نظر عالی می رسد ، اما کیبورد گیمینگ سیمی MSI بیشتر از این نورپردازی ها و چراغ های داخلی اش است .

این صفحه کلید دارای کیفیت بالا همراه با وزن یک کیلویی است و نیازی نیست نگران بازی کردن با آن باشید GK30 از سوئیچ های سه بخشی و مکانیکی مانند برای تجربه تایپ بهتر استفاده می کند هر کلید دارای طول عمر بالای 12 میلیون ضربه به کلید است صفحه کلید MSI دارای فناوری 6 کلید RollOver و 20 کلید Antighosting است تا از فشار دادن ناخواسته کلید ها در بازی ها جلوگیری کند .

این کیبورد بهترین موردی نیست که قرار است از آن استفاده کنید ، اما با بودجه کم تر بسیار عالی است .

موس سیمی این ست MSI Gm11 نام دارد که یک گزینه مقرون به صرفه است و دارای نورپردازی ظریف RGB در اطراف پایه خود و طرح شش دکمه ای سوئیچ های Omron با طول عمر بالای 10 میلیون کلیک است .

از نظر عملکرد ، GM11 از سنسور نوری Pixart استفاده می کند که قادر است تا دقت 5000DPI و نرخ نمونه برداری 1000 هرتز را ساپورت کند .

در مجموع ، قدرت ترکیبی GK30 و GM11 یک ست عالی برای بازیکنان متوسط است که ارزش خرید آن را بالا برده .

خرید موس گیمینگ اورجینال از فروشگاه بابلو با بهترین قیمت ها

4– بهترین ست ارگونومیک : ست موس و کیبورد معمولی Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop

ست موس و کیبورد معمولی Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop

کیبورد

سایز کیبورد : Tenkeyless

نوع سوئیچ : Chiclet

اتصال : 2.4Ghz و USB

وزن : 842 گرم

موس

دقت : 1000DPI

تعداد دکمه ها : 7 عدد

نوع اتصال : 2.4Ghz و USB

وزن : 155 گرم

مزیت

معایب

ساختار ارگونومیک

قیمت بالا

استراحتگاه کف دست بزرگ

سنسور BlueTrack

کلید ویندوز قابل تنظیم

اگر زیاد کار می کنید ، مهم تر از همه ، راحتی است . 

صفحه کلید ارگونومیک مایکروسافت از ابتدا با در نظر گرفتن راحتی ساخته شده است ، نوع حالت شیب دار ، موقعیت مچ دست را صاف و خنثی می کند ، یک قوس طبیعی در سرتاسر طراحی کلید های تقسیم بندی ، شکل منحنی نوک انگشتان را تقلید می کند و به لطف تکیه گاه کف دست ، پشتیبانی کافی رابرای مچ ایجاد می کند.

ممکن است عادت کردن به این کیبورد کمی زمان بر باشد ، اما شکی نیست کاهش استرس و خستگی مفاصل شما از همه چیز با ارزش تر است .

موس ارگونومیک ارائه شده به طور مشابه راحتی را هدف قرار داده و با در نظر گرفتن ارتفاع و زمین ایده آل ، طراحی شده است تا با ایجاد حالت طبیعی دست و مچ ، فشار روی نواحی مشکل ساز تونل کارپال را کاهش دهد .

این موس دارای 7 دکمه است که یکی از این دکمه ها قابل تنظیم است و می تواند به گونه ای تنظیم شود که دسترسی سریع و آسان به منوی استارت و یا Cortana را فراهم کند .

موس ارگونومیک مایکروسافت ممکن است کمی عجیب به نظربرسد ، اما نوع طراحی این ست به گونه ای است که بهترین تجربه ارگونومی ممکن را در اختیار کاربر قرار دهد ، نرم افزاری که می توانید برای این موس نصب کنید Sculpt Ergonomic Desktop است .

