راهنمای کامل ساختار و مواد تشکیل دهنده کلاهک های کیبورد

چه راهی بهتر از این که یک مجموعه کامل از کلید های کیبورد مکانیکی خود را عوض کنید ؟ با تعویض کلید های قدیمی خود می توانید از شر کلاهک های ABS نازک و ضعیف خلاص و آن ها را با یک ست جدید با طراحی و رنگ منحصر به فرد جایگزین کنید.

زمانی که قصد دارید کلاهک کلید خریداری کنید ، باید به مواد ، ضخامت ، ظاهر و طراحی کلی کلاهک نگاه کنید تا بفهمید کدام با علاقه شما جور در خواهد آمد . اگر کیبورد شما دارای نورپردازی RGB است ، مسلما باید به دنبال کلاهکی باشید که نور را از خود عبور دهد .

ما قرار است جزئیات مربوطه به مواد ، مشخصات و طراحی را که با سلیقه شما جور است ، جست و جو و مورد بررسی قرار دهیم. برخی از کلاهک ها ممکن است برای بازی بهتر باشند ، پس بیایید مثل یک قهرمان از روی سکو به داخل آب شیرجه بزنیم.

فهرست مطالب 

چرا اصلا باید یک ست کلاهک تهیه کنیم؟

بهترین مواد تشکیل دهنده کلاهک ها کلید

کلاهک های ABS در مقابل PBT

سایر مواد تشکیل دهنده کلاهک ها

خرید کلید برای کیبورد های RGB

کلاهک های Double Shot

کلاهک های Pudding

انتخاب طرح مناسب برای کلاهک ها

ظاهر Unifrom در مقابل  Sculpted

آیا کیبورد شما با کلاهک های جدید در بازار سازگار است؟

سایز کیبورد را چک کنید

چیدمان ANSI در مقابل ISO

آیا کیبورد شما چیدمان استانداردی دارد ؟

نتیجه گیری

چرا اصلا باید یک ست کلاهک تهیه کنیم؟

چرا اصلا باید یک ست کلاهک تهیه کنیم؟

به استثنای کیبورد های مکانیکی گران قیمت بازار ، بیشتر کیبورد ها دارای کلیدی های بسیار ارزان و برای استفاده عمومی هستند که صفحه کلید شما را خسته کننده ، کسل کننده و بی مزه می کند.

کلاهک های کلید کیبورد همان چیزی است که هر روز به آن ها نگاه می کنید و در حال تایپ ، روی آن هستید ، پس نباید این قسمت را زیباترین قسمت از کیبورد خود کنید ؟  توجه کنید قیمت این گونه کلید ها در ایران ،  به دلیل قیمت بالای دلار کمی بالاست اما برای کسانی که توانایی هزینه دارند بسیار دلنشین خواهد بود.

برای خرید  ارزان ترین قیمت کیبورد کامپیوتر و لپ تاپ، همین حالا از فروشگاه بابلو دیدن کنید.

یکی از مزیت های کلی این کار زیبایی بیشتر صفحه کلید شماست ، شما می توانید رنگ و طرح خود را انتخاب کنید و به نور RGB اجازه دهید تا خود را نشان دهد . شاید برای شما سوال باشد که شکل و شمایل روی کلید ها بعد از مدتی احتمال پاک شدن داشته باشند یا از بین بروند این طراحی ها به گونه ای هستند که به این راحتی از بین نخواهند رفت.

علاوه بر این ، با سفارشی سازی کلاهک های کیبورد ، مجموعه ای از کلید ها را در اختیار خواهید داشت که راحت و کار آمد هستند . سبک های مختلفی از مجموعه کلاهک های کلیدی وجود دارد ، بنابراین اجازه دهید به برخی از گزینه ها و ویژگی های این کلید ها بپردازیم.