بیشتر بخوانید: بهترین موس برای طراحی

5– بهترین ست پریمیوم بازی : ست موس و کیبورد گیمینگ Ghost A1

ست موس و کیبورد گیمینگ Ghost A1

کیبورد

سایز کیبورد : 60%

نوع سوئیچ : Cherry Mx

اتصال : از طریق بلوتوث ( استفاده تا 24 ساعت ) ، Type-C  ، USB

وزن : 1 کیلو گرم

موس

دقت : 16000 DPI

تعداد دکمه : 6 عدد

اتصال : USB

وزن : 65 گرم

مزیت

معایب

سوئیچ Cherry Mx قرمز ، قهوه ای و آبی

خیلی گران

شاسی تمام آلمینیومی

دقت 16000DPI و سنسور Pixart PMW-3389

سرعت پاسخگویی بالای یک میلی ثانیه

اگر قلبا عاشق یک ست موس و کیبورد کوچک همه چی تمام برای بازی هستید ، Ghost A1 گزینه شما خواهد بود ، اندازه 60 در صدی آن ، کلید های فانکشن و نویگیشن و صفحه اعداد در این کیبورد حذف می شود تا کیبوردی با سوئیچ فوق العاده Cherry Mx (قرمز ، قهوه ای و آبی ) را ارائه دهد.

هر کلید با حالت دابل شات و از جنس PBT زیبایی و کیفیت فوق العاده ای را تشکیل داده .

در حالی که یک کیبورد کوچک را در اختیار دارید اما نورپردازی RGB ، شاسی آلمینیومی ، ساختار با کیفیت و کامل و امکان حمل و نقل آن جای شکی برایتان باقی نخواهد گذاشت این کیبورد شگفت انگیز می تواند تا 24 ساعت با هر بار شارژ در صورت اتصال از طریق بلوتوث دوام بیاورد و با اتصال USB-C شارژ شود یا هم زمان استفاده شود.

ست یا باندل ها عادت بدی دارند ، که یک آیتم از دیگری برتری بیشتری داشته باشد ، اما Ghost A1 مقابل همتایان خود این مشکل را برطرف کرده ، شاسی موس به سبک لانه زنبوری M1 دارای شش دکمه و نورپردازی RGB در حالی که تنها 65 گرم وزن دارد ، به آن اجازه می دهد تا به راحتی روی سطوح حرکت کند .

از عملکرد موس M1 می توان به سنسور Pixart PMW-3389 اشاره کرد که می تواند به دقت 16000DPI برسد و دارای نرخ نمونه برداری 1000hz و زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه است . اگر به دنبال یک جواهر با ارزش برای بازی هستید ، موس M1 چیز های زیادی برای گفتن دارد .

بیشتر بخوانید: بهترین موس های سایلنت

مزایای ترکیب موس و کیبورد

مزایای ترکیب موس و کیبورد

آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد؟

برای انجام یک کار خوب باید یک محیط کاری راحت هم داشته باشید ، یک فضای کاری مناسب می تواند به شما کمک کند تا فعالیت های روزانه خود را راحت انجام دهید .

اگر به دنبال سرمایه گذاری در یک محیط کاری هستید ، خرید یک ست ترکیبی موس و کیبورد را به شما پیشنهاد می کنیم ، فکر می کنم یکی از بهترین مورد ها برای افزایش کارایی کاربر در محیط کار است .

برای  خرید آنلاین دسته بازی موبایل همین حالا از فروشگاه بابلو اقدام کنید.

ساده تر شدن کار

 در دنیای امروزی ، تعجبی ندارد که بیشتر مردم دوست نداشته باشند روی یک کیبورد استاندارد تایپ کنند ، اگر یک تایپیست حرفه ای هستید و البته سریع ، صفحه کلید هایی که از کلید های مربعی استفاده می کنند برای شما بسیار ساده تر خواهند بود .

با این حال ، اگر متوجه این موضوع شدید که دست هایتان بعد از مدتی خسته یا احساس درد می کنید ، باید سعی کنید کیبوردی تهیه کنید که هم راحت تر باشد هم سریع بتوانید تایپ کنید .

در دسترس بودن ست ها به صورت بی سیم

کیبورد  و موس هایی هم وجود دارد که می توانید با آن ها سازگاری بیشتری داشته باشید ، این گونه ست ها معمولا به صورت بلوتوثی متصل می شوند ، ترکیب های موس و کیبورد بلوتوث معمولا در یک بسته ارائه می شوند و حاوی یک موس و یک کیبورد هستند .

سازگاری و تطبیق پذیری عالی

ست های موس و کیبورد معمولا با تمامی کامپیوتر ها ، لپ تاپ ها و سایر دستگاه های دیگر مثل تبلت ها سازگاری دارند ، این باعث مفید بودن بیشتر آن ها می شود.

مواردی که باید برای خرید ست موس و کیبورد در نظر بگیریم

مواردی که باید برای خرید ست موس و کیبورد در نظر بگیریم

سیمی در مقابل بی سیم

مهم است که قبل از خرید ببینید نیاز شما چیست . اگر کاربری هستید که از سیستم کامپیوتری در یک مکان استفاده می کند ، بهتر است از یک ست سیمی استفاده کنید ؛ در غیر این صورت ، اگر قصد دارید در حین سفر از آن ها استفاده کنید ، بهتر است از ترکیب بی سیم بهره مند شوید .

سازگاری

هنگام خرید ست موس و کیبورد ، مهم است که به دنبال سازگاری باشید ، مشکلات مربوط به سازگاری قابل حل است ، اما زمان بر خواهد بود .

برند

یکی از مهمترین بخش ها برای خرید تمامی گجت ها برند است ، به این دلیل که لوازم الکترونیکی و ابزارهای مارک دار دارای میزان گارانتی قابل توجهی هستند و تعویضشان هم راحت تر است ، البته معمولا کالاهای برند کیفیت بسیار بالایی دارند و چندین و چند سال جواب شما را خواهند داد .

اگر به دنبال ست های بدون برند هستید و در صورت خرابی آن بعد از خرید ، تعویض کردن آن ها بسیار سخت و قطعات آن ها معمولا به سختی در دسترس است .

قیمت

خرید یک ست معمولا قیمت پایین تری نسبت به خرید دو موس و کیبورد مجزی دارد ، دلیل دیگر کیفیت است پیدا کردن یک موس و کیبورد با کیفیت سخت است و گزینه هایی که می توانید برای ست های کیبورد و موس پیدا کنید متنوع تر خواهد بود ، در نهایت پیشنهاد می کنیم قبل از خرید قیمت آن ها را بررسی و بودجه خود را مشخص کنید .

نتیجه گیری

محبوبیت ست های کیبورد و موس در حال افزایش است ، بسیاری از کاربران علاقه مند به کیبورد و موس هستند ، اما همه نمی توانند به صورت جداگانه این دو را تهیه کنند ، اینجاست که نقش یک ست پررنگ تر می شود . برای افزادی که نیاز دارند موس و کیبورد را با هم استفاده کنند این ست ها توصیه می شود . برای خرید لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر خود می توانید سفارش خود را در فروشگاه بابلو ثبت کنید.

در این مقاله به تمامی ست های با کیفیت و مواردی که باید در خرید به آن ها توجه کنید را بررسی کردیم این موارد بر اساس کیفیت ، عملکرد و دوام به شما معرفی شده اند که پیشنهاد می کنیم حتما آن ها را مطالعه کنید .