بهترین مواد تشکیل دهنده کلاهک های کلید

بهترین مواد تشکیل دهنده کلاهک های کلید

در دنیای کلاهک ها ، دو نوع ماده اصلی برای ساختن وجود دارد که می توانید آن ها را تهیه کنید ، ABS ( Acrylonitrile Butadiene Styrene) و PBT ( Polybutylene Terephthalate) شاید برای شما سوال باشد که ABS و PBT چه چیزی هستند ؟ خوب ، آن ها دو نوع مختلف پلاستیک با کیفیت های مختلف هستند . هر دو نوع پلاستیک حس ، صدا و ظاهر متفاوتی دارند . ما به این موضوع در ادامه خواهیم پرداخت که چه تفاوتی بین آن ها وجود دارد و کدام بهتر است .

خرید اینترنتی لوازم جانبی کامپیوتر خود را به راحتی از فروشگاه بابلو انجام دهید.

کلاهک های ABS در مقابل PBT

کلاهک های کلید ABS  یکی از ارزان ترین و رایج ترین پلاستیک هایی هستند که برای درپوش کلید ها از آن ها استفاده می شود . کلاهک های ABS به دلیل آسانی در قالب گیری تزریقی به صورت انبوه تولید می شود و تقریبا بیشتر کیبورد هااز این مواد ساخته شده اند.

پلاستیک PBT معمولا در بازار رواج کم تری دارد اما معمولا کیفیت بالاتری نسبت به ABS دارد . کلاهک های ABS صاف و نرم می شوند و به مرور زمان چرب خواهند شد ، در حالی که  کلاهک های کلید PBT دارای بافت هستند و بادوام تر هم خواهند بود .

PBT نسبت به ABS مسلما برتر در نظرگرفته می شود ، زیرا دوام بیشتری دارند و زمان زیادی طول خواهد کشید که دچار فرسودگی شوند .

همانطور که گفته شد ، مجموعه بسیار خوبی از کلاهک های کلید ABS هم در بازار موجود هست ، در آخر این اولویت شماست که در نهایت منجر به خرید خواهد شد .

برخی از کاربران ، صاف بودن ABS را ترجیح می دهند ولی برخی دیگر حالت بافتی PBT را بیشتر دوست دارند .

در جدول زیر ، تفاوت های اصلی این دو نوع پلاستیک را به شما نشان می دهیم :

کلاهک های PBT

کلاهک های ABS

گران تر

معمولا ارزان تر

مات

چرب / براق

بافت دار

صاف

ضخیم تر

نازک تر ( نه همیشه)

صدای بیشتر در هنگام تایپ

آرام تر در هنگام تایپ

شکننده

قابل انعطاف

بادوام تر

احتمال پوسیدگی در طی زمان

پیشنهاد بابلو:  خرید اینترنتی کیبورد گیمینگ با بهترین قیمت برای گیمرهای حرفه ای

سایر مواد تشکیل دهنده کلاهک ها

غیر از دو مواد گفته شده در این مقاله سبک های دیگری نیز وجود دارد ، اما معمولا رواج کم تری دارند و حتی گاهی اوقات گران تر هم هستند . پیدا کردن و خریدن سبک خاص ، مثل کلاهک ساخته شده از برنج و لاستیک بسیار سخت است .

من شخصا تا به جال از این کلاهک ها استفاده نکردم ، بنابراین در مورد کیفیت ساختار آن ها نظری نمی دهم .

خرید کلید برای کیبورد های RGB

خرید کلید برای کیبورد های RGB

اگر کیبورد شما از نورپردازی RGB استفاده نمی کند ، لازم نیست نگران خرید کلید هایی باشید که قرار است نور را از خود عبور دهند . دو سبک کلید برای عبور نور مثل double-shot و pudding وجود دارد که مخصوص کیبورد های RGB هستند ، یکی از این دو طرح را می توانید جزو خرید ها در نظر بگیرید .

بدون RGB یک طرح کلاهک ساده مثل single-shot هم برای شما مناسب خواهد بود . بعضی از کیبورد ها که بسیار هم طراحی جذابی ارائه می دهند از طرح single-shot استفاده می کنند ، این گونه کلاهک ها برای کسانی هستند که نورپردازی RGB ندارند.

کلاهک های Double Shot

کلاهک های Double Shot

این کلاهک ها از فناوری های پیچیده ای برای ساختشان استفاده می شود که در آن از دو پلاستیک جداگانه برای ساخت کلاهک با تزریق ، قالب گیری می شود ، نوع و ساختار این کلاهک ها به گونه ای است تا نور بتواند به زیبایی به شکل های روی کلید ها تابیده و خواندن آن ها را آسان تر کند .

ارزان ترین قیمت موس را از فروشگاه بابلو خرید کنید، از بهترین برندها و کیفیت های عالی.

کلاهک های Pudding

کلاهک های Pudding

این سبک کلید راهی برای نشان دادن نور کیبورد شماست و شبیه به Double Shot است ، اما به جای این که تنها شکل و شمایل طراحی شده روی کلید را روشن کند ، نور از کنار کلاهک ها می تابد ، این کار باعث می شود تا صفحه کلید بسیار جذابی داشته باشید .

برخی از کلاهک های کلید مورد علاقه ما Hyper X ها هستند ، این کلاهک ها قیمت مناسبی دارند و یک ارتقا بسیار عالی برای کیبورد به شمار می روند ، این سبک کلاهک ها با سبک و مارک های مختلف در بازار موجود است ، بنابراین می توانید نوع مورد نظر خود را به سادگی انتخاب کنید .

انتخاب طرح مناسب برای کلاهک ها

انتخاب طرح مناسب برای کلاهک ها

اگر به دنبال  ارزان ترین موس گیمینگ بازار با بهترین کیفیت هستید، همین حالا از فروشگاه بابلو دیدن کنید.

ظاهر یک کلاهک انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد ، کلاهک ها دارای شکل و شمایل گوناگونی هستند ، بعضی از آن ها مسطح ، برخی گرد و با اشکال گوناگون تولید می شوند .

سبک های خاصی وجود دارد که در آن ها هر ردیف از کلید ها دارای ارتفاع متفاوتی هستند تا یک شکل شیبدار در یک ست کامل کلاهک وجود داشته باشد .

زمانی که شکل کلید های خود را تغییر می دهید ، حس و سبک جدیدی هم به شما داده خواهد شد .

طرح های مختلف کیبورد

همان طور که در تصویر بالا می بینید ، چندین ظاهر و شکل مختلف از کلاهک ها کلیدی در بازار وجود دارد . این ها فقط تعداد محدودی هستند و ظاهر های دیگری هم وجود دارد ، فقط کمی عجیب و غریب هستند و البته به این راحتی هم پیدا نمی شوند ، البته در تصویر بعدی ما نمونه های کامل تری هم برایتان قرار دادیم . و در جول زیر نمایه های مختلف و ویژگی های مختصری برای شما آماده شده است .

خرید اینترنتی هدفون از فروشگاه بابلو با بهترین قیمت ها.

طرح های دیگر کلاهک ها

توضیحات مختصر

ظاهر های کلاهک ها

بیشتر حالت های ظاهری کیبورد به این صورت هستند ، رایج در بازار و نمونه استاندارد . زاویه دار از بالا

OEM

بسیار شبیه به OEM ، اما کوتاه تر ، طرح بسیار محبوب

Cherry

ظاهر کوتاه تر قسمت بالا به صورت کروی شکل

DSA

ارتفاع متوسط ، قسمت بالا و رویه به صورت کروی

XDA

دارای ارتفاع بلند و قسمت بالایی به صورت کروی و زاویه دار

SA

ظاهر Unifrom در مقابل  Sculpted

ظاهر Unifrom در مقابل  Sculpted

یکی از بزرگ ترین تفاوت هایی که می توان برای کلاهک ها در نظر داشت ظاهر آن ها است که به دو صورت Uniform و Sculpted می باشد ، معمولا کلید های Uniform دارای سطحی صاف هستند و اصلا زاویه دار نیستند ، از طرف دیگر کلاهک های Sculpted ، دارای کمی زاویه هستند که به تایپ کردن شما کمک می کند تا نیازی به کشش انگشتان خود نداشته باشید.

بیشتر افراد ترجیح می دهند از Sculpted استفاده کنند ، زیرا تایپ کردن را روان تر می کند ، بعضی از افراد هم Uniform را ترجیح می دهند و ممکن است برایشان بهتر به نظر برسد ، معمولا کلاهک های Uniform  دارای طرح های منحصر به فردی هستند .

بهترین ظاهر کلاهک برای بازی

بهترین ظاهر کلاهک برای بازی

پیشنهاد بابلو برای گیمرهای حرفه ای:  خرید اینترنتی هدفون گیمینگ با بهترین کیفیت و قیمت.

اگر به دنبال یک مجموعه کامل کلید برای بازی کردن هستید و به دنبال ظاهری هستید که ، راحت ترین حس را به شما بدهد ، نیازی به هدر دادن وقت خود ندارید .

به طور کلی بهترین سبک موجود برای کلاهک کلید برای بازی ، ظاهر Cherry است ، این نوع کلید ها به گونه ای ساخته شده اند که هم کارآمدتر باشند و هم بعد از فشار دادن کلید احساس بدی نداشته باشید .

به طور کلی ، مشخصات یک کلاهک آنچنان تاثیری در بازی نمی گذارد اما اگر دنبال رقابت با کاربران دیگر هستید ، بهتر است به دنبال سوئیچ های دیگری بروید ، سوئیچ های Low-profile یا اپتیکال می توانند میزان Travel ضربه شما را کاهش دهند و باعث بهبود زمان پاسخگویی کیبورد شما شوند .

یادتان نرود این نوع کلید ها ممکن است روی تجربه تایپ تاثیر گذار باشد و کمی ناراحت کننده به نظر برسد ، اما ارزش امتحان کردن را دارد .

پس در نتیجه Low-profle بهترین گزینه برای بازی است ، هر کدام که برایتان راحت تر است را انتخاب کنید ، ما توصیه می کنیم اگر قصد خرید دارید از کیبورد مدل HK Gaming Dye Sublimation Keycaps استفاده کنید چرا که برای بازی مناسب هستند.

بهترین ظاهر کلاهک برای تایپ

بهترین ظاهر کلاهک برای تایپ

برای اینکه شما کلاهک کلیدی مخصوص تایپ پیدا کنید معمولا به محموعه ای از کلاهک ها می رسید که برای تایپ کردن مناسب تر باشند و فاصله انگشتان شما با کلید را کاهش می دهند ، به همین دلیل باز هم ظاهر Cherry  است که برای تایپ کردن توصیه می شود برای مثال ، اگر قبلا یک کیبورد Flat یا Uniform استفاده نکردید ، این امکان وجود دارد که سرعت تایپ شما کمی کاهش پیدا کند .

پیشنهاد می کنم از کلاهکی استفاده کنید که حس تعامل بیشتری با آن می کنید و این کار تایپ را ساده تر خواهد کرد .

اگر به دنبال این هستید که سرعت تایپ خود را افزایش دهید ، بهتر است تکنیک های دیگر تایپ را امتحان کنید و یا از سایت های تست سرعت تایپینگ ، برای این کار استفاده کنید .

راه های زیادی برای بهبود تایپ کردن بدون در نظر گرفتن ظاهر کلاهک وجود دارد ، به عنوان مثال حالت های COLEMAK یا DVORAK نقشه های دیگر کیبورد هستند که می توانید آن ها را هم امتحان کنید .

در پایان ، برای تایپ کردن ، احتمال خطای شما در کلاهک های Cherry و یا ظاهر استاندارد OEM بسیار کم است ، این دو ظاهر هر دو Sculpted ، کار آمد و بسیار مناسب تایپ هستند .

برای  خرید هندزفری گیمینگ با قیمت های عالی از سایت بابلو دیدن کنید.

آیا کلید های سفارشی سازی شده ارزش خرید دارند؟

آیا کلید های سفارشی سازی شده ارزش خرید دارند؟

اگر با این کلید ها آشنا نیستید ، می توانید کلید های سفارشی یا حتی دست ساز را برای کیبورد تهیه کنید ، بهترین راه برای گرفتن یک کلاهک سفارشی چاپ کردن آن روی کیبورد است .

اگر دوست دارید صفحه کلید شما جذاب تر باشد فروشگاه هایی هستند که این کلید های از قبل ساخته شده را در اختیار دارند و شما می توانید یک مجموعه کامل از آن ها خریداری کنید ، بیشتر مردم و کسانی که عاشق این نمونه کلید ها هستند آن ها را به صورت از پیش ساخته شده از فروشگاه ها خریداری می کنند .

بنابراین با این کار دیگر نیازی به از بین رفتن وقت شما نیست ، به خاطر داشته باشید کلید های سفارشی اصلا ارزان نیستند .

از محصولات بابلو برای خرید اسپیکر حرفه ای دیدن بفرمایید.

بهترین ست کلاهک چیست؟

همانطور که قبلا گفتیم بهترین ستی که شما انتخاب می کنید بر اساس سلیقه شما تعیین می شود . اما در اینجا ما هم دو نمونه به شما معرفی می کنیم که شاید به کارتان بیاید اولین مورد یک ست بسیار زیبا به نام GMK Red Samurai است و اگر به دنبال هزینه کم تر هستید ست دیگری هم به نام Razer PBT در بازار موجود هست که می توانید اقدام به خرید کنید .

قبل از خرید ، مسلما به دنبال این هستید که عوامل زیادی مثل جنس ، ضخامت ، ظاهر ، رنگ و ... را در نظر بگیرید ، اگر خیلی علاقه مند باشید مسلما چندین طرح را خواهید گرفت که با ترکیب کردن آن ها حس بهتری به شما منتقل می شود.

آیا کیبورد شما با کلاهک های جدید در بازار سازگار است؟

ما نکاتی در این رابطه هم به شما ارائه خواهیم داد تا مطمئن شوید کلاهک روی کیبوردتان سوار می شود یا خیر .

سایز کیبورد را چک کنید

قبل از خرید کلاهک های کلید ، اول باید مطمئن شوید که با طراحی صفحه کلید شما سازگار است یا نه ، اگر یک صفحه کلید با اندازه کامل دارید ، و می خواهید مطمئن شوید که کلاهک ها اندازه کیبورد شماست ، بعضی از کلاهک ها فقط مختص به کیبورد های 65% یا کیبورد های TenKeyLess هستند ، هر چقدر طرح شما بزرگ تر باشد کلید های بیشتری هم نیاز دارید ، در نهایت هزینه بیشتری هم نیاز است انجام دهید .

اگر دانش خاصی در زمینه اندازه های مختلف کیبورد ندارید مشکلی نیست ما یک آموزش کامل در این زمینه آماده کردیم که پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید.

چیدمان ANSI در مقابل ISO

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که آیا کلاهک های کیبورد شما با طرح بندی ISO و ANSI سازگار است یا خیر . تفاوت اصلی این دو در اندازه کلید Enter است ، اکثر ست های کلاهک دارای اندازه مناسب برای هر دو نوع کیبورد می باشد ، ولی بهتر است کمی احتیاط کنید و قبل از خرید این نکته را در نظر بگیرید .

اگر کلاهکی خریداری کنید که به کیبورد شما نخورد می تواند خسته کننده و کمی سخت باشد.

آیا کیبورد شما چیدمان استانداردی دارد ؟

آیا کیبورد شما چیدمان استانداردی دارد ؟

بعضی از کیبورد های قدیمی تر ، به ویژه کیبورد های شرکت Razer و Corsair ، ممکن است چیدمان استانداردی نداشته باشند ، در نتیجه اندازه کیبوردهای جدیدتر ممکن است متفاوت باشد ، مگر این که به طور خاص برای آن مدل کیبورد ساخته شده باشند .

حتما مطمئن شوید اندازه و نوع صفحه کیبورد شما استاندارد است ، این گونه ، کاملا از سازگار بودن آن مطمئن خواهید شد .

اما موردی که بهتر است به آن توجه کنید عقل و آگاهی خودتان است ، توجه کنید که خیلی از این کلید ها و شاید همه آن ها ممکن است با زبان کشور ایران یا هر زبانی که صحبت می کنید سازگار نباشند .

نتیجه گیری

ساخت یا خرید یک کلاهک جدید برای کیبورد شما اولین قدم بسیار جذاب و هیجان انگیز برای شماست ، بعضی از افراد از افتادن در سوراخ خرگوش خوششان می آید و عاشق سرگرمی هستند ، ما به دنبال درست کردن این سرگرمی ها برای شما هستیم ، اگر دنبال حس دیگری از این جذابیت ها هستید می توانید مقاله ساخت یک کیبورد مکانیکی سفارشی سازی شده را هم مطالعه کنید .

امیدوارم با این مقاله یک راهی برای کمک کردن به شما فراهم کرده باشیم ، همچنین امیدوارم که تفاوت های انواع مختلف کلاهک ها را هم یاد گرفته باشید تا اولین قدم به سمت این کلاهک ها را بردارید .

موفق باشید ! تایپ کنید و از بازی کردن لذت ببرید 

همچنین بخوانید
کیبورد ها دارای اندازه های متفاوتی هستند ، اما چگونه ما می توانیم تفاوت بین آن ها را تشخیص دهیم ؟ امروز قرار است ما در مورد اندازه های مختلف و آنچه که هر کدام از آن ها را منحصر به فرد کرده صحبت کنیم .رایج ترین اندازه های موجود در بازار شامل : Full size یا سایز کامل که شامل 104 کلید است ، TKL که شامل 87 کلید است و 60% که شامل 68 کلید است . هر سایز دارای ویژگی های متفاوت و منحصر به فردی است .
با توجه به این که بسیاری از تولید کنندگان کیبورد ، جدیدترین صفحه کلید های خود را با سوئیچ های نوری می سازند ، اما آیا کیبورد اپتیکال بهتر از یک کیبورد مکانیکی است؟ ما تصمیم بر آزمایشی گرفتیم ، تا متوجه شویم کدام نمونه بهتر عمل می کند ، و آیا سوئیچ های نوری در بازی سریع تر از سوئیچ های مکانیکی عمل می کنند؟
روغن کاری کیبورد مکانیکی یک دروازه سرگرمی برای صفحه کلید مکانیکی شماست . سوال این است که آیا آمادگی ارتقاء صفحه کلید را دارید؟ چون قرار است آن را یک لول ارتقاء دهیم . اگر آمادگی دارید وقت این است کمی روغن کاری کنیم .
در بازار انواع مختلفی از استابلایزرها  با  سبک ها و اندازاه های مختلف وجود دارد ، بنابراین گشت و گذار در میان این تعداد استابلایزربسیار سخت خواهد بود . ما در این مقاله هر آن چیزی را که شما نیاز خواهید داشت ، حتی جزئیات آبدار و کوچک را بررسی خواهیم کرد .
اگر دوست دارید به دنیای کیبورد های مکانیکی پا بگذارید ، بهترین قدم ، ساخت یک کیبورد کاملا سفارشی سازی شده توسط خودتان است ، برای این که فرایند ساخت تا حد امکان ساده و بی نقص باشد ، این راهنمای جامع و گام به گام را در مورد ساخت یک کیبورد مکانیکی آماده کردیم.
درون خیلی از کیبورد ها و ست های کلید، یک کشنده کلید پلاستیکی قرار داده می شود ، که تمامی این کشنده ها یک کارایی دارند. در این راهنما ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با یک گیره کاغذ و بست پلاستیکی ، می توانید یک کشنده سیمی کلید بهتر بسازید ، ما سعی کردیم ، این راهنما را تا حد امکان ساده ، اما موثر نگه داریم .شما فقط به 5 مورد اشاره شده در این مقاله برای ساخت یک کشنده سیمی کلید عالی نیاز دارید . بیایید تمام مراحل مورد نیاز برای ساختن یک کشنده کلید کیبورد را با حداقل تجهیزات بررسی کن
هنگام نگاه کردن به کیبورد مکانیکی برای خرید دو گزینه پیش روی شماست ، که باید در نظر گرفته شود ؛ صفحه کلید معمولی یا یا کیبورد Low-Profile.تفاوت اصلی میان صفحه کلید های سطح پایین یا Low-profile و معمولی در ارتفاع آن ها است ، ارتفاع بسیار کاهش یافته با تغییراتی در قسمت های مختلف کیبورد همراه است ، تا مشخصات و ارگونومی بهتری ارائه دهد.
اگر متوجه این شدید که تایپ یکی از اولویت های شما به شمار می رود ، احتمالا به دنبال این هستید که ارگونومی و راحتی بیشتری را تجربه کنید ، ممکن است نام کیبورد های ارگونومیک به گوشتان خورده باشد. بسیاری از کاربران ، صفحه کلید ارگونومیک را برای خرید ترجیح می دهند .
علاوه بر سوییچ های مکانیکی معمولی ، که ممکن است به آن ها عادت داشته باشید ، نوع دیگری هم از سوییچ ها وجود دارد ، سوییچ های Low-profile ، این نوع سوییچ ها یک تجربه تایپ منحصر به فرد را ارائه می دهند ، و در چندین مورد متفاوت هستند. سوییچ های low-profile توسط چندین شرکت مختلف مثل Gateron  ، Cherry ، Kailh تولید می شوند. این سوییچ ها نسبت به  سوییچ های معمولی کوتاه تر هستند. کاهش قد این سوییچ ها فواید بسیاری به همراه دارد ، اما بسته به این که به آن ها علاقه مند هستید یا نه ، ممکن است معایبی داشته
روغن زدن به سوییچ ها در جامعه کیبورد های مکانیکی یک امر طبیعی است ، زیرا نه تنها باعث روان شدن آن ها می شود ، بلکه صدای کلید ها را نیز افزایش می دهد.اما اگر مجبور باشید روغن ها را پاک کنید ، آن وقت چه؟ ، به هر حال یا قرار است روغن کاری قبلی خود را پاک کنید یا سوییچ های شما در زمان تولید روغن کاری شده و نیاز به پاک کردن خواهند داشت.
در میان تمامی عکاسان حرفه ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ، گرفتن عکس های حرفه ای از کیبورد یک امر ضروری به حساب می آید.شاید منظورم را کامل نرساندم  ، منظور من این است که چگونه می خواهید چیدمان خود را به دیگران نشان دهید؟
اگر زیاد در کنار خود ، آب یا مایعات دیگر قرار می دهید و یا احتمالا حادثه ای برای شما رخ داده که کمی دلخراش هم بوده ، ممکن است برای شما این کنجکاوی به وجود آمده باشد که کیبورد شما واقعا ضد آب است یا نه ، این کاملا طبیعی است که هر چند وقت یک بار این اتفاقات رخ دهد .
در حالی که من به عنوان یک شخص ، کیبورد مکانیکی را انتخاب کرده ام ، دوست دارم مقایسه ای به شما ارائه دهم تا در نهایت بتوانید کیبورد مورد نظرتان را انتخاب کنید ؛ بیایید با هم یک نگاه دقیق بیندازیم که چرا مردم گاهی اوقات صفحه کلید ممبران را انتخاب می کنند و گاهی هم نه و آیا کیبورد ممبران سزاوار این همه نفرت هست؟
به عنوان یک گیمر همیشه کنجکاو بودم که چرا گیمر های حرفه ای صفحه کلید خود را کج می کنند.برای این که دقیقا بفهمم چرا آن ها این کار را می کنند ، ده ها گیمر حرفه ای را تجزیه و تحلیل کردم و حتی خودم سعی کردم صفحه کلید خود را زاویه دار کنم.
انتخاب یک کیبورد می تواند یک فرایند گیج کننده باشد . افراد زیادی هستند که قصد دارند هنگام خرید یک کیبورد جدید به شما کمک کنند و احتمالا ممکن است کلمات آن ها کمی برای شما عجیب و غریب به نظر برسد.
ثبت دیدگاه
ثبت امتیاز :
captcha