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

همچنین بخوانید
اگر وارد این مقاله شدید احتمالا صبح تا شب و شب تا صبح در حال تحقیق برای خرید یک موس واقعی و عالی برای خود هستید ، در بین تمامی برند های موجود در بازار خیلی سخت است  که بتوانید بهترین موس موجود را پیدا کنید چرا که شرکت ها هر روز در حال تولید موس های جدید با قابلیت های متنوع هستند .
اگر در حال ورود به دنیای کیبورد های مکانیکی هستید و به قولی تازه کارید ، احتمالا در مورد رنگ قهوه ای سوئیچ کم تر می دانید و نوع استفاده این سوئیچ کمی شما را سردرگم می کند ، خوب ، در جای درستی قرار گرفته اید چون که قرار است هر آن چیزی که در مورد سوئیچ های قهوه ای می دانیم برای شما به اشتراک بگذاریم .
در حالی که انتخاب یک سوئیچ مکانیکی برای تایپ در نهایت به اولویت کاربر بستگی دارد اما چند سوئیچ وجود دارد که برای تایپ بسیار عالی هستند ، معمولا برای انتخاب سوئیچی که مناسب تایپ است ، یک سوئیچ لمسی ترجیح داده می شود ، زیرا برآمدگی لمسی احتمال خطا را کاهش می دهد و تایپ را لذت بخش تر می کند .
آیا دوست دارید کیبورد مکانیکی خود را ارتقا دهید ؟ اما مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ! ؟ دلیل حضور ما هم همین است .قرار است در این مقاله برای بهبود کیفیت کیبورد مکانیکی شما ، تغییرات و شرایط آسانی را فراهم کنیم که بتوانید به دوستان ، خانواده و حتی اعضای فضای مجازی خود نشان دهید که کیبوردتان چقدر می تواند جذاب باشد .
احتمالا دلیل وارد شدن شما به این مقاله این بوده که درک کاملی از انواع مختلف سوئیچ مکانیکی ندارید  و برایتان بسیار گیج کننده بوده . هر شرکت دارای زبان و نام های مخصوص به خود برای هر سوئیچ است . هدف ما این است که تمامی سردرگمی های شما را برطرف کنیم و به زبان ساده به شما توضیح دهیم که معنی این لغات چیست .
همه ما به دنبال رقابت کردن در بازی ها هستیم ، اما بسیاری از کاربران هستند که از یک عامل بسیار مهم غافل می شوند ،آن هم استفاده از سوئیچی است که در کیبورد آن ها وجود دارد .امروز ما بهترین سوئیچ ها را برای بازی کردن بررسی می کنیم تا بتوانید بهترین و پر رقابت ترین تنیظمات ممکن را پیاده سازی کنیم .
اما هم اکنون با تجربه چندین و چند ساله در حال نوشتن این مقاله هستم ، یادم به بازی های قدیمی با کانتر استرایک یا دوتا می افتد چقدر خوش می گذشت ، یک تیم حرفه ای داشتم که هر روز به دور از فضای مجازی با هم بازی می کردیم و در نوع خود حرفه ای بودیم.
اگر هنگام استفاده از موس و کیبورد کمی احساس درد می کنید ، می توانید با انجام برخی تغییرات ساده در موقعیت صفحه کلید و موس خود ، شرایط را برای استفاده طولانی تر ، ساده تر کنید.این درد و خستگی در بدن شما ممکن است بین شما و علاقه مندیتان فاصله بیندازد . پس وقت آن است که شما را از این درد خلاص کنیم.بیایید ببینیم بهترین حالت قرار گیری صفحه کلید برای شما ، چه چیز می تواند باشد.
هر موس مجهز به سنسور CMOS می باشد ، سنسور CMOS نور را تشخیص می دهد و دقیقا همان تکنولوژی است که در دوربین های دیجیتال استفاده می شود ، Cmos در واقع سطحی که موس روی آن حرکت می کند را ثبت و تشخیص می دهد موس به کدام سمت حرکت می کند.
گیمرها تنها زمانی می توانند از تجربه بازی لذت ببرند که موسی متناسب با سبک بازی برای آن ها فراهم باشد و بتوان به راحتی از این موس ها بهره برد. اگر گیمر هستید و قصد خرید موس گیمینگ را دارید، زمان آن فرا رسیده تا با نکات بسیار مهم قبل از خرید یک موس بازی آشنایی پیدا کنید و سپس برای خرید اینترنتی موس گیمینگ اقدام نمایید.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha